Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Управління -- Реклама<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   659.1
   Б 20


    Балабанова, Л. В.
    Рекламний менеджмент : підручник / Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик ; Донецький нац. ун-т екон. і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління, Кафедра маркетингового менеджменту, Школа маркетингового менеджменту. - Київ : Центр учбової літератури, 2013. - 391 с. - ISBN 978-611-01-0396-1 : 80.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Реклама--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
розвиток реклами -- закони реклами -- рекламна комунікація -- поширення реклами -- рекламне звернення -- рекламне дослідження ринку -- рекламна діяльність


Дод.точки доступу:
Юзик, Л. О.
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Інститут економіки і управління
Кафедра маркетингового менеджменту
Школа маркетингового менеджменту


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)