Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинг територій<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Малинка, О. Я.
    Концепція формування бренду туристичного регіону / О. Я. Малинка // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2018. - № 1. - С. 40-47. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1562-0905

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренд туристичного регіону -- бренд-менеджмент -- бренд-актив -- маркетинг територій

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: М772184/2018/5
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 5
Зміст:
Науково-практична конференція в Чернівцях та Сучаві: у центрі уваги маркетологів - розвиток територій. - С.6-8
Кл.слова: напрями розвитку економіки, вдосконалення маркетингу, економічна дискусія
Ромат, Евгений. Реклама в системе территориального маркетинга / Е. Ромат. - С.9-19
Кл.слова: маркетинг територій, рівні територіального маркетингу, маркетинг країни
Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано (результаты блиц-опроса экспертов). - С.20-27
Кл.слова: маркетинг територій, бренд території, формування іміджу регіону
Васильева, Оксана. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории / О. Васильева. - С.28-29
Кл.слова: бренд території, регіональний розвиток, Житомирська область, формування іміджу
Калиниченко, Леонид. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва / Л. Калиниченко. - С.30-31
Кл.слова: брендинг території, рекламна кампанія, територіальний маркетинг, Херсонщина
Бондарев, Никита. "Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать / Н. Бондарев. - С.32-33
Кл.слова: маркетинг територій, бренд території, імідж регіону
Ігнатьєва, Віра. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) / В. Ігнатьєва. - С.34-40
Кл.слова: бренд міста, Черкаси, маркетинг територій, територіальне стратегічне планування
Білявська, Юлія. Place Branding, або Навіщо містам бренд / Ю. Білявська. - С.41-45
Кл.слова: територіальний маркетинг, брендинг території, оцінювання бренду міста
Бернович, Павел. Высокопробный маркетинг территорий / П. Бернович. - С.46-49
Кл.слова: бюджетний маркетинг територій, управління маркетингом територій, інструменти маркетингу територій
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Ромат, Евгений.
    Реклама в системе территориального маркетинга / Е. Ромат // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 9-19

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг територій -- рівні територіального маркетингу -- маркетинг країни

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


   
    Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано (результаты блиц-опроса экспертов) // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 20-27

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг територій -- бренд території -- формування іміджу регіону

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Бондарев, Никита.
    "Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать / Н. Бондарев // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 32-33

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг територій -- бренд території -- імідж регіону

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Ігнатьєва, Віра.
    Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси) / В. Ігнатьєва // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 5. - С. 34-40

Кл.слова (ненормовані):
бренд міста, Черкаси -- маркетинг територій -- територіальне стратегічне планування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Олексюк, Г. В.
    Маркетингова стратегія як інструмент реалізації стратегічного плану розвитку територіальних громад [Текст] / Г. В. Олексюк, Й. Я. Хром’як, Н. М. Попадинець // Економіка України = Economy of Ukraine : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 67-88. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775X

Кл.слова (ненормовані):
стратегічний план розвитку територальних громад -- маркетингова стратегія територіальних громад -- інструменти регіонального і територіального маркетингу -- стратегічні й оперативні цілі -- маркетинг територій -- проблемно-пріоритетний підхід -- соціально-економічний розвиток
Дод.точки доступу:
Хром’як, Й. Я.
Попадинець, Н. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)