> Шифр: П186607/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.14-21 Кл.слова: методологія, проблеми, ідеї-гіпотези Сметанський, М. І. Сутнісні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський. - С.22-29 Кл.слова: педагогічні категогрії, альтернативні погляди, моделі виховання Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех. - С.30-37 Кл.слова: саморозвиток особистості, духовне призначення, добро Романенко, Ю. А. Методика корекції знань та вмінь як важіль управління діяльністю студентів через моніторинг / Ю. А. Романенко. - С.38-42 Кл.слова: регулювальна складова, виявлення прогалин у знаннях, планування коригуючої роботи Сушенцева, Л. Л. Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного навчального закладу / Л. Л. Сушенцева. - С.57-63 Кл.слова: планування роботи, відповідальність, метапрофесійні якості Верещак, Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак. - С.77-81 Кл.слова: психокорекція, генетико-рефлексивні співчуття, духовні цінності Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1) Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: П860805/2014/6 Журнал 2014р. № 6 Бех, Іван. Виховні приписи у становленні особистості (продовження) / І. Бех. - С.1-3 Кл.слова: ПОТРЕБИ, САМОВИПРОБУВАННЯ, ДУХОВНІ ЦІННОСТІ Вашуленко, Микола. Методичні орієнтири щодо роботи за підручником: "Українська мова", 3 клас / М. Вашуленко, Н. Васильківська. - С.4-11 Кл.слова: УСНЕ МОВЛЕННЯ, КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ, РОБОТА З ТЕКСТОМ Захарійчук, Мар'яна. Особливості навчально-методичного комплекту до підручника Захарійчук М. Д., Мовчун А. І. "Українська мова. 3 клас" / М. Захарійчук, А. Мовчун. - С.12-25 Кл.слова: КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ Науменко, Віра. Методичні рекомендації до навчально-методичного комплекту з літературного читання для 3 класу (авт.В. О. Науменко) / В. Науменко. - С.25-33 Кл.слова: ПІДРУЧНИК, ПІКТОГРАМИ, СЮЖЕТНІ СХЕМИ Ступак, Галина. І ще раз про сюжетні задачі в початковій школі / Г. Ступак. - С.34-35 Кл.слова: МАТЕМАТИКА, МАТЕМАТИКА + ПРИРОДОЗНАВСТВО, МАТЕМАТИКА + КОСМЕТИКА Ярова, Наталія. Дослідницька діяльність як спосіб стимулювання пізнавальної активності молодших школярів / Н. Ярова. - С.35-39 Кл.слова: НАВЧАЛЬНИЙ ДОСЛІД, ЕКСПЕРЕМЕНТ Шевчук, олександра. Як Бог землю ділив (Розробка уроку з природознавства на тему: Україна - моя Батьківщина, 1 клас) / О. Шевчук. - С.40-42 Кл.слова: НАРОДНІ МОТИВИ, ЛЕГЕНДИ Лишенко, Григорій. Календарне планування уроків математики в 3 класі за підручником: Богданович М. В., Лишенко Г. П. Математика. 3 клас. - К.: Генеза, 2013. - 176 с. / Г. Лишенко. - С.43-45 Кл.слова: НУМЕРАЦІЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ, ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ, МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ Хоролець, Тетяна. Вокальні вправи для сольного співу. Рекомендовано студентам з додаткової спеціалізації "Керівник дитячого (художнього) хорового колективу" / Т. Хоролець ; 46-47 Кл.слова: ВПРАВИ ПО ВИДАХ ВОКАЛІЗАЦІЇ, ВПРАВИ НА РІЗНІ ІНТЕРВАЛИ, СПІВ ІЗ ЗАКРИТИМ РОТОМ Мартиненко, Світлана. Діагностування психічного мікроклімату в педагогічному колективі / С. Мартиненко. - С.48-50 Кл.слова: СПРИЯТЛИВА АТМОСФЕРА, СОЦІАЛЬНІ ПОТРЕБИ, СТОСУНКИ МІЖ ЛЮДЬМИ Скрипник, Тетяна. Роль психолога в процесі супроводу дитини з аутизмом в освітньому просторі / Т. Скрипник. - С.50-52 Кл.слова: БАЗОВИ ПОЧУТТЯ, СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ, БЕЗПЕКА, ДОВІРА Павлюк, Роман. Теоретичні основи творчої педагогічної взаємодії у сучасному освітньому середовищі / Р. Павлюк. - С.53-55 Кл.слова: НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС, ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ, СТАДІЇ КОМУНІКАЦІЇ Мартинюк, Олена. Сучасні підходи до організації навчання та виховання ліворуких дітей / О. Мартинюк. - С.55-58 Кл.слова: ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЛІВОРУКИХ, ОСОБЛИВОСТІ ДИТИНИ-ЛІВШІ, ЛІВОРУКІСТЬ У ПЕРШОКЛАСНИКІВ Корнієнко, Сергій. Уроки для батьків / С. Корнієнко. - С.59-63 Кл.слова: ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ, ЛІКАРСЬКІ РОСЛИНИ, ЗАГАРТУВАННЯ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: З659149/2014/11 Журнал 2014р. № 11 Грачова, Н. М. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса / Н. М. Грачова. - С.2-6. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Дойль Конан, Холмс Шерлок, музей на Бейкер-стріт Рак, Г. О. "Скільки ще людей у футлярі залишилося, скільки їх іще буде !". Бесіда з позакласного читання / Г. О. Рак. - С.7-10. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: лицемірство інтелігентного суспільства, літературні герої, "футлярність" Файчак, Н. Я. Психологічний сенс зустрічі янголів із людьми (За оповіданнями Гарсія Маркеса "Стариган із крилами" та Л. Толстого "Що живить людей?") / Н. Я. Файчак. - С.10-12 Кл.слова: психологічний портрет, духовні потреби, святість Качур, Л. М. Причини та наслідки еволюції образу Сехисмундо. Вивчення драми Кальдерона "Життя - це сон" / Л. М. Качур. - С.13-14. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: еволюція Сехисмундо, в'язень, правитель Козієва, В. В. Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші Марини Цвєтаєвої "Книжки в обкладинках червоних" / В. В. Козієва. - С.15-17 Кл.слова: лірика, лірична героїня, символ Антонова, О. П. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Е. Портер "Полліанна" / О. П. Антонова. - С.18-19 Кл.слова: благодійна допомога, портрет Поліанни, життєві негаразди Невкрита, І. С. Твори добро на благо іншим. Вивчення китайської народної казки "Пензлик Маляна" / І. С. Невкрита. - С.19-20 Кл.слова: митець, казка народна, Пензлик Маляна Богосвятська, А. І. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів / А. І. Богосвятська. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: духовні цінності, гармонізація, людяність Гузь, Ольга Олександрівна. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів. Уроки №28-31 / О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко. - С.26-31 Кл.слова: Ніч перед Різдвом, Гоголь Микола, кохання Кожукало, Н. В. Вивчаємо оповідання Джека Лондона "Жага до життя" / Н. В. Кожукало. - С.32-33. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: вольові якості, гуманні стосунки, мужність Шкаруба, Л. М. Закуримо люльку миру (до вивчення "Пісні про Гайавату" Г. Лонгфелло) / Л. М. Шкаруба, І. О. Ткач. - С.34-39. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: північноамериканські індіанці, індіанські легенди, індіанські племена Ткач, Ірина. Генрі Лонгфелло та його поема "Пісня про Гайавату" / І. Ткач. - С.40-41 Кл.слова: план-конспект уроку, національний індіанський герой, єдність народу Сігута, Юлія. Особливості світосприйняття юних героїв у романі Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра" / Ю. Сігута, О. Єременко. - С.42-43. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: світосприйняття, дружба, дитинство Зорій, М. В. Сучасна польська дитяча література: шляхи досягнення / М. В. Зорій. - С.44-45. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інтертекстуальність, біблійні мотиви, дитяча література Гуцол, В. П. Зірка на ім'я Ліндгрен / В. П. Гуцол. - С.46-50 Кл.слова: Ліндгрен Астрід, проект, творчість Астрід Ліндгрен Качур, Л. М. Гра "Найкращий знавець світової літератури" (для учнів 6—8 класів) / Л. М. Качур. - С.51-55. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: відбіркові тури, тематика завдань, світова література Котова, І. С. Тренінгове заняття для класних керівників та батьків. Тема. Профілактика агресії у дітей / І. С. Котова. - С.56-59. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: дитяча агресія, профілактика агресії, корекція агресивності Ліпатникова, Світлана Володимирівна. Стихія кольору — живопис вірша / С. В. Ліпатникова. - С.60-61 Кл.слова: каліграма, графічна гра, вірш-малюнок Полтавець, О. М. Багатогранний талант Лермонтова-художника / О. М. Полтавець. - С.62-63 Кл.слова: Лермонтов Михайло, живопис, автопортрет Є примірники у відділах: ГП ЧЗ Прим. 1 - (вільний) |
П 84 Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 703 с. - 141.42 грн.
Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники Кл.слова (ненормовані): моральна культура -- духовні цінності -- професійна компетентність -- інклюзивна освіта Дод.точки доступу: Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 5 Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Ф 24 Фареній, І. А. Історія української культури / І. А. Фареній ; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Наукове товариство істориків-аграрників. - Черкаси : Вертикаль, 2012. - 155 с. - ISBN 978-966-2783-02-5 : 25.00 грн.
Рубрики: Історія української культури Кл.слова (ненормовані): культкрно-етнічні спільноти -- духовні цінності -- культурно-національне піднесення Дод.точки доступу: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького Наукове товариство істориків-аграрників Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
К 38 Мораль і освіта в полікультурному суспільстві: ідели і цінності : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 22 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : [б. в.], 2010. - 148 с. - ISBN 978-966-493-323-7 : 20.00 грн.
Рубрики: Педагогіка --Виховна робота--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): полікультурне виховання -- духовні цінності -- моральні цінності -- етичне виховання Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України (Київ) Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
Н 56 Нестеренко, Владислав Григорович. Вступ до філософії: онтологія людини : навчальний посібник для студ. вищ. учбових закл. / В. Г. Нестеренко ; Міжнар. фонд "Відродження". - київ : Абрис, 1995. - 336 с. - (Трансформація гуманітарної освіти в Україні). - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. : с. 330-333. - ISBN 5-86828-034-2 : 2.00 грн
Рубрики: Філософія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): сутність філософії -- сущность философии -- способи і форми філософії -- методы и формы философии -- людина і світ -- человек и мир -- типи світогляду -- типы мировоззрения -- буття -- бытие -- простір і час -- пространство и время -- рух і розвиток -- движение и развитие -- проблеми людського буття -- проблемы человеческой жизни -- протиріччя буття та небуття -- противоречия бытия и небытия -- єдність і багатоманітність -- единство и многообразие -- свідомість -- сознание -- духовні цінності -- духовные ценности -- суспільне людське буття -- общественная человеческая жизнь -- історичність людського буття -- историчность человеческого бытия -- проблема сенсу історії -- проблема смысла истории -- людина і світ природи -- человек и мир природы -- сучасна екологічна ситуація -- современная экологическая ситуация -- людина і світ культури -- человек и мир культуры Анотація: Цей навчальний посібник створено за матеріалами авторського курсу, прочитаного у 1992-1994 рр. студентам Українського інституту інженерів водного господарства. Подано методичні поради, плани семінарських занять, літературу, контрольні запитання та завдання. Дод.точки доступу: Сендзюк, Є. Ф. \худож.\ Міжнародний фонд "Відродження" Примірників всього: 2 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2) |
О-72 Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : програма ІІІ міжнародної науково-практичної конференції до Міжнародного дня толерантності, 12 листопада 2015 р. м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Українська Академія Акмеології. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 12 с.
Рубрики: Освіта--Конференції Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України Українська Академія Акмеології Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
П 84 Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 року, місто Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - 752 с. - 124.33 грн.
Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники Кл.слова (ненормовані): моральна культура -- духовні цінності -- професійна компетентність -- компетентнісний підхід -- диригентсько-хорова школа -- музична педагогіка -- етнонаціональне виховання -- освіта Дод.точки доступу: Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
> Шифр: В622816/2016/7/8 Журнал 2016р. № 7/8 Микитенко, Юрій. Пасьянс пресвітеріанця, або Що чекати від 45-го президента? / Ю. Микитенко. - С.3-7 Кл.слова: вибори Президента США, Трамп Дональд, про нього, Клінтон Гілларі, про неї Я знаю: стріну долі стрим : Добірка поезії про війну / пер. В. Тимчук. - С.7-15 Кл.слова: вірші про війну, поезія, текст Брук, Руперт. Солдат / Р. Брук. - С.7 Кл.слова: поезія, вірш, текст Гарді, Томас. Поле під Ватерлоо / Т. Гарді. - С.7-8 Кл.слова: поезія, вірш, текст Гаусман, А. Е. Ми, полеглі, - тут / А. Е. Гаусман. - С.8 Кл.слова: поезія, вірш, текст Гіні, Шеймас. Реквієм за кроппі / Ш. Гіні. - С.8 Кл.слова: поезія, вірш, текст Ґьорні, Айвор. Його любові / А. Ґьорні. - С.9 Кл.слова: поезія, вірш, текст Йєтс, Вільям Батлер. Авіатор-ірландець бачить власну гибель / В. Б. Йєтс. - С.9 Кл.слова: поезія, вірш, текст Кіплінг, Ред'ярд. Мій малий Джек / Р. Кіплінг. - С.10 Кл.слова: поезія, вірш, текст М’ю, Шарлота. Травень 1945-го / Ш. М’ю. - С.10 Кл.слова: поезія, вірш, текст М’ю, Шарлота. У червні 1915-го / Ш. М’ю. - С.10 Кл.слова: поезія, вірш, текст Теннисон, Альфред. Подолання / А. Теннисон. - С.11 Кл.слова: поезія, вірш, текст Скуєнієкс, Кнутс. Мала в мене батьківщина : із збірки поезій / К. Скуєнієкс ; уклад. Ю. Садловський. - С.16-28 Кл.слова: поезії, вірші, тексти Скуєнієкс, Кнутс. Корабель / К. Скуєнієкс ; уклад. Ю. Садловський. - С.17-18 Кл.слова: поезія, вірш, текст Скуєнієкс, Кнутс. Просвітлення / К. Скуєнієкс. - С.18 Кл.слова: поезія, вірш, текст Скуєнієкс, Кнутс. Написаний у серпні / К. Скуєнієкс. - С.18 Кл.слова: поезія, вірш, текст Скуєнієкс, Кнутс. Біля водопілля / К. Скуєнієкс. - С.19 Кл.слова: поезія, вірш, текст Скуєнієкс, Кнутс. Карл Марія Вебер "Запрошення на танець" / К. Скуєнієкс. - С.20 Кл.слова: поезія, вірш, текст Скуєнієкс, Кнутс. Божевільний і губна гармонь / К. Скуєнієкс. - С.20 Кл.слова: поезія, вірш, текст Скуєнієкс, Кнутс. Співають жаби / К. Скуєнієкс. - С.20-21 Кл.слова: поезія, вірш, текст Скуєнієкс, Кнутс. Сторінка хроніки / К. Скуєнієкс. - С.21 Кл.слова: поезія, вірш, текст Скуєнієкс, Кнутс. Зимовий вечір / К. Скуєнієкс. - С.21-22 Кл.слова: поезія, вірш, текст Скуєнієкс, Кнутс. Казка / К. Скуєнієкс. - С.22 Кл.слова: поезія, вірш, текст Скуєнієкс, Кнутс. Колезі Дедалу / К. Скуєнієкс. - С.23-25 Кл.слова: поезія, вірш, текст Скуєнієкс, Кнутс. Сходи / К. Скуєнієкс. - С.25-26 Кл.слова: поезія, вірш, текст Скуєнієкс, Кнутс. Про одну лексичну сукупність / К. Скуєнієкс. - С.26 Кл.слова: поезія, вірш, текст Скуєнієкс, Кнутс. Про одну лексичну сукупність / К. Скуєнієкс. - С.26 Кл.слова: поезія, вірш, текст Скуєнієкс, Кнутс. Переповідання / К. Скуєнієкс. - С.26-28 Кл.слова: поезія, вірш, текст Мутанов, Галимкаір. Казах, який виріс на гриві коня, вдачею схожий на нього! : із збірки поезій / Г. Мутанов. - С.29-33 Кл.слова: поезії, вірші, тексти Мутанов, Галимкаір. Слід на піску / Г. Мутанов. - С.29-30 Кл.слова: поезія, вірш, текст Мутанов, Галимкаір. Зірваний листок / Г. Мутанов. - С.30-31 Кл.слова: поезія, вірш, текст Мутанов, Галимкаір. Гусак-ватажок / Г. Мутанов. - С.31 Кл.слова: поезія, вірш, текст Мутанов, Галимкаір. Порівняння / Г. Мутанов. - С.31 Кл.слова: поезія, вірш, текст Мутанов, Галимкаір. Поминальний обід / Г. Мутанов. - С.32 Кл.слова: поезія, вірш, текст Мутанов, Галимкаір. Побажання нації / Г. Мутанов. - С.32 Кл.слова: поезія, вірш, текст Мутанов, Галимкаір. Схожість характерів / Г. Мутанов. - С.33 Кл.слова: поезія, вірш, текст Тереса, Свята. Поезії / Св. Тереса ; пер. С. Борщевський. - С.34-36 Кл.слова: поезії, вірші, тексти Тереса, Свята. Стрельнув Лучник безпомильно / Тереса Свята. - С.34 Кл.слова: поезія, вірш, текст Тереса, Свята. Блаженне серце те, що любить Бога / Тереса Свята. - С.35 Кл.слова: поезія, вірш, текст Тереса, Свята. Ані тривог, ані страхів / Тереса Свята. - С.35 Кл.слова: поезія, вірш, текст Тереса, Свята. Сходить світанок / Св. Тереса. - С.35 Кл.слова: поезія, вірш, текст Тереса, Свята. Ісусе, любий пане / Св. Тереса. - С.36 Кл.слова: поезія, вірш, текст Чосер, Джеффрі. Кентерберійські оповідки : Оповідь Жінки з Бату / Джеффрі Чосер ; пер. М. Стріха. - С.37-47 Кл.слова: художня література, оповідка, текст Петрович, Борис. Стах / Б. Петрович. - С.48-104 Кл.слова: проза, повість, текст Султанли, Вагіф. Дервіш / В. Султанли. - С.105-108 Кл.слова: проза, оповідання, текст Султанли, Вагіф. Полярна ніч / В. Султанли : 108-111 Кл.слова: проза, оповідання, текст Хесус, Фернандес Гарсія. Я, Алонсо Кіхано Добрий : Драматичний текст на основі біографій і творів Мігеля де Сервантеса Сааведри / Фернандес Гарсія Хесус ; пер. С. Борщевський. - С.112-162 Кл.слова: драма, п’єса, текст Шатилов, Микола. Великі лови: літопис літа 1947-го / М. Шатилов. - С.163-191 Кл.слова: УПА, бандерівці, військово-політична операція Б Акунін, Борис. Правильне місто має бути доброзичливим до чужих і сповненим прихованих смислів для своїх / Б. Акунін ; інтерв'юер Ю. Микитенко. - С.193-197 Кл.слова: Акунін Борис, про нього, Акунін Борис, Чорне місто, про твір Пас, Октавіо. Первісний погляд. Переднє слово до "Учення дона Хуана" Карлоса Кастанеди / О. Пас ; пер. О. Цівун. - С.198-207 Кл.слова: проза, Кастанеда Карлос, про нього, есей Стріха, Максим Віталійович. Джеффрі Чосер і його Жінка з Бату / М. В. Стріха. - С.208-213 Кл.слова: Чосер Джеффрі, Жінка з Бату, про твір, персонажі твору Шалагінов, Борис. Національно-культурний суверенітет та сучасна мережна цивілізація / Б. Шалагінов. - С.214-219 Кл.слова: комп’ютерна віртуальність, ігрова психологія, духовні цінності Пронкевич, Олександр. Містика, перетворена на вірші: поезія святої Тереси Авільської в перекладах українською мовою / О. Пронкевич. - С.220-227 Кл.слова: свята Тереса Авільська, про неї, духовні пошуки святої Тереси, творчість святої Тереси Авільської Некряч, Тетяна. Роман-драма і драма в романі: до 70-річчя виходу в світ роману Р. П. Воррена "Вся королівська рать" / Т. Некряч. - С.228-234. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: Воррен Роберт Пенн, Вся королівська рать, про твір, політичний роман-трагедія, персонажі твору Радчук, Віталій. Як перекласти поетичне "ледь-ледь" ? / В. Радчук. - С.235-243 Кл.слова: перекладознавство, переклад поезій, неперекладність Ткаченко, Сергій. Література, яка завжди з нами / С. Ткаченко. - С.244-246 Кл.слова: Ковбасенко Юрій, Антична література, про посібник, антична література Зорівчак, Роксолана. Іван Франко як перекладач і перекладознавець : Закінчення. Початок у №3-4, 2016 / Р. Зорівчак. - С.247-257. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: франко Іван, про творчість, Франко Іван - перекладач, українське перекладознавство Дроздовський, Дмитро. Віра Річ : між Шекспіром і Шевченком / Д. Дроздовський. - С.258-260 Кл.слова: Річ Віра, про неї, перекладачка, популяризація української літератури Дроздовський, Дмитро. Поколіннєві розриви й трансформації: у пошуках самобутності : [рецензія] / Д. Дроздовський. - С.261-266. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: науковий збірник Вроцлавського університету, культурологія, літературознавство Сінченко, Олексій. Цей світ - XX століття / О. Сінченко. - С.267-272 Кл.слова: видавництво "Дух і літера", Бібліотека спротиву, бібліотека надії, про проект Ралашич, Йосип. Юрій Крижанич і Україна : [рецензія] / Й. Ралашич. - С.273-276 Кл.слова: Пащенко Євген, Юрій Крижанич і Україна, про книгу, україно-хорватські взаємини Деледда, Г. Чаклун / Г. Деледда. - С.277-280 Кл.слова: проза, оповідання, текст Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Красняков, Євген. Духовні цінності як соціокультурна основа безпеки українського суспільства / Є. Красняков> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 25-26 : фотогр. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Духовні цінності--вихованя Кл.слова (ненормовані): круглі столи -- духовні цінності -- безпека українського суспільства -- духовна безпека Анотація: Автор статті зазначає, що 17 червня ц.р. з ініціативи народних депутатів України - членів Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти, проведено засідання "круглого столу" на тему: "Формування духовної безпеки української нації: теорія, досвід, практика". Є примірники у відділах: Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: В651854400/2017/2 Журнал 2017р. № 2 Шалагінов, Борис Борисович. Література як освітній предмет в умовах сучасного глобалізованого і деструктурованого світу / Б. Б. Шалагінов. - С.2-6 Кл.слова: історія викладання літератури в школі, національна освіта, духовні цінності Кузьменчук, Ірина Василівна. Коли в людини є народ... : Вивчення зарубіжної літератури як засіб плекання українства. Есенційний підхід / І. В. Кузьменчук. - С.6-9 Кл.слова: зарубіжна література, світова література, українська культура Камишев Вадим. Минуле? Ні - сучасність! : Деякі прийоми наближення класики до сьогодення. - С.10 Кл.слова: класика, сучасність, паралелі Бухарєва, Олена. Технологія продуктивного навчання як засіб розвитку творчих здібностей учнів / О. Бухарєва. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: зміст освіти, оновлення, технологія навчання Шевченко, Алла. Дитинство має бути щасливим : Урок за романом А. Гавальди "35 кіло надії" / А. Шевченко. - С.16-19 Кл.слова: план-конспект уроку, Гавальда Анна, 35 кіло надії, про твір, образ Грегуара Шугніло, Ольга. На світі є багато книг / О. Шугніло. - С.19 Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу Чижевич, Любов. Краща книжечка моя / Л. Чижевич. - С.19 Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу Літвінчук, Крістіна. Моя маленька книжка / К. Літвінчук. - С.19 Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу Гриценко, Лариса. Проектна діяльність на уроках зарубіжної літератури як інноваційна технологія формування творчої особистості. : Міжфакультетський проект, присвячений творчості Жана Батиста Мольєра та Віктора Гюго / Л. Гриценко. - С.20-23 Кл.слова: сценарій літературного вечора, Мольєр Жан Батист, про нього, Гюго Віктор, про нього Скрипник, Тамара Миколаївна. Про Смагляву Даму сонетів В. Шекспіра / Т. М. Скрипник. - С.24-29 Кл.слова: Шекспір Вільям, про творчість, образ Смаглявої Дами, Басаноу Емілія, про неї Первак, Олександр. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури : Продовження. Початок див.: 2016. - №7 - 8 - 12; 2017. - № 1. Уроки № 39 - 57 / О. Первак. - С.30-59 Кл.слова: план-конспект уроків, зарубіжна література, 8 клас, методика викладання Первак, Олександр. Трагедія "Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів : Урок № 39 / О. Первак. - С.30-34 Кл.слова: Шекспір Вільям, про нього, Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, історія створення Первак, Олександр. Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція) : Урок № 40 / О. Первак. - С.34-37 Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, образ Ромео, образ Джульєтти Первак, Олександр. Проблема життя і смерті. Трактування фіналу : Урок № 41 / О. Первак. - С.37-41 Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, юнацький максималізм, вчинки головних героїв Первак, Олександр. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. Образи Ромео і Джульєтти у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика) : Урок № 42 / О. Первак. - С.41-43 Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, гуманістична цінність, аналіз літературного твору Первак, Олександр. Мігель де Сервантес Сааведра "Дон Кіхот". Історія створення роману, його зв'язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору (огляд). (ТЛ) Поглиблене поняття про роман : Урок № 43 / О. Первак. - С.43-47 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, історія створення роману, лицарський роман Первак, Олександр. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливість реалізації ідеалів героя. (ТЛ) Поглиблене поняття про вічний образ : Урок № 44 / О. Первак. - С.48-51 Кл.слова: Сервантес Мігель, про нього, образ Дон Кіхота, вічний образ Первак, Олександр. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство" : Урок № 45 / О. Первак. - С.51-55 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, образ Дон Кіхота, образ Санчо Панса Первак, Олександр. Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, рицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів. Образи Дон Кіхота і Санчо Панси у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика та ін.) : Урок № 46 / О. Первак. - С.55-57 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, рицарський роман, жанр Первак, Олександр. Контрольний твір-порівняння образів персонажів : Урок № 47 / О. Первак. - С.57-59. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: контроль знань, актуалізація знань, характеристика образів Давидюк, Людмила Владимировна. II Всеукраинская ученическая олимпиада по языкам национальных меньшинств (русский язык и литература): задания и ответы / Л. В. Давидюк, Т. Пахарева. - С.60-64 Кл.слова: II Всеукраїнська учнівська олімпіада з мов національних менших, 2017 р., завдання, відповіді Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: І426210053/2017/1 Журнал 2017р. № 1 Нічуговська, Л. І. Стратегія і менеджемент професійної мобільності майбутніх педагогів у процесі магістерської підготовки / Л. І. Нічуговська. - С.11-15 Кл.слова: освіта, профільність, біосфера Рожнова, Г. П. Організаційно-педагогічне та нормативне забезпечення професійної підготовки майбутніх журналістів у вищих навчальних закладах України / Г. П. Рожнова. - С.16-19 Клєба, А. І. Технологія формування інформаційно-комунікативної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / А. І. Клєба. - С.20-22 Кл.слова: професійна підготовка, технологічний підхід КарманенкоВ., В. Тренінг як ефективний інструмент розвитку професійних компетенцій і практичних навичок студентів ВНЗ / В. КарманенкоВ. - С.23-25 Кл.слова: технології навчання, форми навчання Слухенська, Р. В. Фактори активізації творчого потенціалу особистості майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки / Р. В. Слухенська, А. А. Єрохова. - С.26-28 Кл.слова: творча самореалізація, професійна освіта Макаренко, В. І. Специфіка організації процесу природничо-наукової підготовки майбутніх лікарів / В. І. Макаренко. - С.29-32 Кл.слова: фахова компетентність Бєляєва, О. М. Педагогічна діяльність викладачів вищих медичних навчальних закладів: системний підхід / О. М. Бєляєва. - С.33-36 Кл.слова: функціональні компоненти Школяр, С. П. Систематизація інформації про природну спадщину як елемент підготовки менеджерів у період переоцінки цінностей / С. П. Школяр. - С.37-41 Кл.слова: маркетингова діяльність, систематизація, інформація Гук, Л. І. Принципи сучасного історико-компаративного аналізу у педагогічних дослідженнях (з досвіду освіти Верхньої Канади) / Л. І. Гук, Н. М. Ільчишин. - С.42-44 Кл.слова: метод дослідження, загальноприйняті принципи, джерельна база Блудова, Ю. О. Технологія формування художньо-естетичного смаку засобами регіональної культурно-історичної спадщини / Ю. О. Блудова. - С.45-48 Кл.слова: естетичне виховання, духовні цінності Рудич, О. О. Особливості використання англомовної літератури у процесі підготовки майбутніх учителів / О. О. Рудич, Ю. С. Стиркіна. - С.49-51 Кл.слова: дитяча література, художній образ, читання Тупиця, Ю. С. Підготовка майбутніх учителів до навчання німецької мови дошкільників засобами фольклору / Ю. С. Тупиця. - С.52-54 Кл.слова: іноземна мова, заняття, навчальний матеріал Давидченко, І. Д. Теоретичне обгрунтування технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / І. Д. Давидченко. - С.55-58 Кл.слова: педагогічна технологія, професійна підготовка, педагогічна майстерність Гурська, О. В. Створення гуманного освітнього середовища ВНЗ, максимально сприятливого до внутрішньо переміщених осіб / О. В. Гурська. - С.59-61 Кл.слова: гуманна педагогіка, освітній процес Бордюг, Ю. В. Компетентність як засіб підвищення професійної майстерності вихователів груп спеціального призначення для дітей з вадами зору / Ю. В. Бордюг. - С.62-65 Кл.слова: принцип освіти педагогів, компетенції Ковалевська, Н. В. Навчальна дисципліна "Теорія та методика співпраці з родинами" у системі професійної підготовки майбутніх вихователів дітей раннього та дошкільного віку / Н. В. Ковалевська. - С.66-69 Кл.слова: змістовий модуль, лекція Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Бех, І. Грані духовного зростання особистості / Іван Бех> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 1. - С. 3–7. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Духовне виховання--духовне зростання--особистість Кл.слова (ненормовані): духовне виховання -- духовні цінності -- духовне зростання -- духовність особистості -- морально-вильовий розвиток -- духовний сумнів -- душевність -- духовне осягнення світу Анотація: У статті зосереджено увагу на закономірності, яка передбачає рух від самопізнання до самозміни, - головна щодо занурення підростаючої особистості у глибини духовності. Це власне духовний план, що потребує від педагога чіткої послідовності виховних дій, які аж ніяк не заперечують свободу вихованця розвиватися самостійно. Є примірники у відділах: Ф3 (06.01.2017р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф2 (12.01.2017р. Прим. 2 - ) (вільний) |
Бех, І. Грані духовного зростання особистості / Іван Бех> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 1–5. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Духовне виховання--духовне зростання--особистість Кл.слова (ненормовані): духовна мобільність вихованця -- духовні знання -- духовні цінності -- сутність співчуття -- пізнавальне осмислення світу -- духовне осмислення світу -- духовне зростання особистості -- духовне виховання -- змістова рефлексія -- самопізнання -- духовні цінності -- індивідуальність Анотація: У статті зосереджено увагу на закономірності, яка передбачає рух від самопізнання до самозміни, - головна щодо занурення підростаючої особистості у глибини духовності. Це власне духовний план, що потребує від педагога чіткої послідовності виховних дій, які аж ніяк не заперечують свободу вихованця розвиватися самостійно. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
П 24 Лаппо, В. В. Організація процесу виховання духовних цінностей студентської молоді під час тематичної табірної зміни / В. В. Лаппо> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 47-52
Рубрики: Педагогіка--Виховання--Позашкільне виховання Кл.слова (ненормовані): духовні цінності -- програма тематичної зміни -- студентський табір -- тематична зміна -- форми організації виховання Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
С 24 Свідзинський, Анатолій. Синерґетична концепція культури [Текст] / А. Свідзинський. - Луцьк : ВАТ Волилнська обласна друкарня, 2009. - 696 с. - ISBN 978-966-361-357-4 : 65.00 грн.
Рубрики: Культурологія Кл.слова (ненормовані): культура -- культура людства -- синергетика -- релігія -- суржик -- духовні цінності -- масова культура -- етногенез -- державотворення -- національна ідея -- наукові школи -- російська культура -- комунізм Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Про проведення VIII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка : [лист ... ] від 14.09.2017 № 1/9-495> // Інформ. зб. та комент. М-ва освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2017. - № 10. - С. 75–76.
Рубрики: Освіта--Україна, 2017 р.--Правові джерела Освіта--змагання серед здобувачів освіти--конкурси мовно-літературні міжнародні--Україна Кл.слова (ненормовані): офіційний документ -- лист МОН України -- міжнародний конкурс -- мовно-літературний конкурс -- українська мова -- українська література -- конкурс імені Тараса Шевченка -- учнівська молодь -- студентська молодь -- мовна культура -- патріотичне виховання -- духовні цінності -- організація проведення конкурсу Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (український поет, письменник, художник, графік, громадський діяч ; 1814–1861) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Бех, І. Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей / Іван Бех> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 5–10. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Духовне виховання--духовні цінності--компонентна технологія Кл.слова (ненормовані): духовне виховання -- духовні цінності -- компонентна технологія -- духовність особистості -- духовне спілкування -- когнітивний компонент -- духовно розвивальна самоцінність Анотація: Запропонована виховна технологія сприяє усвідомленню зростаючою особистістю мети бажання, не пов’язаного з її нижчою природою, а наближає до високої духовності. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: Ф260071427/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Гебермас, Юрген. До реконструкції історичного матеріалізму / Ю. Гебермас. - С.6-28 Кл.слова: Габермас, легітимація, пізній капіталізм Рогожа, Марія. Місія університету в західноєвропейській культурі (етичні та соціологічні аспекти) / М. Рогожа, С. Курбатов. - С.29-45. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: університетська місія, корпорація, громадське служіння Коделья, Зденко. Деякі думки щодо філософії освіти / З. Коделья. - С.46-56. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: філософія освіти, філософська педагогіка, теорія освіти Буданов, Владимир. Третье рождение синергетики / В. Буданов. - С.57-70. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: міждисциплінарність, синергетика, методологія науки Горбунова, Людмила. Самість у просторі лімінальності: до обгрунтування трансформативних стратегій вищої освіти / Л. Горбунова. - С.71-97. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: гетерогенна культура, множинна ідентичність, діалогічна самість Гірний, Олег. На чому будувати теорію виховання для "нової української школи" / О. Гірний. - С.98-114 Кл.слова: етика, цінності, духовні цінності Гжегорчик, Анджей. Спроба змістового опису світу цінностей та її етичні наслідки / А. Гжегорчик. - С.115-152 Кл.слова: оцінка, ієрархічний закон, класифікація Штобрин, Славомір. Постійність помилок і мінливість долі. Чи вчимось ми на помилках? / С. Штобрин. - С.153-161 Кл.слова: педагогіка, інтроспекція, біографістика Гончаренко, Ольга. Освітні контексти конструктивізму (огляд конференції 16-17 березня 2017 року, Щецинський університет, Польща) / О. Гончаренко. - С.162-168 Кл.слова: конференція, освіта, дидактика Култаєва, Марія. Філософсько-педагогічні розвідки Яна Амоса Коменського і Григорія Сковороди: нагадування про сенс і призначення освіти / М. Култаєва. - С.169-193. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: філософська педагогіка, неформальна освіта, дидактика Гомілко, Ольга. Філософія освіти Григорія Сковороди: відмінність модерної візії / О. Гомілко. - С.194-210 Кл.слова: мобільність освіти, модерна філософія, інтерстиціальність філософії Корж, Ганна. Під знаком Григорія Сковороди. Зоряний час української культури / Г. Корж. - С.211-218 Кл.слова: Григорій Сковорода, альтруїз, демократія Бойченко, Михайло. Між "напівосвітою" і "напівдією": у пошуках шляху до дієвої освіти / М. Бойченко. - С.219-239. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: освіта, самоосвіта, елітарна освіта Тягло, Олександр. Досвід засвоєння критичного мислення в українській вищій школі / О. Тягло. - С.240-257. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: критичне мислення, мислення вищого порядку, вища школа України Григорова, Надія. Сучасна школа в європейському філософсько-освітньому дискурсі / Н. Григорова. - С.258-261 Кл.слова: школа, модернізація, європейський досвід Курбатов, Сергій. Курс на якість: нотатки з VI міжнародної науково-практичної конференції "Болонський процес: врядування у системі вищої освіти України в контексті забезпечення якості" 7 листопада 2017 р. / С. Курбатов. - С.262-265 Кл.слова: Болонський процес, вища освіта в Україні, якість вищої освіти Препотенская, Марина. От cafe-philo - к горизонтам практической философии / М. Препотенская. - С.276-288 Кл.слова: практична філософія, кафе-філо, комунікативний дискурс філософії Власов, Володимир. Нова парадигма у дослідженнях та оцінці процесів і проблем глобалізації / В. Власов. - С.289-296 Кл.слова: глобалізація, системний аналіз, суспільний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |