Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сазоненко, Г. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
37.018
С 14


    Сазоненко, Г. С.
    Компетентність у системі неперервної освіти: акмеологічна модель : науково-методичний посібник / Г. С. Сазоненко, В. В. Приступа. - Макарів : Софія, 2013. - 411 с. - ISBN 978-966-2374-41-4 : 110.00 грн., 60.00 грн., 90.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Неперервна освіта--Акмеологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- компетентність -- уміння вчитися -- успішність -- економічна компетенція -- громадянська компетенція -- інформаційно-комунікативна компетенція -- акметехнології
Дод.точки доступу:
Приступа, В. В.


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
37.013
С 14


    Сазоненко, Г. С.
    Педагогіка успіху (досвід становлення акмеологічної системи ліцею) : науково-методичний посібник / Г. С. Сазоненко. - Київ : Гнозис, 2004. - 681 с. - ISBN 966-7569-75-6 : 45.00 грн., 17.00 грн.
    Зміст:
Тенденції і суперечності розвитку шкільної освіти в Україні
Успішні педагогічні системи
Вітчизняні педагогічні системи
Людинознавчий потенціал педагогічних ідей Костянтина Ушинського
Школа як керівник життя на шляху до майбутнього за вченням Миколи Пирогова
Педагогічна концепція Бориса Грінченка
Основні ідеї педагогічної концепції Івана Сікорського
Педагогіка успіху в освітній системі Григорія Ващенка
Освітні ідеї в педагогічній системі Василя Сухомлинського
Зарубіжні педагогічні системи
Педагогічна концепція Яна Амоса Коменського
Школа життя Джона Дьюї
Школа дії Вільгельма Августа Лая
Феномен вальдорфської педагогіки
Акмеологічні пріоритети ліцею
Акме-технології
Досвід Українського гуманітарного ліцею в ретроспективі
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта --Акмеологія--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- успішні педагогічні системи -- педагогічна концепція -- школа життя Джона Дьюї -- вальфдорська педагогіка
Анотація: На основі методології українознавства, педагогіки і психології життєтворчості у посібнику розкриваються змістовні, психологічні, ткехнологічні та управлінські параметри становлення і розвітку інноваційної акмеологічної системи ліцею, аналізуються історичні уроки творчого використання потенціалу успішних вітчизняних і зарубіжних педагогічних систем.
Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\


Примірників всього: 4
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
37.091
Л 65


   
    Ліцейна освіта в Україні: реалії і перспективи розвитку : за мат. Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої 10-літтю Укр. гуманіт. ліцею Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. / редактор Г. С. Сазоненко. - Київ : Український Центр духовної культури, 2002. - 395, [2] с. - ISBN 966-628-046-9 : 9.00 грн., 9.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Організація навчальних закладів--Ліцеї--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
ліцей -- ліцейна освіта -- фінансування шкіл в Україні -- розвиток ліцею -- творчість ліцеїстів
Анотація: У чому полягає місія ліцею у стратегії реформи освіти України? Які історичні уроки слід врахувати у досягненні нової якості ліцейної освіти у XXI столітті? яке місце займає ліцей у культурному і духовному просторі України? Як плекати ліцеїста - суб'єкта культури і власної життетворчості? На ці та інші актуальні питання становлення і розвитку ліцейної освіти відповідає практико зорієнтований збірник афторського колективу науковців, педагогів ліцеїстів Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка, керівників ліцеїв України
Дод.точки доступу:
Сазоненко, Г. С. \редактор.\


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
159.922.6:005.745(082)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014. - 510 с. - 88.68 грн., 60.00 грн., 88.68 грн., 85.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .3-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досконалість, людина, держава
Щербина-Яковлева, О. Ю. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів / О. Ю. Щербина-Яковлева. - С .20-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеїстичні концепти, соціально-педагогічні теорії, соціально-педагогічні технології
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців / С. О. Сисоєва. - С .36-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, професійна освіта, європейські освітні норми
Чернуха, Надія Миколаївна. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів / Н. М. Чернуха. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, галузі акмеології, гуманітарна освіта
Пальчевський, С. С. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології / С. С. Пальчевський. - С .53-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна акмеологія, акмеологічне середовище, глобальна зрілість
Яворская, Г. Х. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект / Г. Х. Яворская. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, прикладна акмеологія, юридична акмеологія
Караман, Станіслав Олександрович. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів / С. О. Караман
Кл.слова: лінгводидактична підготовка, мовознавчі дисципліни, стратегії навчання
Рибалко, Л. С. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик / Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. - С .76-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні практики, педагогічні практики, професійне самопізнання
Антонов, В. М. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації / В. М. Антонов. - С .86-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синергетика, геронтологія, ювенологія
Антонов, В. М. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .97-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, технологія, ґендерність
Гордій, Н. М. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі / Н. М. Гордій. - С .109-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційна зрілість, аналіз наукових поглядів, попередження шкільної дезадаптації
Демиденко, Т. М. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині / Т. М. Демиденко. - С .117-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка сімейного виховання, батьки як вихователі, самоосвіта батьків
Мельниченко, О. В. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід) / О. В. Мельниченко. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток особистості, студентська молодь, європейська освіта
Карпенко, Н. В. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості / Н. В. Карпенко. - С .131-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детермінанти кризи, симптоми кризи, психічні новоутворення
Сіткар, В. І. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі / В. І. Сіткар. - С .135-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субкультура, ритуал, спорт
Черниш, А. П. Освіта — шляхи розвитку / А. П. Черниш. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, профорієнтація, зміст освіти
Чорна, І. М. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .162-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психіка, геймер, віртуальна реальність
Чорна, І. М. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .169-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні ігри, геймер, психологічна залежність
Руденко, Н. В. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ / Н. В. Руденко. - С .180-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, іноземні студенти, вищі технічні навчальні заклади
Тригуб, І. І. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти / І. І. Тригуб
Кл.слова: консультування, освіта, освітологія
Яяева, Н. М. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку / Н. М. Яяева. - С .192-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактична модель, принципи навчання, методи навчання
Дубасенюк, Л. Л. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса = / Л. Л. Дубасенюк. - С .201-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, акмеотехнологічний комплекс
Паламарчук, Лариса Борисівна. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічні ресурси, особистість, розвиток
Сущенко, Людмила Петрівна. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний ресурс, фахівець з фізичного виховання, творчий потенціал
Гаврилюк, C. M. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу / C. M. Гаврилюк. - С .227-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, акмеологія, творчий потенціал
Омельчук, С. А. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки / С. А. Омельчук. - С .238-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, дослідницька діяльність
Черпак, Юрій Васильович. Петро Лесгафт як акме-особистість / Ю. В. Черпак. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лесгафт Петро, професійне акме, акме-особистість
Архіпова, С. П. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти / С. П. Архіпова. - С .258-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, акмеологічні критерії
Голобородько, Є. П. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти / Є. П. Голобородько. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, післядипломна освіта, розвиток учителя
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності / С. М. Мартиненко. - С .278-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аспект, початкова школа, педагогічна діяльність
Малихін, О. В. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності / О. В. Малихін. - С .291-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, самореалізація, акмеологія
Олексенко, В. П. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки / В. П. Олексенко. - С .301-312. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, професійна підготовка, методи навчання
Соколова, І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження / І. В. Соколова. - С .312-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічна компетенція
Тернопільська, В. І. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця / В. І. Тернопільська. - С .323-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, майбутній фахівець, професійна компетентність
Бакум, Зінаїда Павлівна. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності / З. П. Бакум, О. В. Караман. - С .330-340. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, проблемний підхід, проблемна ситуація
Антонюк, В. Г. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів / В. Г. Антонюк. - С .341-349. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтована підготовка, професійно-методичні компетентності, модульно-рейтингова технологія
Іванова, О. В. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності / О. В. Іванова. - С .349-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне становлення, студентський вік, професійні здібності
Калаур, С. М. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання / С. М. Калаур. - С .355-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, соціальний педагог, соціальний працівник
Котенко, О. В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект / О. В. Котенко. - С .362-370. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель початкової школи, професійне становлення, самореалізація
Кузьменко, Л. П. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя / Л. П. Кузьменко. - С .371-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, акмелогічна культура, самоосвіта
Рось, Л. М. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця / Л. М. Рось. - С .377-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формування мотивації, мотиви навчання, мотиви поведінки
Марченко, О. Г. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю / О. Г. Марченко. - С .383-393. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, освітнє середовище, курсант
Платонова, О. Г. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .394-400. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна підготовка, професійна підготовка, педагогічне спілкування
Проценко, О. Б. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .401-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічні технології, акмелогічний тренінг, викладач ВНЗ
Таран, О. В. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Таран. - С .409-417. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, вихователь дитячого садку, післядипломна педагогічна освіта
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Формування нового мислення як ноосферного утворення / Н. О. Терентьєва. - С .418-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноосфера, нове мислення, інноваційне мислення
Фруктова, Яна Станіславівна. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект / Я. С. Фруктова. - С .423-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, професійна діяльність, професійна компетентність
Швед, М. С. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога / М. С. Швед. - С .434-445. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Гайдученко, Ю. О. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін / Ю. О. Гайдученко. - С .446-451. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, розвиток особистості, самовдосконалення
Байбекова, Н. Р. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності / Н. Р. Байбекова. - С .452-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, майбутні психологи, консультативна діяльність
Чобітько, М. Г. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів / М. Г. Чобітько. - С .458-469. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпорація, менеджмент, рольова культура
Галус, О. М. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу / О. М. Галус, В. М. Гладкова. - С .470-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аналіз, ВНЗ, менеджер
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід) / Л. М. Завацька. - С .483-494. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, діти мігрантів, загальноосвітній навчальний заклад
Сазоненко, Г. С. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості / Г. С. Сазоненко
Кл.слова: акмеуправління, акмепростір, акмекоманда
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- самопізнання -- прикладна акмеологія -- емоційна зрілість -- ресурс розвитку -- самореалізація -- акмеологічна культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Антонов, В. М. \редактор.\
Дубасенюк, О. А. \редактор.\
Пальчевський, С. С. \редактор.\
Рибалко, Л. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська академія акмеологічних наук


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

5.
37.014
С 14


    Сазоненко, Г. С.
    Освіта майбутнього : науково-методичний посібник / Г. С. Сазоненко ; Український гуманітарний ліцей Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - Київ : Основа, 2008. - 367 с. - ISBN 978-966-699-415-1 : 57.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--організація освіти, 21 ст.--Навчально- методичні посібники

   Педагогіка--виховання


Кл.слова (ненормовані):
Вальдорфська школа -- продуктивне навчання -- соціалізація особистості -- акмеологічна система -- школа успіху -- школа діалогу культур -- школа Джона Дьюї
Дод.точки доступу:
Український гуманітарний ліцей Київського національного університету імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
37.018
П 27


   
    Перспективні освітні технології : науково-методичний посібник : науково-методичний посібник. - Київ : Гопак, 2000. - 559 с. - (Сучасна освіта України). - ISBN 966-532-011-4 : 15.00 грн.
    Зміст:
Сазоненко, Г. С. Концептуальні засади перспективних освітніх технологій = Загальні положення / Г. С. Сазоненко. - С .10-20
Сазоненко, Г. С. Принципи та теоретичні основи / Г. С. Сазоненко. - С .20-30
Сазоненко, Г. С. Типологія освітніх технологій / Г. С. Сазоненко. - С .30-34
Бех, І. Д. Суб’єктність як основа освітніх технологій = Інваріанти виховання особистості / І. Д. Бех. - С .36-44
Чернявська, Л. Н. Суб’єктність освітнього процесу / Л. Н. Чернявська. - С .45-56
Огнев’юк, В. О. Технології людинотворення / В. О. Огнев’юк. - С .57-62
Сазоненко, Г. С. Технологія кооперативного навчання = Теоретичні основи кооперативного навчання / Г. С. Сазоненко. - С .63-71
Сазоненко, Г. С. Кроки до становлення / Г. С. Сазоненко. - С .71-75
Сазоненко, Г. С. Психологічні аспекти кооперованого навчання / Г. С. Сазоненко. - С .76-82
Сазоненко, Г. С. Структури (види) кооперованого навчання / Г. С. Сазоненко. - С .83-107
Червоньов, Д. М. Проективна технологія = Методологічні витоки / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. - С .111-116
Червоньов, Д. М. Суть, критеріальні вимоги та класифікація / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. - С .117-120
Червоньов, Д. М. Психолого-педагогічні можливості / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. - С .120-122
Червоньов, Д. М. Особливості застосування в ліцеї / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. - С .122-134
Червоньов, Д. М. Проективна технологія очима ліцеїстів, батьків та експертів / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський. - С .135-139
Паращенко, Л. І. Технологія формування організаторських та управлінських умінь старшокласників у Київському ліцеї бізнесу / Л. І. Паращенко. - С .140-160
Бізнес-план реалізації інвестиційного проекту створення "Інституту медицини майбутнього" . - С .161-188
Перспективи кодифікації інформаційного законодавства України . - С .189-200
Україна - право. Колективний проект з українознавства . - С .201-292
Карпухіна, В. Й. Особистісно зорієнтоване навчання = З історії виникнення особистісно зорієнтованого навчання / В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. - С .294-302
Карпухіна, В. Й. Особистісно зорієнтоване навчання як система / В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. - С .303-307
Карпухіна, В. Й. Архітектоніка особистісно зорієнтованого уроку / В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. - С .308-326
Карпухіна, В. Й. Разом відкриваємо унікальність кожного / В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. - С .327-334
Інформаційні освітні технології = Інформаційне суспільство й освіта: характерологічні ознаки та історична ретроспектива. - С .335-339
Завадський, І. О. Сутнісний аналіз / І. О. Завадський. - С .340-356
Завадський, І. О. Побудова графіків квадратичної функції за допомогою програми GRAPHWIN / І. О. Завадський. - С .357-361
Завадський, І. О. Використання CD-ROM в навчальному процесі / І. О. Завадський. - С .362-364
Завадський, І. О. Секція "Комп’ютерне забезпечення ліцею" / І. О. Завадський. - С .365-366
Єрмаков, І. Г. Мистецтво життєтворчості: на шляху до себе = Педагогіка життєтворчості - стратегічна основа освітніх технологій школи XXI століття / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .367-391
Єрмаков, І. Г. Життєве проектування: концепція і технологія / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .392-395
Єрмаков, І. Г. Життєве проектування як важливий компонент життєтворчості / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .396-407
Єрмаков, І. Г. Імовірна модель життєвого проекту особистості / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .408-413
Єрмаков, І. Г. Думки ліцеїстів про самопізнання, смисл і цінності життя / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .414-466
Родинне виховання = Теоретичні засади освітньої технології родинного виховання. - С .468-470
Історичні аспекти педагогічної технології родинного виховання . - С .470-480
Проблеми впровадженя родинної технології виховання в сучасній українській національній школі . - С .481-488
Родинне виховання у ліцеї . - С .489-502
"Ліцей-родинна" очима ліцеїстів . - С .503-506
"Ліцей-родина" очима кураторів та викладачів . - С .507-508
Каюков, В. І. Національне виховання / В. І. Каюков. - С .509-511
Каюков, В. І. Школа-музей / В. І. Каюков. - С .511-525
Каюков, В. І. Українська етнопедагогіка в школі / В. І. Каюков. - С .525-527
Каюков, В. І. Жити не батьками - померти не людьми / В. І. Каюков. - С .527-530
Каюков, В. І. На засадах козацької педагогіки / В. І. Каюков. - С .530-532
Каюков, В. І. Робота дитячих організацій / В. І. Каюков. - С .532-534
Каюков, В. І. Старобалашівська паланка імені Івана Сірка / В. І. Каюков. - С .534-538
Каюков, В. І. Січова школа наставників / В. І. Каюков. - С .538-540
Каюков, В. І. До джерел народної мудрості / В. І. Каюков. - С .541-542
Сазоненко, Г. С. Становлення лідера / Г. С. Сазоненко. - С .543-556
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітні технології--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
групова діяльність -- реалізація -- обслуговування -- перспективи -- технології
Анотація: У посібнику розглядаються методичні підходи до впровадження перспективних освітніх технологій у процесі експерементально-пошукової роботи
Дод.точки доступу:
Сазоненко, Г. С.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
37.011.3-051(076)
С 14


    Сазоненко, Г. С.
    Молодому вчителю : практико-зорієнтований посібник / Г. С. Сазоненко ; рецензент: В. Б. Евтух, І. Г. Єрмаков. - Київ : Міленіум, 2006. - 166 с. - ISBN 966-8063-89-0 : 11.15 грн., 11.15 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна майстерність--Навчальні видання для професійної освіти

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність -- вчитель -- учень -- освіта -- розвиток -- життєва компетентність -- педагогічні технології -- акме-технології -- кооперативне навчання -- моделююча технологія -- педагогічна техніка -- діяльність -- стилі спілкування -- культура педагога -- описування документа -- бібліографія
Анотація: Практично зорієнтований посібник з педагогічної майстерності
Дод.точки доступу:
Евтух, В. Б. \рецензент.\
Єрмаков, І. Г. \рецензент.\


Примірників всього: 14
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (5)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)