Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сенсорний розвиток<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 64
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-64 
1.
Шифр: Д090011/2014/6
   Газета

Дефектолог [Текст] : всеукраїнське видання для фахівців. - Київ : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2014р. № 6
В содерж.:
Маркова, Л. День открытых дверей в Горской областной СОШИ : Здоровьезберегающие технологии в работе с детьми / Л. Маркова. - С.6-8
Кузичкина, Т. Гармония души и тела : Практические рекомендации / Т. Кузичкина. - С.17-19
Кл.слова: КОРРЕКЦИОННАЯ ШКОЛА, РИТМИКА, ДЕТИ С ОСОБЫМИ ПОТРЕБНОСТЯМИ
Чуищева, И. Здоровьесберегающие технологии в логопедической работе / И. Чуищева. - С.20-24
Кл.слова: ЛОГОПЕДИЧЕСКИЙ МАССАЖ, СЕНСОРНОЕ ВОСПИТАНИЕ, АРТ-ТЕРАПИЯ
Устінова, О. Оздоровчий ефект бойових мистецтв / О. Устінова. - С.25-26
Кл.слова: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
Цюрмаста, Т. Думаю, міркую, розумію : Вправи на розвиток концентрації та стійкості уваги для дітей молодшого шкільного віку / Т. Цюрмаста. - С.39-43
Кл.слова: ДІТИ З ВАДАМИ ЗОРУ
Боровик, Л. Застосування пісочної анімації : Профілактика порушень психоемоційного та психофізичного стану дітей з особливими потребами дошкільного віку / Л. Боровик. - С.42-43
Кл.слова: СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК, КОРЕКЦІЙНА РОБОТА
П’ята, М. Сенсорна стимуляція різних органів відчуття у житті дитини з порушенням розвитку / М. П’ята. - С.44-46
Кл.слова: СТИМУЛЯЦІЯ ЗАПАХАМИ, СТИМУЛЯЦІЯ ЗВУКАМИ, СТИМУЛЯЦІЯ СМАКОВИМИ ВІДЧУТТЯМИ
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

2.
373.2(082)
С 76


   
    Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 374 с. - 61.00 грн., 61.00 грн.
    Зміст:
Савченко, Олександра Яківна. Якісна освіта з дитинства - запорука успішного розвитку суспільства / О. Я. Савченко. - С .3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, початкова освіта, система освіти України
Андрющенко, Т. К. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників у контексті вимог Базового компонента дошкільної освіти / Т. К. Андрющенко. - С .7-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Базовий компонент дошкільної освіти, діти дошкільного віку, методика
Бєлєнька, Галина Володимирівна. Розвиток дошкільника в процесі набуття ним еколого-природничої компетентності / Г. В. Бєлєнька. - С .16-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, природа, основи екологічного світогляду
Біла, Ірина Миколаївна. Умови творчої самореалізації дитини / І. М. Біла. - С .25-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, дитяча творчість, розвивальне середовище
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Навчання дітей 6-7 років читання за методом цілих слів / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С .35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слово, звук, буква
Богуш, Алла Михайлівна. Стандарти дошкільної освіти: мовленнєва компетенція / А. М. Богуш. - С .41-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, компетентність, розвиток мовлення
Брежнєва, О. Г. Логіко-математична освіта дошкільника: науково-проектувальні аспекти / О. Г. Брежнєва. - С .48-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: логіко-математична освіта, математичний розвиок, методичний конструкт
Вертугіна, Валентина Миколаївна. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням / В. М. Вертугіна. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти старшого дошкільного віку, діти із зоровим відхиленням, навчання
Волинець, Юлія Олександрівна. Формування мотиваційно-ціннісного компонента професійної готовності майбутніх вихователів до дослідницької діяльності / Ю. О. Волинець. - С .66-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, дослідницька діяльність, вихователі ДНЗ
Гарус, К. О. Формування компетентності дитини за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" Базового компонента дошкільної освіти / К. О. Гарус. - С .73-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сенсорне виховання, сенсорний розвиток, сенсорні еталони
Голота, Наталія Миколаївна. Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку / Н. М. Голота. - С .82-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: просторово-часові уявлення, орієнтування в просторі, орієнтування в часі
Довбня, Софія Олегівна. Сучасне планування творчих ігор з дітьми дошкільного віку / C. O. Довбня ; C. O. Довбня. - С .93-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ігрова діяльність, діти дошкільного віку, планування
Ільків, М. П. Особливості розвитку дитини дошкільного віку. Наступність дошкільної і початкової освіти / М. П. Ільків. - С .100-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні ідеї Софії Русової, педагогічний досвід, наступність
Імбер, В. І. Дотримання інформаційної безпеки дітей старшого дошкільного віку в сучасному інформаційному суспільстві / В. І. Імбер. - С .107-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна безпека, інформативна компетенція дошкільника, комп'ютерно-ігрове середовище
Кіт, Г. Г. Формування дослідницьких умінь як складової сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку / Г. Г. Кіт. - С .112-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пошуково-дослідницька діяльність, дослідницькі уміння, сенсорно-пізнавальна компетентність
Коваленко, Олена Володимирівна. Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. В. Коваленко. - С .121-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка, компетентність, пізнавальна активність
Кононко, О. Л. Психолого-педагогічні умови формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку / О. Л. Кононко. - С .131-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне буття, особистісна компетентність, аутопсихологічна компетентність
Кот, Н. А. Формування фізичної готовності старших дошкільників до навчання у школі в сучасній практиці дошкільної освіти / Н. А. Кот. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, фізична готовність до школи, інструктор з фізичного виховання
Кошіль, О. П. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. П. Кошіль. - С .148-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, Базовий компонент дошкільної освіти, дошкільна освіта
Кудикіна, Н. В. Соціокультурна змістова лінія навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання: методичний аспект реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти / Н. В. Кудикіна. - С .154-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українські народні ігри, навчальний процес, початкова загальна освіта
Лаппо, В. В. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вихователя в умовах магістратури педагогічного ВНЗ / В. В. Лаппо. - С .164-172. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: магістр педагогіки, магістратура, етнопедагогіка
Лобода, Ольга Володимирівна. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти / О. В. Лобода. - С .172-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична культура, вихователь дитячого садку, іншомовна методична компетентність
Лохвицька, Любов Василівна. Специфіка фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до морального виховання дітей / Л. В. Лохвицька. - С .180-190. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, вихователь, фахова підготовка
Любива, В. В. Творча самореалізація особистості майбутнього вихователя як науково-педагогічна проблема / В. В. Любива. - С .190-197. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, творча особистість, самореалізація особистості
Машовець, Марина Анатоліївна. Природничо-математична підготовка майбутніх дошкільних педагогів - необхідна умова ефективної реалізації Базового компонента дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .197-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, освітній процес, навчальна програма
Меленець, Людмила Іванівна. Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття / Л. І. Меленець. - С .205-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сільська місцевість, альтернативний заклад, дитячий осередок
Омеляненко, А. В. Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розповідь-роздум, методи навчання, діти старшого дошкільного віку
Павлюк, Т. О. Теоретичні підходи до визначеннясутності поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку / Т. О. Павлюк. - С .218-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, компетенція, інформатична компетентність
Пасічник, Алла Володимирівна. Відображення питань розвитку етичних уявлень дітей дошкільного віку в основних державних документах в галузі дошкільної освіти / А. В. Пасічник. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етичні уявлення, діти дошкільного віку, державний стандарт
Половіна, Олена Анатоліївна. Дитина і мистецтво: сучасні аспекти поліхудожнього розвитку / О. А. Половіна. - С .233-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поліхудожній розвиток, мистецтво, живопис
Поніманська, Тамара Іллівна. Формування готовності студентів до виховання дітей старшого дошкільного віку в полісуб'єктному середовищі вищого навчального закладу / Т. І. Поніманська. - С .242-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти старшого дошкільного віку, гуманістичне виховання, полісуб'єктне середовище
Присяжнюк, Л. Л. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до ознайомлення дітей з природою в контексті оновлених стандартів дошкільної природничої освіти / Л. Л. Присяжнюк. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: природнича освіта, стандарти, підготовка педагогів
Семенова, Н. І. Сутність педагогічної технології як умови формування здорової особистості у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї / Н. І. Семенова. - С .258-268. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здорова особистість, педагогічна технологія, дошкільний навчальний заклад
Синекоп, Л. О. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти / Л. О. Синекоп. - С .269-274. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наступність освіти, навчально-виховна діяльність, музейна діяльність
Сиротич, Наталія Богданівна. Формування компетентності дітей дошкільного віку у сфері театральної освіти / Н. Б. Сиротич. - С .275-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, театральна освіта, театральне мистецтво
Стеценко, Ірина Борисівна. Формування основ інформаційної культури та розвиток критичного мислення у дошкільників / І. Б. Стеценко. - С .281-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільники, інформаційна культура, комп'ютерна грамотність
Тарасенко, Галина Сергіївна. Аксіологічні механізми гармонізації ставлення дошкільників до природи / Г. С. Тарасенко. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гармонізація, дитяча творчість, ставлення до природи
Тельчарова, О. П. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку / О. П. Тельчарова. - С .300-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно орієнтований підхід, самоактуалізація особистості, режисерська гра
Товкач, Ірина Євгеніївна. Формування мовленнєвої компетентності старшого дошкільника на заняттях / І. Є. Товкач. - С .308-314. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєва компетентність, навчання грамоти, мовленнєва активність
Федорова, Н. B. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя / Н. B. Федорова. - С .315-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, педагогічна взаємодія, педагог - студент
Чекаліна, Валентина Адамівна. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі навчання переказу літературних творів / В. А. Чекаліна. - С .325-331. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: переказ, дошкільник, мовлення
Чередніченко, Світлана Володимирівна. Сучасні підходи до збагачення культурологічного змісту дошкільної освіти / С. В. Чередніченко. - С .331-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БКДО, зміст дошкільної освіти, культура
Шевчук, Антоніна Семенівна. Підготовка майбутнього вихователя за мистецькими спеціалізаціями згідно з Державними стандартами дошкільної освіти / А. С. Шевчук. - С .336-344. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка вихователя, додаткова спеціалізація, театральне мистецтво
Шелестова, Людмила Володимирівна. Картина світу старшого дошкільника як результат пізнавальної діяльності / Л. В. Шелестова. - С .345-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнання, чуттєве пізнання, раціональне пізнаня
Шинкар, Тетяна Юріївна. До питання вивчення проблеми розвитку методичної роботи в дитячих садках України у 20-30-ті роки XX ст / Т. Ю. Шинкар. - С .356-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична робота, дитячі садки, суспільне дошкільне виховання
Щербакова, Катерина Йосипівна. Теоретико-методологічні засади логіко-математичного розвитку дитини / К. Й. Щербакова. - С .362-369. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математичні знання, логічні дії, логіко-математичний розвиток
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпека -- лінгводидактичні засади -- вихователь ДНЗ -- самореалізація -- етичні уявлення -- дитина і мистецтво -- мовленева компетентність -- ігрове середовище -- картина світу
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

3.
159.922.7(075)
П 12


    Павелків, Роман Володимирович.
    Дитяча психологія : навчальний посібник для самостійної роботи студента / Р. В. Павелків, О. П. Цигипалова. - Київ : Академвидав, 2011. - 373 с. - (Сам!). - ISBN 978-617-572-019-6 : 60.00 грн., 70.00 грн., 77.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дитяча психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психічний розвиток -- немовлячий вік -- ранній вік -- гра -- дошкільний вік -- діяльність дошкільника -- трудова діяльність -- види діяльності -- спілкування дитини -- увага дітей -- мовлення -- сенсорний розвиток -- мислення -- формування уяви -- воля -- особистість дошкільника -- темперамент -- психологічна готовність до школи -- методики діагностування -- психогімнастика
Анотація: У посібнику вміщено інформацію про загальні закономірності та вікову специфіку життєдіяльності дітей дошкільного віку.
Дод.точки доступу:
Цигипалова, О. П.


Примірників всього: 17
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

4.
373.2.025.1(477)
Л 70


    Лодіна, С.
    Чарівна торбинка : заняття з сенсор. розвитку дітей раннього віку / Світлана Лодіна // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 2. - С. 16–17. . - ISSN 1680-449X
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--сенсорний розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- сенсорний розвиток -- ранній вік -- наочно-дійове мислення -- геометричні фігури -- об’ємні геометричні фігури -- куб -- куля -- форми -- величини -- колір -- властивості
Анотація: Конспект заняття.

Є примірники у відділах:
Ф2 (03.03.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.
373.213.15.025/.026:793.7](477)
С 89


    Сулима, С.
    Будиночок для веселки : дидакт. гра для ст. дошкільнят / Світлана Сулима // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 3. - С. 22–23. . - ISSN 1680-449X
УДК

Рубрики: Дидактичні ігри--старші дошкільники--Україна

   Дошкільне виховання--Сенсорний розвиток--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри -- старші дошкільники -- кольори -- відтінки -- довкілля -- сенсорний розвиток -- веселка
Анотація: Дидактична гра яка ознайомлює дітей кольорами та відтінками.

Є примірники у відділах:
Ф2 (03.07.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

6.
373.2.025.1(477)
Т 19


    Таранціца, Світлана.
    Сходинки до пізнання світу : перспект. план роботи з сенсор. розвитку дітей раннього віку / С. Таранціца, Г. Карапозюк, О. Кушлак // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 5. - С. 14–19. . - ISSN 1680-449X
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорний розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- сенсорний розвиток -- розвивальне середовище -- планування -- розумовий розвиток -- самореалізація
Анотація: Досвід планування та проведення роботи в напрямі сенсорного розвитку дитини.
Дод.точки доступу:
Карапозюк, Ганна
Кушлак, Оксана


Є примірники у відділах:
Ф2 (09.11.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

7.
Шифр: П706412/2016/4
   Журнал

Палітра педагога [Текст] : науково-методичний додаток. - Київ : Світич, 1997 - . - Виходит раз на два місяця. - Видання є додадком до Дошкільне виховання : науково-методичний журнал для педагогів і батьків / МОН України, ISSN 0321-1401
2016р. № 4
Зміст:
Товкач, Ірина. Як розвивати мовлення наймолодших / І. Товкач. - С.3-6
Кл.слова: мовленнєвий розвиток, ранній вік
Дмитрієва, Віра. Граємо з ляльками. Поради практиків / В. Дмитрієва, Н. Горох. - С.7-9
Кл.слова: гра, ігри-заняття, ранній вік
Манюк, Олена. Намисто для лялечки. Заняття для дітей раннього віку / О. Манюк. - С.10-11
Кл.слова: сенсорний розвиток, дидактичні ігри
Демченко, Інна. Пальчики грають - діток розважають / І. Демченко. - С.12
Кл.слова: гра
Павлюченко, Ірина. Математичні казочки, які полюбляють малюки / І. Павлюченко, М. Врочинська. - С.13
Масько, Наталія. Допоможемо Діду, Бабі та Курочці Рябі. Заняття з елементами театралізації для дітей раннього віку / Н. Масько. - С.16-17
Кл.слова: інтегрована освіта, казка, дидактичні ігри
Мартиненко, Наталя. Подбають малята про здоров'я звіряток. Розвага для дітей раннього віку / Н. Мартиненко. - С.18-20
Кл.слова: аромотерапія, гімнастика, психогімнастика
Гросул, Тетяна. Прилучаємо до музики змалку. Планування роботи з дітьми раннього віку впродовж року / Т. Гросул. - С.21-27
Кл.слова: музичне виховання, календарний план
Миргородська, Лідія. Прощавайте, ясла! Садочку, зустрічай! Свято випуску дітей раннього віку / Л. Миргородська. - С.28-31
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
373.2.025.1(477)
Д 44


   
    Дидактичний посібник як засіб сенсорного розвитку молодших дошкільників / Ю. Короленко [и др.] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 27–31. - Зміст: Дидактичні особивості ; Багатоцільне призначення ; Комплектація ; Результативність застосування ; Додаток. Ігри з використанням матеріалів дидактичного посібника "Чарівна скринька".
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорний розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- сенсорний розвиток -- молодші дошкільники -- молодший дошкільний вік -- дидактичні посібники -- дидактичні особливості -- багатоцільове призначення -- комплектація -- результативність -- ігри -- Чарівна скринька, дидактичний посібник
Дод.точки доступу:
Короленко, Ю.
Куліш, Н.
Єлісєєва, Г.
Романюк, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Власова, Кристіна
    Прості речі для розвитку малечі / Кристіна Власова // Дошкільне виховання. - 2016. - № 6. - С. 30 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- посібник
Анотація: Подано приклади виготовлення посібників з фетру для сенсорного розвитку дітей.

Є примірники у відділах:
Ф3 (30.06.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.07.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Федорчук, Тетяна
    Розвиваємо сенсорику : ігрові посібники для дітей усіх вікових груп / Тетяна Федорчук // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
ігровий посібник -- сенсорний розвиток -- розвиток мовленння
Анотація: Пропонуються нескладні у виготовленні ігрові посібники, які стануть дітям чудовими помічниками в опануванні сенсорних еталонів, розвитку мислення, мовлення, дрібної моторики, а також сприятимуть позитивному настрою малюків.

Є примірники у відділах:
Ф3 (22.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (18.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

11.


    Малько, Олександра
    Глинотерапія: долаємо негативні емоції / Олександра Малько, Олена Колісник // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 15-17 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дитяча психологія--Психотерапія

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять


Кл.слова (ненормовані):
середня група -- робота з глиною -- сенсорний розвиток -- глинотерапія
Анотація: Представлено досвід використання елеменів глинотерапії в роботі з дошкільниками. Подано конспект заняття для дітей середньої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з властивостями, структурою глини; сприяти зниженню напруження, тривожності та агресії; розвивати дрібну моторику, сенсорні відчуття, емоційну сферу; спонукати дітей до роздумів, висловлювань, припущень; стимулювати інтерес до роботи з глиною та ін.
Дод.точки доступу:
Колісник, Олена


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Матвійчук, Олександра
    Пухнасті помпончики для дівчаток і хлопчиків / Олександра Матвійчук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 35 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- ігри з помпонами -- знання про кольори -- дрібна моторика
Анотація: Пропонується простий у виготовленні посібник із барвистих та пухнастих кульок у вигляді помпонів для дітей раннього віку.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.


    Манюк, Олена
    Колеса для машин : комбіноване заняття для дітей раннього віку / Олена Манюк // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 34-36 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- образотворчість -- сенсорний розвиток -- ігрова діяльність
Анотація: Подано розробку комбінованого заняття для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати формувати у дітей уявлення про будову вантажівки; закріплювати знання про колір, величину ("більший", "менший"), кількість ("один", "багато"); розвивати вміння порівнювати предмети, використовуючи прийом прикладання, знаходити геометричні фігури за їхніми назвами (круг, квадрат, овал); учити правильно тримати фломастер у руці, малювати предмети округлої форми та зафарбовувати їх колоподібними рухами; виховувати самостійність.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.


    Гуменюк, Анна
    Запрошуємо у гості сонечко : інтегроване заняття для дітей молодшої групи / Анна Гуменюк // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- розвиток мовлення -- спостереження -- інтегроване заняття
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - продовжувати вчити дітей описувати об'єкт за навідними запитаннями вихователя; закріплювати знання про кольори, геометричні фігури; розвивати пам'ять, мислення, вміння орієнтуватится у просторі; виховувати емпатію, інтерес до художнього слова; створювати позитивний настрій.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.


    Гірук, Оксана
    Розваги з Капітошкою : заняття для дітей раннього віку / Оксана Гірук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- ранній вік
Анотація: Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - учити дітей будувати речення з 2-5 слів, співвідносити свої дії зі словесною вказівкою дорослого; закріплювати знання про характерні ознаки і властивості води (прозора, тепла/холодна, чиста/брудна, ллється); продовжувати вчити визначати колір, величину, вагу предметів; розвивати мовлення, уяву, дрібну моторику, координацію рухів; збагачувати сенсорний досвід; виховувати товариськість, витримку, акуратність.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.


    Савчук, Наталія
    Цукерки-масажерки / Наталія Савчук, Наталія Бойко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 19 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- фізкультурне обладняння
Анотація: Подано зразки фізкультурного обладнання - масажерів у вигляді цукерок, які здійснюватимуть профілактику плоскостопості, розвиватимуть координацію рухів і сенсорні здібності, тренуватимуть вестибулярний апарат.
Дод.точки доступу:
Бойко, Наталія


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

17.


    Надточей, Вікторія
    Пригоди курчати : посібник для дітей молодшої групи / Вікторія Надточей // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- сенсорний розвиток -- розвиток математичних уявлень -- дидактичний посібник
Анотація: Представлено опис дидактичнного посібника у вигляді книжки-саморобки для дітей молодшої групи. Мета його - сприяти розвитку мовлення дітей, дрібної моторики, тактильних відчуттів; удосконаленню навичок самообслуговування (вміння користуватися застібками на одязі: ґудзиками, кнопками, "липучками"); розширювати знання про світ рослин, уявлення про живу та неживу природу; формувати вміння орієнтуватися на площині, повторювати послідовні дії, визначати відношення між предметами, розрізняти кольори, лічити, співвідносити предмети за величиною та кольором; виховувати естетичні почуття, бережне ставлення до природи, бажання допомагати іншим.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

18.


    Шевченко, Марина
    Річечка хлюпоче - малеча гратись хоче! : інтегроване заняття для дітей раннього віку / Марина Шевченко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 6. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
ранній вік -- дидактична гра -- природа -- розвиток мовлення -- сенсорний розвиток
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей раннього віку, мета якого - вчити дітей розрізняти геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник) за формою та кольором (червоний, зелений, жовтий, синій); утворювати зменшувально-пестливі слова за зразком вихователя (риба-рибка, вода-водичка тощо). Збагачувати лексику дітей словами різних частин мови: іменниками, дієсловами, прикметниками; закріплювати уявлення про об'єкти живої природи, властивості води; розвивати мовлення, пам'ять, дрібну моторику, координацію рухів, уміння орієнтуватися в просторі; виховувати доброзичливість.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

19.


    Шахрай, Наталія
    Бджолина наука : інтегроване заняття для дітей старшої групи / Наталія Шахрай, Ірина Пукальська // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 26-28 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- розвиток мовлення -- дослідницька діяльність
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з життям бджіл, процесом вироблення меду із професією пасічника (що робить, який основний результат праці); формувати пізнавально-дослідницькі вміння (обстежувати, розглядати і виокремлювати властивості меду); розвивати зв'язне мовлення, мислення, пам'ять уяву, увагу, дрібну моторику; збагачувати активний словник дітей; виховувати працелюбність та ін.
Дод.точки доступу:
Пукальська, Ірина


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

20.


    Вусик, Світлана
    Морські мешканці : цикл міні-занять для дітей молодшої групи / Світлана Вусик // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- образотворчість -- природознавче виховання
Анотація: Пропонується цикл літніх міні-занять художнього змісту, мета яких - закріплювати знання дітей про морських мешканців: рибу, малюска, черепаху; формувати сенсорні еталони, вміння сприймати інформацію на слух, відповідати на запитання; збагачувати активний словник дітей; закріплювати вміння працювати в різних техніках образотворчості: пісочної анімації, малювання за трафаретом та тонування паперу з восковим малюнком; розвивати дрібну моторику, мислення, уяву; виховувати любов до природи та ін.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-64 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)