Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Антонов, В. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
005.1
А 72


    Антонов, В. М.
    Інтелектуально-математичний менеджмент. Кіберакмеологічна концепція : монографія / В. М. Антонов. - Київ : КНТ, 2007. - 527 с. - ISBN 978-966-373-210-7 : 35.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
прийняття рішень -- імідж -- інтелектуальні АРМ -- математика менеджменту -- управлінські рішення


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)

Знайти схожі

2.
005.915(075)
А 72


    Антонов, В. М.
    Фінансовий менеджмент: сучасні інформаційні технології : навчальний посібник / В. М. Антонов, Г. К. Яловий ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 431 с. - ISBN 966-364-074-Х : 35.00 грн., 30.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент--Фінанси--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
ПЛАНУВАННЯ -- ІНФОРМАТИЗАЦІЯ -- АВТОМАТИЗАЦІЯ -- амортизація


Дод.точки доступу:
Яловий, Г. К.
Міністерство освіти і науки України
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
004.94(075.8)
А 72


    Антонов, В. М.
    Комп’ютерне моделювання зображень : навчальний посібник / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - Київ : КНТ, 2007. - 245 [3] с. - ISBN 978-966-373-264-0 : 53.40 грн., 24.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерне моделювання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
обробка зображень -- графічні пакети -- презентаційні пакети


Дод.точки доступу:
Антонова-Рафі, Ю. В.


Примірників всього: 15
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Фаховий коледж «Універсум» (9),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Фаховий коледж «Універсум» (9),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

4.
004(03)
А 72


    Антонов, В. М.
    Інтернет. Енциклопедичне видання : навчально-методичний посібник / В. М. Антонов ; АПН України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. - Київ : Комп’ютер, 2008. - 128 с. : іл. - ISBN 978-966-2952-06-3 : 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інтернет--Інформаційні технології--Навчально- методичні посібники

Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
159.922.6:005.745(082)
А 40


   
    Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук ; редактор: В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014. - 510 с. - 88.68 грн., 60.00 грн., 88.68 грн., 85.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .3-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досконалість, людина, держава
Щербина-Яковлева, О. Ю. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів / О. Ю. Щербина-Яковлева. - С .20-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеїстичні концепти, соціально-педагогічні теорії, соціально-педагогічні технології
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців / С. О. Сисоєва. - С .36-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система освіти, професійна освіта, європейські освітні норми
Чернуха, Надія Миколаївна. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів / Н. М. Чернуха. - С .47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, галузі акмеології, гуманітарна освіта
Пальчевський, С. С. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології / С. С. Пальчевський. - С .53-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна акмеологія, акмеологічне середовище, глобальна зрілість
Яворская, Г. Х. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект / Г. Х. Яворская. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, прикладна акмеологія, юридична акмеологія
Караман, Станіслав Олександрович. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів / С. О. Караман
Кл.слова: лінгводидактична підготовка, мовознавчі дисципліни, стратегії навчання
Рибалко, Л. С. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик / Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. - С .76-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні практики, педагогічні практики, професійне самопізнання
Антонов, В. М. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації / В. М. Антонов. - С .86-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синергетика, геронтологія, ювенологія
Антонов, В. М. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .97-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, технологія, ґендерність
Гордій, Н. М. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі / Н. М. Гордій. - С .109-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційна зрілість, аналіз наукових поглядів, попередження шкільної дезадаптації
Демиденко, Т. М. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині / Т. М. Демиденко. - С .117-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка сімейного виховання, батьки як вихователі, самоосвіта батьків
Мельниченко, О. В. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід) / О. В. Мельниченко. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток особистості, студентська молодь, європейська освіта
Карпенко, Н. В. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості / Н. В. Карпенко. - С .131-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детермінанти кризи, симптоми кризи, психічні новоутворення
Сіткар, В. І. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі / В. І. Сіткар. - С .135-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субкультура, ритуал, спорт
Черниш, А. П. Освіта — шляхи розвитку / А. П. Черниш. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, профорієнтація, зміст освіти
Чорна, І. М. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .162-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психіка, геймер, віртуальна реальність
Чорна, І. М. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку / І. М. Чорна, М. Я. Чорний. - С .169-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні ігри, геймер, психологічна залежність
Руденко, Н. В. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ / Н. В. Руденко. - С .180-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, іноземні студенти, вищі технічні навчальні заклади
Тригуб, І. І. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти / І. І. Тригуб
Кл.слова: консультування, освіта, освітологія
Яяева, Н. М. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку / Н. М. Яяева. - С .192-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактична модель, принципи навчання, методи навчання
Дубасенюк, Л. Л. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса = / Л. Л. Дубасенюк. - С .201-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, акмеотехнологічний комплекс
Паламарчук, Лариса Борисівна. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічні ресурси, особистість, розвиток
Сущенко, Людмила Петрівна. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний ресурс, фахівець з фізичного виховання, творчий потенціал
Гаврилюк, C. M. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу / C. M. Гаврилюк. - С .227-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, акмеологія, творчий потенціал
Омельчук, С. А. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки / С. А. Омельчук. - С .238-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетенція, мовна дослідницька компетентність, дослідницька діяльність
Черпак, Юрій Васильович. Петро Лесгафт як акме-особистість / Ю. В. Черпак. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Лесгафт Петро, професійне акме, акме-особистість
Архіпова, С. П. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти / С. П. Архіпова. - С .258-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, акмеологічні критерії
Голобородько, Є. П. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти / Є. П. Голобородько. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, післядипломна освіта, розвиток учителя
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності / С. М. Мартиненко. - С .278-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аспект, початкова школа, педагогічна діяльність
Малихін, О. В. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності / О. В. Малихін. - С .291-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, самореалізація, акмеологія
Олексенко, В. П. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки / В. П. Олексенко. - С .301-312. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, професійна підготовка, методи навчання
Соколова, І. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження / І. В. Соколова. - С .312-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічна компетенція
Тернопільська, В. І. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця / В. І. Тернопільська. - С .323-330. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студент, майбутній фахівець, професійна компетентність
Бакум, Зінаїда Павлівна. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності / З. П. Бакум, О. В. Караман. - С .330-340. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, проблемний підхід, проблемна ситуація
Антонюк, В. Г. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів / В. Г. Антонюк. - С .341-349. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтована підготовка, професійно-методичні компетентності, модульно-рейтингова технологія
Іванова, О. В. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності / О. В. Іванова. - С .349-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне становлення, студентський вік, професійні здібності
Калаур, С. М. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання / С. М. Калаур. - С .355-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, соціальний педагог, соціальний працівник
Котенко, О. В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект / О. В. Котенко. - С .362-370. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель початкової школи, професійне становлення, самореалізація
Кузьменко, Л. П. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя / Л. П. Кузьменко. - С .371-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, акмелогічна культура, самоосвіта
Рось, Л. М. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця / Л. М. Рось. - С .377-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формування мотивації, мотиви навчання, мотиви поведінки
Марченко, О. Г. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю / О. Г. Марченко. - С .383-393. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічний підхід, освітнє середовище, курсант
Платонова, О. Г. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .394-400. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна підготовка, професійна підготовка, педагогічне спілкування
Проценко, О. Б. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .401-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмелогічні технології, акмелогічний тренінг, викладач ВНЗ
Таран, О. В. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Таран. - С .409-417. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, вихователь дитячого садку, післядипломна педагогічна освіта
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Формування нового мислення як ноосферного утворення / Н. О. Терентьєва. - С .418-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ноосфера, нове мислення, інноваційне мислення
Фруктова, Яна Станіславівна. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект / Я. С. Фруктова. - С .423-433. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, професійна діяльність, професійна компетентність
Швед, М. С. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога / М. С. Швед. - С .434-445. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Гайдученко, Ю. О. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін / Ю. О. Гайдученко. - С .446-451. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, розвиток особистості, самовдосконалення
Байбекова, Н. Р. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності / Н. Р. Байбекова. - С .452-457. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, майбутні психологи, консультативна діяльність
Чобітько, М. Г. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів / М. Г. Чобітько. - С .458-469. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпорація, менеджмент, рольова культура
Галус, О. М. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу / О. М. Галус, В. М. Гладкова. - С .470-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологічний аналіз, ВНЗ, менеджер
Завацька, Л. М. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід) / Л. М. Завацька. - С .483-494. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, діти мігрантів, загальноосвітній навчальний заклад
Сазоненко, Г. С. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості / Г. С. Сазоненко
Кл.слова: акмеуправління, акмепростір, акмекоманда
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація особистості -- самопізнання -- прикладна акмеологія -- емоційна зрілість -- ресурс розвитку -- самореалізація -- акмеологічна культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Антонов, В. М. \редактор.\
Дубасенюк, О. А. \редактор.\
Пальчевський, С. С. \редактор.\
Рибалко, Л. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Українська академія акмеологічних наук


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

6.
004.9:316.612
А 72


    Антонов, В. М.
    Кібернетична акмеологія і тестологія гармонійної акмеологічної людини : технології, методики колективно-індивідуального комп’ютерного тестування та діагностики : довідник / В. М. Антонов. - Київ : [б. в.], 2013. - 255 с. - ISBN 978-966-439-011-5 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Кібернетика--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
вивчення людини -- саморозвиток -- акме-мотивація

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

7.
   027.02
   А 72


    Антонов, В. М.
    Гібридні акмеологічні бібліотеки в Україні (інноваційні технології та застосування) : монографія / В. М. Антонов, В. Г. Нестеренко, Ю. В. Антонова-Рафі ; Міністерство освіти і науки України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : ВПЦ Київський університет, 2013. - 207 с. - 70.00 грн., 40.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Бібліотеки--Електронні бібліотеки--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
автоматизація бібліотечних процесів -- автоматизація бібліотек -- гібридна бібліотека


Дод.точки доступу:
Нестеренко, В. Г.
Антонова-Рафі, Ю. В.
Міністерство освіти і науки України
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.
37.018.4
А 72


    Антонов, В. М.
    Дистанційна освіта. Кіберакмеологічний підхід [Текст] : Логіка. Технології. Перспективи / В. М. Антонов. - Київ : [б. в.], 2011. - 159 с. - 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дистанційна освіта

   Акмеологія


   Інформатика


Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- моделі дистанрційної освіти -- WEB-будівництво -- інтелектуальна власність -- Веб-2 -- захист інформації -- електронні підручники -- комп’ютерна валеологія

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.
340.1
А 72


    Антонов, В. М.
    Модернізація податкової служби: Моделі. Методи. АРМ [Текст] : навчальний посібник / В. М. Антонов. - Київ : КНТ, 2006. - 220 с. - ISBN 966-373-049-8 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Правознавство--Податкова служба

Кл.слова (ненормовані):
податкова система -- податкова міліція -- державний реєстр -- статистичне прогнозуваання -- проектування

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
364.69
А 72


    Антонов, В. М.
    Комп’ютер. Інтернет. Здоров’я. Здоров’я людини та комп’ютерні хвороби [Текст] : монографія / В. М. Антонов. - Київ : [б. в.], 2011. - 272 с. - ISBN 978-966-439-390-1 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Охорона здоров’я

Кл.слова (ненормовані):
технічні засоби комп’ютера -- порушення зору -- комп’ютерний зоровий синдром -- комп’ютерниі хвороби -- кіберакмеологія

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

11.
004.9:316.612
А 72


    Антонов, В. М.
    Кібернетична акмеологія: теорія та практика моделювання, акселерації та розвитку людини [Текст] : навчальний посібник / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - Київ : КНТ, 2011. - 279 с. - ISBN 978-966-373-658-7 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Кібернетика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
кібернетика -- акмеологія -- моделювання особистості -- кіберакмеологія -- дистанційне навчання
Дод.точки доступу:
Антонова-Рафі, Ю. В.


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

12.
004.9
А 72


    Антонов, В. М.
    Кібернетична акмеологія (Теорія і практика моделювання, акселерації та розвитку людини) [Текст] : монографія / В. М. Антонов ; Національний технічний університет України "КПІ", Українська Академія Акмеології. - 2-е вид., вип. та доп. - Київ : Аграр Медіа Груп, 2015. - 229 с. - ISBN 978-617-646-294-1 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
кібернетика -- акмеологія -- молелювання особистості -- кіберакмеологія -- дистанційне навчання
Дод.точки доступу:
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Українська Академія Акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

13.
37.018.43:004
А 72


    Антонов, В. М.
    Дистанційне навчання: Логіка. Технології. Перспективи : Дистанційне навчання. Кіберакмеологічний підхід / В. М. Антонов. - Київ : [б. в.], 2011. - 160 с. - ISBN 978-966-439-379-6 : 65.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дистанційне навчання--Розвиток особистості--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- захист інформації -- комп’ютерна валеологія

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

14.
   37.013
   А 72


    Антонов, В. М.
    Гармонійна акме-особистість [Текст] : монографія / В. М. Антонов ; Українська академія акмеології, Національний технічний університет України "КПІ". Українська академія акмеології). - Київ : [б. в.], 2014. - 384 с. - ISBN 978-617-646-269-9 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Гармонійна особистість--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
акмеологія -- acmeology -- розвиток особистість -- personal development -- гармонійчна особистість -- harmonious personality -- інтелектуальні технології -- intellectual technologies -- стрес -- stress -- страх -- fear -- кібернетика -- cybernetics
Дод.точки доступу:
Українська академія акмеології
Національний технічний університет України "КПІ"
Українська академія акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

15.
Шифр: В272245438/2014/30
   Журнал

Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. - Черкаси : Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 1997 - . - ISSN 2076-586Х. - Виходить тричі на місяць
2014р. № 30
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Відповідальність як складова акме-професіограми сучасного фахівця: теоретико-методологічний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці глав
Кл.слова: професійна діяльність, професіоналізм, самореалізація
Антонов, В. М. Якість навчання студентів та їх працевлаштування на основі інноваційних технологій / В. М. Антонов. - С.14-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість, інновація, технологія
Архипова, С. П. Основні підходи до формування змісту професійної підготовки юристів в університетах США / С. П. Архипова, Ю. О. Роскопіна. - С.26-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система американської юридичної освіти, навчальні плани юридичних факультетів, конструктивістський
Березан, В. І. Взаємозв’язок професійної та інформаційно-комунікаційної компетентностей майбутнього соціального педагога / В. І. Березан. - С.39-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка соціального педагога, рівні інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього соціального педагога, компоненти
Гордєєва, Т. Є. експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування професійної мобільності соціальних працівників / Т. Є. Гордєєва. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка соціальних працівників, мобільність соціальних працівників
Десятов, Т. М. Роль освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / Т. М. Десятов. - С.53-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: безперервна освіта, андрагогіка, постіндустріальне суспільство
Децюк, Т. М. Школа тюторів як умова формування професійної компетентності / Т. М. Децюк. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна компетентність, позааудиторна робота, тютор
Дубасенюк, О. А. Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-істоичний контекст / О. А. Дубасенюк. - С.65-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, професіоналізм, тенденції
Загнибіда, Р. П. Позааудиторна діяльність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування / Р. П. Загнибіда, Л. В. Польова. - С.73-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: науково-дослідницька робота, професійна підготовка, фахівець сфери обслуговування
Когут, С. Я. Професійна підготовча освіта у досдідженнях вчених України / С. Я. Когут. - С.81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка, майбутні фахівці, педагогіка праці
Кубанов, Р. А. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей в умовах ступеневої освіти / Р. А. Кубанов. - С.86-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ступенева освіта, професійна підготовка, освітній простір
Кузьма-Качур, М. І. Акмеологічний підхід у плануванні проценсу підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи / М. І. Кузьма-Качур. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, навчальні плани
Лопушинський, І. П. Уплив корпоративної культури на результативність функціонування державної служби / І. П. Лопушинський. - С.99-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державна служба, корпоративна культура, Кодекс корпоративної культури
Майборода, А. О. Зміст когнітивного компоненту акмеологічної компетентності курсанта / А. О. Майборода. - С.107-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивний компонент, акмеологічна компетентність, акмеологічні знання
Майборода, Г. Я. Методологічні засади технологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Г. Я. Майборода. - С.112-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: засоби технологічної підготовки, теоретичні підходи, методологічні засади
Мельниченко, О. В. Гендерні аспекти розвитку особистості майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі / О. В. Мельниченко. - С.124-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна педагогіка, гендерні ролі, фемінність
Фруктова, Я. С. Комунікація як дескриптор Національної рамки кваліфікацій: теоретико-методологічний та практичний аспекти проблеми / Я. С. Фруктова. - С.140-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: комунікація, кваліфікація фахівця, комунікативна компетентність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
Шифр: П888118777/2015/84
   Журнал

Проблеми освіти [Текст] : науковий збірник. - Житомир-Київ : Житомирський державний університет імені Івана Франка. - періодичність невідома
2015р. Вып. 84
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.8-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітне середовище, філософія освіти, цінності
Дубасенюк, О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти / О. А. Дубасенюк. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, евроінтеграційні процеси, професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова, Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання / Л. Б. Лук’янова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: андрогогіка, акмеологія, андрагогічна навчання
Антонова, О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості / О. Є. Антонова. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, обдарованість, творчість
Антонов, В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід / В. М. Антонов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, міждисциплінарна наука, кібернетична акмеологія
Барановська, Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості / Л. В. Барановська. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоактуалізація, самоствердження, самодетермінація
Березюк, О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу / О. С. Березюк. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, етнопедагогіка, етнопедагогічна компетентність
Власенко, О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу / О. М. Власенко. - С.82-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітнє середовище, вища освіта, моделювання
Галус, О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід / О. М. Галус. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, мотивація особистості, управлінська діяльність
Гладкова, В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Голобородько, Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології / Є. П. Голобородько. - С.102-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм
Головчук, С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід / С. Ю. Головчук. - С.105-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: європейський вектор, громадянська позиція, критичне мислення
Гура, О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога / О. І. Гура. - С.114-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: саморозвиток, синергетичний підхід, самоорганізація педагога
Єремеєва, В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект / В. М. Єремеєва. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, парадигма освіти, індивідуальний підхід
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акместановлення
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, творча особистість, акаместавлення
Іванова, О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект / О. В. Іванова. - С.144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти-філологи, акмеологічний підхід, філолог-професіонал
Кабанкова, О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця / О. М. Кабанкова. - С.148-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, акмеологічні вміння, акмеологічні якості особистості
Калаур, С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників / С. М. Калаур. - С.151-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка, система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба, Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи / Я. Є. Кальба. - С.154-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, вчинковий підхід, вчинковий потенціал вчинків
Караман, С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію / С. О. Караман, О. В. Караман. - С.157-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгводидактика, принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід / Л. В. Козак. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дошкільна педагогіка, інноваційна професійна діяльність, психолого-педагогічні умови
Малихін, О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів / О. В. Малихін. - С.206-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рефлексія, рефлективна компетентність, дискреційно-дидактична технологія
Малярчук, О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості / О. В. Малярчук. - С.211-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, принципи дистанційного навчання, професійна зрілість
Мартиненко, С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу / С. М. Мартиненко. - С.214-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору, акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська, Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу / Н. І. Мачинська. - С.226-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: навчальне проектування, акмеологічний підхід, майбутній фахівець
Мельниченко, О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі / О. В. Мельниченко. - С.236-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: традиції негдерного виховання, українська педагогніка, гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний, М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу / М. О. Наказний. - С.245-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна практика, вищий навчальний заклад, методичні знання
Олексенко, В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя / В. П. Олексенко. - С.258-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж сучасного вчителя, формувальний вплив, стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова, О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології / О. А. Орлова. - С.267-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, самовдосконалення, саморозвиток
Пинзеник, О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології / О. М. Пинзеник. - С.274-277. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя, професійна пфідготовкка, акмеологія
Поясок, Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві / Т. Б. Поясок ; 280-284
Кл.слова: медіаграмотність, медіакомпетентність, медіа простір
Пріма, Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід / Р. М. Пріма. - С.284-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагог-професіонал, пофесіоналізація, акмеологічні концепції
Романова, Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту / Г. М. Романова. - С.291-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-технічна освіта, тренінг, тренінгові навчання
Сігаєва, Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії / Л. Є. Сігаєва. - С.299-303. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зрілість, освіта дорослих, навчання дорослих
Сіткар, В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує / В. І. Сіткар. - С.304-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, дитина, соціалізація
Соколова, І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник / І. В. Соколова. - С.318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній вчитель, методологічна платформа, акмеологічна компетентність
Фруктова, Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства / Я. С. Фруктова. - С.323-328. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-особистість, інформаційне суспільство, медіаосвіта
Хоружа, Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем / Л. Л. Хоружа. - С.329-332. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічна позиція, педагогічна етика, моральна дилема
Чернуха, Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова. - С.333-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суб’єктність, симптомокомплекс, суб’єктогенез
Шарненкова, Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст. / Т. О. Шарненкова. - С.346-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просвітницька діяльність, музейна педагогіка, керівники екскурсій
Яворська, С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма / С. Т. Яворська. - С.350-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: грамотність, психологія, послідовність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
37.013(082)
С 91


   
    Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти [Текст] : монографія / Українська академія акмеології ; редактор: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва, Я. С. Фруктова. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 912 с. - ISBN 978-617-658-019-5 : 60.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інвестиції у людський акме-капітал - шлях України до процвітання / В. О. Огнев’юк. - С .5-18
Кл.слова: освіта, модель децентралізації управління освітою, інтернаціоналізація освіти
Сисоєва, С. О. Акме-педагогіка: інтерактивне навчання дорослих / С. О. Сисоєва. - С .19-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-педагогіка, інтерактивне навчання, дистанційне навчання
Бондарева, О. Є. Акмеологічні принципи тренінігів з лідерства-служіння в аспекті розвитку корпоративної культури / О. Є. Бондарева, О. В. Єременко. - С .32-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тренінг, корпоративна культура, психологічний клімат
Вознюк, О. В. Теоретико-методологічний базис акмеології: постнекласичний контекст / О. В. Вознюк. - С .43-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток як процесуальний та біфуркаційний феномен, універсальна парадигма розвитку, закони діалектики
Kamenova, D. Creativity development models and standarts / D. Kamenova. - С .84-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креативність, модель загальної професійної творчості, стандарт наукової творчості
Фруктова, Я. С. Журналістика як соціальний інститут: психолого-педагогічний аспект формування акме-особистості / Я. С. Фруктова. - С .111-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальний інститут, журналістика, медіа-освіта
Голобородько, Е. П. Розвиток позитивного мислення як засіб формування успішної особистості: чинники і технології / Е. П. Голобородько. - С .136-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, успіх, позитивне мислення
Линьов, В. Є. Психологія завчасної стійкості в контексті життєвих перспективів як акмеологічний потенціал особистості / В. Є. Линьов. - С .143-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: завчасна стійкість, акмеологічний потенціал, професійне та особистісне становлення
Сіткар, В. І. Становлення особистості та суспільства крізь призму дитячої субкультури: сучасні тенденції / В. І. Сіткар. - С .163-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, суспільство, дитяча субкультура
Чорна, І. М. Акмеологічні підходи до розробки та впровадження структури державної системи профорієнтації в Україні / І. М. Чорна. - С .181-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: профорієнтація, професійне самовизначення, професіограма
Чернуха, Н. М. Акмеологічний підхід виховання толерантності в міжособистісний відносинах суб’єктів освітнього процесу вищої школи / Н. М. Чернуха, К. А. Бровко. - С .201-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: толерантність, міжособистісне спілкування, акмеологічний підхід
Антонов, В. М. Прикладна та професійна акмеологія: шляхи розвитку і удосконалення / В. М. Антонов. - С .220-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, геронтологія, кібернетика
Антонов, В. М. Інноваційні технології в акмеології / В. М. Антонов. - С .247-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нейропедагогіка, психогенетика, кібернетика
Антонов, В. М. Акме-гендерологія: інноваційно-концептуальні основи / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .259-276. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерологія, інновація, кіберакмеологія
Саух, П. Ю. Навчально-виховний процес: від розбалансованості до цілісності на основі акмеологічного алгоритму / П. Ю. Саух. - С .277-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна система освіти, виховання, акмеологічний алгоритм
Дубасенюк, О. А. Факторні акме-моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагогів загальноосвітньої та професійної шкіл / О. А. Дубасенюк, Н. В. Кузьміна. - С .289-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, продуктивна діяльність педагога, акме-моделі
Хоружа, Л. Л. Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .341-359. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: трансгресивна педагогіка, герменевтичний підхід, етичний саморозвиток педагога
Сидорчук, Н. Г. Психолого-Педагогічні фактори підвищення продуктивності самоосвітньої діяльності майбутніх учителів як акмеологічна проблема / Н. Г. Сидорчук. - С .359-377. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвітня діяльність, психолого-педагогічні фактори
Мельниченко, О. В. Гендерна педагогіка як засіб формування акме-особистості / О. В. Мельниченко. - С .377-396. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна педагогіка, гендерна рівність, гендерні стереотипи
Мартиненко, С. М. Діагностування акмеологічного розвитку особистості в освітньому середовищі університету / С. М. Мартиненко. - С .396-416. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, діагностування, освітнє середовище
Чумак, Л. В. Педагогіка, андрагоніка, х’ютагогіка як акмеологічні щаблі професіоналізму освітян / Л. В. Чумак. - С .417-437. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогіка, адрагогічний підхід, акмеологічний підхід
Полєвікова, О. Б. Методологія словоцентризму як теоретичне підґрунтя інноваційного підходу до мовної освіти дітей / О. Б. Полєвікова. - С .437-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: словоцентризм, мовна освіта, мовленнєвий розвиток дітей
Полєвіков, І. О. Обґрунтування педагогічних умов особистісно орієнтованого виховання в музичній школі / І. О. Полєвіков. - С .456-474. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, особистісно орієнтоване виховання, учень музичної школи
Архипова, С. П. Освіта як чинник адаптації, соціалізації та самовизначення соціально незахищених категорій дорослих у змінюваному середовищі / С. П. Архипова. - С .475-496. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, соціальний захист, ресоціалізація
Терентьєва, Н. О. Розвиток університетської освіти України періоду нгезалежності: інтеграційний та акмеологічний напрям / Н. О. Терентьєва. - С .497-520. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська освіта, інтеграційні процеси, освітні послуги
Поясок, Т. Б. Загальні закономірності та принципи професійної підготовки фахівців на засадах системного підходу / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна. - С .521-544. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна система, системни йпідхід, професійна підготовка
Соколова, І. В. Акмеологічні домінанти нових освітніх програм підготовки бакалаврів освіти / І. В. Соколова. - С .545-564. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічне освітнє середовище
Желанова, В. В. Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу / В. В. Желанова. - С .564-582. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: смислоусвідомлення, смислобудівництво, смислогенез
Паламарчук, Л. Б. Полікультурність як складова професійної підготовки майбутнього педагога в акмеологічному середовищі університету / Л. Б. Паламарчук. - С .583-605. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: полікультурність, професійна підготовка, акме-середовище
Кучерук, О. А. Формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів української мови на засадах акмеології / О. А. Кучерук. - С .606-628. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, професійно-педагогічна освіта, методика компетентності
Караман, С. О. Акмеологічний аспект формування методичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / С. О. Караман, О. В. Караман. - С .628-639. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: методична компетентність, науково-методична діяльність, предметно-методична діяльність
Дерека, Т. Г. Концептуальні засади акмеологічно спрямованої неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання / Т. Г. Дерека. - С .639-663. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічна компетентність, професійна підготовка
Цехмістер, Я. В. Акмеологічні особливості післядипломної освіти лікарів в Україні / Я. В. Цехмістер, О. Ю. Лисенко. - С .664-684. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна професійна освіта, освіта упродовж життя, післядипломна освіта лікарів
Рибалко, Л. С. Професійна самореалізація учителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах сучасних викликів (акмеологічний аспект) / Л. С. Рибалко, Т. В. Куценко. - С .684-715. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самореалізація особистості, акмеологія, педагогічна діяльність
Дроздова, І. П. Становлення особистості сучасного фахівця нефілологічного профілю у процесі формування його професійного менталітету / І. П. Дроздова. - С .726-748. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійне мовлення, формування професійного менталітету, праксеологічна і ментальна сторони професійної культури
Гладкова, В. М. Акмесинергетичні засади до вивчення та проектування особистісно-професійного розвитку людини / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С .749-771. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Галус, О. М. Педагогічне управління мотивацією майбутніх педагогів до навчання у ВНЗ: акмеологічний підхід / О. М. Галус. - С .772-789. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотивація особистості, навчальна діяльність студентів
Гладкова, В. М. Професійний розвиток та вдосконалення менеджерів вищих навчальних закладів / В. М. Гладкова. - С .790-815. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: управлінська діяльність, професійний розвиток, професійне самовдосконалення
Дуткевич, Т. В. Конфліктологічна компетентність як чинник професіоналізації менеджера освіти / Т. В. Дуткевич. - С .816-836. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конфліктологічна компетентність, менеджер освіти, професіоналізація
Аннєнкова, І. П. Моніторинг якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ (акмеологічний підхід) / І. П. Аннєнкова. - С .837-856. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, моніторинг, науково-педагогічний працівник
Москаленко, А. М. Акмеологічні засади підготовки управлінців навчальних закладів в умовах магістратури / А. М. Москаленко. - С .856-876. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, акмеолоічні технології, психолого-педагогічні умови навчання
Гладкова, В. М. Акмеологічні аспекти корпоративних систем управління кар’єрою у комерційному секторі / В. М. Гладкова, Е. В. Гладков. - С .877-897. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: менеджер, професіоналізм, кар’єра
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукова діяльність--Акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
теоретична акмеологія -- психологічна акмеологія -- педагогічна акмеологія -- професійна акмеологія -- акмеологія управління -- акме-педагогіка -- акме-особистість -- позитивне мислення -- акмеологіний потенціал -- професійний розвиток -- андрагогіка -- х’ютагогіка -- мовна освіта -- післядипломна освіта -- самореалізація
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Сисоєва, С. О. \редактор.\
Фруктова, Яна Станіславівна \редактор.\
Українська академія акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

18.
004.9:37.013
А 72


    Антонов, В. М.
    Прикладна та професійна акмеологія [Текст] : монографія / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі ; Українська Академія Акмеології, Національний технічний університет України "КПІ". - Київ : [б. в.], 2015. - 351 с. - ISBN 978-617-646-274-3 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Акмеологія--Монографії

   Кібернетика


   Педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
прикладна акмеологія -- професійна акмеологія -- інформаційні технології -- кібернетика -- реалізація акмеології
Дод.точки доступу:
Антонова-Рафі, Ю. В.
Українська Академія Акмеології
Національний технічний університет України "КПІ"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)