Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=373.3.016:51]:371.31<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
373.3.033(477)
Р 50


    Рикова, О.
    Використання задач екологічного та краєзнавчого змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів / Ольга Рикова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 31–33. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Екологічне виховання--екологічна культура--математика--початкова школа

   Математика--задачі--екологічні--початкова школа


Кл.слова (ненормовані):
екологічне виховання -- екологічна культура -- математика -- задачі -- задачі екологічного змісту -- задачі краєзнавчого змісту -- міжпредметні пізнавальні задачі -- пошукова діяльність -- екологічна свідомість -- початкова школа
Анотація: У статті наведено математичні задачі з природничим, екологічним, природоохоронним змістом для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
373.3.016:51]:371.31
Л 11


    Ліщук, Г.
    Математичні задачі з природничим сюжетом / Галина Ліщук // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 33–35. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Математика--задачі--природничі--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
математика -- методика викладання -- задачі -- природничі задачі -- текстові задачі -- екологічна культура -- початкова школа
Анотація: У статті подано зразки розв’язування текстових задач з природничим сюжетом на уроках математики в початковій школі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
373.3.016:821.161.2]:371.31
Г 52


    Гладченко, О.
    Інтегрований урок у 1 класі (читання, математика) / Олена Гладченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 18–19. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегровані уроки--Читання--Математика--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- методика викладання -- читання -- математика -- читацькі навички -- усна лічба -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку з читання та математики на тему: "Грамоти учиться – завжди знадобиться" для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
373.3.016:811.161.2]:371.31
М 86


    Мочульська, Л.
    Використання дидактичних ігор на уроках української мови і математики / Любов Мочульська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 20–22. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Дидактичні ігри--українська мова--математика--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри -- українська мова -- математика -- ігрові ситуації -- ігрові завдання -- усна лічба -- граматичні категорії -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про використання різноманітних дидактичних ігор під час вивчення математики та української мови в початковій школі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
373.3.016:51]:371.31
Ш 66


    Шкльода, С.
    Робота над формуванням поняття "задача" в 1 класі / Світлана Шкльода // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 57. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Математика--методика викладання--задачі--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
математика -- методика викладання -- задачі -- математичні вправи -- розв’язування задач -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті наведено різноманітні математичні вправи для ознайомлення дітей молодшого шкільного віку з поняттям про задачу.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
371.314.5:51](477)
О-59


    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 22–29. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегроване навчання--математика--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрована форма навчання -- інтегрований підхід -- міжпредметні зв'язки -- геометричні фігури -- методика викладання -- математика -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.
Дод.точки доступу:
Скворцова, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
371.314.5(477)
В 31


    Веремійчик, І.
    Інтеграція трудового навчання і математики та образотворчого мистецтва в предметних дидактичних іграх : (1 клас) / Іван Веремійчик // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 9. - С. 39–42. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегроване навчання--Трудове навчання--Математика--Образотиворче мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегровані уроки -- методика викладання -- трудове навчання -- математика -- образотворче мистецтво -- дидактичні ігри -- різання паперу -- композиції з рослинних форм -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті подано цикл інтегрованих уроків з трудового навчання, математики та образотворчого мистецтва з тем: "Різання паперу", "Вирізування з паперу заокруглених форм", "Композиції з рослинних форм" для учнів початкової школи під час яких учні виготовляють ігри.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
373.3.016:51]:371.31
Л 63


    Листопад, Н.
    Формування у молодших школярів уявлень про час / Наталія Листопад // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 20–25. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Математика--компетентнісно орієнтовані завдання--час--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
математика -- методика викладання -- компетентнісно орієнтовані завдання -- час -- одиниці вимірювання часу -- математична компетентність -- початкова школа
Анотація: У цій публікації висвітлено методичні рекомендації щодо опрацювання теми "Час" та подано зразки компетентнісно орієнтованих завдань.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
371.314.5:51](477)
О-59


    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 29–32. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегроване навчання--математика--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегрована форма навчання -- інтегрований підхід -- геометричні фігури -- методика викладання -- математика -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.
Дод.точки доступу:
Скворцова, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.
371.314.5(477)
В 11


    Вільк, Г.
    Хліб – це багатство нашої країни / Галина Вільк // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 35–39. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегроване навчання--інтегровані уроки--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегровані уроки -- навчання грамоти -- математика -- природознавство -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті представлено розробку інтегрованого заняття з навчання грамоти, математики, природознавства на тему: "Хліб – це багатство нашої країни" для учнів 1 класу.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.
371.314.5:51](477)
О-59


    Онопрієнко, О.
    Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / Оксана Онопрієнко, Світлана Скворцова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 22–25. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегроване навчання--математика--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегрована форма навчання -- інтегроване навчання -- інтегрований підхід -- геометричні фігури -- методика викладання -- математика -- додавання -- віднімання -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про інтегрований підхід у навчанні математики в початковій школі.
Дод.точки доступу:
Скворцова, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.
373.3.016:51]:371.31
С 84


    Стретович, Л.
    Українські страви на математичній кухні : (інтегрований урок з математики та народознавства) / Любов Стретович // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 10–12. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегровані уроки--математика--народознавство--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- методика викладання -- математика -- народознавство -- додавання -- трицифрові числа -- розв'язування рівнянь -- початкова школа
Анотація: Подано інтегрований урок з математики та народознавства за темою: "Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 230+80. Розв'язування рівнянь. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач."

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.
373.3.016:51]:371.31
К 11


    Кіщук, Н.
    Системний підхід до формування поняття натурального числа / Наталія Кіщук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 38–43. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Математика--системний підхід--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
математика -- методика викладання -- системний підхід -- лічба -- образно-графічний рівень -- образне число -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: Завданням даної статті є представлення образно-графічної математичної мови для формування поняття натурального числа у першокласників.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.
373.3.016:51]:371.31
В 68


    Волошанюк, В.
    Урок математики у 1 класі з використанням ігрових технологій / Валентина Волошанюк // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 43–44. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Математика--ігрові технології--уроки--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
математика -- методика викладання -- ігрові технології -- уроки -- нумерація чисел -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті подано розробку уроку математики за темою: "Нумерація чисел першої сотні" із використанням ігрових технологій для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.
373.3.016:811.161.2]:371.31
Ш 61


    Шимко, А.
    Інтегрований урок у 1 класі : (українська мова, природознавство, математика, трудове навчання) / Анна Шимко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 44–46. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегровані уроки--українська мова--природознавство--математика

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- методика викладання -- українська мова -- природознавство -- математика -- трудове навчання -- рослини -- робота з природним матеріалом -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті представлено розробку інтегрованого уроку з української мови, природознасвта, математики, трудового навчання на тему: "На гостини до Шишки та Каштана" для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.
373.3.016:51]:371.31
С 20


    Сарієнко, В.
    Особливості вивчення властивостей геометричних фігур у початкових класах / Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 15–19. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Математика--методика викладання--геометричні фігури--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
математика -- методика викладання -- геометричний матеріал -- геометричні поняття -- геометричні фігури -- величина -- вимірювання -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлюються основні вихідні позиції в системі вивчення геометричного матеріалу в курсі математики початкової школи, зокрема, з точки зору посилення ролі властивостей геометричних фігур в усвідомлені змісту геометричних понять та їх взаємозв’язку. Висвітлюються методичні недоліки, які мають місце у змісті викладу геометричного матеріалу в підручниках, та пропонуються шляхи їх виправлення.
Дод.точки доступу:
Чайченко, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)