Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=релігійна діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Криволапов, Михайло Олександрович.
    Роль Києво-Печерської Лаври у формуванні культури і мистецтва в країнах Європи / М. О. Криволапов, Б. М. Криволапов // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2016. - Вип. 30. - С. 184-192. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
культура -- мистецтво -- наука -- просвітницька -- релігійна діяльність
Дод.точки доступу:
Криволапов, Богдан Михайлович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Филипчук, С.
    Трансформації нових медіа християнських конфесій України / С. Филипчук // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P92-98. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
нові медіа -- християнські конфесії -- релігійна діяльність -- медіатизація
Анотація: Авторка досліджує видозміни нових медіа українських церков. Доведено, що інтернетсередовище спричинило сплеск діяльності електронних конфесійних ЗМІ різних видів, що зробило їх новими засобами для донесення місії церкви в українському суспільстві. Проаналізовано офіційні сайти конфесій, соціальні мережі, блогосферу та ін. на предмет окреслених Е. Тоффлером ознак нових медіа, як-то: інтерактивність, мобільність, зворотність і можливість взаємозв'язку. Зроблено висновок, що християнські нові медіа - групи-спільноти в соціальних мережах, форуми, сайти, блоги тощо - органічно поєднують виконання медійних та конфесійних функцій, трансформують зовнішню і внутрішню комунікацію в церковному середовищі, адже на їхніх платформах активно творять контент не лише церковні прес-служби, відповідальні за ті чи інші напрямки церковного служіння, але й прості віряни, а також невоцерковлені, утім зацікавлені духовними питаннями користувачі. Із новими медіа пов'язані явища віртуалізації та консюмеризму релігії. Медіатизація християнських конфесій України через призму інтернет-середовища відбувається через глобальну зміну людини, відтак і церкви, яка прагне діалогу з людиною та спільнотами людей засобами нових медіа

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)