Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Освіта -- Історія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   37.01
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 286 с. - 56.77 грн., 45.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / Віктор Олександрович Огнев'юк
Гончар, М. В. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. - С .9-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Таврійська губернія, повітові земства, ремісничі школи
Донець, A. Л. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. - С .18-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студенти, стипендії, плата за навчання
Дудар, Ольга Володимирівна. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка) / О. В. Дудар. - С .27-32. - Библиогр. в конце ст.
Дударець, Ю.В. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. - С .32-38. - Библиогр. в конце ст.
Заяць, Людмила Іванівна. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів / Л. І. Заяць. - С .38-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, закон про вищу освіту, заклади вищої професійної освіти Нідердандів
Калініченко, Л.М. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості / Л.М. Калініченко. - С .45-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, творче мислення, дивергентне мислення
Леонтьева, Інна Василівна. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.) / І. В. Леонтьева. - С .52-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина, дитинство, особистість
Магера, О.В. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття / О.В. Магера. - С .59-65
Кл.слова: фітнес, аеробіка, оздоровчий фітнес
Мерко, Н.Ю. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. - С .65-70
Кл.слова: самоосвіта, самоорганізація, самостійна робота
Обловацька, Н.О. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст. / Н.О. Обловацька. - С .70-77
Кл.слова: адвокатура, адвокатська діяльність, історія адвокатури
Процька, C. M. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя / C. M. Процька. - С .77-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатизація освіти, інформаційне середовище, інформаційно-комунікаційні технології
Ситник, О. І. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. - С .83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта дорослих в Ірландії, історико-педагогічний аналіз, освіта протягом життя
Алієва, Е. Ш. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики / Е. Ш. Алієва. - С .89-95
Кл.слова: концертмейстерська підготовка, професійна підготовка, майбутній учитель музики
Бондар, О.Ю. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. - С .95-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна багатоманітність, білінгвальне навчання, багатомовність
Генераленко, К. Д. Особливості обліку поточних зобов'язань / К. Д. Генераленко. - С .103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічні відносини, зобов'язання, бухгалтерський облік
Глушак, О. М. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців / О. М. Глушак. - С .109-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна культура, комп'ютерна грамотність, інформаційна грамотність
Горохова, Т. О. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. - С .115-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетенція
Крикун, А.Ю. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти / А.Ю. Крикун. - С .123-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, дошкільна інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами
Мазур, Н. П. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. - С .132-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: готовність, професійна готовність, компоненти готовності
Світайло, Світлана Валеріївна. Фахова компетентність учителя музики / С. В. Світайло. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, фахова компетентність, учитель музики
Скляр, О.О. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. - С .148-152. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній учитель музики, потреби
Таран, О. В. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога / О. В. Таран. - С .153-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічна компетентність, акмеологічна компетентність
Бреус, Ю. В. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини / Ю. В. Бреус. - С .162-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційне здоров’я , розуміння емоцій, емоційний інтелект
Корнят, Віра Степанівна. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С .168-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний коледж, знання, тест
Красницька, О. В. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю / О. В. Красницька. - С .174-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, сімейна депривація, інтернати спортивного профілю
Теплюк, А. А. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку / А. А. Теплюк. - С .180-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, емоційний розвиток дитини, класифікація емоцій
Циганаш, А. В. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. - С .185-192
Кл.слова: академічна мобільність особистості, Болонський процес, індивідуально-психологічні фактори
Акопян, І. С. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон") / І. С. Акопян. - С .193-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художній переклад, еквівалентність, адекватність
Годіон, В. Є. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект / В. Є. Годіон. - С .200-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепт "love" , мова, культура
Григорович, Ю. М. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. - С .206-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний код, історичний код, історичне оповідання
Евтушенко, C. O. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками / C. O. Евтушенко. - С .210-220
Кл.слова: шевченко Тарас, народний поет, критичний реалізм
Журавльова, М. О. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна / М. О. Журавльова. - С .221-225
Кл.слова: когнітивна лінгвістика, когнітивний стиль, поетика
Мельник, В. І. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов / В. І. Мельник, О. Ю. Качан. - С .226-233. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фразеологічна одиниця, кольороназва, мовна картина світу
Мельник, В. І. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах / В. І. Мельник, Н. С. Яченко. - С .234-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дражнилка, фольклорний жанр, дитяча сатирна лірика
Пантелей, І. A. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Федоряченко, Ю. О. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. - С .246-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: запозичення, термінологія економічна, термінотвірні моделі
Бодненко, Д. М. Мережеві технології: використання вебінарів / Д. М. Бодненко. - С .252-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-технології, вебінар, онлайн-навчання
Купрій, Т. Г. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації / Т. Г. Купрій. - С .258-264. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оцінювання, державний службовець, професійні компетенції
Дудник, О. В. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі / О. В. Дудник. - С .265-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математика, електронні освітні ресурси, старша школа
Павлюк, P.O. Сутність поняття "інформаційне суспільство" / P.O. Павлюк. - С .271-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, комп'ютеризація, інформаційно-комунікаційні технології
Шафаренко, Ю. М. Оціночні дослідження у паблік рилейншз / Ю. М. Шафаренко. - С .279-286. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паблік рілейшнз, дослідження, оцінювання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

   Освіта--Професійна--Конференції


   Психологія


   Педагогіка--Соціальна


   Філологія


   Технології--Інновації


Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- професійна освіта -- психологія -- соціальна педагогіка -- філологія -- іноваційні технології
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

2.
   37.01
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 18 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 16 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
   005.745
   О-72


   
    Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування : матеріали Всеукраінської наук.-практ. конференції 22 жовтня 2015 р. м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 323 с. - 83.12 грн.
    Зміст:
Дічек, Н. П. Історико-педагогічні дослідження в Україні : розвиток наукового дискурсу / Н. П. Дічек, Л. Л. Хоружа. - С .3-4
Кл.слова: вступне слово, конференція, історико-педагогічні дослідження
Драч, Оксана Олександрівна. Слухачка вищих жіночих курсів другої половини XIX cт. : формування образу крізь призму тендерного аналізу / О. О. Драч. - С .3-4. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. С. Соціальні дослідження мікроісторії освіти регіону у краєзнавчо-пошуковій роботі студентської молоді / Н. С. Побірченко, В. М. Палєхіна. - С .17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаревський, С. Б. Освітня місія українців у процесах становлення сибірського шкільництва XVIII ст. / С. Б. Пономаревський. - С .25-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Телячий, Ю. В. Організаційні засади діяльності Української академії мистецтв (1917-1920 pp.) / Ю. В. Телячий. - С .36-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Герасименко, О. В. Управлінська діяльність попечительських рад при середніх навчальних закладах (Друга половина XIX - початок XX ст.) / О. В. Герасименко. - С .47-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Бричок, С. Б. Дерманська учительська семінарія у системі освіти Волині (початок XX ст.) / С. Б. Бричок. - С .57-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Гоменюк, О. О. До історії діяльності Київського пролеткульту / О. О. Гоменюк. - С .67-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Дембровська, Г. М. Особливості діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл у 50-70-ті роки XX ст. в Україні / Г. М. Дембровська. - С .77-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Краєва, М. В. Робітничий клуб у структурі пролеткультівських установ / М. В. Краєва. - С .86-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. П. Педагогічний портрет вихованця Колегії Павла Галагана початку XX ст. (за матеріалами кондуїтних списків) / О. П. Міхно. - С .93-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Меленець, Людмила Іванівна. Організація роботи дошкільних закладів сільської місцевості України: погляд крізь роки / Л. І. Меленець. - С .101-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Євгенія Олексіївна. Підручники з біології на зламі століть / Є. Неведомська. - С .110-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Сівков, О. О. Навчальна література в колекції "Педагогічна україніка, 1842-1923 рр." Педагогічного музею України / О. О. Сівков. - С .116-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Хоменко, Л. В. До історії діяльності просвітницького товариства "Общество распространения полезных книг" (1861-?) / Л. В. Хоменко. - С .121-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, С. М. Розвиток шкіл національних меншин в умовах УРСР як відображення зовнішньої диференціації (70-80 ті роки XX ст.) / С. М. Шевченко. - С .128-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, Т. Є. Освітньо-культурна діяльність українського товариства "Рідна хата" на Холмщині та Підляшші у 1919-1930 рр. / Т. Є. Шевчук. - С .138-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелюк, Г. В. Роль і місце журналу "Церковно-приходская школа" в організації навчально-виховного процесу початкових шкіл духовного відомства Волині (кінець XIX- початок XX ст.) / Г. В. Шелюк. - С .147-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Афанасьєв, Юрій Львович. Болеслав Яворський: парадокси історичної долі науково-педагогічного доробку / Ю. Л. Афанасьєв. - С .157-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Зайченко, І. В. М. Неплюєв (1851-1908) - один із перших організаторів початкової сільськогосподарської освіти в Чернігівській губернії та Україні / І. В. Зайченко. - С .164-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Калініченко, Н. А. Проблеми патріотичного виховання в теорії і практиці Василя Каюкова (1945 -2000) / Н. А. Калініченко. - С .174-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Коляда, Наталія Миколаївна. Організатор соціального виховання в Україні - Арнаутов Василь Олексійович (1881-1938) / Н. М. Коляда. - С .184-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочубей, Т. Д. Вплив Феофана Прокоповича на розвиток вітчизняного шкільництва у XVIII ст. / Т. Д. Кочубей. - С .196-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Петренко, О. Б. Роль І. Д. Єрмакова в організації діяльності державного психоаналітичного інституту (1923-1925): мікроісторичний дискурс. До 140- річчя від дня народження І. Д. Єрмакова (6.10.1875 - 31.03.1942) / О. Б. Петренко. - С .207-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, Світлана Юріївна. Ідеї Григорія Ващенка про виховання патріотизму та їх суголосність сучасним реаліям України / С. Ю. Головчук. - С .221-226
Грищенко, С. Я. Наукова спадщина B. C. Іконникова в контексті модернізації національної системи освіти / С. Я. Грищенко. - С .227-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Клименко, Ю. А. "Перша книга" міжнародної мови есперанто Людвіка Заменгофа / Ю. А. Клименко. - С .238-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, Інна Василівна. Постать О. Лазурського (1874-1917) крізь призму мікроісторії / І. В. Леонтьєва. - С .246-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Матрос, О. О. Іван Васильович Лучицький - основоположник науки "Нова історія" в освітніх закладах Києва / О. О. Матрос. - С .254-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, О. В. Аналіз впливу педагогічних ідей Я. Корчака на розвиток української педагогіки / О. В. Мельниченко. - С .261-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, H. Ю. Проблеми родинного виховання у творчій спадщині Олександра Антоновича Захарченка / H. Ю. Панченко. - С .268-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Русакова, Л. І Наталія Яшвіль - активний громадський діяч та меценат художньої освіти у Черкаському повіті Київської губернії (кінець XIX - початок XX століття) / Л. І Русакова. - С .274-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Хрипун, Д. М. Внесок В. Д. Сиповського в розвиток Санкт-Петербурзького училища глухонімих / Д. М. Хрипун. - С .283-291. - Бібліогр. в кінці ст.
Чередняк, Ю. М. Внесок Б. Н. Мітюрова у розвиток кафедри педагогіки і психології Рівненського державного педагогічного інституту ім. Д. З. Мануїльського (1973-1994 рр.) / Ю. М. Чередняк. - С .291-298. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпичак, І. П. Внесок В. Ф. Шмідт в організацію діяльності дитячого будинку-лабораторії "Міжнародна солідарність" (1921-1925 pp.) / І. П. Шпичак. - С .299-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Янченко, Т. В. Життя та науково-практична діяльність Ольги Дорошенко у контексті розвитку вітчизняної педології / Т. В. Янченко. - С .309-320. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- історія освіти -- заклади освіти -- начальна література
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Сухомлинська, О. В. \редактор.\
Прошкін, Володимир Вадимович \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Національна академія педагогічних наук України
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)