Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>R=44.01.14$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   659.1
   Б 20


    Балабанова, Л. В.
    Рекламний менеджмент : підручник / Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик ; Донецький нац. ун-т екон. і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління, Кафедра маркетингового менеджменту, Школа маркетингового менеджменту. - Київ : Центр учбової літератури, 2013. - 391 с. - ISBN 978-611-01-0396-1 : 80.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Реклама--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
розвиток реклами -- закони реклами -- рекламна комунікація -- поширення реклами -- рекламне звернення -- рекламне дослідження ринку -- рекламна діяльність


Дод.точки доступу:
Юзик, Л. О.
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Інститут економіки і управління
Кафедра маркетингового менеджменту
Школа маркетингового менеджменту


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

2.
659.443/.446:316.77
Т 50


    Тодорова, Оксана.
    Інновації в комунікаціях. Інноваційний PR-інструментарій в соціальних комунікаціях сучасного бізнесу : [монографія] / Оксана Тодорова ; Асоціація корпоративних медіа. - Київ : Інтерконтиненталь-Україна, 2015. - 176 с. : іл. - ISBN 978-966-9734-87-7 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Паблік рилейшнз--PR--Монографії

   Соціологія--Соціальна комунікація--Монографії


Кл.слова (ненормовані):
PR-комунікація -- інноваційні PR-інструменти -- сторітелінг -- аналіз соціальних мереж -- PR-середовище -- прес-реліз -- медіа-реліз
Анотація: Особлива цінність монографії — кейси з практики компаній-лідерів сучасного бізнесу, в яких представлений комплекс PR-інструментів та найактуальніші комунікаційні стратегії. На конкретних прикладах проілюстровано, що конкуренція в бізнесі ведеться у двох часових проміжках: за перевагу над конкурентами на сьогодні і – за майбутній розвиток. А майбутнє — в інноваціях! Монографія є першим в Україні комплексним науково-практичним дослідженням у сфері інноваційного PR-інструментарію в соціальних комунікаціях. Буде корисна широкій аудиторії: керівникам компаній, менеджерам з комунікацій сучасного бізнесу; PR-, HR- та маркетинг-менеджерам, спеціалістам у галузі соціальних комунікацій; викладачам, аспірантам та студентам вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.nbuv.gov.ua

Дод.точки доступу:
Асоціація корпоративних медіа


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)