Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=розвивальне середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-59 
1.
Шифр: В353859/2013/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 11
Зміст:
Малишева, Ольга. Методична розробка: механизм схвалення / О. Малишева. - С.13-17
Кл.слова: МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА, АТЕСТАЦІЯ, МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
Коваленко, Алла. Інтерактивні форми роботи з педагогами в міжатестаційний період / А. Коваленко. - С.18-29
Кл.слова: САМОВДАСКОНАЛЕННЯ, САМОРЕАЛІЗАЦІЯ, ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ
Кіндрат, Інна. Асоціатівні карти в організації навчально-пізнавальної діяльності дітей / І. Кіндрат. - С.30-34
Кл.слова: АСОЦІАЦІЯ, АСОЦІАТИВНІ ЗВ'ЯЗКИ, АСОЦІАТИВНА КАРТА
Мороз, Владлена. Створення спільного освітнього простору дошкільного закладу й бібліотеки / В. Мороз, Л. Левченко. - С.35-40
Кл.слова: ЗАЛУЧЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО ЧИТАННЯ, ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОГО ІНТЕРЕСУ, СПІВПРАЦЯ З БІБЛІОТЕКОЮ
Костянтинова, Ольга. Розвивальне середовище групових приміщень: структура і зміст / О. Костянтинова, О. Харитонович. - С.41-51
Кл.слова: ПРЕДМЕТНО-ПРОСТОРОВЕ РОЗВІВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, СТРУКТУРА РОЗВИВАЛЬНГОГО СЕРЕДОВИЩА, ЦЕНТРИ РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
Ліннік, Олена. Використання авторьких посібників у організації розвівального середовища дошкільного закладу / О. Ліннік, А. Данієлян. - С.52-58
Кл.слова: СЕРЕДОВИЩНИЙ ПІДХІД, ОСВІТНИЙ ПРОСТІР, РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
Є примірники у відділах:
Ф2 Прим. 1 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Ліннік, Олена.
    Використання авторьких посібників у організації розвівального середовища дошкільного закладу / О. Ліннік, А. Данієлян // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - № 11. - С. 52-58

Кл.слова (ненормовані):
середовищний підхід -- освітний простір -- розвивальне середовище
Дод.точки доступу:
Данієлян, Анаіт


Є примірники у відділах:
Ф2 Прим. 1 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

3.
373.2(082)
С 76


   
    Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 374 с. - 61.00 грн., 61.00 грн.
    Зміст:
Савченко, Олександра Яківна. Якісна освіта з дитинства - запорука успішного розвитку суспільства / О. Я. Савченко. - С .3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, початкова освіта, система освіти України
Андрющенко, Т. К. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників у контексті вимог Базового компонента дошкільної освіти / Т. К. Андрющенко. - С .7-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Базовий компонент дошкільної освіти, діти дошкільного віку, методика
Бєлєнька, Галина Володимирівна. Розвиток дошкільника в процесі набуття ним еколого-природничої компетентності / Г. В. Бєлєнька. - С .16-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, природа, основи екологічного світогляду
Біла, Ірина Миколаївна. Умови творчої самореалізації дитини / І. М. Біла. - С .25-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, дитяча творчість, розвивальне середовище
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Навчання дітей 6-7 років читання за методом цілих слів / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С .35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слово, звук, буква
Богуш, Алла Михайлівна. Стандарти дошкільної освіти: мовленнєва компетенція / А. М. Богуш. - С .41-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, компетентність, розвиток мовлення
Брежнєва, О. Г. Логіко-математична освіта дошкільника: науково-проектувальні аспекти / О. Г. Брежнєва. - С .48-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: логіко-математична освіта, математичний розвиок, методичний конструкт
Вертугіна, Валентина Миколаївна. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням / В. М. Вертугіна. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти старшого дошкільного віку, діти із зоровим відхиленням, навчання
Волинець, Юлія Олександрівна. Формування мотиваційно-ціннісного компонента професійної готовності майбутніх вихователів до дослідницької діяльності / Ю. О. Волинець. - С .66-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, дослідницька діяльність, вихователі ДНЗ
Гарус, К. О. Формування компетентності дитини за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" Базового компонента дошкільної освіти / К. О. Гарус. - С .73-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сенсорне виховання, сенсорний розвиток, сенсорні еталони
Голота, Наталія Миколаївна. Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку / Н. М. Голота. - С .82-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: просторово-часові уявлення, орієнтування в просторі, орієнтування в часі
Довбня, Софія Олегівна. Сучасне планування творчих ігор з дітьми дошкільного віку / C. O. Довбня ; C. O. Довбня. - С .93-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ігрова діяльність, діти дошкільного віку, планування
Ільків, М. П. Особливості розвитку дитини дошкільного віку. Наступність дошкільної і початкової освіти / М. П. Ільків. - С .100-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні ідеї Софії Русової, педагогічний досвід, наступність
Імбер, В. І. Дотримання інформаційної безпеки дітей старшого дошкільного віку в сучасному інформаційному суспільстві / В. І. Імбер. - С .107-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна безпека, інформативна компетенція дошкільника, комп'ютерно-ігрове середовище
Кіт, Г. Г. Формування дослідницьких умінь як складової сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку / Г. Г. Кіт. - С .112-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пошуково-дослідницька діяльність, дослідницькі уміння, сенсорно-пізнавальна компетентність
Коваленко, Олена Володимирівна. Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. В. Коваленко. - С .121-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка, компетентність, пізнавальна активність
Кононко, О. Л. Психолого-педагогічні умови формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку / О. Л. Кононко. - С .131-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне буття, особистісна компетентність, аутопсихологічна компетентність
Кот, Н. А. Формування фізичної готовності старших дошкільників до навчання у школі в сучасній практиці дошкільної освіти / Н. А. Кот. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, фізична готовність до школи, інструктор з фізичного виховання
Кошіль, О. П. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. П. Кошіль. - С .148-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, Базовий компонент дошкільної освіти, дошкільна освіта
Кудикіна, Н. В. Соціокультурна змістова лінія навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання: методичний аспект реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти / Н. В. Кудикіна. - С .154-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українські народні ігри, навчальний процес, початкова загальна освіта
Лаппо, В. В. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вихователя в умовах магістратури педагогічного ВНЗ / В. В. Лаппо. - С .164-172. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: магістр педагогіки, магістратура, етнопедагогіка
Лобода, Ольга Володимирівна. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти / О. В. Лобода. - С .172-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична культура, вихователь дитячого садку, іншомовна методична компетентність
Лохвицька, Любов Василівна. Специфіка фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до морального виховання дітей / Л. В. Лохвицька. - С .180-190. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, вихователь, фахова підготовка
Любива, В. В. Творча самореалізація особистості майбутнього вихователя як науково-педагогічна проблема / В. В. Любива. - С .190-197. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, творча особистість, самореалізація особистості
Машовець, Марина Анатоліївна. Природничо-математична підготовка майбутніх дошкільних педагогів - необхідна умова ефективної реалізації Базового компонента дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .197-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, освітній процес, навчальна програма
Меленець, Людмила Іванівна. Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття / Л. І. Меленець. - С .205-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сільська місцевість, альтернативний заклад, дитячий осередок
Омеляненко, А. В. Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розповідь-роздум, методи навчання, діти старшого дошкільного віку
Павлюк, Т. О. Теоретичні підходи до визначеннясутності поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку / Т. О. Павлюк. - С .218-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, компетенція, інформатична компетентність
Пасічник, Алла Володимирівна. Відображення питань розвитку етичних уявлень дітей дошкільного віку в основних державних документах в галузі дошкільної освіти / А. В. Пасічник. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етичні уявлення, діти дошкільного віку, державний стандарт
Половіна, Олена Анатоліївна. Дитина і мистецтво: сучасні аспекти поліхудожнього розвитку / О. А. Половіна. - С .233-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поліхудожній розвиток, мистецтво, живопис
Поніманська, Тамара Іллівна. Формування готовності студентів до виховання дітей старшого дошкільного віку в полісуб'єктному середовищі вищого навчального закладу / Т. І. Поніманська. - С .242-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти старшого дошкільного віку, гуманістичне виховання, полісуб'єктне середовище
Присяжнюк, Л. Л. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до ознайомлення дітей з природою в контексті оновлених стандартів дошкільної природничої освіти / Л. Л. Присяжнюк. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: природнича освіта, стандарти, підготовка педагогів
Семенова, Н. І. Сутність педагогічної технології як умови формування здорової особистості у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї / Н. І. Семенова. - С .258-268. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здорова особистість, педагогічна технологія, дошкільний навчальний заклад
Синекоп, Л. О. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти / Л. О. Синекоп. - С .269-274. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наступність освіти, навчально-виховна діяльність, музейна діяльність
Сиротич, Наталія Богданівна. Формування компетентності дітей дошкільного віку у сфері театральної освіти / Н. Б. Сиротич. - С .275-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, театральна освіта, театральне мистецтво
Стеценко, Ірина Борисівна. Формування основ інформаційної культури та розвиток критичного мислення у дошкільників / І. Б. Стеценко. - С .281-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільники, інформаційна культура, комп'ютерна грамотність
Тарасенко, Галина Сергіївна. Аксіологічні механізми гармонізації ставлення дошкільників до природи / Г. С. Тарасенко. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гармонізація, дитяча творчість, ставлення до природи
Тельчарова, О. П. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку / О. П. Тельчарова. - С .300-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно орієнтований підхід, самоактуалізація особистості, режисерська гра
Товкач, Ірина Євгеніївна. Формування мовленнєвої компетентності старшого дошкільника на заняттях / І. Є. Товкач. - С .308-314. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєва компетентність, навчання грамоти, мовленнєва активність
Федорова, Н. B. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя / Н. B. Федорова. - С .315-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, педагогічна взаємодія, педагог - студент
Чекаліна, Валентина Адамівна. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі навчання переказу літературних творів / В. А. Чекаліна. - С .325-331. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: переказ, дошкільник, мовлення
Чередніченко, Світлана Володимирівна. Сучасні підходи до збагачення культурологічного змісту дошкільної освіти / С. В. Чередніченко. - С .331-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БКДО, зміст дошкільної освіти, культура
Шевчук, Антоніна Семенівна. Підготовка майбутнього вихователя за мистецькими спеціалізаціями згідно з Державними стандартами дошкільної освіти / А. С. Шевчук. - С .336-344. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка вихователя, додаткова спеціалізація, театральне мистецтво
Шелестова, Людмила Володимирівна. Картина світу старшого дошкільника як результат пізнавальної діяльності / Л. В. Шелестова. - С .345-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнання, чуттєве пізнання, раціональне пізнаня
Шинкар, Тетяна Юріївна. До питання вивчення проблеми розвитку методичної роботи в дитячих садках України у 20-30-ті роки XX ст / Т. Ю. Шинкар. - С .356-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична робота, дитячі садки, суспільне дошкільне виховання
Щербакова, Катерина Йосипівна. Теоретико-методологічні засади логіко-математичного розвитку дитини / К. Й. Щербакова. - С .362-369. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математичні знання, логічні дії, логіко-математичний розвиток
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпека -- лінгводидактичні засади -- вихователь ДНЗ -- самореалізація -- етичні уявлення -- дитина і мистецтво -- мовленева компетентність -- ігрове середовище -- картина світу
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

4.
373.2
К 63


   
    Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні [Текст] : науково-методичний посібник / наук. ред. О. Л. Кононко. - Київ : Ред. журн. "Дошкільне виховання", 2003. - 243 с. - ISBN 966-8101-01-4 : 11.20 грн., 11.20 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
дошкільник -- особистість -- розвивальне середовище
Анотація: Містить концептуальні засади модернізації дошкільної освіти в Україні.
Дод.точки доступу:
Кононко, О.Л. \наук. ред.\


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)

Знайти схожі

5.
373.2.025.1(477)
Т 19


    Таранціца, Світлана.
    Сходинки до пізнання світу : перспект. план роботи з сенсор. розвитку дітей раннього віку / С. Таранціца, Г. Карапозюк, О. Кушлак // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 5. - С. 14–19. . - ISSN 1680-449X
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--сенсорний розвиток--Україна

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- сенсорний розвиток -- розвивальне середовище -- планування -- розумовий розвиток -- самореалізація
Анотація: Досвід планування та проведення роботи в напрямі сенсорного розвитку дитини.
Дод.точки доступу:
Карапозюк, Ганна
Кушлак, Оксана


Є примірники у відділах:
Ф2 (09.11.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

6.
Шифр: І426210053/2016/8
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 8
Зміст:
Степаненко, М. Г. Знань джерело й духовності храм: Кременчуцькому педагогічному коледжу імені А. С. Макаренка - 85 / М. Г. Степаненко. - С.3-4
Зелюк, В. В. Віхи творчої співпраці між освітянськими закладами / В. В. Зелюк. - С.5-7
Сас, Н. М. Педагогічні умови і засоби підготоки до інноваційної складової професійної діяльності у ВНЗ / Н. М. Сас. - С.9-12
Кл.слова: активне навчання, метод аналізу, навчальне проектування
Зінченко, В. П. Процес формування профорієнтаційної компетентності майбутніх учителів / В. П. Зінченко, В. В. Шакотько. - С.13-17
Кл.слова: професійна орієнтація, професійна підготовка, антропоцентризм
Крупіна, Л. В. Допрофесійна підготовка майбутнього вчителя у ліцеї при педагогічному коледжі: історія і досвід / Л. В. Крупіна. - С.18-21
Кл.слова: профорієнтаційна робота, педагогічне училище, педагогічна школа
Богомаз, О. А. Веб-квести як засіб формування професійної компетентності студента педагогічного коледжу / О. А. Богомаз. - С.22-25
Кл.слова: початкова школа, учитель, медіаосвітні квести
Деньга, Н. М. Порівняльна характеристика методик діагностики рівня розвитку професійної рефлексії / Н. М. Деньга. - С.26-28
Кл.слова: особистість, саморозвиток
Прокопенко, Ю. С. Система методичної роботи у відділенні фізичного виховання / Ю. С. Прокопенко, В. В. Бондаренко. - С.29-32
Кл.слова: форми, самоосвіта, моніторинг
Кулікова, Т. В. Термінологічна лексико-семантична система та методика ознайомлення з нею в навчальних закладах / Т. В. Кулікова, В. В. Деркач. - С.36-39
Кл.слова: компетенція, номенклатура, термінологія
Омельченко, Ю. В. Використання team-teaching, co-teaching і проектних технологій у процесі навчання та виховання англійською мовою (з досвіду роботи) / Ю. В. Омельченко. - С.40-44
Кл.слова: тренінг, креативне мислення
Діброва, О. В. Життєві концепти мовотворчості Бориса Олійника / О. В. Діброва. - С.45-48
Кл.слова: концептуалізація, метафора, художній простір
Яненко, С. М. Активізація пізнавальної діяльності та творчих можливостей учнів шляхом створення ситуації успіху / С. М. Яненко. - С.49-51
Кл.слова: педагогічна технологія, метод, потенціал
Яценко, Т. В. Психолого-педагогічні аспекти ознайомлення обдарованих дошкільників із науковою системою на образній основі / Т. В. Яценко. - С.52-54
Кл.слова: мультисенсорний підхід, мультисенсорне середовище, розвивальне середовище
Малюк, Ю. В. Пошуково-дослідницькі підходи до вивчення української мови та літератури / Ю. В. Малюк. - С.55-57
Кл.слова: інноваційна діяльність, творчий потенціал, інформаційно-комунікативні технології
Мокра, Л. М. Національно-патріотичне та громадське виховання студентської та учнівської молоді педагогічного коледжу / Л. М. Мокра. - С.58-60
Кл.слова: виховна робота, діагностика
Москалик, Г. Ф. Проблема захисту прав неповнолітніх у сучасній Україні / Г. Ф. Москалик. - С.61-62. - потреби особистості
Кл.слова: потреба самовираження, фізіологічн потреби
Олійник, І. О. Гуманна педагогіка - засіб виховання благородної людини / І. О. Олійник. - С.63-65
Кл.слова: духовність, гуманізм
Циповяз, А. Т. Теоретико-методические принципы физического воспитания в системе семья - детская спортивная школа / А. Т. Циповяз, А. Н. Антоненко-Миргородская. - С.66-67
Кл.слова: фізичний розвиток, фізичне виховання
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
37(091)(477)-051Русова
С 11


    Січкар, Алла.
    Діяльнісний підхід до навчання і виховання дітей дошкільного віку в теоретико-практичній спадщині Софії Русової / А. Січкар // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 56-60. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Історія педагогіки--персоналії

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- діяльнісний підхід -- розвивальне середовище -- саморозвиток -- вільне самовиявлення
Анотація: У статті висвітлено творчий доробок С. Русової з проблеми організації навчання і виховання дітей дошкільного віку, що розглядалася педагогом з урахуванням ідеї діяльності особистості як чинника її розвитку та саморозвитку тощо.
Дод.точки доступу:
Русова, Софія Федорівна (педагог і громадська діячка, одна з піонерок українського жіночого руху ; 1856-1940) \про неї\


Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Ковальова, Ірина
    Цікавинки ігрових майданчиків / Ірина Ковальова // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - 4 обкладинки . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Навчально-матеріальна база

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- ігрові майданчики -- літнє оздоровлення
Анотація: Ірина Ковальська, вихователь-методист ДНЗ № 5 "Усмішка" з Лисичанська Луганської області надіслала фото з віршованими підписами цікаво оформлених ігрових майданчиків.

Є примірники у відділах:
Ф3 (16.08.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


   
    Цікаве обладнання для захопливої фізкультури // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - 4 обкладинки . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Навчально-матеріальна база

   Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання


Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- тренувальні вправи -- фізкультурне обладнання
Анотація: Інна Дмитрук, інструктор з фізкультури ДНЗ-ЦРД № 27 "Орлятко" з міста Кам'янське Дніпропетровської області, представила фото цікавого фізкультурного обладнання для проведення різноманітних вправ.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.
373.549(477)
Д 33


    Денисюк, Л.
    Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Любов Денисюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 62–62. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Багатопрофільні гімназії--модель інноваційного розвитку --Школа трансформаційного лідерства

Кл.слова (ненормовані):
багатопрофільні гімназії -- модель інноваційного розвитку -- Школа трансформаційного лідерства -- трансформаційне лідерство -- розвивальне середовище -- лідерський потенціал -- громадська активність -- інноваційні технології -- акмеологічний підхід -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті розкрито особливості моделі інноваційного розвитку навчального закладу на засадах лідерства. Обґрунтовано значущість лідерського потенціалу всіх учасників освітнього процесу. Створення якісного розвивального середовища є чинником успішної реалізації компетентнісної освіти та впровадження сучасних STEM-технологій.
Дод.точки доступу:
\про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Головченко, Олена
    Осінній фітодизайн : розвивальне середовище / Олена Головченко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - 4 обкладинки . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Навчально-матеріальна база

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- осінні декорації -- рослинні композиції
Анотація: Представлено фото рослинних композицій на осінню тематику. Такими композиціями можна прикрасити різні куточки дитсадка. Надіслала фото вихователь-методист ДНЗ № 13 "Золотий ключик" м. Черкас Олена Головченко.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.


    Анісімова, Олена
    Педагогічні погляди Ф. Фребеля у практиці роботи сучасного дитсадка / Олена Анісімова, Агафія Ковальчук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 22-24 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- розвивальне середовище -- педагогічні ідеї Ф. Фребеля -- педагоігчна спадщина
Дод.точки доступу:
Ковальчук, Агафія


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.
Шифр: М116322568/2017/10
   Журнал

Методична скарбничка вихователя [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерства освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2014 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 10
Зміст:
Гавриш, Наталя. Кухня - це місце, що єднає та зігріває усіх / Н. Гавриш. - С.4-6
Дерево цілей. - С.7
Ідея, лексичне поле, очікувані результати. - С.8
Тематика інтегрованих занять. - С.9
День1. Дитяча кав'ярня: що і для чого?. - С.10
День 2. Дизайн кав'ярні. - С.11
День 3. Хто працює в кав'ярні. - С.12
День 4. Вчимося готувати. - С.13
День 5. Відкриваємо дитячу кав'яню / 14
День 6. Які бувають кухні. Чи може бути кухня поза домом?. - С.15
День 7. Без чого кухня - не кухня. - С.16
День 8. Збираємося в похід: що взяти для пікніка?. - С.17
День 9. Готуємо в поході. - С.18
День 10. Влаштовуємо пікнік. - С.19
Завдання для самостійної діяльності "Кухня". - С.20
Асоціативна карта "Кухня". - С.21
Іванчук, Сабіна. Незвичайні ідеї для звичайних речей: майструємо з одноразового посуду / С. Іванчук. - С.22-23
Кл.слова: дитяча творчість
Ілюстрації для обговорення "Кухня". - С.24-25
Гасюк, Людмила. Паперові фрукти для дитячої кухні / Л. Гасюк. - С.26-27
Стаєнна, Олена. Секрети кухні для дошкільників: гра-стратегія / О. Стаєнна. - С.35-36
Кл.слова: дитяче кафе, меню, продукти
Брежнєва, Олена. Кухарські забави: розвиваємо сенсорномоторний інтелект / О. Брежнєва. - С.37-38
Кл.слова: розвивальне середовище, логіко-математичні ігри
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Орел, Діана
    Розвивальна іграшка - реальність чи маркетонговий хід? / Діана Орел // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра

   Педагогіка--Дошкільна--Робота з батьками


Кл.слова (ненормовані):
розвивальний потенціал -- розвивальне середовище -- іграшка
Анотація: Подано визначення терміну "розвивальна іграшка", описано від чого залежить її розвивальний потенціал, подано застороги щодо іграшок, які пригнічують розвиток психіки дитини.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.


    Даценко, Наталія
    Вальдорфський дитсадок - простір дитинства / Наталія Даценко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Навчально-матеріальна база

Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- особистість дитини -- розвивальне середовище -- середовище для творчості
Анотація: "У пошуках ідей для оптимізації та гармонізації середовища дитсадка часто звертаються до альтернативних моделей освіти. Дедалі більшої популярності набувають в Україні системи Монтессорі, Фребеля, а також вальдорфська педагогіка". Описаний досвід стане у пригоді й допоможе по-новому поглянути на звичний простір групової кімнати чи майданчика.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.


    Квасецька, Ярина
    Заклад дошкільної освіти як єдиний розвивальний простір / Ярина Квасецька, Марія Квасецька // Дошкільне виховання. - 2017. - № 11. - С. 7-10 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- розвивальне середовище -- кращий досвід -- інтегрований простір дитсадка -- інтегрована освіта
Анотація: Представлено кращий досвід організації освітньої роботи в інтегрованому просторі дитсадка, орієнтованому на освоєння, спрйняття та опрацювання дітьми літературних, фольклорних, живописних, музичних творів та набуття соціального досвіду.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

17.


    Коченгіна, Маріанна
    Забезпечимо дитині право га гру : міжнародний досвід / Маріанна Коченгіна // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 4-8 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Гра

Кл.слова (ненормовані):
ігрові методи -- якість освіти -- розвивальне середовище -- іграшка -- ігровий посібник -- інноваційні методи
Анотація: "Гра провідна діяльність дитини дошкільного віку. І саме їй належить визначальна роль у розвитку юної особистості, формуванні психічних та соціальних новоутворень дошкільного дитинства. Слушність цього твердженння давно доведено, однак досі у педагогів і батьків залишається чимало запитань. Яке місце має займати гра в житті дитини? Як навчати і розвивати у грі? Які іграшки та ігрові посібники потрібні сучасній дитині, аби формуватьи у неї життєво важливі компетенції?" Цим проблемним питанням присвячена стаття. Висвітлено також питання захисту дитячої гри на міжнародному рівні.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

18.


    Яценко, Т. В.
    Психолого-педагогічні аспекти ознайомлення обдарованих дошкільників із науковою системою на образній основі [Текст] / Т. В. Яценко // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 8. - С. 52-54

Кл.слова (ненормовані):
мультисенсорний підхід -- мультисенсорне середовище -- розвивальне середовище

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

19.


    Брежнєва, Олена.
    Кухарські забави: розвиваємо сенсорномоторний інтелект [Текст] / О. Брежнєва // Методична скарбничка вихователя. - Київ, 2017. - № 10. - С. 37-38

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- логіко-математичні ігри

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

20.


    Буракова, Юлія
    Бізіборд - розвивальна дошка для дітей / Юлія Буракова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 24-26 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- дидактичний посібник -- ранній вік -- сенсорний розвиток -- Марія Монтессорі

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-59 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)