Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=лояльні споживачі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: М855626032/2017/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 3
Зміст:
Ільїна, Світлана. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження / С. Ільїна. - С.4-9
Кл.слова: примірна специфікація, класифікація дослідницьких послуг
Заменит ли анализ социальных медиа традиционные исследования?. - С.10-11
Кл.слова: соціальні мережі, соціальні медіа, маркетингові дослідження
Ільїна, Світлана. Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit) / С. Ільїна. - С.12-14
Кл.слова: оффлайн канали комунікацій, цифрові технології, інноваційна методика
Tesla выросла на 32%, став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд. долларов. - С.15-22
Кл.слова: автомобіль, автомобільні бренди, цінні автомобілі
Пустотин, Вадим. Женсий брендинг: как женщины воспринимают самых себя? / В. Пустотин. - С.23-27
Кл.слова: жіночі бренди, жіночі образи, жіночі цитати
Стельмахова, Александра. Мозги на продажу. Как стимулировать ИТ-разработчиков работать на украинские компании? / А. Стельмахова. - С.28-31
Кл.слова: ринок інформаційних технологій, розвиток технологій, досвід роботи
Квахненко, Катерина. Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу / К. Квахненко, І. Златова. - С.32-38
Кл.слова: гейміфікація, лояльні споживачі, мотивація
Сертифікаційні Центри УАМ прийняли 10-ті Кваліфікаційні іспити "Менеджер з маркетингових досліджень". - С.39-50
Кл.слова: кваліфікаційні іспити, цифровий маркетинг, маркетингові дослідження
Максименко, Ольга. Взаимодействие рынка труда и сферы образования - залог успеха формирования института профессиональных управителей / О. Максименко. - С.51-57
Кл.слова: житлове господарство, навчальні курси, професійна підготовка
Рекомендації Семінару "Нові методологічні підходи до розроблення професійних, освітніх стандартів та стандартів оцінювання, що базується на компетентностях". - С.58
Кл.слова: рекомендації семінару, розроблення стандартів, професійний стандарт
Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами: співпраця з органами влади. - С.59-67
Кл.слова: реклама, проведення семінарів, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами
Лебедєва, Тетяна. Повноваження Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері контролю за рекламою, зокрема в частині Гендерної рівності / Т. Лебедєва. - С.68-71
Кл.слова: контроль за рекламою, діяльність у галузі реклами, Держпродспоживслужба України
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Квахненко, Катерина.
    Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу [Текст] / К. Квахненко, І. Златова // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 3. - С. 32-38

Кл.слова (ненормовані):
гейміфікація -- лояльні споживачі -- мотивація
Дод.точки доступу:
Златова, Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)