Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=профільна школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 703 с. - 141.42 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. - С .2-5
Кл.слова: мистецька освіта, художня культура, інститут мистецтва Київського університету імені Бориса Грінченка
Афанасьєв, Юрій Львович. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. - С .6-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна мистецька освіта, цілісність мистецької освіти, фахова підготовка
Карась, Г. В. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності / Г. В. Карась. - С .14-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музична діяльність, етнокультурна ідентичність
Кевишас, И. Духовный контекст в современной педагогической действительности / И. Кевишас. - С .25-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контекст, духовний контекст, контекст духовності
Кондрацька, Л. А. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя / Л. А. Кондрацька. - С .33-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: епістемічна стратегія, сотеріологічний дискурс, інтуїція совісті
Лобова, Ольга Володимирівна. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників / О. В. Лобова. - С .42-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка вчителя музики, національне виховання, урок музичного мистецтва
Олексюк, Ольга Миколаївна. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті / О. М. Олексюк. - С .53-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: європейська інтеграція, мистецька освіта, компетентнісний підхід
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Т. М. Пляченко. - С .61-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музичного мистецтва, фахова підготовка, компетентнісний підхід
Реброва, О. Є. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти / О. Є. Реброва. - С .70-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тектологія, синергетика, майбутні вчителі музики
Черкасов, В. Ф. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. - С .78-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емпіричні методи, теоретичні методи, наукове пізнання
Шип, С. В. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики / С. В. Шип. - С .87-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна герменевтика, герменевтика мистецтв, семіотика мистецтва
Щолокова, О. П. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. - С .96-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурна освіченість, художньо-педагогічна діяльність, майбутні вчителі музики
Marchwica, Wojciech. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою) / М. W. Marchwica. - С .105-115
Кл.слова: художня майстерність, діяльність Інституту Фридерика Шопена, підготовка артистів
Беренбейн, Інеса Самійлівна. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи / І. С. Беренбейн. - С .116-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанна школа, виконавський піанізм, камерний ансамбль
Бернадська, Д. П. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хореографічне мистецтво, школа танців Паризької опери, Королівська академія танцю в Парижі
Білозуб, Л. М. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність / Л. М. Білозуб. - С .133-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, вокальне мистецтво, народна пісня
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення / А. В. Варивончик. - С .140-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: український одяг, костюм, вишивка
Горох, Т. С Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. - С .105-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хор, хорове мистецтво, духовна музика
Завалко, К. В. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики / К. В. Завалко. - С .160-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна парадигма, учитель музики, інноватика
Ізваріна, Олена Миколаївна. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст. / О. М. Ізваріна. - С .171-178. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-театральні вистави, вертеп, шкільна драма
Кацалап, Олена Вікторівна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст / О. В. Кацалап. - С .179-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: консерваторія, музична освіта, навчально-виховний процес
Крижанівський, Олександр Анатолійович. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження / O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. - С .186-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: династія Сфорци, італійське Відродження, Бона Сфорца
Лисіна, Н. І. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи / Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. - С .194-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: клавішні інструменти, жанри клавірної музики, видатні вірджиналісти
Ляшенко, Т. В. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.) / Т. В. Ляшенко. - С .201-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, регіон, музично-просвітницька діяльність
Олексюк, Ольга Миколаївна. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. - С .207-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неперервна фахова підготовка, майбутній вчитель музики, педагогічна освіта
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. - С .214-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, музично-освітня практика, музично-педагогічна думка
Рожко, І. В. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти / І. В. Рожко. - С .223-231. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичні здібності, розвиток музичної пам'яті, ретенція
Романенкова, Юлия Викторовна. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. - С .231-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художник, мистецька освіта, творча особистість
Свириденко, Наталія Сергіївна. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. - С .237-244. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурні цінності, експертиза, історизм
Cтратан-Артишкова, Т. Б. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. - С .244-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне мистецтво, музична освіта, спів
Uchyla-Zroski, Jadwiga. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon / J. Uchyla-Zroski. - С .256-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гордон Едвін, голос дитини, навчання музиці
Вишинський, Віталій Володимирович. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст. / В. В. Вишинський. - С .268-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Платон, Жак-Далькроз Еміль, Орф Карл
Ерёмина, Е. П. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. - С .278-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сценографія, музичний театр, текст
Коновалова, Ольга Володимирівна. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства / О. В. Коновалова. - С .283-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: орнамент, декоративно-прикладне мистецтво, структурний аналіз
Куришев, Євген Володимирович. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. - С .290-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конкурс піаністів, репертуар, фортепіанне мистецтво
Лабінцева, Лариса Павлівна. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів / Л. П. Лабінцева. - С .297-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна мистецька освіта, музиканти, концерти
Лісецький, Степан Йосипович. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта / С. Й. Лісецький. - С .303-313. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське музичне Відродження, історична народна пісня, думи
Мамченко, Олег Миколайович. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича / О. М. Мамченко. - С .313-323. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська інтерпретація, симфонія, художній зміст
Парубець, Г. С. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі / Г. С. Парубець. - С .323-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: деканізація, стріт-арт, віджеінг
Филиппова, О. Н. Живопись и графика А. Г. Габричевского / О. Н. Филиппова. - С .330-339. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аматорство, літературознавець, перекладач
Kaniowska, Malgorzata. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow / М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. - С .340-348. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасна музика, інтерпретація, музична філософія
Василенко, Надія Володимирівна. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям / Н. В. Василенко. - С .349-357. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільна школа, художньо-естетичний напрям в освіті, педагог мистецьких дисциплін
Економова, Ольга Серафимівна. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики / О. С. Економова. - С .358-365. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична культура, музичне мистецтво, музичне виховання
Кондратенко, Ганна Григорівна. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу / Г. Г. Кондратенко. - С .365-372. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративна культура, соціально-гуманітарна робота, майбутній учитель музики
Кузьменко, Галина Василівна. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва / Г. В. Кузьменко. - С .372-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: образотворче мистецтво, учні, ціннісне ставлення
Лець, О. Г. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва / О. Г. Лець. - С .382-387. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна культура, мистецтво, виховання
Локарєва, Г. В. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця / Г. В. Локарєва. - С .387-399. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-естетична інформація, твір мистецтва, професійна підготовка
Малахова, Маргарита Олександрівна. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики / М. О. Малахова. - С .399-405. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість учителя, індивідуальність, вчитель музики
Ороновська, Л. Д. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. - С .405-412. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людська сутність, духовні цінності, особистісно-діяльнісний підхід
Проворова, Є. М. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах / Є. М. Проворова. - С .412-422. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель музики, педагогічна праксеологія, педагогічна діяльність
Тоцька, Л. О. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. - С .422-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська культура, вокальне мистецтво, підготовка фахівців
Пуцик, О. А. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена / О. А. Пуцик. - С .431-439. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтегративність, художня діяльність, творча діяльність
Андрощук, Л. М. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва / Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні технології, хореографічне мистецтво, майбутні вчителі-хореографи
Білоус, Ольга Олегівна. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О. О. Білоус. - С .446-450. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, професійна діяльність, майбутній учитель музики
Зайцева, Вероніка Іванівна. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн" / В. І. Зайцева. - С .451-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічний матеріал, комп'ютерні дизайн-технології, творча майстерність
Зінська, Тетяна Володимирівна. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті / Т. В. Зінська. - С .456-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музичне навчання, комп'ютерні технології
Кротова, Тетяна Федорівна. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності / Т. Ф. Кротова. - С .461-470. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, проектна культура, творча діяльність
Лазаревська, О. М. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики / О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. - С .470-476. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанне виконавство, трактування музичного твору, професіоналізм музиканта
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. - С .476-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: співаки-початківці, естрадно-джазове мистецтво, академічне музичне мистецтво
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст. / О. Д. Ляшенко. - С .483-491. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, мистецький розвиток, духовно-емоційна діяльність
Макарова, Емма Вікторівна. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти / Е. В. Макарова. - С .492-497. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокал, емоційно-образні ситуації, художньо-інтегративні технології
Музика, О. Я. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .497-504. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колір, аконстантне бачення, вчителі образотворчого мистецтва
Павленко, О. М. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .504-512. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: секвенсер, MIDI, музичні комп'ютерні технології
Поліщук, Алла Анатоліївна. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті / А. А. Поліщук. - С .512-516. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: піктограма, знакові системи, знаки візуальної комунікації
Полубоярина, І. І. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. - С .517-525. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна інноватика, інноваційні методи навчання, компетентність
Раструба, Т. В. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу / Т. В. Раструба. - С .525-531. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, урок музики, особистісно-орієнтований підхід
Ревенчук, В. В. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації / В. В. Ревенчук. - С .532-538. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: взаємодія викладача та студента, художньо-педагогічне спілкування, зміст навчальної взаємодії
Сирота, З. М. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання / З. М. Сирота, В. М. Сирота. - С .538-543. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здібність, творча здібність, творчий розвиток
Соболь, Наталія Віталіївна. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві / Н. В. Соболь. - С .544-551. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діалогічність мистецтва, толерантність, художньо-творча толерантність
Хе, Івень. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано) / Івень Хе. - С .551-557. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтонація, звукотворча воля, фонетика мови
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська. - С .558-563. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творче мислення, прийоми навчання музики, методи навчання
Бодрова, Т. О. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .564-572. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісний прийом, оптимізація, самодетермінація
Болгарський, Анатолій Георгійович. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / А. Г. Болгарський. - С .572-580. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, музично-виконавська діяльність
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку / Л. А. Бондаренко. - С .580-585. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, інструментально-виконавська діяльність, майбутній учитель музики
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення / С. В. Гмиріна. - С .586-592. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: резонатори, робочий діапазон, артикуляційний апарат
Кабриль, К. В. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні / К. В. Кабриль. - С .592-598. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-комп'ютерні технології, хорове аранжування, майбутній учитель музики
Кіндратюк, Б. Д. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів / Б. Д. Кіндратюк. - С .598-607. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, педагоги-музиканти, музична культура
Коваленко, Владислав Вікторович. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки / В. В. Коваленко. - С .607-613. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музичного мистецтва, інструментально-виконавська підготовка, інструментально-виконавська діяльність
Ковальський, Р. І. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів / Р. І. Ковальський. - С .614-621. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадно-інструментальний колектив, оркестр, професійна діяльність
Комісаров, О. В. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів / О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. - С .622-631. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнання, пізнавально-естетичний інтерес, чуттєво-логічне мислення
Медвідь, Т. А. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія" / Т. А. Медвідь. - С .631-641. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науково-дослідна робота, Болонський процес, хореологія
Мережко, Юлія Валеріївна. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики / Ю. В. Мережко. - С .641-650. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні вчителі музики, художні смаки старшокласників, інтегративний підхід
Пастушенко, Л. А. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Л. А. Пастушенко. - С .650-660. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музики, педагогічні умови, професійна компетентність
Сверлюк, Я. В. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .660-669. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оркестровий колектив, виконавство, диригент
Світайло, Світлана Валеріївна. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва / С. В. Світайло. - С .670-675. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хормейстерська підготовка, професійна компетентність, викладач музики
Теряева, Лариса Анатоліївна. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми / Л. А. Теряева. - С .675-682. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, мистецька освіта, хорове диригування
Ткач, Марія Михайлівна. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. - С .683-690. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: герменевтичні ресурси, кластери компетентностей, музично-педагогічна освіта
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки / В. І. Ходоровський. - С .691-697. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська майстерність, музичне виконавство, фахова підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
моральна культура -- духовні цінності -- професійна компетентність -- інклюзивна освіта
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
001.89:[001.32:37](477-25)(048.2)
А 69


   
    Анотовані результати науково-дослідної роботи Інститут педагогіки за 2008 рік : наукове видання / Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ : Педагогічна думка, 2009. - 423 с. - ISBN 978-966-644-127-3 : 56.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наука--Освіта--Педагогіка--Дослідження--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
електронні підручники -- профільна школа -- мультимедійна дошка -- метод контролю
Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: У901231/2016/6
   Журнал

Українська мова і література в школах України [Текст] : наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 6
Зміст:
Халін, Валерій. Робота з обдарованою молоддю : Результати ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт / В. Халін, Н. Дяченко. - С.3-4
Кл.слова: конкурс, студентські наукові праці, переможці ii етапу
Поцелуйко, Микола. Пам’ятаймо ! : До Дня Перемоги / М. Поцелуйко. - С.4
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Задорожний, Василь. Кілька запитань у безвість із розумінням того, що їм судилося бути й залишатися риторичними / В. Задорожний. - С.5-9
Кл.слова: сучасна українська мова, лексика, за чи при
Груба, Таміла. Редагування тексту як засіб формування граматичної компетентності учнів профільної школи / Т. Груба. - С.10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: граматична компетентність, профільна школа, редагування тексту
Жила, Світлана. Фольклорні поля у романі Мирослава Дочинця "Вічник" / С. Жила. - С.13-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Дочинець Мирослав, Вічник, про твір, замовляння, народна магія
Бондаренко, Юрій. Шляхи аналізу літературних творів як усвідомлена учнями навчальна технологія / Ю. Бондаренко. - С.18-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шляхи аналізу, навчальний процес, літературна компетентність
Городенська, Катерина Григорівна. Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів. Продовження : Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів. Продовження. Початок у жур. "Українська мова і література в школах України" № 4- 12, 2015; № 1-5, 2016 р. / К. Г. Городенська. - С.23-24
Кл.слова: українська мова, вживання слів, правопис слів
Пентилюк, Марія Іванівна. Унормування терміносистеми з української лінгводидактики. Основні методичні поняття в сучасному педагогічному дискурсі / М. І. Пентилюк. - С.25-26
Кл.слова: пунктація, українська лінгводидактика, педагогічне спілкування
Голик, Олена. Винниченко - публіцист. Тернистий шлях до української державності / О. Голик, Т. Яровенко. - С.27-35
Кл.слова: щоденник Володимира Винниченка, листування Володимира Винниченка, публіцистика Володимира Винниченка
Богуславська, Валентина. Роздуми про величну постать Кобзаря / В. Богуславська, Н. Колеснікова. - С.36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Шевченко Тарас, про нього, аналіз творчості Тараса Шевченка, Кобзар
Вівчарик, Олександр. Валентина Коваленко: "До Осьмачки треба доростати"… : У Курівці вручили премію імені Тодося Осьмачки / О. Вівчарик
Кл.слова: премія імені Тодося Осьмачки, 2016 р., Різників Олекса, лауреат премії імені Тодося Осьмачки, 2016 р
Овсієнко, Людмила. Формування стратегічної компетентності учнів ЗНЗ на текстовій основі : прикладний аспект / Л. Овсієнко. - С.39-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стратегічна компетенція, стратегічна компетентність, комунікативна компетентність
Гаврутенко, Галина. Іван Франко "Захар Беркут". Героїчна боротьба русичів-українців - дорога в майбутнє сучасників. Українська література, 7 клас / Г. Гаврутенко. - С.46-47
Кл.слова: українська література, 7 клас, план-конспект уроку, Франко Іван, Захар Беркут, про твір
Віннічук, Галина. Компаративний аналіз історичних повістей М. Гоголя "Тарас Бульба" та І. Франка "Захар Беркут" : Українська література - зарубіжна література, 7 клас / Г. Віннічук. - С.48-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект урокУ, Гоголь Микола,Тарас Бульба, про твір, Франко Іван, Захар Беркут, про твір
Литвинюк, Людмила. Мультимедіа на уроках української мови та літератури / Л. Литвинюк. - С.51-53
Кл.слова: мультимедійні технології, віртуальні екскурсії, літературний портрет
Дем’яненко, Світлана Іванівна. Хата моя, біла хата, символ тепла й доброти… : Сценарій виховного заходу. Закінчення. Початок у журналі "Українська мова і література в школах України", № 5. - 2016 / С. І. Дем’яненко. - С.54-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: позакласна робота, сценарій: рідна хата
Гарачковська, Оксана. Український літературний процес доби сталінізму у фокусі епістолографії / О. Гарачковська. - С.62-63
Кл.слова: українське літературознавство, літературний процес 20 - 50-х років XX ст., епістолярій
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
373.5.091
П 60


   
    Професійно орієнтоване навчання іноземних мов у старшій профільній і вищій школі: проблемита перспективи [Текст] : колективна монографія / Київський національний лінгвістичний університет. - Київ : Вид. центр КНЛУ, 2015. - 227 с. - ISBN 978-966-638-305-4 : 47.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Організація освіти--Середня школа--Профільне навчання--Монографії

   Методика навчання іноземних мов--Монографії


Кл.слова (ненормовані):
майбутній вчитель -- веб-квест -- профільна школа -- граматична компетентність
Дод.точки доступу:
Київський національний лінгвістичний університет


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

5.
Шифр: У070290/2017/3
   Газета

Управління освітою [Текст] : часопис для керівників освітньої галузі/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 3
Зміст:
Харченко, Наталія. Мистецтво реклами / Н. Харченко. - С.4
Кл.слова: реклама, масові заходи, реклама як ресурс
Тарантук, Олег. Мистецтво делегування повноважень. 12 кроків, які необхідно пройти кожному управлінцю / О. Тарантук. - С.5-13
Кл.слова: управлінська діяльність, делегування повноважень, управлінське рішення
Каймакова, М. В. Теорія людського капіталу. Використання людських ресурсів / М. В. Каймакова. - С.14-16
Кл.слова: людський ресурс, кадровий менеджмент, стратегія забезпечення ресурсами
Кожен може долучитися до змін. Стартувало обговорення програм базової школи (5-9-ті класи). - С.17-19
Кл.слова: навчальна програма, українська школа, онлайн-обговорення
Крок до змін. Новації у проекті типового навчального плану для учнів 10-11-х класів. - С.20-23
Кл.слова: навчальний план, профільна школа, старша школа
Герчинський, Ян. Аналітична записка. Огляд поточної формули розподілу освітньої субвенції / Я. Герчинський. - С.24-35
Кл.слова: освітня субвенція, місцеве самоврядування, навчання в селах
Про обов’язкове відпрацювання. Набрав чинності закон, яким скасовується обов’язкове відпрацювання випускниками ВНЗ. - С.36
Кл.слова: обов’язкове відпрацювання, працевлаштування випускників, вища освіта
Консультації юриста. Чи можна перервати декретну відпустку. - С.37-38
Кл.слова: соціальна відпустка, допомога по вагітності, соціальне страхування
Тест "Мотиваційний профіль". Вивчення мотиваційного профілю особистості за Шейлою Річі та Пітером Мартіном. - С.39-48
Кл.слова: особистість, чинники мотивації, тест
Кириченко, Наталія. Працездатність управлінця як ресурс. 7 правил, які допоможуть боротися з перевтомою / Н. Кириченко. - С.49-53
Кл.слова: перевтома, працездатність, організація праці
Бойченко, Костянтин. 10 дивовижних настанов лідерства й командної роботи, яким учить джаз / К. Бойченко, переклад. - С.54-56
Кл.слова: командна робота, джаз, настанова
Шпиг, Наталія. Прес-конференція, брифінг, прес-тур. Особливості підготовки та проведення: методичні рекомендації / Н. Шпиг. - С.57-64
Кл.слова: прес-конференція, прес-тур, брифінг
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Міністерство освіти і науки України.
    Крок до змін. Новації у проекті типового навчального плану для учнів 10-11-х класів [Текст] / Міністерство освіти і науки України // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 3. - С. 20-23

Кл.слова (ненормовані):
навчальний план -- профільна школа -- старша школа

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: К614139/2017/6
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання НАПН України. - Київ, 1998 - . - ISSN 23079851. - Виходить 8 раз на рік
2017р. № 6
Зміст:
Кухаренко, В. М. Пілотний дистанційний курс "змішане навчання" / В. М. Кухаренко. - С.3-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, ефективність, змішане навчання
Васильєва, Дарина Володимирівна. Сучасні програмні засоби навчання / Д. В. Васильєва, М. В. Курвитс. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: візуалізація навчального процесу, презинтація, сервіси опитування і тестування
Грабовський, Петро Петрович. Організація відкритого комп’ютерно орієнтованого навчального середовища за допомогою хмарного сервісу Google classroom / П. П. Грабовський. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронні освітні ресурси, комп’ютерно орієнтоване навчаньне середовище
Сідоров, Вадим Ігорович. Презентаційна графіка у процесі кроскультурної підготовки майбутніх фахівців галузі туризму / В. І. Сідоров. - С.15-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: туризм, презентація, графіка
Литвинова, Світлана Григорівна. Особливості розвитку цифрового освітнього простору навчального закладу XXI сторіччя / С. Г. Литвинова. - С.21-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітній простір, техгології, системи
Євтушенко, Наталя Іванівна. Через ІТ-освіту до майбутнього / Н. І. Євтушенко, А. О. Чепок. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ІТ-освіти, профільна школа, мотивовані учні
Ротар, Тетяна Петрівна. День коду в місті Кропивницькому / Т. П. Ротар. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: програмування, інформаційні технології, освіта
Бобиль, Богдан Володимирович. Метрика "Intersection over union" як засіб навчання штучних нейронних мереж у розв’язанні здач бінарної класифікації / Б. В. Бобиль. - С.37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: метрика, бінарна класифікація, штучні нейронні мережі
Карташова, Тетяна Миколаївна. Морфінг: технології та методики їх застосування / Т. М. Карташова. - С.42-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: морфінг, комп’ютерна графіка, інформаційні технології
Всі примірники списані
Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Груба, Таміла.
    Редагування тексту як засіб формування граматичної компетентності учнів профільної школи [Текст] / Т. Груба // Українська мова і література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2016. - № 6. - С. 10-12. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
граматична компетентність -- профільна школа -- редагування тексту

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Євтушенко, Наталя Іванівна.
    Через ІТ-освіту до майбутнього [Текст] / Н. І. Євтушенко, А. О. Чепок // Комп’ютер у школі та сім’ї. - Київ, 2017. - № 6. - С. 24-31. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ІТ-освіти -- профільна школа -- мотивовані учні
Дод.точки доступу:
Чепок, Андрій Олегович



Знайти схожі

10.


    Резнік, Тетяна.
    Реалізація дослідницького методу на уроках української мови у профільній школі [Текст] / Т. Резнік // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2018. - № 9. - С. 29-30. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
дослідницький метод -- профільна школа -- науково-дослідницька діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Резнік, Тетяна.
    Розвиток критичного мислення на уроках української мови у профільній школі [Текст] / Т. Резнік // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2019. - № 3. - С. 17-18. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- профільна школа -- проблемне навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.
74.48я031
М 13


    Мазур, Наталія Петрівна.
    Формування готовності майбутніх учителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. П. Мазур ; наук. кер. О. Б. Жильцов ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2014. - 356 арк.
ДРНТІ
ББК 74.48я031

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--професійна освіта--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
профільна школа -- види моніторнгу
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б
Дод.точки доступу:
Жильцов, О. Б. \наук. кер.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)