Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рекламна комунікація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
   659.1
   Б 20


    Балабанова, Л. В.
    Рекламний менеджмент : підручник / Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик ; Донецький нац. ун-т екон. і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління, Кафедра маркетингового менеджменту, Школа маркетингового менеджменту. - Київ : Центр учбової літератури, 2013. - 391 с. - ISBN 978-611-01-0396-1 : 80.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Реклама--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
розвиток реклами -- закони реклами -- рекламна комунікація -- поширення реклами -- рекламне звернення -- рекламне дослідження ринку -- рекламна діяльність


Дод.точки доступу:
Юзик, Л. О.
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Інститут економіки і управління
Кафедра маркетингового менеджменту
Школа маркетингового менеджменту


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

2.
316.776(082)
С 69


   
    Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 13 листопада 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 343 с. - 78.58 грн., 20.00 грн., 75.00 грн.
    Зміст:
Березенко, В. В. Актуальна проблематика сучасних досліджень у галузі PR в Україні / В. В. Березенко. - С .7-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: PR, проблеми, дослідження
Voren, Robert. Social media and human rights activism: a personal account / R. Voren. - С .16-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні медіа, права людини, протест
Гандзюк, В. О. Український Євромайдан у кривому дзеркалі російської пропаганди (2013—2014) / В. О. Гандзюк. - С .23-29
Кл.слова: Україна, Євромайдан, акції протесту
Гулай, В. В. Символьна матриця соціальних комунікацій в умовах політичної кризи / В. В. Гулай. - С .30-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, політична криза, символ
Колєчкіна, Л. М. Перспективи розвитку соціальних комунікацій / Л. М. Колєчкіна. - С .40-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, моделі комунікації, розвиток
Ковальчик, Р. В. Роль журналиста в подаче информации в постоянно изменяющейся геополитической ситуации / Р. В. Ковальчик. - С .48-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: журналістика, інформація, геополітична ситуація
Макарова, М. В. Реалізація демократичного врядування за допомогою Інтернету як інструмента соціальних комунікацій державної влади / М. В. Макарова. - С .55-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, електронне врядування, місцеві органи влади
Масімова, Лариса Гагіківна. Інтертекстуальність візуального тексту мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С .65-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуальний медіа-текст, інтермедіальність, інтертекстуальність
Раренко, Л. А. Причини розвитку ЗD-друку як засобу реклами і брендингу / Л. А. Раренко. - С .72-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЗD-реклама, ЗD-друк, брендинг
Сошинська, Вікторія Євгенівна. Принцип наслідування у професійних комунікаційних процесах у документно-інформаційній сфері / В. Є. Сошинська. - С .78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна комунікація, комунікаційні процеси, документно-інформаційна сфера
Спрінсян, В. Г. Актуальні питання місця документаційного менеджменту в прийнятті управлінських рішень / В. Г. Спрінсян. - С .83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: документаційний менеджмент, управлінські рішення, документознавець-менеджер
Фруктова, Яна Станіславівна. Смисл як базовий конструкт соціальної комунікації: теоретико-методологічний аспект / Я. С. Фруктова. - С .88-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, соціальний простір, соціальний смисл
Шафаренко, Ю. М. PR-оцінка: сучасна проблематика / Ю. М. Шафаренко. - С .96-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стандартизація, рентабельність, PR ROI
Швецова-Водка, Галина Миколаївна. Бібліотека і соціальні комунікації: розвиток сучасних досліджень / Г. М. Швецова-Водка, Ю. А. Остапчук. - С .106-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна інформація, ноокомунікологія, комунікаційний центр
Шевченко, В. Е. Способи візуалізації журналістської інформації / В. Е. Шевченко. - С .114-124. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуалізація, інфографіка, інформація
Шевченко, О. В. Пріоритетні напрями функціонування документів орендних і лізингових операцій у комерційній діяльності України / О. В. Шевченко. - С .124-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лізингові угоди, комерційна діяльність, договір лізингу
Шиян, В. О. Особливості та сучасні тенденції підготовки фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю / В. О. Шиян. - С .131-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, Болонський процес, підготовка фахівців
Градюшко, О. О. Комунікативні характеристики сервісу Twitter у регіональному медіа-просторі / О. О. Градюшко. - С .138-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-журналістика, інтернет- ЗМІ, нові медіа
Гранчак, Т. Ю. Персональні сторінки соцмереж як інструмент зворотного зв'язку в процесі управління / Т. Ю. Гранчак. - С .147-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні медіа, управлінська діяльність, комунікація
Грінченко, М. С. Теоретичні основи використання віртуального простору у міжособистісному спілкуванні студентської молоді / М. С. Грінченко. - С .157-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віртуальний простір, мережевий етикет, віртуальне спілкування
Дем'янова, Ю. О. Журнали відкритого доступу як інструмент підвищення наукометричних показників автора / Ю. О. Дем'янова. - С .163-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкритий доступ, наукометричні показники, цитованість
Єжижанська, Т. С. Проблема визначення цільових аудиторій корпоративних комунікацій / Т. С. Єжижанська. - С .170-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративні комунікації, цільова аудиторія, громадкість
Іщук, C. M. Герменевтика смайлів та їхня роль в інтернет-комунікаціях / C. M. Іщук. - С .179-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, семіотична система, код
Кияниця, Євгенія Олегівна. Реклама як інструмент крос-культурної комунікації / Є. О. Кияниця. - С .187-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кодування, культура, менталітет
Лисиця, Н. М. Крос-культурні особливості рекламної комунікації / Н. М. Лисиця. - С .193-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метод картування, культура сегмента споживачів, національна культура
Ольховик, М. В. Роль інтернет-видань у формуванні сучасної дійсності: лінгвокультурологічний аспект (на матеріалах чернігівських періодичних інтернет-видань) / М. В. Ольховик, Я. А. Мартиненко. - С .201-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-текст, мовна девіація, оказіоналізми
Прищепко, С. В. Прояви постмодернізму у рекламі: соціокультурний аналіз / С. В. Прищепко. - С .207-216. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламні комунікації, постмодернізм, візуальна мова
Удріс, Н. С. Візуалізація рекламних образів в умовах крос-культурної комунікації / Н. С. Удріс. - С .216-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламний образ, принцип Парето (80/20), рекламна комунікація
Романова, А. О. Формування механізму саморегулювання рекламної галузі: міжнародний та вітчизняний досвід / А. О. Романова. - С .222-228. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламна галузь, державне управління, саморегулювання рекламного бізнесу
Владімірська, Р. Л. Деякі особливості адаптації книжкового видавництва до сучасних умов: зарубіжний досвід / Р. Л. Владімірська. - С .229-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книговидавнича справа, книговидання, соціальні комунікації
Зеленська, Л. М. Музична періодика України: сучасні тенденції та типологічні особливості (1991 - 2014 pp.) / Л. М. Зеленська. - С .237-247. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичні періодичні видання, музична преса України, типологія періодичних видань
Лойко, P. P. Засади використання інформаційних технологій у системі управління бізнес-процесами у видавничій справі / P. P. Лойко. - С .247-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: процесне управління, інформаційні технології, бізнес-процеси
Озеранська, М. Р. Формування сучасних навчальних видань у видавничому центрі "Академія"(за cepiєю видань "Альма-Матер") / М. Р. Озеранська. - С .254-259. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: видавництво, навчальна література, серіальна література
Пикалюк, Р. В. Жанр колективної монографії в аспекті змістової культури наукових видань / Р. В. Пикалюк. - С .260-266. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колективна монографія, дискурсивні практики, змістова культура видання
Полковенко, Т. В. Книговидання у Великій Британії: стратегії, принципи, досвід / Т. В. Полковенко. - С .267-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книга, видавнича діяльність, видавничий бізнес
Бондар, С. К. Бібліотека коледжу в інформаційному просторі / С. К. Бондар, Т. В. Швець. - С .273-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, коледж, студенти
Веретеннікова, Н. В. Інтерфейси комунікування в бібліотеці як соціальному інституті / Н. В. Веретеннікова, Н. Е. Кунанець. - С .278-284. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, користувач, інтерфейси комунікування
Давидова, І. О. Когнітивно-комунікаційна місія бібліотек в інформаційному суспільстві / І. О. Давидова. - С .284-293. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, комунікації, суспільство знань
Дроздовська, О. Є. Місія Запорізької обласної універсальної наукової бібліотеки імені О. М. Горького в умовах розвитку сучасного інформаційного простору / О. Є. Дроздовська, В. В. Костюк. - С .293-299. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, нові функції, електронні інновації
Зотова, Вікторія Анатоліївна. Соціокультурна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка / В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. - С .300-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна діяльність, вузівська бібліотека, бібліотека Київського університету імені Бориса Грінченка
Макарова, Марія Володимирівна. Компетентнісний підхід до підготовки магістрів в галузі бібліотечної справи та інформації / М. В. Макарова. - С .312-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, інформаційно-бібліотечні системи, інформаційно-комунікативні технології
Прокопенко, Л. С. Міжнародні бібліотечні організації у системі професійної комунікації фахівців галузі / Л. С. Прокопенко. - С .316-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжнародні бібліотечні організації, професіійна бібліотечна комунікація, міжнародне бібліотечне співробітництво
Салата, Г. В. Державна політика у галузі бібліотечної справи: трансформація дійсного та уявного на шляху до світового інформаційного простору / Г. В. Салата. - С .322-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, соціальна комунікація, когнітивний аспект
Чуканова, C. O. Інформаційна грамотність як основний чинник професійної підготовки бібліотечних працівників у ВНЗ США / C. O. Чуканова. - С .329-335
Кл.слова: вищі навчальні заклади, США, бібліотекознавство
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Суспільні науки--Соціологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
3D-друк -- герменевтика -- інтернет-видання -- комунікації
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Бондарева, Олена Євгеніївна \редактор.\
Горбенко, Г. В. \редактор.\
Прокопенко, Л. С. \редактор.\
Поліщук, Т. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

3.
811.161.2
М 74


   
    Мова. Суспільство. Журналістика [Текст] : збірник матеріалів і тез XIX міжнародної науково-практичної конференції з проблем функціонування і розвитку української мови (присвячується 40-річчю кафедри мови та стилістики). 12 квітня 2013 / Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка ; уклад. Д. Данильчук. - Київ : Київський університет, 2013. - 167 с. - 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська мова--Журналістика--З’їзди і конференції -- Збірники

Кл.слова (ненормовані):
інформаційний простір -- медіапростір -- рекламна комунікація -- інтернет-ЗМІ
Дод.точки доступу:
Данильчук, Д. \уклад.\
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: В890024/2016/2
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2016р. N 2
Зміст:
Бондар, Юрій. Давньоримське видавництво: усна традиція, письмо та закони в контексті суспільних трансформацій / Ю. Бондар. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: усна традиція, писемність, книги
Тріщук, О. Робота редактора над рухомим рядком / О. Тріщук. - С.7-10
Кл.слова: рухомий рядок, інформаційний текст, стислий текст
Рабаданова, Людмила. Бібліометричний аналіз наукових публікацій у галузі національно-патріотичного виховання в загальнодержавній реферативній базі даних "Україніка наукова" (1998-2015 pp.) / Л. Рабаданова. - С.10-13
Кл.слова: національно-патріотичне виховання, бібліометричний аналіз, БД "Україніка наукова"
Періодичні та продовжувані видання, випуск яких розпочато у 2016 році (за матеріалами надходжень обов'язкових примірників у Книжкову палату України). - С.14
Кл.слова: назва видання, періодичність видань, обов'язковий примірник
Тріщук, Ольга. Дослідження систематизації інформації: актуально, грунтовно, перспективно : [рецензія] / О. Тріщук. - С.15
Кл.слова: оптимізація інформації, каталогізація роботи бібліотек, класифікація Сен-Симона - Конта
Геращенко, Михайло. Перші вітчизняні друковані бібліографічні пам’ятки як важливе джерело документальної пам'яті України / М. Геращенко, Л. Добровольська. - С.16-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: документальна пам'ять, книгодрукування, бібліографічні посібники
Якубова, Тетяна. Теологічні видання у фондах літератури французькою, польською мовами НБУВ / Т. Якубова. - С.18-22
Кл.слова: теологічні енциклопедії, теологічні словники, Біблії
Трачук, Людмила. Веб-технології в технологічному процесі обслуговування користувачів бібліотек / Л. Трачук. - С.23-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні сервіси, блоги, веб-технології
Подуфала, Юлія. Інформаційне забезпечення комплектування документно-інформаційними ресурсами бібліотеки ВНЗ / Ю. Подуфала, І. Рябець. - С.26-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: документно-інформаційні ресурси, комплектування, інформація
Черниш, Наталія . Українські електронні енциклопедії як складова національного інформаційного простору / Н. Черниш. - С.29-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мережеві енциклопедичні ресурси, електронна енциклопедія, цифрові копії
Конта, Ростислав. Етнографічна збірка музею Наукового товариства імені Шевченка у Львові: сучасна українська історіографія / Р. Конта. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музей, етнографія, історіографія
Васьківська, Ольга. Книговидавнича діяльність в УСРР у 1926 p.: тенденції та особливості розвитку / О. Васьківська. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українізація, видавництва, книжкові видання
Перунін, Володимир. Християнізація відносин - основоположна складова державної розбудови Київської Русі - рік 947 / В. Перунін. - С.42-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: княгиня Ольга, християнство, Київська Русь, 947 р.
Булах, Тетяна. Заходи з популяризації читання: загальна характеристика / Т. Булах. - С.46-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламна комунікація, пропаганда читання, книгорозповсюдження
Балюн, Оксана. Інформаційні закладки в голлівудських фільмах як засіб формування негативних стереотипів про Україну / О. Балюн. - С.49-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні закладки, інформаційні війни, маніпуляція свідомістю
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: В890024/2016/6
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2016р. N 6
Зміст:
Музиченко, Наталія. Аналітичний огляд випуску в Україні періодичних і продовжуваних видань (крім газет) у 2015 році / Н. Музиченко. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аналіз випуску видань, кількісні показники, тематичні розділи
Женченко, Марина. Проблеми ціноутворення в електронному книговиданні / М. Женченко. - С.7-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моделі ціноутворення, цільові моделі продажу, електронні видання
Усатенко, Тамара. Рецепція бібліографічного тексту : [рецензія] / Т. Усатенко. - С.10-12
Кл.слова: українознавство, бібліографія, покажчик видань
Симоненко, Тетяна. Глобальна бібліометрика: концептуальна модель / Т. Симоненко. - С.12-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наука, вчені, глобальна бібліометрика
Назаровець, Сергій. Перспективи використання сервісів альтметрікс в університетських бібліотеках України / С. Назаровець. - С.15-18
Кл.слова: наука 2.0, служби соціальних мереж, альтметрікс
Прибєга, Ніна. Література з питань мистецтва в бібліотеках України: читацькі запити та склад фонду / Н. Прибєга, Ю. Луговцев. - С.19-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: література з мистецтва, користувач, читацькі запити
Якубовський, Віталій. Інформаційне забезпечення національно-патріотичного виховання через комплексні бібліотечні заходи / В. Якубовський. - С.22-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національний патріотизм, національно-патріотичне виховання, бібліотечні заходи
Петренко, Анжеліка. Довідково-інформаційний ресурс Відділу рідкісних книг та рукописів Наукової бібліотеки імені М. Максимовича: від картотеки до оцифрування / А. Петренко. - С.25-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стародруки, фонд, наукова бібліотека
Чегринець, М. Історичні віхи створення та розвитку перших каталогів ХДНБ імені В. Г. Короленка / М. Чегринець. - С.29-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова бібліотека, друковані каталоги, харківська громадська бібліотека
Булах, Тетяна. Специфічні властивості рекламної комунікації у сфері книговидання та книгорозповсюдження / Т. Булах. - С.33-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: реклама, рекламна комунікація, книговидання
Курбан, Олександр. Мережеві онлайн-проекти: структура та принципи функціонування (в рамках інформаційної війни) / О. Курбан. - С.37-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні мережі, інформаційна війна, управління проектами
Джолос, Олег. Правові засади організації суспільного телерадіомовлення в Україні / О. Джолос. - С.40-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: телебачення, суспільне мовлення, мовна корпорація
Бурдіна, Елеонора. Інформаційно-публіцистичний сегмент телемовлення як сприятливе підґрунтя для реалізації формату інфотейнмент / Е. Бурдіна. - С.43-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інфотейнмент, інформаційно-бібліотечні проекти, інформаційно-публіцистичні проекти
Уалиев, Куатжан. Государственная политика в области издательского дела и нормативно-законодательная база книжного дела в Казахстане / К. Уалиев, А. Сейдуманов, Ж. Сейдуманов. - С.47-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книговидання в Казахстані, конкуренція, друк
Медведєва, Анжеліка. Зарубіжний досвід оцінювання ефективності наукової діяльності / А. Медведєва. - С.49-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукометрія, бібліометрія, бібліотечні установи
Специфіка підготовки навчальних видань до випуску. - С.51-52
Кл.слова: Семінар, Київ, 2016 р., книговидання, інформаційний простір
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ФУФКМ / БІ / 029 / Бібліометрія / 11 / ОСН
ФУФКМ / БІ / 029 / Бібліометрія / 12 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Курбан, С. О.
    Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі [Текст] = Representation of the major types of gender stereotypes in advertising / С. О. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 31-36

Кл.слова (ненормовані):
рекламна комунікація -- реклама -- рекламний простір -- Україна

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

7.


    Булах, Тетяна.
    Заходи з популяризації читання: загальна характеристика [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2016. - N 2. - С. 46-48. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
рекламна комунікація -- пропаганда читання -- книгорозповсюдження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Булах, Тетяна.
    Специфічні властивості рекламної комунікації у сфері книговидання та книгорозповсюдження [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2016. - N 6. - С. 33-37. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- рекламна комунікація -- книговидання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Новальська, Тетяна.
    Книжкова рекламна комунікація в сучасному соціокомунікативному просторі [Текст] / Т. Новальська // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 14-15 . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
рекламна комунікація -- рекуламно-комунікативна взаємодія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
316.77:659.13
П 44


    Подпружнікова, Ольга Петрівна.
    Соціокомунікаційний вимір категорії рекламного персонажа : монографія / Ольга Подпружнікова ; Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. - 127 с. - Бібліогр.: с. 115-127. - ISBN 978-966-285-391-9 : 42.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальні комунікації--Реклама--Візуальні виміри--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
рекламний персонаж -- рекламна комунікація -- символізація -- телепростір
Дод.точки доступу:
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

11.
316.776(075.8)
П 14


    Палеха, Ю. І.
    Документально-інформаційні комунікації [Текст] : навчальний посібник / Ю. І. Палеха, Н. В. Мурейко, О. Г. Оксіюк. - Київ : Ліра-К, 2018. - 386 с. - ISBN 978-966-2609-54-7 : 255.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Обмін інформацією--Документообіг--Інформаційна комунікація--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
соціальна комунікація -- соціальна інформація -- соціальні інститути -- масова комунікація -- наукова комунікація -- рекламна комунікація -- політична комунікація
Дод.точки доступу:
Мурейко, Н. В.
Оксіюк, О. Г.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.


    Булах, Тетяна.
    Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 7. - С. 11-16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- інноваційна реклама -- рекламна комунікація -- видавничий бізнес -- книготорговельна галузь

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Булах, Тетяна.
    Нативна реклама та періодика: точки дотику [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 9. - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- рекламна комунікація -- нативна реклама -- періодичні видання -- електронні видання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Хавкіна, Л.
    Наука та науковці крізь призму реклами / Л. Хавкіна // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2014. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- рекламний дискурс -- рекламна комунікація -- реципієнт -- суспільні стереотипи
Анотація: Стаття присвячена дослідженню базових параметрів відображення сфери науки та продукування образів науковців у сучасному рекламному дискурсі, визначенню основних типів і креативно-функціональних різновидів згадування-презентування-візуалізації науковців/псевдонауковців та наукових винаходів/псевдовинаходів у рекламі. Метою є виокремлення й систематизування основних варіантів рекламного креативу, ґрунтованого на такому різновиді образів і мотивів, прямо пов’язаних із фактором авторитетності, як репрезентації в рекламі науки та науковців. Вивчається здатність рекламних текстів до транслювання, формування й руйнування суспільних стереотипів

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)