Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мультфільми<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Сабадаш, Тетяна
    Пригоди Колобка: мультфільми власноруч : інтегроване заняття для старших дошкільнят / Тетяна Сабадаш // Дошкільне виховання. - 2015. - № 2. - С. 28-30 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

   Педагогіка--Дошкільне виховання--Образотворчість


Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття -- створення мультфільму -- ліплення
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для старших дошкільнят, мета якого - розвивати уяву дітей, зв'язне мовлення, звуковимову, інтонаційну виразність, дрібну моторику, творчі здібності; стимулювати пізнавальну активність дітей; виховувати інтерес до художньої діяльності, вміння працювати в команді; формувати вміння передавати образи у різних видах художньої діяльності; удосконалювати вміння створювати індивідуальні та колективні композиції; закріплювати навички виконання різних прийомів ліплення; ознайомлювати з технологією створення мульфільмів і роботою мультиплікатора.

Є примірники у відділах:
Ф2 (12.03.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Мартиненко, Світлана.
    Про користь і шкоду сучасних дитячих мультфільмів / С. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 45-46 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ

Рубрики: Сімейне виховання--мультфільми

   Мультфільми--діти--сприйняття



Є примірники у відділах:
Ф3 (12.05.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)
Ф2 (13.05.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.
7.071.2Дисней:778.534.66
Д 48


   
    Жизнь и сказки Уолта Диснея [Текст] / сост. Н. Скудра. - Киев : Престо-Н, 1994. - 368 с. - ISBN 5-7707-5039-1 : 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мультиплікація

Кл.слова (ненормовані):
мультфільми -- художник -- мультиплікатор -- сторення мультфільма -- Білосніжка -- Піноккіо -- Бембі -- Бонго -- Меч у камені -- Пітер Пен -- Дамбо
Дод.точки доступу:
Скудра, Н. \сост.\
Дісней, В. (американський художник-мультиплікатор, кінорежисер, актор, сценарист і продюсер, засновник компанії «Walt Disney Productions» ; 1901 - 1966) \про нього\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: В353859/2022/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 12
Зміст:
Як проводити атестацію педагогів у період воєнного стану. - С.4-5
Кл.слова: нормативні документи, рекомендації МОН
Омельяненко, Ніна. Підвищуємо кваліфікацію у Вищій школі освітнього менеджменту: що слід зробити до 25 грудня / Ніна Омельяненко. - С.6-10
Кл.слова: підвищення кваліфікації
Обираємо якісний онлайн-курс: на що звернути увагу. - С.11
Кл.слова: професійне вдосконалення
Підвищення кваліфікації педагогів: відповідаємо на поширені запитання. - С.12-13
Кл.слова: професійне вдосконалення
Приклади річних завдань із сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників. - С.14-15
Кл.слова: методичний кабінет
Розвиваємо пам’ять дошкільників: два прийоми. - С.16-17
Кл.слова: прийоми роботи
Бадер, Світлана. Як перевірити якість організації ігрової діяльності в дитячому садку / С. Бадер. - С.18-20
Кл.слова: ігрова діяльність, освітній процес
Картка контролю організації ігрової діяльності дошкільників. - С.21
Кл.слова: інструментарій, освітній процес
Картка самоаналізу організації сюжетно-рольових ігор дошкільників. - С.22
Кл.слова: інструментарій, освітній процес
Картка контролю проведення прогулянки з дітьми взимку. - С.23
Кл.слова: інструментарій, освітній процес
Стаєнна, Олена. Аналізуємо педагогічні ситуації та виправляємо помилки в організації зимових прогулянок / О. Стаєнна. - С.24-28
Кл.слова: педагогічні ситуації
Брежнєва, Олена. Розвиваємо сенсомоторний інтелект дітей під час ігор з кухонним начинням / О. Брежнєва. - С.29-32
Кл.слова: сенсомоторний інтелект, розвивальне середовище
Стаєнна, Олена. Уперед за святковим настроєм! або Граємо в новорічні подорожі / О. Стаєнна. - С.33-36
Кл.слова: ігрова діяльність
Дев’ять помилок в організації новорічних квестів. - С.37-40
Кл.слова: ігрова діяльність
Як обрати мультфільм для дітей та правильно влаштувати перегляд. - С.41-43
Кл.слова: спілкування з батьками, мультфільми
Бондар, Лариса. Як розвивати дрібну моторику дитини вдома: тренінг для батьків / Л. Бондар, О. Баран. - С.44-46
Кл.слова: ігровий тренінг
Літіченко, Олена. Як наповнити грудень святковою творчістю: калейдоскоп ідей / О. Літіченко. - С.47-51
Кл.слова: майстер-класи, спілкування з батьками
(НЕ) безпечне рукоділля, або Обираємо матеріали для творчої діяльності дітей. - С.52-53
Кл.слова: убезпечуємо життєдіяльність, буклет
Негольшова, Анжеліка. Новорічне «даю слово», або Як досягти поставленої мети / А. Негольшова. - С.54-56
Кл.слова: мотивація
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф3

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Петрик, Л.
    Медіадидактичний супровід іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Л. Петрик // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 112-128. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
іншомовна підготовка майбутніх учителів -- початкова школа -- медіадидактика -- медіадидактичний супровід -- медіазасоби -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито сутність медіадидактичного супроводу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи, яка полягає у забезпеченні студентів методичною підтримкою з метою формування їхньої іншомовної комунікативної компетентності через виконання завдань, розв’язання професійно спрямованих та життєвих ситуацій. Медіадидактичний супровід зорієнтовує у створенні іншомовного комунікативного середовища, яке передбачає чітко сформульовані завдання (ситуації, інструкції) у межах тематики навчальної дисципліни іншомовного блоку та способи для аналізу, оцінювання іншомовних медіазасобів, створення власних та здійснення мануальних дій, застосовуючи медіазасоби у запропонованих викладачем завданнях чи ситуаціях. У роботі презентовані елементи авторського медіадидактичного супроводу іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи у змісті навчальних дисциплін іншомовного блоку, які засвідчують урізноманітнення цієї підготовки дидактичним інструментарієм, методами та формами навчання іноземної мови. Застосовуючи теоретичні методи наукових досліджень (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація, синтез та конкретизація) розставлено акценти на аспектах розвитку медіадидактики у процесі іншомовної підготовки майбутніх учителів початкової школи, що уможливлює інтеграцію процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи та їхньої медіаграмотності. Встановлено, що поряд з традиційними методами навчання іноземної мови (бесіда, пояснення, демонстрація та інші) активно застосовуються інноваційн (використання комп’ютерних програм, використання мобільних додатків, творчі завдання, вебквест, фільмування, аудіозапис, аналіз проблемних ситуацій та інші); а медіазасоби (цифрові зображення та фото, колажі, комікси, скріншоти, сайти, блоги, інфографіка, кластери, аудіозаписи, подкасти, мультфільми, аудіокнижки, онлайн словники, соціальні мережі, мобільні додатки на інші) розширюють дидактичний інструментарій іншомовної підготовки майбутніх учителів.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)