Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цілепокладання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
   159.922.7(075)
   С 72


    Співак, Любов Миколаївна.
    Діагностика і корекція "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень : навчальний посібник / Л. М. Співак. - 2-ге видання доповнене. - Київ : Каравела, 2011. - 224 с. : рис., табл. - ISBN 978-966-2229-17-2 : 62.00 грн., 98.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дитяча психологія--Шкільний вік--Особистість--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
самоповага -- цілепокладання -- учбова діяльність
Анотація: Навчальний посібник містить курс лекцій з діагностики і корекції "Я-концепції" молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень, запитання для програмованого контролю знань.

Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

2.


    Самусенко, Вікторія.
    Особистісне цілепокладання : заняття з елементами тренінгу для учнів 10-х класів / В. Самусенко // Психолог : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - 2013. - № 19/20. - С. 42-48

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтація -- самовизначення -- мета
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
   378.6:37
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Побірченко, Н. А.
    Особистісно-професійні компетенції в науці: психологічний аспект / Н. А. Побірченко // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 189-199 : іл. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв)

Кл.слова (ненормовані):
наука -- науковці -- наукові дослідження -- цілепокладання -- особистісно-професійні компетенції -- компетентність -- компетенції
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
Шифр: В353859/2016/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 2
Зміст:
Дятленко, Наталія. Гуманістичні цінності в дошкільному закладі: формальність чи правила життя / Н. Дятленко. - С.4-7
Кл.слова: індикатори гуманізації, творчі здібності, рухова активність
Калашник, Валентина. Створення освітнього простору на основі індексу інклюзії / В. Калашник, О. Курлянцева. - С.8-16
Кл.слова: інклюзивні цінності, лідерська група, план інклюзивного розвитку
Сварковська, Ліна. Особливості фізичного виховання дітей із порушенням зору в спеціальному дошкільному навчальному закладі / Л. Сварковська. - С.17-25
Кл.слова: астигматизм, косоокість, гімнастика
Швайгерт, Наталія. "Розумна гімнастика" - універсальний метод розвитку та оздоровлення дошкільників / Н. Швайгерт. - С.26-33
Кл.слова: освітня кінезіологія, кінезіологічні вправи, комплекс вправ
Ружановська, Людмила. Оздоровлюємо дітей за допомогою нетрадиційних технологій: йога та Су-Джок терапія / Л. Ружановська. - С.34-39
Кл.слова: хатха-йога, сахаджа-йога
Кононко, Олена. Розвинена воля - важлива складова компетентності дошкільників / О. Кононко. - С.42-46
Кл.слова: цілепокладання, планування, самоконтроль
Терещенко, Ірина. Батогом чи пряником? або Як заохочувати дошкільників / І. Терещенко. - С.47-51
Кл.слова: похвала, предметні заохочення, вербальні й емоційні заохочення
Карабаєва, Ірина. Експрес-діагностика особливостей індивідуального розвитку старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.54-62
Кл.слова: моніторинг, особистісно-оцінна компетенція, показники сформованості
Бобровська, Олена. Козацьке тренування. Конспект фізкультурного заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку / О. Бобровська. - С.65-67
Кл.слова: Усесвітній день здоров'я
Кондратенко, Наталія. Про здоров'я, друже, дбай - корисну їжу ти вживай. Конспект заняття для дітей середнього та старшого дошкільного віку / Н. Кондратенко, Л. Булітко. - С.68-71
Кл.слова: гімнастика для очей, зорова втома, пальчикова гімнастика
Є примірники у відділах:
Ф2 (01.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (02.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
373.211.21(477)
Г 85


    Грицан, С.
    Як стишити галоп часу, або Тайм-менеджмент для професійного зростання / Світлана Грицан // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 37–43.
УДК

Рубрики: Методична робота--дошкільні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- тайм-менеджмент -- час -- ліміт -- планування -- цілепокладання -- делегування
Анотація: Досвід викоритсання тайм-менеджменту для ефективної організації діяльності педагогічного колективу спеціального НВК № 5 м. Кам’янське, Дніпропетровська область.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

6.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: Е667239/2017/12
   Журнал

Економіка України [Текст] : науковий журнал/ Нац. акад. наук України, М-во екон. розв. і торгівлі України, М-во фінансів України. - Київ, 1958 - . - ISSN 0131-775X. - Виходить щомісячно
2017р. № 12
Зміст:
Звєряков, М. І. Глобалізація і деіндустріалізація: зміст, суперечності та способи їх розв’язання / М. І. Звєряков. - С.3-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: глобалізація, промислова політика, стратегічне цілепокладання
Єфименко, Т. І. Розвиток інституційних засад взаємодії фіскальної та монетарної політик України / Т. І. Єфименко. - С.13-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фіскальна політика, монетарна політика, регулювання
Шірінян, Л. В. Методологія комплексної оцінки відкритості ринків банківських і страхових послуг України / Л. В. Шірінян, А. С. Шірінян. - С.34-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відкритість ринку, банки і страховики з іноземним капіталом
Веклич, О. О. Сутність і зміст концепту "Екосистемний підхід" в економічній науці / О. О. Веклич. - С.52-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екосистемний підхід, екосистемне оцінювання, суспільне природокористування
Притуляк, Н. М. Оцінка рівня розвитку національного людського капіталу в Україні / Н. М. Притуляк. - С.68-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: капітал науки, інноваційна креативність, розвиток людини
Осецький, В. Л. Роль масових відкритих онлайн-курсів у сучасному "освітньому ландшафті" / В. Л. Осецький, І. Л. Татомир. - С.86-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітній стартап, навчальний хаб, монетизація освіти
Геєць, В. М. Досвід і уроки реформації - шанс для України / В. М. Геєць. - С.99-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Всі примірники списані
Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Кононко, Олена.
    Розвинена воля - важлива складова компетентності дошкільників [Текст] / О. Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 2. - С. 42-46

Кл.слова (ненормовані):
цілепокладання -- планування -- самоконтроль

Є примірники у відділах:
Ф2 (01.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (02.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Звєряков, М. І.
    Глобалізація і деіндустріалізація: зміст, суперечності та способи їх розв’язання [Текст] / М. І. Звєряков // Економіка України = Economy of Ukraine. - Київ, 2017. - № 12. - С. 3-12. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- промислова політика -- стратегічне цілепокладання


Знайти схожі

9.
373.3.091.26(07)
Ф 50


    Фідкевич, Олена.
    Теорія і практика формувального оцінювання в 1-2 класах закладів загальної середньої освіти : навчально-методичний посібник / О. Фідкевич, Н. В. Бакуліна. - Київ : Генеза, 2019. - 63 с. - (Нова українська школа). - ISBN 978-966-11-1063-1 : 12.33 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова школа--Методи і принципи оцінювання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
формувальне оцінюваня -- цілепокладання -- самооцінювання та взаємооцінювання -- портфоліо
Дод.точки доступу:
Бакуліна, Наталія Валеріївна


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

10.
Шифр: П860805/2020/3
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2020р. № 3
Зміст:
Рашковська, Ілона. Подолання шкільних страхів у дітей молодшого шкільного віку / Ілона Рашковська. - С.1-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Фідкевич, Олена. Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації / Олена Фідкевич. - С.7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Вашуленко, Микола. Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української мови / Микола Вашуленко, Світлана Дубовік. - С.11-17
Чабайовська, Марія. Застосування технології формування критичного мислення молодших школярів у процесі вивчення творчості Т. Г. Шевченка / Марія Чабайовська, Світлана Шароварко. - С.17-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Слабинська, Наталія. Інтегрований урок української мови і читання у 2 класі: за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко / Наталія Слабинська. - С.21-24
Дворська, Альона. Урок англійської мови в 1 класі / Альона Дворська. - С.24-25
Чупрун, Лариса. Тематичний день для учнів 2 класу: що може об'єднати спільноту / Лариса Чупрун. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузнецова, Світлана. Математична подорож Африкою (Інтегрований урок) / Світлана Кузнецова. - С.31-34
Красоткіна, Надія. День Землі - (Терра) 22 квітня (Свято для початкових класів) / Надія Красоткіна. - С.34-39
Сергіна, Світлана. Урок інформатики в 3 класі / Світлана Сергіна. - С.40-41
Коряченко, Лідія. Година здоров'я "Бути здоровим - це круто!" (3-4 класи) / Лідія Коряченко. - С.41-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Дризлова, Вікторія. У пошуках цікавинок / Вікторія Дризлова. - С.44
Павленко, Людмила. Слухання і театралізація за педагогічною технологією навчання читання та письма "Щоденні 5" / Людмила Павленко, Ірина Джулинська. - С.45-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Голибард, Євген. Досліджувати світ необхідно, цінуючи знання та моральні принципи (Система, інформація і знання) / Євген Голибард. - С.48-50
Войхевич, Валентина. Світ не без добрих людей / Валентина Войхевич. - С.50
Каленіченко, Оксана. Урок "Я досліджую світ" у 1 класі / Оксана Каленіченко, Лариса Ісаєва. - С.51-52
Швець, Олександр. "Благослови, мати, весну закликати!" (Сценарій свята) / Олександр Швець. - С.53-56
Рак, Любов. Добрий сміх - ліки від усіх недуг (Сценарій свята у ІІ циклі навчання (3-4 класи) / Любов Рак. - С.57-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Попач, Галина. Світле свято Великодня / Галина Попач. - С.60-61
Конкурс "І сталося диво". - С.62-63
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Фідкевич, Олена
    Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації [Текст] / Олена Фідкевич // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2020. - № 3. - С. 7-10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-5358


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.
   159.9
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки ; за науковою редакцією академіка НАПН України . С. Д. Максименка. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
    Зміст:
Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору . - С .7-58
Максименко, С. Д. Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору / С. Д. Максименко. - С .7-16
Кл.слова: метод Л. С. Виготського, генетико-моделюючий метод, принцип креативності
Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .16-40
Кл.слова: погляди Л. С. Виготського, соціоісторична ситуація, особистісна взаємодія
Ткач, Б. М. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. - С .41-49
Кл.слова: особистість взаємодії, філогенез людини, нейропсихологічний підхід
Маслюк, А. М. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори / А. М. Маслюк. - С .50-58
Кл.слова: українська психологія, бачення Я. Яреми, психографічна схема
Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору . - С .59-114
Дзюбко, Л. В. Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. В. Дзюбко. - С .59-69
Кл.слова: проблема благополуччя, благополуччя школяра, критерії благополуччя
Каплуненко, Я. Ю. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу / Я. Ю. Каплуненко. - С .70-76
Кл.слова: психологічне здоров’я, дослідження Н. Каргіна, психологія благополуччя
Невмержицький, В. М. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору / В. М. Невмержицький. - С .77-90
Кл.слова: концептуальні положення гуманістичної теорії, моральна стійкість, психолого-педагогічний супровід
Шатирко, Л. О. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .91-102
Кл.слова: освітній простір, суб’єктно-діяльнісний підхід, психологчне бачення
Терещенко, Л. А. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору / Л. А. Терещенко. - С .103-114
Кл.слова: дитячий невроз, генетичний вклад, самооцінка
Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. . - С .115-169
Кривоконь, Н. І. Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. - С .115-129
Кл.слова: супервіхія, система відносин, регламентація неперервної освіти
Луньо, В. Є. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників / В. Є. Луньо. - С .130-140
Кл.слова: інтеграція української освіти, багатомовність, трилінгвістика
Мар’яненко, Л. В. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання / Л. В. Мар’яненко. - С .141-154
Кл.слова: проблема сучасної психології, міжособистісна взаємодія, емпатія
Гурова, О. В. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці / О. В. Гурова. - С .155-159
Кл.слова: самореалізація особистості , сучасні медіа, неінституалізована освіта
Литвинчук, Л. М. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми / Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. - С .160-169
Кл.слова: самосвідомість, превентивне виховання, профілактична діяльність
Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості . - С .170-216
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .170-177
Кл.слова: психолого-педагогічна міжособистість, ефективна психолого-педагогічна взаємодія, стиль педагогічного спілкування
Дзюбко, Л. В. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи / Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. - С .178-185
Кл.слова: безпека, сучасна психологія, безпека освітнього простору
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. - С .186-195
Кл.слова: суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія, емпатія, творчий потенціал
Чудакова, О. М. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів / О. М. Чудакова. - С .196-206
Кл.слова: обдарованність, розвиток творчої особистості, психологічна підтримка
Федько, В. В. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми / В. В. Федько. - С .207-216
Кл.слова: Нова українська школа, соціальна компетентність, молодший шкільний вік
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Повний текст / зовнішній ресурс   завантажити: ПОВНИЙ ТЕКСТ 

Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

13.


    Анісімова, О. Е.
    Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. Е. Анісімова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 10-19, DOI 10.28925/2414-0325.2021.102. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
фундаментальна складова професійної підготовки -- інваріантна складова професійної підготовки -- варіативна складова професійної підготовки -- особистісно-комунікативний критерій -- діяльнісний критерій -- дистанційна освіта -- партнерська взаємодія -- вихователі закладів дошкільної освіти
Анотація: В статті «Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти» схарактеризовано можливості використання дистанційного навчання у системі фахової підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. За основу взято тріаду складових професійної підготовки: фундаментальної, інваріантної та варіативної. Завданням фундаментальної освіти є забезпечення оптимальних умов для формування наукового мислення, освоєння наукової інформаційної бази і сучасної методології, виховання внутрішньої потреби у саморозвитку і самоосвіті протягом життя. Інваріантна складова розуміється такою, що відрізняється значною стабільністю, стереотипністю. В ній домінують: спрямованість на збереження традиційних педагогічних підходів; інтегративність процесів, їх цілісність і узагальненість. При цьому інваріантна частина здатна формувати професійно значущі якості відповідно до сучасних вимог розвитку психолого-педагогічної науки та практики шляхом їх трансформації відповідно до нових суспільних умов. Варіативній складовій властиві: гнучкість, інноваційна спрямованість, відкритість новому в науках і технологіях; домінування диференційованого знання. Визначити рівень оволодіння кожною складовою збалансованої системи можна, на нашу думку, через партнерську взаємодію у професійній діяльності. У статті представлено констатувальний етап дослідження стану сформованості здатності до партнерської взаємодії майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти за особистісно-комунікативним та діяльнісним критеріями. Запропоновано інструментарій інформаційно-комунікаційних технологій з метою підвищення рівня спеціальної підготовки. Зокрема, створення спільного медіа-продукту, участь у проектній діяльності, спілкування за допомогою соціальних мереж, блогів, чат-листування, використання електронних та мобільних додатків у процесі цілепокладання та планування, застосування засобів ІКТ в процесі відновлення працездатності, емоційної стабільності, налаштування на майбутню діяльність, участь у роботі Дискусійного клубу, презентація підсумків педагогічних досліджень у форматі вебінару.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Dymchuk, A.
    Masonic symbolism in the context of philosophical anthropology searches = Масонський символізм в контексті пошуків сучасної філософії людини / A. Dymchuk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P60-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
масонство -- символ -- суспільство -- філософія людини -- універсалії -- модерн -- культура
Анотація: У статті розглядається у порівняльному аспекті масонський символізм та трактування символу в сучасній філософії людини та філософському дискурсі. Сьогодні, коли в науковій спільноті присутні контроверсійні оцінки масонства, коли масонська філософія тільки виривається зі стану штучної маргіналізації, а в суспільстві з'явився інтерес до "альтернативної" філософії, актуальним євисвітлення взаємовпливу масонського символічного дискурсу і нових шкіл філософії ХХ ст. Наукова новизна полягає у зламі стереотипних підходів до дослідження процесу формування філософської думки ХІХ-ХХ ст., у виявленні особливого масонського впливу на процеси появи нових філософських сенсів. Вперше масонська символіка, як певна система світосприйняття, розглядається в контексті одного з першоджерел філософських систем ХХ ст. Дослідження символічних кодів відкривало простір для філософського дискурсу, пошуків людської ідентичності, самототожності.Масонська ідеологія базувалася на "приписуванні" певним об'єктам особливого символічного значення, на переконаності, що за допомогою символів можливо навчити навернених основам самостійного і вільного процесу пізнання. Масонським є переконання, що символ маркує просторовочасові відносини, здійснюючи комунікативні процеси. Філософи ХХ ст. (К. Леві-Стросс, Е. Кассирер, М. Бердяєв та ін.) наділяють символи властивостями об'єктивності тацінності, розкривають рівні реальності, для описуяких несимволічна мова не підходить. Йдучи "масонською стежкою", ці філософи обгрунтовують, що людина сприймає символи об'єкта, але не сам об'єкт і що саме символи формують цілепокладання сенсів, покладених в основу цінностей, смаків, моди. Результатом дослідження стало відкриттясвоєрідного "масонського феномену" у європейський філософії ХХ ст. У масонських дискурсах народжувалися думки, які згодом перетинались з філософськими концепціями ХХ ст. Можнастверджувати, що масони та філософи ХХ ст. працювали на одному культурному та семантичному тлі, з одними культурно-історичними та епістемологічними універсаліями, розглядаючи символи як апріорну мову та апріорну форму пізнання. Пошук архетипів буття, сенсотвірних кодів привів масонів до бачення того, що символи не містять в собі остаточного змісту, а надають широке поле можливостей для інтерпретацій, виступають гносеологічним ключем, інструментом до самопізнання та пізнання "надреальності".
Дод.точки доступу:
Анатолій Димчук


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

15.
   159.98(075.8)
   К 17


    Калька, Наталія Миколаївна.
    Практикум з арт-терапії [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Н. М. Калька, З. Я. Ковальчук ; Міністерство внутрішніх справ України, Львівський державний університет внутрішніх справ. - Львів : ЛьвДУВС, 2020. - 232 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 191-192. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Практична психологія--Арт-терапія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- почуття -- самоповага -- самооцінка -- мотивація -- цілепокладання -- ціннісно-смислова сфера -- стосунки -- жіночність -- сексуальність -- групова арт-терапія
Анотація: Навчально-методичний посібник поглиблює теоретичну та прикладну підготовку майбутніх практичних психологів щодо основних напрямків арт-терапії та практичного застосування арттехнік у вирішенні низки психологічних проблем.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський державний університет внутрішніх справ

Дод.точки доступу:
Ковальчук, Зоряна Ярославівна
Міністерство внутрішніх справ України
Львівський державний університет внутрішніх справ


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)