Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Tsapro, G.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Tsapro, G.
    Conversations among Friends: Reflecting Gender Social Norms [Текст] / G. Tsapro, T. Kychan // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2017. - Вип. 7. - С. 111-115 . - ISSN 2311-2425. - ISSN 2412-2491
ДРНТІ

Рубрики: Мовознавство--Мовлення--Діалог

Кл.слова (ненормовані):
соціальні стереотипи -- гендер -- тематичний вибір -- серійна ситуативна комедія -- розмови серед друзів
Дод.точки доступу:
Kychan, T.


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП АБ (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП АБ (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2020/14
   Журнал

Studia Philologica : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-2425. - Виходить щорічно
2020р. Вип. 14
Зміст:
Buniyatova, I. The linguistic philosophy of noam chomsky / I. Buniyatova. - С.7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Воробйова, О. П. Когнітивна поетика: спектр проблематики і напрями досліджень / О. П. Воробйова. - С.11-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Prihodko, A. General notes on style and stylistics / A. Prihodko. - С.23-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрейчук, Н. І. Відтворення метамови Чарльза Пірса в українському перекладі статті "Про новий список категорій" / Н. І. Андрейчук. - С.31-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Гирин, О. В. Основні проблеми систем обробки природної мови / О. В. Гирин. - С.41-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Serhiienko, L. Communicative failures in anglophone performative utterances: a study of securities emission texts / L. Serhiienko. - С.46-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Kalytiuk, L. Dynamics of structure and pragmatics of acceptance speeches at the "Oscar" ceremony / L. Kalytiuk, M. Reksha. - С.50-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Редька, І. А. Емотивність конвергентних і дивергентних поетичних текстів (на матеріалі англомовної поезії кінця XVIIІ — початку XXI століть) / І. А. Редька. - С.53-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Палійчук, Е. О. Стилістичні засоби створення гумористичного ефекту: лінгвоемпіричне дослідження (на матеріалі виступів TED Talks) / Е. О. Палійчук, Ю. О. Лукіна. - С.60-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Москальчук, Г. О. Інтепретація явища "мовна гра" в сучасному українознавстві / Г. О. Москальчук. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Tsapro, G. Lexico-semantic features of gastronomic discourse in "Julie and Julia" / G. Tsapro, H. Lohvynenko. - С.75-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Остропальченко, Ю. В. Мовленнєва поведінка персонажів жінок у репрезентації концепту family в драматургічному дискурсі Венді Вассерштайн / Ю. В. Остропальченко. - С.81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Sliepushova, A. Interjections as idiolect markers: a corpus-based approach / A. Sliepushova. - С.87-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернецька, Н. В. Семантичні контрасти сталих виразів про роботу та лінь (на матеріалі українських, російських, англійських та іспанських паремій) / Н. В. Чернецька. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кулакевич, Л. М. Жанрові особливості роману М. Йогансена "Пригоди Мак-лейстона, Гаррі Руперта та інших" як першого українського друкованого серіалу / Л. М. Кулакевич. - С.100-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковенко, І. В. Дискурс спротиву та звільнення у збірці Одрі Лорд "Сестра-вигнанниця" / І. В. Яковенко. - С.107-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2020/15
   Журнал

Studia Philologica : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-2425. - Виходить щорічно
2020р. Вип. 15
Зміст:
Porwoł, M. Nlp ‘recipes’ for text corpora: approaches to computing the probability of a sequence of tokens / M. Porwoł. - С.6-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Sivaieva, O. Corpus analysis of collocations with health in the media texts / O. Sivaieva. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Zabotnova, M. Internet memes semiotics in english political discourse / M. Zabotnova. - С.20-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Tsapro, G. Gender roles of main characters in Danielle Steel’s "Friends forever" / G. Tsapro, О. Чорна. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Kulish, A. Speech personality: psycholinguistic aspect (the case of speech behaviour of Sherlock Holmes) / A. Kulish. - С.37-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Скляр, О. Категорія інвективності: від витоків до викликів сучасності / О. Скляр. - С.43-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Морозова, Г. Лінгвостилістичний та лінгвопоетичний аналіз поезії Е.Е. Каммінгса i carry your heart with me (I carry your heart with me) / Г. Морозова. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Долгушева, О. Мовно-стилістичні домінанти художньої презентації жахливого у змалюванні атмосфери Е. По та М. Гоголем / О. Долгушева. - С.60-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Гайдаш, А. Антиутопія Констанц Денніг "Exstasy Rave": репрезентації старості / А. Гайдаш, С. Кадубовська. - С.70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Рикова, Г. Проблемне поле самоідентифікації в американській романістиці 2000-х рр. / Г. Рикова. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2021/16
   Журнал

Studia Philologica : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-2425. - Виходить щорічно
2021р. Вип. 16
Зміст:
Коваленко, В. М. Зв’язність тексту та мовні засоби її вираження (на матеріалі німецької мови) / В. М. Коваленко, В. Д. Порошина. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Махачашвілі, Р. К. Модус Barbara: логіко-феноменологічний експеримент експлікації мови Emoji / Р. К. Махачашвілі, А. О. Бахтіна. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Мізін, К. І. Німецькі емоційні поняття безпеки, захищеності та затишку на тлі лінгвокультурної опозиції ordnung 'порядок' – chaos 'хаос' / К. І. Мізін, О. С. Колесник. - С.18-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Khvostenko, Y. Emotives of surprise in modern english poetry / Y. Khvostenko, I. Redka. - С.29-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Shabelnyk, K. Structural features of modern english commencement speeches / K. Shabelnyk, Y. Torhovets. - С.35-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Sivaieva, O. Semantic prosody of the lemma Vaccine in the media texts / O. Sivaieva. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Stepanenko, K. Speech acts in public figures’ tweets on environmental issues / K. Stepanenko, Y. Karpenko. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Tsapro, G. Discursive presentation of WOMEN in the 2001-2002 and 2020-2021 media texts: a corpus based analysis / G. Tsapro, A. Semeniuk. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Качур, І. І. "Найглибші глибини людського буття": екзистенційні мотиви в романі Кормака Маккарті "Дорога" / І. І. Качур. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Остропальченко, Ю. В. "The Era of the Strong but Feminine Woman": інтертекст у п’єсі "The Ssters Rosensweig" В. Вассерштайн / Ю. В. Остропальченко. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилинський, М. Я. Читацькі стратегії у викладацькому комунікуванні ХХІ ст. (на матеріалі Поттеріани) / М. Я. Пилинський, О. А. Бабушко. - С.74-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Tsapro, G.
    Lexico-semantic features of gastronomic discourse in "Julie and Julia" [Текст] / G. Tsapro, H. Lohvynenko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 14. - С. 75-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
гастрономічний дискурс -- дискурс кіно -- гастрономічні символи -- Джулі та Джулія
Анотація: У статті висвітлено дослідження гастрономічного дискурсу фільму «Джулі та Джулія». Категорія часу розкривається через зображення часу, що витрачається на очікування, приготування їжі, створення персонального блогу, підготовку до проведення подій. Категорія місця включає ресторани, кулінарну школу, кухні героїнь, офіс Джулії. Лексико-семантичні особливості дискурсу фільму розкриваються у назвах страв, гастрономічній термінології, гастрономічних символах, рецептах. Гастрономічному дискурсу фільму притаманна яскраво виражена метафоричність. Так, ключовими метафоричними фігурами фільму є чотири інгредієнти: BUTTER (масло), що символізує захоплення приготуванням їжі, задоволенням від страви; EGG (яйце), що демонструє власні здобутки головної героїні Джулі, її особисті перемоги; LOBSTER (омар), що виступає символом професіоналізму, а процес його приготування символічно зображує процес подолання життєвих і професійних перешкод; DUCK (качка), що репрезентує символ перемоги, досягнення успіху. Кулінарні рецепти є ядром комунікацій у фільмі. Особливостями кулінарних рецептів у кінострічці окрім стандартних структурних елементів є зв’язок з особистим життям обох героїнь, а також репрезентація стереотипів маскулінності та феміннінності, що відтворюють традиційні гендерні уявлення про соціальні ролі чоловіка й жінки у суспільстві. Поліфункціональність гастрономічного дискурсу у фільмі «Джулі та Джулія» дає змогу торкатися різних аспектів життєдіяльності двох головних героїнь, Джулії й Джулі, а саме особистих переживань, тимчасових складнощів, ностальгічного настрою, коли приготування їжі виявляється своєрідним засобом рухатись далі до власних перемог.
Дод.точки доступу:
Lohvynenko, H.
Логвиненко Г.
Цапро Г.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Tsapro, G.
    Gender roles of main characters in Danielle Steel’s "Friends forever" [Текст] = Гендерні ролі головних героїв в романі Даніели Стіл «Друзі назавжди» / G. Tsapro, О. Чорна // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 15. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
гендер -- гендерні ролі -- корпусна лінгвістика -- дискурсивний аналіз -- «Друзі назавжди»
Анотація: Статтю присвячено вивченню гендерних ролей головних героїв Д. Стіл у романі «Друзі назавжди». Корпусний і дискурсивний аналізи застосовано для дослідження вербальних портретів головних героїв, а саме їхньої зовнішності, рис характеру, відносин з іншими героями, моральних цінностей та комунікативних стилів. Гендерні ролі розглядаються як стереотипні норми соціальної поведінки. Даніела Стіл створює героїв з традиційними гендерними ролями. Героїні Іззі та Габбі відповідають традиційним гендерним уявленням про дівчат, але при цьому Іззі виявляє чоловічі риси характеру щодо вирішення проблем. Чоловічі персонажі, Енді, Біллі та Шон, маючи різні характери й представляючи в основному традиційні гендерні ролі в романі, іноді відхиляються від очікуваних гендерних стереотипів. Гендерні ролі серед батьків головних героїв майже не відрізняються. Bсі чоловіки зображені успішними професіоналами, що підтримують свої родини, в той час як образи матерів є відмінні за соціальними ролями.
Дод.точки доступу:
Чорна, О.
Цапро Г.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Tsapro, G.
    Discursive presentation of WOMEN in the 2001-2002 and 2020-2021 media texts: a corpus based analysis [Текст] = Дискурсивна презентація WOMEN у медійних текстах 2001–2002 і 2020–2021 років:корпусний аналіз / G. Tsapro, A. Semeniuk // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
гендер -- WOMEN -- корпусна лінгвістика -- медійний дискурс -- The Economist
Анотація: Стаття присвячена корпусному контрастивному аналізу леми WOMEN у статтях “The Economist”, опублікованих у 2001–2002 та 2020–2021 роках. Медіадискурс розглядається як впливовий інструмент, який, з одного боку, відображає те, що відбувається у світі, а з іншого, впливає на погляди людей на різноманітні теми, зокрема політичні й економічні, формуючи певні стереотипні образи. Гендерні стереотипи нав’язують чоловікам та жінкам певні поведінкові моделі, визначаючи їхні соціальні ролі й окреслюючи діяльність та вибір у різних соціальних сферах. SketchEngine і LancsBox використовувались для обробки словосполучень із WOMEN, зосереджуючись переважно на словосполученнях: empower+WOMEN; encourage+WOMEN; help+WOMEN; WOMEN+take; young+WOMEN; WOMEN+and. Корпусний аналіз разом із критичним дискурс-аналізом залучено для інтерпретації отриманих результатів. Дослідження доводить, що зображення жінок у новинних текстах сильно змінилося за 20 років. Для медійного дискурсу останніх років притаманні образи жінок, що отримують нові можливості, заохочення та допомогу в суспільстві. У нещодавніх статтях описуються жінки як активні агенти з дієсловом “take”. Спостерігаємо сталість колокантів, використовуваних на позначення зв’язків жінок WOMEN and MEN/CHILDREN, однакових як у 2001–2002 роках, так й у 2020–2021. До найобговорюваніших тем 2020– 2021 років належать теми освіти, кар’єрних перспектив, взаємин, захисту особистої гідності, набуття більшої незалежності. Зауважимо, що медійні дискурси початку ХХI сторіччя репрезентують переважно галузі освіти та праці. У газетних статтях 2001–2002 років молоді жінки зображуються у доволі неприємних ситуаціях, тоді як молоді жінки 2020–2021 років демонструють впевнену суспільну позицію. Подальші дослідницькі перспективи можуть стосуватися вивчення українського медіадискурсу, що дасть змогу здійснити порівняльний аналіз дискурсивної репрезентації лем WOMEN / ЖІНКИ у британських та українських газетах.
Дод.точки доступу:
Semeniuk, A.
Семенюк А.
Цапро Г. Ю.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: Н057263/2023/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2023р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Akilina, O. Implementation of peacebuilding education in educational institutions of Ukraine / O. Akilina, A. Panchenko, A. Horozhankina. - С.7-17
Cogorno, L. The contributing factors for psychology students continuing higher education in the midst of war / L. Cogorno [и др.]. - С.18-31
Інші автори: Smithbauer S., Beck C., Zaporozhets O.
Andrushchenko, I. Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis / I. Andrushchenko. - С.32-41
Коблянська, І. Навички і потреби представників академічної спільноти України в контексті концепції відкритої науки / І. Коблянська, І. Костецька. - С.42-53
Соколова, І. / І. Соколова, С. Вовк, освітня траєкторія управлінців у сфері охорони здоров’я: досвід формування освітньої програми Професійна. - С.54-65
Şahinoğlu, A. An examination of teachers’ practices supported through mentoring program / A. Şahinoğlu, A. Sağlam. - С.66-87
Мартиненко, С. Вплив цифровізації на моделювання освітнього простору закладу вищої освіти / С. Мартиненко. - С.88-96
Tsapro, G. Teaching master students: course topics’ communicative effectiveness / G. Tsapro, O. Gryshchenko. - С.97-106
Мороз, В. Організаційно-педагогічні умови розвитку лідерських якостей студентів у процесі здійснення студентського самоврядування / В. Мороз. - С.107-116
Малишев, В. Нанотехнології в хімії: підвищення кваліфікації вчителів, курси за вибором, методологічні ідеї, завдання та формування змісту / В. Малишев [и др.]. - С.117-135
Інші автори: Войцехівський М., Габ А., Лукашенко Т., Бойченко В.
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Tsapro, G.
    Teaching master students: course topics’ communicative effectiveness [Електронний ресурс] / G. Tsapro, O. Gryshchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P97-106, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.8 . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
жанри тексту -- комунікативні навички -- курс з комунікації -- опитування -- студенти-магістри
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Gryshchenko, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.
Шифр: Н057263/2024/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2024р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Шербак, В. Модернізація змісту історичної освіти: стереотипи вітчизняної історії – «Хортицька Січ» / В. Шербак. - С.7-14
Мельниченко, О. Гендерна нерівність жінок в освіті, або чому жінки недостатньо представлені на керівних посадах? / О. Мельниченко. - С.15-23
Moskalets, O. Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany / O. Moskalets [и др.]. - С.24-43
Інші автори: Gryshchenko O., Tsapro G., Tsapro O.
Линьов, К. Позаробочий час керівника київської школи в умовах воєнного стану / К. Линьов, Д. Сабол. - С.44-55
Ярошенко, О. Формувальне оцінювання як чинник модернізації викладання предметів природничої освітньої галузі / О. Ярошенко, Т. Коршевнюк, Л. Ващенко. - С.56-73
Половіна, О. Готовність вихователів дітей раннього й дошкільного віку до створення кластерів артспілкувань / О. Половіна, І. Новоселецька. - С.74-87
Сисоєва, С. Педагогіка пограниччя в науково-освітньому дискурсі Республіки Польща / С. Сисоєва. - С.88-98
Регейло, І. Професійна підготовка освітніх лідерів: досвід Утрехтського університету (Нідерланди) / І. Регейло, М. Саюк. - С.99-112
Тадеуш, О. Ідеї підприємництва в змісті освітніх програм підготовки фахівців: європейський досвід / О. Тадеуш. - С.113-131
Сисоєв, О. Порівняльний аналіз тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні / О. Сисоєв. - С.132-144
Яремчук, М. Трансформаційні процеси в освіті дорослих Республіки Польща / М. Яремчук. - С.145-154
Бульвінська, О. Моделі університетської автономії в країнах ЄС: компаративний аналіз / О. Бульвінська. - С.155-169
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


   
    Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany [Електронний ресурс] / O. Moskalets [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 24-43, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.3 . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Moskalets, O.
Gryshchenko, O.
Tsapro, G.
Tsapro, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)