Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=паблік рилейшнз<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
Шифр: В890024/2016/4
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2016р. N 4
Зміст:
Сенченко, Микола. Центр державної бібліографії в цифрову епоху / М. Сенченко. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бази даних, бібліографія, бібліотечна справа
Буряк, Світлана. Аналітичний огляд книговидавничої діяльності за підсумками 2015 року / С. Буряк. - С.9-17
Кл.слова: асортимент видавничої продукції, кількісні показники, аналіз випуску видань
Жигун, Тетяна. Аналіз стану доставлення обов'язкових примірників видань України у 2015 році / Т. Жигун. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: база даних, видання, стан доставлення ОП
Устіннікова, Ольга. Інформаційний ресурс української журнальної періодики (за матеріалами державного бібліографічного покажчика "Літопис журнальних статей" 2015 р.) / О. Устіннікова. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бази даних, бібліографічна інформація, бібліометричний аналіз
Бондар, Юрій. Пропагандистсько-видавничі стратегії Октавіана Августа / Ю. Бондар. - С.26-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Октавіан Август, про нього, суспільно-політичні трансформації, видавнича справа
Гуцол, Галина. Концепція реформ у галузі створення та використання державних бібліографічних ресурсів і реорганізації бібліотечного фонду України / Г. Гуцол. - С.31-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АІБС, УДК, ББК
Кияниця, Євгенія. Тенденції та перспективи співпраці сучасної бібліотеки зі ЗМІ / Є. Кияниця. - С.38-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотеки, паблік рилейшнз, медіа рилейшнз
Васьківська, Ольга. Історіографія книговидавництва в Україні: становлення та розвиток / О. Васьківська. - С.41-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історіографія, книговидавництво, видавнича діяльність
Вовк, Наталія. Інформаційно-аналітичні документи: сфера використання та класифікація / Н. Вовк. - С.47-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-аналітична діяльність, Інформаційно-аналітичні документи, інформаційне суспільство
Курбан, Олександр. Історія становлення та розвитку технологій інформаційних війн / О. Курбан. - С.50-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, мас-медіа, інформаційна війна
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
378.007(477)
І 74


   
    Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ століття [Текст] : зб. матеріалів V Міжнар. наук. - практ. конф. , Одеса, 13-15 вересня 2012 р. / під заг. ред. В. Г. Спрінсяна. - Одесса : Симэкс-Принт, 2012. - 433 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційна освіта

Кл.слова (ненормовані):
документознавство -- інформаційна діяльність -- бібліотечно-інформаційне обслуговування -- аутсорсинг -- бібліографічний опис -- наукометричний аналіз -- добір кадрів -- база даних -- мотиваційно-цільовий аналіз -- вузівська бібліотека -- захист інформації -- паблік рилейшнз -- мас-медіа -- рекламний текст -- політична реклама -- коропоративна культура внз -- корпоративна етика -- міжвузівська взаємодія -- проектні методики -- інтернет-комунікації

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.


    Кияниця, Євгенія.
    Тенденції та перспективи співпраці сучасної бібліотеки зі ЗМІ [Текст] / Є. Кияниця // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2016. - N 4. - С. 38-40. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
бібліотеки -- паблік рилейшнз -- медіа рилейшнз

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: М772184/2018/7/8
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 7/8
Зміст:
День працівників торгівлі у КНТЕУ: нові ідеї на стику думок. - С.6-8
Кл.слова: торгівельні спілки, українська торгівля, торгівельна промисловість
Служба маркетинга в компании: объять необъятное, объединить необъятное (результаты блиц-опроса экспертов). - С.10-18
Кл.слова: маркетингова служба, українські компанії, український маркетинг
Носова, Ольга. Маркетинг - это одновременно и аналитика, и эмоции! И это длительная систематическая работа / О. Носова. - С.20-21
Кл.слова: відділ маркетингу, українські компанії, цінність маркетингу
Фоменко, Игорь. Задача маркетолога - постоянно следить за трендами и учиться / И. Фоменко. - С.22-23
Кл.слова: відділ маркетингу, український маркетинг, маркетингова служба
Венгер, Елена. Работа отдела маркетинга - незаметная работа / Е. Венгер. - С.24-25
Кл.слова: українська компанія, кваліфікований персонал, система маркетингу
Сотник, Вячеслав. На нашем рынке много компаний с крутыми маркетинг-службами. Но не у всех есть шанс реализовать свои планы! / В. Сотник. - С.26-27
Кл.слова: відділ маркетингу, маркетингова служба, українські компанії
Коршевнюк, Лев. В современных условиях маркетинг становится зоной бизнес-девелопмента / Л. Коршевнюк. - С.28-29
Кл.слова: відділ маркетингу, українські компанії, робота маркетолога
Лищук, Юрий. Маркетологи XXI века / Ю. Лищук. - С.30-32
Кл.слова: реклама бренду, медіа-канали, трейд-маркетинг
Ламуру, Инга. Ряд механизмов сделать маркетинг маркетинговому отделу / И. Ламуру. - С.33-35
Кл.слова: маркетингова діяльність, робота маркетолога, відділ маркетингу
Стельмахова, Александра. Бизнесу надо искать пути для собственного развития и реализовать их / А. Стельмахова. - С.36-40
Кл.слова: неплатоспроможність, ринок України, дешеві бренди
Ромат, Євген. Галузевий та інші підходи до розуміння зв’язків із громадськістю / Є. Ромат. - С.42-50
Кл.слова: паблік рилейшнз, український ринок, професійна освіта
Зозульов, О. В. Життєвий цикл товару після його купівлі / О. В. Зозульов. - С.52-56
Кл.слова: розвиток маркетингу, поведінка споживача, ринковий попит
Как преодолеть крупнейшие SMM-вызовы. - С.62-69
Кл.слова: маркетингові дослідження, соціальні мережі, канали просування бренду
10 Instagram трендов 2018 года. - С.70-73
Кл.слова: соціальні мережі, залучення клієнтів, створення тренду
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Ромат, Євген.
    Галузевий та інші підходи до розуміння зв’язків із громадськістю / Є. Ромат // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 7/8. - С. 42-50

Кл.слова (ненормовані):
паблік рилейшнз -- український ринок -- професійна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Акімов, Дмитро Ігорович.
    Маркетинг мистецтва та інтегровані маркетингові комунікації (реклама, стимулювання збуту, паблік рилейшнз) / Д. І. Акімов // Культура і сучасність : альманах. - 2019. - № 1. - С. 61-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані маркетингові комунікації -- реклама -- стимулювання збуту -- паблік рилейшнз

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Пашкевич, Марина Юхимівна.
    Івент-технології як інструмент формування державного іміджу [Текст] / М. Ю. Пашкевич // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2018. - № 3. - С. 176-181. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
івент-технології -- державні події -- комунікація -- державні свята -- паблік рилейшнз -- державний імідж

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Пашкевич, Марина Юхимівна.
    Подієві практики як ефективний інструмент паблік рилейшнз / М. Ю. Пашкевич // Культура і сучасність : альманах. - 2021. - № 1. - С. 216-222. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
івент -- паблік рилейшнз -- подія -- комунікація -- подієві практики

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
070(075.8)
М 12


    Маєр, Клаус.
    Журналістика : підручник / К. Маєр ; перекладач: В. Климченко, В. Олійник ; редактор В. Іванов ; Академія Української Преси, Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності. - Київ : Центр вільної преси, 2022. - 300 с. - ISBN 978-617-7370-48-1 : 55.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
журналізм -- публіцистика -- медіазнавство -- комунікатиістика -- свобода комунікації -- медіаорганізації -- інформаційні агенства -- друковані медіа -- радіомовлення -- цифрові медіа -- паблік рилейшнз
Анотація: Підручник є своєрідним вступом в професію, адже охоплює загальні важливі моменти історії, теорії та практики журналістики. Видання стане в нагоді студентам, аспірантам, викладачам факультетів та інститутів журналістики.
Дод.точки доступу:
Климченко, В. \перекладач.\
Олійник, В. \перекладач.\
Іванов, В. \редактор.\
Академія Української Преси
Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

10.


    Кияниця, Є. О.
    Основні моделі зв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері [Текст] / Є. О. Кияниця // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 36-42. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
паблік рилейшнз -- соціально-культурна сфера -- пропаганда -- фандрайзинг
Анотація: У статті проаналізовано географічну класифікацію моделей зв’язків з громадськістю, що застосовуються в соціально-культурній сфері. Обрання саме такої класифікації обумовлено національною культурною специфікою, яка виконує інтегративну функцію, об'єднуючи штучні об'єкти у стійкі цілісності, що мають у межах суспільства розділені значення та смисли. Це дає змогу ідентифікувати соціальні групи згідно з характерними для них культурними потребами і пріоритетами. Також у дослідженні виявлено тенденцію до покращення адаптації закладів соціокультурної сфери в ринковому середовищі за рахунок використання PR-технологій. Ця тенденція орієнтує соціокультурні організації на потреби бізнесу, водночас артикулюючи власні інтереси. У статті наголошується на важливості активного впровадження технології фандрайзингу, використання якої має забезпечити розвиток соціально-культурної сфери закладів, що працюють у ній

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

11.


    Приймак, Марія.
    Інструментальний pr -портфель фізкультурно -спортивної організації (на матеріалах діяльності НОК України) / М. Приймак, Л. Калита // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2024. - N 1. - С. 152-163, DOI 10.28925/2664-2069.2024.112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
паблік рилейшнз -- PR-портфель -- PR-інструменти -- мас медіа -- фізкультурно- спортивна організація -- НОК України
Анотація: Актуальність. Сучасний спорт як соціальне явище володіє цілим рядом комунікаційних переваг, які потрібно правильно використовувати у спортивному менеджменті. В системі сучасних комунікацій важливе місце посідають паблік рилейшнз (PR, зв’язки з громадськістю). PR у спорті необхідний, перш за все, для досягнення таких цілей, як популяризація здорового способу життя, залучення дітей і молоді до занять спортом, розвиток українського спорту, створення та підтримання позитивного іміджу вітчизняних спортивних організацій і спортсменів. Для досягнення цих цілей піар-фахівці використовують різноманітні технології та інструменти, перелік яких постійно зростає. Мета дослідження – визначити рівень наповнення інструментального PR-портфелю Національного олімпійського комітету України та проаналізувати найбільш популярні піар-інструменти в його діяльності. Матеріал і методи: аналіз наукової літератури та документальних джерел, в тому числі контент-аналіз, моніторинг інтернет-ресурсів, порівняння і узагальнення. Результати. Проведений аналіз дає можливість констатувати, що PR-портфель НОК України включає практично всі сучасні й традиційні інструменти та технології. Це – зв’язки із ЗМІ, як традиційними, так і інтернет-ресурсами (пресрелізи, пресконференції, інтерв’ю, брифінги, статті, репортажі). Останнім часом активізувалося використання соціальних мереж та месенджерів (Інстаграм, Фейсбук, X (Твіттер), ютуб-канал та Телеграм). Значний інтерес громадськості викликають урочисті церемонії кращих спортсменів, тренерів, проводи наших спортсменів на відповідальні міжнародні старти та зустрічі з них, реалізація численних проектів НОК України, в межах яких вдало комбінуються різні інструменти – презентації, виступи, виставки, конкурси, майстер-класи тощо. Висновки. Масштаб діяльності НОК України, підтримка з боку держави, громадських організацій, різноманітність заходів та їх рівень дають можливість використовувати, залежно від обставин, практично весь сучасний арсенал PR- інструментів.
Дод.точки доступу:
Калита, Лариса


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)