Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові інструменти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: П739395/2013/ 3/4
   Журнал

Поліграфія і видавнича справа [Текст] : наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 1964 - . - ISSN 0554-4866. - Виходить двічі на рік
2013р. 3/4
Зміст:
Грет, М. Я Блоги як складова наукової комунікації / М. Я Грет. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БЛОГИ, ВЕБ-ТЕХНОЛОГІЇ, ІНФОРМАЦІЯ
Кіца, М. О. Етичні аспекти використання дітей у рекламі / М. О. Кіца. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕКЛАМА, МОНІТОРИНГ, ІЛЮСТРАЦІЇ
Проців, 3. Д. Інформаційні видання НТШ як центр координації діяльності товариства / 3. Д. Проців. - С.12-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНІ ВИДАННЯ, ХРОНІКА НТШ
Грет, Г. П. Шляхи підвищення продуктивності праці персоналу книготорговельних підприємств / Г. П. Грет, В. С. Пайкова. - С.20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОДУКТИВНІСТЬ ПРАЦІ, ФОНД ОПЛАТИ ПРАЦІ, ОПЛАТА ПРАЦІ
Мудра, І. М. Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес") / І. М. Мудра. - С.25-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ, ГАЗЕТИ
Сеньківський, В. М. Вагомість функцій належності у забезпеченні якості друкарського процесу / В. М. Сеньківський, Н. Є. Сеньківська, Ю. І. Петрів. - С.31-36. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Сеньківська Н. Є., Петрів Ю. І., Калиній І. В.
Кл.слова: ФУНКЦІЯ НАЛЕЖНОСТІ, ЛІНГВІСТИЧНА ЗМІННА, ТЕРМ-МНОЖИНА
Пальчевський, Б. О. Імітаційна модель оптимізації системи захисту паковань алкогольної продукції / Б. О. Пальчевський, Л. Ю. Крестьянполь. - С.37-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІМІТАЦІЙНА МОДЕЛЬ, ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ, СИСТЕМА ЗАХИСТУ
Петрів, Ю. І. Фактори якості фальцювання обкладинок малооб'ємних книжкових видань / Ю. І. Петрів. - С.43-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ФАКТОР, ЯКІСТЬ ФАЛЬЦЮВАННЯ, КНИЖКОВІ БЛОКИ
Дурняк, Б. В. Розробка алгоритму проектування образу книги / Б. В. Дурняк, Є. Д. Бабинець. - С.47-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КНИГА, ПРОЕКТУВАННЯ, АЛГОРИТМ
Кузін, М. О. Визначення оптимальних параметрів структури поверхневих шарів деталей з урахуванням умов експлуатації / М. О. Кузін. - С.55-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕОДНОРІДНІ МЕТАЛІЧНІ СИСТЕМИ, МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ, ПРОЕКТУВАННЯ ПОКРИТТІВ
Гавенко, С. Ф. УФ-спектроскопічні дослідження зміни інтенсивності аромату в процесі експлуатації друкарських відбитків / С. Ф. Гавенко, О. Г. Котмальова, П. Б. Петрик. - С.65-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АРОМАТИЗАТОР, АРОМОЛАК, ВІДБИТКИ ОФСЕТНОГО ДРУКУ
Маїк, В. 3. Проблеми стандартизації шрифту Брайля при виготовленні видань для незрячих / В. 3. Маїк [и др.]. - С.68-77. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Дурняк Б. В., Голоб Г., С. Брацко, Т. Г. Дудок
Кл.слова: ШРИФТ БРАЙЛЯ, ВИДАННЯ ДЛЯ НЕЗРЯЧИХ, СТАНДАРТИ
Хохлова, Р. А. Аналіз автоматизованих систем управління поліграфічним підприємством / Р. А. Хохлова, А. І. Романенко. - С.78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АВТОМАТИЧНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ, ДРУКОВАНА ПРОДУКЦІЯ, ПОЛІГРАФІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Якубовська, М. С. Формування культурологічного світогляду студентів як парадигма професійного становлення фахівців нового типу (на прикладі науково-педагогічної діяльності професора Ігоря Васильовича Огірка) / М. С. Якубовська. - С.84-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ СВІТОГЛЯД, ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА
Гузела, О. І. Невтомний сіяч (до 70-ліття С. С. Крилошанської) / О. І. Гузела, Л. А. Швайка. - С.93-96
Кл.слова: ЮВІЛЕЙ, КРИЛОШАНСЬКА С. С., ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (18.08.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: М772184/2017/9
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 9
Зміст:
"REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине. - С.6-9
Кл.слова: виставка реклами, рекламна продукція, маркетингові технології
Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15
Кл.слова: роль маркетингу, девелопмент, комерційний успіх
Лафли, Алан. Лояльность-не главное! / А. Лафли, Р. Мартин. - С.16-23
Кл.слова: маркетинг, конкурентна перевага, бренд
Венгер, Елена. Роль маркетинга в развитии рынка девелопмента решающая / Е. Венгер. - С.24-25
Кл.слова: девелоперський бізнес, ринок нерухомості, особливості маркетингу
Земляной, Руслан. Приходит время девелоперов / Р. Земляной. - С.26-27
Кл.слова: ринок нерухомості, житловий комплекс, маркетинг
Как отслеживать эффективность рекламы. - С.28-29
Кл.слова: маркетингові інструменти, рекламна діяльність, маркетингові стратегії
Слепцова, Наталья. Маркетинг в стартапах, или Работа на ошибками / Н. Слепцова. - С.30-34
Кл.слова: бізнес-суб’єкти, помилки маркетингу, поради для маркетологів
Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге. - С.36-37
Кл.слова: рекламна кампанія, маркетинг, сегментація аудиторії
Сколько стоит SMM и за что платит клиент?. - С.38-42
Кл.слова: просування брендів, маркетинг у соціальних мережах, інтернет-маркетинг
Стандарт вищої освіти України. Рівень вищої освіти: Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь вищої освіти: Магістр. Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 075 "Маркетинг". Видання офіційне : проект. - С.44-49
Кл.слова: вища освіта, нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, атестація здобувачів вищої освіти
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.50-55
Кл.слова: жіноча реклама, жінка в рекламі, комерційна реклама
Конференция RE:MARK- главный ежегодный форум исследователей рынка. - С.58-61
Кл.слова: маркетингові дослідження, Міжнародна науково-практична конференція, маркетингово-дослідницька компанія
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Мудра, І. М.
    Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес") [Текст] / І. М. Мудра // Поліграфія і видавнича справа. - Львів, 2013. - N 3/4. - С. 25-30. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- маркетингові інструменти -- газети

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (18.08.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


   
    Как отслеживать эффективность рекламы [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 9. - С. 28-29

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інструменти -- рекламна діяльність -- маркетингові стратегії

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Лояк, Л. М.
    Маркетингові інстументи управління розвитком підприємств ресторанного господарства курорту «Буковель» / Л. М. Лояк // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 6. - С. 122-128. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ресторанне господарство -- підприємство ресторанного господарства -- закладресторанного господарства -- курорт -- інноваційний формат -- маркетинг -- комплекс маркетингу -- маркетингові інструменти

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Буднікевич, І.
    Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків / І. Буднікевич, Н. Ютиш, Н. Тафій // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2017. - № 1. - P17-25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
система регіональних ринків -- конкурентоспроможність регіону -- територіальний маркетинг -- маркетинг регіону -- суб'єкти маркетингу регіону -- комплекс територіального маркетингу -- маркетингові інструменти -- маркетингові технології
Анотація: У статті розглядаються напрямки системного застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків. Визначено роль територіального маркетингу в дефініціях вітчизняних та зарубіжних учених. Зроблено висновок, що конкурентоспроможність як об'єкт маркетингового впливу повинна розглядатися в рамках концепції класичного територіального маркетингу (marketing concept), яка поряд з іншими сучасними концепціями територіального маркетингу (соціально-етична та партнерська) надає маркетингу роль своєрідного інтегратора партнерства територіальних органів влади та цільових аудиторій. Описані основні суб'єкти маркетингу регіону та розглянуто їх роль у підвищенні конкурентоспроможності системи регіональних ринків. Визначено напрямки використання елементів комплексу маркетингу в процесах забезпечення конкурентоспроможності регіону та трансформації системи регіональних ринків. Зроблено висновок, що клієнтоорієнтованість маркетингового підходу до управління регіоном та до трансформації системи регіональних ринків дозволяє сформувати унікальні властивості регіону як місця проживання, відвідування, ведення бізнесу, інвестицій та з успіхом просувати його на внутрішні та зовнішні ринки.
Дод.точки доступу:
Ютиш, Н.
Тафій, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)