Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=нейромаркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
Шифр: М772184/2017/5/6
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 5/6
Зміст:
В Киеве состоялся Девятый iForum. - С.6-9
Кл.слова: Український форум інтернет-діячів, 2017, інтернет-діячі, місто майбутнього
Потребителя надо знать! Это часто важнее знаний о конкуренте : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15
Кл.слова: поведінка споживача, маркетинг, вітчизняні товаровиробники
Федоришина, Ирина. Системный анализ потребителя и сегментация рынка / И. Федоришина. - С.16-21
Кл.слова: практичний маркетинг, сегментація ринку, поведінка споживача
Степанюк, Анна. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя) / А. Степанюк. - С.22-24
Кл.слова: сенсорний маркетинг, нейромаркетинг, споживча поведінка
Патоша, Ольга Ивановна. Исследование "нерациональных" эфектов поведения потребителей / О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова. - С.25-29
Кл.слова: поведінка споживача, нераціональні ефекти поведінки, фактори вибору товару
Ромат, Евгений. Неформальные вербальные маркетинговые комуникации (НВМК) / Е. Ромат. - С.30-40
Кл.слова: маркетингові комунікації, комунікаційні характеристики, класифікація чуток
Реклама, за которую все ругали Pepsi, улучшила имидж бренда на 44 %. - С.41
Кл.слова: реклама, Пепсі, імідж
Домашева, Е. А. Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара / Е. А. Домашева, А. В. Зозулев. - С.42-48
Кл.слова: стратегія, стратегія виведення, новий товар
Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке. - С.50-54
Кл.слова: рекламна агенція, відеоконтент, відеореклама
Левченко, Светлана. Сопровождение онлайн-бизнеса: в поисках идеальной команды / С. Левченко. - С.56-57
Кл.слова: онлайн-бізнес, штатні фахівці, інтернет-магазин
Тейлор, Катерина. В Украине впервые подсчитали объемы креативной экономики / К. Тейлор. - С.58-60
Кл.слова: креативна економіка, Україна, менеджмент, ринок
Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации". - С.61-67
Кл.слова: круглий стіл, засоби масової інформації, бренд
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1930-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.68-73
Кл.слова: жіноча реклама, 1930 р., мода, жіночі образи
В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха". - С.74-78
Кл.слова: Фаворити Успіху, церемонія нагородження, український бренд
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: М772184/2017/10
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 10
Зміст:
Нейромаркетинг: сложная технология на грани шаманства (результаты блиц-опроса экспертов). - С.10-13
Кл.слова: нейромаркетинг, маркетинг і реклама
Шевчук, Павел. Нейромаркетинг, или как заглянуть за кулисы рационального / П. Шевчук. - С.14-21
Кл.слова: нейромаркетинг, симетрія, метафора
Пять мифов о нейромаркетинге. - С.22-25
Кл.слова: нейромаркетинг, міфи нейромаркетинга
Нейромаркетинг и веб-дизайн: 10 способов установить контакт с мозгом посетителя. - С.26-29
Кл.слова: нейромаркетинг, веб-дизайн
Ромат, Евгений. Сущность и понятие системы маркетинговых коммуникаций / Е. Ромат. - С.30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маркетингові комунікації
Шершун, Виктор. Социологический аспект брендинга и антология украинской рекламной науки: новые издания украинских авторов / В. Шершун. - С.38-39
Кл.слова: соціологічний аспект, брендинг, антологія
Нестеров, Федор. Ваши товары протухли, сэр! Как создать новый прорывной продукт на стабильном рынке / Ф. Нестеров. - С.40-45
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: І254815328/2017/3
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 3
Зміст:
Гузенко, Т. А. Роль суспільних комунікацій у демократичному самоврядуванні: досвід столичного міста Варшави (Республіка Польща) / Т. А. Гузенко. - С.8-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами у соціальних онлайн-мережах / О. В. Курбан. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, С. О. Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку / С. О. Курбан. - С.21-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцай, Т. І. Вплив гасел на поведінку людини як засіб маніпулювання свідомістю / Т. І. Куцай. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Bernyhora, N. Formation of editing knowledge and skills of future librarians in terms of study of the discipline "Editing of artistic and children's editions" / N. Bernyhora. - С.32-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Єжижанська, Т. С. PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції / Т. С. Єжижанська. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпак, В. І. Методологія дослідження історії видавничого підприємства / В. І. Шпак. - С.44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Росінська, О. А. Просторові контексти інформаційного простору як спосіб ментального картографування України / О. А. Росінська. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Землякова, Т. Види культурних воєн: формалізація, медіареальність, реакція аудиторії / Т. Землякова. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, В. Л. Термін "плебсологія" в українській мові / В. Л. Іващенко. - С.59-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Білас, Х. О. Проблеми суспільної безпеки в процесі розвитку соціальних мереж: монографія. Покажчик змісту / Х. О. Білас. - С.61-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Данилюк, Ю. М. Жанри наукового стилю: структура, лексика, синтаксис / Ю. М. Данилюк. - С.66-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваль, В. В. Ключовий сегмент цільової аудиторії в теорії та практиці брендингу міста / В. В. Коваль. - С.70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищенко, О. М. Збереження авторського стилю під час редагування літературного перекладу (на прикладі порівняльної характеристики трьох редакцій перекладу казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц") / О. М. Онищенко. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрина, Л. В. Методика проведення інтерв'ю у форматі соціального ток-шоу "Говорить Україна" / Л. В. Петрина. - С.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Повар, А. В. Редагування в період рукописної книги / А. В. Повар. - С.89-91
Горбенко, Г. В. Результати роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за 2016–2017 навчальний рік / Г. В. Горбенко. - С.92-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу Повний текст,
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Степанюк, Анна.
    Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя) [Текст] / А. Степанюк // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 22-24

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний маркетинг -- нейромаркетинг -- споживча поведінка

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


   
    Нейромаркетинг: сложная технология на грани шаманства (результаты блиц-опроса экспертов) [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 10-13

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- маркетинг і реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Шевчук, Павел.
    Нейромаркетинг, или как заглянуть за кулисы рационального [Текст] / П. Шевчук // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 14-21

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- симетрія -- метафора

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


   
    Пять мифов о нейромаркетинге [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 22-25

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- міфи нейромаркетинга

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


   
    Нейромаркетинг и веб-дизайн: 10 способов установить контакт с мозгом посетителя [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 26-29

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- веб-дизайн

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Зозульов, Олександр.
    Особливості нейромаркенгу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / О. Зозульов, О. Москаленко // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 1. - С. 29-36. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове дослідження -- нейромаркетинг -- айтрекінг -- айтрекер
Дод.точки доступу:
Москаленко, Олександра


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
659.1:005.745
Р 36


   
    Реклама: інтеграція теорії і практики [Текст] : тези доповідей ХІ міжнародної науково-практичної конференції, 23 листопада 2017 р, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, КНТЕУ. - Київ : [б. в.], 2017. - 174 с. - ISBN 978-966-629-844-0 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Матеріали конференції--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
вірусні технології -- рекламна діяльність -- інформаційні технології -- соціальна реклама -- івент-маркетинг -- роздрібна торгівля -- мобільні додатки -- Іnstagram -- плейсмент -- фірмовий стиль -- Інтернет-реклама -- нейромаркетинг -- SMM -- чорний PR -- пропаганда -- краудфандинг
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
КНТЕУ


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

11.
Шифр: П739395/2018/1
   Журнал

Поліграфія і видавнича справа [Текст] : наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 1964 - . - ISSN 0554-4866. - Виходить двічі на рік
2018р. N 1 (75)
Зміст:
Киричок, Т. Ю. Модель формування якості банкнотної продукції на етапі офсетного друку / Т. Ю. Киричок, Н. Л. Талімонова, Т. Є. Клименко. - С.11-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальський, Б. М. Взаємозв’язок основоположних паонять теорії кольору з кольоровідтворенням у сучасних цифрових системах / Б. М. Ковальський, В. О. Дудяк, Н. В. Занько. - С.19-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Нерода, Т. В. Супровідна візуалізація академічних досягнень при проектуванні медійних засобів соціальних комунікацій / Т. В. Нерода. - С.31-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Регей, І. І. Експериментальна оцінка впливу швидкісного режиму на силові навантаження комбінованого механізму привода натискної плити при штанцюванні картону / І. І. Регей, С. В. Терницький, Н. М. Кандяк. - С.43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульчицька, Х. Б. Застосування методу аналізу ієрархій при виборі проекту в поліграфії / Х. Б. Кульчицька, Л. С. Предко. - С.51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Осінчук, О. І. Оптимізація альтернативних варіатів тематичного планування книжкових видань / О. І. Осінчук, В. М. Сеньківський. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Репета, В. Б. Термографічний аналіз фарбового апарату вузькорулонної флексографічної машини / В. Б. Репета, Ю. А. Кукура, М. О. Місюра. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Шахбазов, Я. О. Технологічне забезпечення процесу шліфування / Я. О. Шахбазов, В. В. Широков, О. О. Паламар. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кудряшова, А. В. Формування інтегрального показника якості процесу структурування видання / А. В. Кудряшова, Н. М. Литовченко. - С.82-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Верхола, М. І. Визначення оптимальної кількості циклів попереднього заповнення фарбою фарбодрукарської системи з врахуванням дії розтирального циліндра / М. І. Верхола, У. П. Пановик. - С.90-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Книш, О. Б. Дослідження міцності і довговічності клейового скріплення книжкових блоків / О. Б. Книш, І. М. Кравчук, С. В. Терницький. - С.100-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кавин, Я. М. Лазерна обробка зернистих структур - метод аналізу поширення теплового поля в об’єкті / Я. М. Кавин. - С.109-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Порпуліт, О. О. Інформаційно-комунікаційний і технологічний виміри медіапростору / О. О. Порпуліт. - С.114-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Гиріна, Т. С. До питання періодизації історії українськомовного радіо у світовому медіасередовищі / Т. С. Гиріна. - С.125-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондар, О. В. Літературний конкурс у контексті видавничої справи / О. В. Бондар. - С.131-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Мудра, І. М. Нейромаркетинг - теорія і особливості застосування редакціями друкованих газет / І. М. Мудра. - С.139-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіца, М. О. Особливості журнальної періодики для чоловіків в Україні: тематика, жанрологія, перспективи / М. О. Кіца. - С.147-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Якубовська, М. С. Культурологічна парадигма сучасності як основа формування інформаційної безпеки суспільства / М. С. Якубовська. - С.156-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Макарчук, О. Г. Епістолярний дискурс Лесі Українки як джерело до вивчення часопису "Народ" (1890-1895) / О. Г. Макарчук. - С.166-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Мизнікова, Т. В. "Чоловіча" та "жіноча" проза в репертуарі українських видавництв:гендерний чинник (на прикладі видавництв "Клуб Сімейного Дозвілля", "Видавництво Старого Лева", "Фоліо", Наш Формат", "Vivat" / Т. В. Мизнікова. - С.174-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Мудра, І. М.
    Нейромаркетинг - теорія і особливості застосування редакціями друкованих газет [Текст] / І. М. Мудра // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2018. - N 1. - С. 139-146. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- газети -- маркетинг -- мас-медіа

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.
   339.138
   К 93


    Курбан, О. В.
    Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг [Текст] : навчальний посібник / О. В. Курбан, С. О. Курбан. - Київ : Білий Тигр, 2019. - 148 с. - ISBN 978-617-7616-06-0 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Нейромаркетингові технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Реклама--PR--Брендинг


   Digital-marketing (цифровий маркетинг)--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аудіомаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аромамаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Тактильний та смаковий маркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
когнітивна психологія -- cognitive psychology -- візуальний нейромаркетинг -- visual neuromarketing -- аудіомаркетинг -- audio marketing -- аромамаркетинг -- aromarketing -- смаковий маркетинг -- taste marketing -- неймінг -- naming -- контент -- content -- бренд -- brand
Дод.точки доступу:
Курбан, С. О.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

14.


    Курбан, С. О.
    Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку [Текст] / С. О. Курбан // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 21-27. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- нейромаркетингові дослідження -- нейровізуалізація
Анотація: У статті вибірково класифікуються і аналізуються основні види та методи нейромаркетингових досліджень, а також розглядаються можливості розвитку нейромаркетингу в Україні. Метою статті є аналіз нейромаркетингових досліджень і можливостей їх застосування в сучасній українській рекламі. Зазначена мета передбачаєвиконання таких завдань: 1) дати визначення поняттю нейромаркетинг; 2) дослідити історію розвитку нейромаркетингових досліджень; 3) розглянути найпоширеніші методи таких досліджень; 4) визначити основні види і напрями нейромаркетингу; 5) проаналізувати поширеність цього напряму у світі і визначити перспективи його розвитку в Україні. У підсумку дослідження наведено такі результати: 1. Нейромаркетинг є сучасним і доволі ефективним методом просування в усьому світі. Він передбачає застосування методів неврології, які дають змогу визначити особливості споживчої поведінки людини у відповідь на різноманітні маркетингові стимули. Метою нейромаркетингових досліджень є отримання об'єктивних відомостей про особисті споживацькі вподобання без звернення до суб'єктивних даних, одержуваних традиційними маркетинговими засобами. Нейромаркетинг спрямований на забезпечення рекламних служб якісно новою інформацією про споживачів. 2. Цей напрям має нетривалу історію, проте в останні роки набуває поширення в усьому світі. Методи нейросканування можуть бути застосовані для дослідження ефективності впливу на споживача дизайну реклами, смакових характеристик продукту, як для ефективного просування комерційних товарів та продуктів сучасного мистецтва, так і для підвищення рейтингу політичних лідерів. 3. У нашій країні методи нейромаркетингу практично не використовуються, саме тому ми можемо говорити появу лише окремих елементів цього напряму. Проте наявність необхідної технічної бази і потенційних клієнтів дає змогу зробити припущення про те, що нейромаркетингові дослідження в Україні можуть бути успішними і комерційно вигідними.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)