Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (11)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компонент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 254
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
37.09:004.7
М 79


    Морзе, Наталія Вікторівна.
    Інтернет в дидактиці / Н. В. Морзе ; Міністерство освіти та науки України, Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти", Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти", Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти. - Київ : Світовий банк, 2008. - 69 с. - (Рівний доступ до якості освіти). - 10.00 грн., 10.00 грн., 5.00 грн.
Книжка-перекрутка
    Зміст:
Професійний розвиток педагогічних працівників
Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти
Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти
Навчально-методичні матеріали
Комп’ютер у дидактиці : навчально-методичні матеріали
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дидактика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Інтернет-ресурси -- методи ІКТ -- електронна пошта -- текстовий редактор -- веб-сайти
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 33
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (26),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (26),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
37.09:001.895
С 68


    Софій, Наталія Зіновіївна.
    Інноваційні методи навчання та викладання: теоретичне пігрунтя та методика використання / Н. З. Софій ; Міністерство освіти та науки України, Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти", Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти". - Київ : Світовий банк, 2008. - 60, 58 зустріч. паг. - (Рівний доступ до якості освіти). - 10.00 грн.
Книжка-перекрутка
    Зміст:
: навчально-методичні матеріали
Підготовка педагогів до застосування інноваційних методів навчання : навчально-методичні матеріали
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Навчально-методичні посібники

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
інноваційність -- індивідуалізація навчального процесу -- критичне мислення -- співпраця -- рефлексія
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Світовий банк
Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників"
Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти"
Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 30
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

3.
37.014.6
Л 84


   
    Вимірювання та управління якістю освіти / Міністерство освіти і науки України, Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти" ; упорядник Т. О. Лукіна. - Київ : Світовий банк, 2008. - 50 с., 59 с. - 10.00 грн.
Книжка -перекрутка
    Зміст:
Компонент 1. Професійний розвиток педагогічних працівників : навч.-метод. матеріали
Модуль 9 : навч.-метод. матеріали
Модуль 10. Педагогічна діагностика: завдання, методи, інструменти : навч.-метод. матеріали
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
моніторингові дослідження -- якість освіти -- технології вимірювання -- навчально-методична діяльність -- управлінська діяльність
Дод.точки доступу:
Лукіна, Тетяна Олександрівна \упорядник.\
Міністерство освіти і науки України
Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти"


Примірників всього: 54
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (47),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (47),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.
374.72:005.336.2
К 17


    Калашнікова, Світлана Андріївна.
    Навчання дорослих на основі компетентнісно-орієнтованого підходу: навчально-методичні матеріали до Модуля1 ; Підготовка і проведення тренінгів на основі компетентнісно-орієнтованого підходу : навчально-методичні матеріали до Модуля 2 / С. А. Калашнікова ; Міністерство освіти і науки України, Світовий банк. - Київ : Світовий банк, 2008. - 57 зустріч. паг., 57 зустріч. паг. - Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти в Україні". Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти. - 10.00 грн.
Книжка-перекрутка. Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників". Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти" : Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти. Книжка-"перекрутка"
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Організація вищої освіти--Педагогічна освіта--Підвищення кваліфікації

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
тенденції освіти дорослих -- компетентісно-орієнтований підхід -- психолого-педагогічні особливості -- інтерактивні методи навчання -- інновації -- лідерство -- адаптивність -- аналіз
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Світовий банк


Примірників всього: 48
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (42)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (42)

Знайти схожі

5.
37.02(075.3)
Ш 24


    Шапошнікова, Ірина Миколаївна.
    Дидактика шкільної освіти,. : навчально-методичні матеріали, Модуль 7 / І. М. Шапошнікова. Дидактико-технологічний аспект розроблення шкільних навчальних планів і програм : навчально-методичні матеріали, Модуль 8 / Міністерство освіти і науки України, Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти в Україні", Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти", Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти ; Міністерство освіти і науки України, Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти в Україні", Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти", Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти. - Київ : [б. в.], 2008. - 48, 33 с., зустріч. паг. - 10.00 грн., 10.00 грн.
Книжка-перекрутка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Дидактика школи--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
сучасні дидактичні системи -- процессуально-змістове забезпечення -- реформування шкільних планів
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти в Україні"
Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників"
Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти"
Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 54
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (48),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (48),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

6.
378.046-021.68(072)
П 34


    Пухольська, Л. П.
    Післядипломна освіта в умовах євроінтеграції: сутність, зміст, технології, готовність до змін : навчально-методичний посібник / Л. П. Пухольська, М. В. Артюшина [та ін.] ; ред. Л. П. Пуховська ; Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 121 с. - ISBN 978-966-644-304-8 : 96.51 грн., 96.51 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна освіта--Євроінтеграція--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- інтеграційні процеси -- післядипломна освіта -- аксіологічний потенціал -- самоактуалізація -- інноваційна діяльність -- керівники ЗНЗ -- психологічний компонент -- толерантність
Дод.точки доступу:
Артюшина, М. В.
Базелюк, В. Г.
Лушин, П. В.
Снісаренко, О. С.
Пуховська, Л. П. \ред.\
Національна академія педагогічних наук України
Університет менеджменту освіти


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

7.
82.0:665(078)
Л 64


   
    Літературний процес: територія Гутенберга чи віртуальна реальність? : матеріали Всеукраїнської наукової конференції, 5-6 квітня 2013 року, місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка ; редактор: О. Є. Бондарева [и др.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 275 с. - 54.30 грн., 48.00 грн.
    Зміст:
Александрова, Галина Андріївна. Слово в поетичній моделі світу Андрія Малишка / Г. А. Александрова. - С .5-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поезія, слово, пісня
Бітківська, Галина Володимирівна. Інтермедіальні параметри сучасного літературного журналу / Г. В. Бітківська. - С .13-18
Кл.слова: взаємодія мистецтв, сучасний український літературний журнал, інтермедіальна стратегія
Богданова, Ольга Іванівна. Особливості урбаністичної прози М. Хвильового та А. Дьобліна / О. І. Богданова. - С .18-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ольфакторний аспект, міський простір, міський текст
Бородінова, Маргарита Веніамінівна. Палімпсестова організація поетичних текстів М. Костомарова / М. В. Бородінова. - С .24-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: античність, рецепція, Костомаров Микола
Букіна, Наталія Валеріївна. Рецепція "готичного" карнавалу в романі Василя Шкляра "Чорний ворон" / Н. В. Букіна. - С .30-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жах, чужий, готика
Буратевич, Анна Олегівна. Специфіка трагічного у літературно-видавничому процесі ХХ ст. / А. О. Буратевич. - С .38-45
Кл.слова: кінострічка, стаття, Чорнобильська катастрофа
Гайдаш, Анна Владиславівна. Вплив візуальних образів на систему персонажів у п'єсі Т. Хау "В пошуках Мане" / А. В. Гайдаш. - С .45-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: старість, живопис, будинок для літніх
Галич, Олександр Андрійович. Глобалізаційні процеси у світі та документальна література / О. А. Галич. - С .51-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: глобалізація, документалістика, мемуари
Генералюк, Леся Станіславівна. Аспекти диференціації дескриптивних структур у художньому тексті: екфразис та гіпотипоз / Л. С. Генералюк. - С .59-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: література, образотворче мистецтво, візуальний образ
Гладышев, Владимир Владимирович. Общая характеристика контекстного изучения художественных произведений в школьном курсе мировой литературы / В. В. Гладышев. - С .76-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контекстне вивчення, види контексту, світова література
Деркач, Лариса Микалаївна. Комунікативні стратегії в наратологічному аналізі / Л. М. Деркач. - С .89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наратив, комунікативні стратегії , абстрактний автор
Ігошев, Кирило Михайлович. Українські шістдесятники в романі-спогаді І. Жиленко "Homo feriens" / К. М. Ігошев. - С .83-89. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Жиленко Ірина, шістдесятництво, дисиденство
Карачова, Д. В. Псевдобіографія Сковороди в історичному романі Василя Шевчука "Григорій Сковорода" / Д. В. Карачова. - С .95-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історичний роман, біографія, псевдобіографія
Климчук, Юлія Володимирівна. Образ жінки-викладача в американській драматургії (на матеріалі п'єси Венді Вассерштайн "Хроніки Хайді") / Ю. В. Климчук. - С .100-105
Кл.слова: жіноцтво, Посмішка Мони Лізи, кар'єра
Кремінська, ОЛександра Олександрівна. Етнокультурний компонент національної ідентичності в оповіданнях Ред'ярда Кіплінга / О. О. Кремінська. - С .111-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна ідентичність, мала проза, менталітет індійського народу
Кремінь, Тарас Дмитрович. До проблеми дескрипції в Київському літописі / Т. Д. Кремінь. - С .105-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віршований епос, літопис, дескрипція
Лопатинська, Ольга Михайлівна. Втілення ідеї свободи засобами комунікативних стратегій і тактик у романі Чака Паланіка "Бійцівський клуб" / О. М. Лопатинська. - С .116-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маніпуляція, кооперація, солідарність
Мацевко-Бекерська, Лідія Василівна. Лекція в академічному викладанні літературознавчих дисциплін: проблеми та перспективи / Л. В. Мацевко-Бекерська. - С .122-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературознавство, теорія літератури, рецепція
Мельник, Ярослав Григорович. Антиномії та протиріччя в медіа: новий погляд на конструювання текстового простору / Я. Г. Мельник, С. В. Возняк. - С .131-136. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: антиномія, протиріччя, синергетика
Мислива, Вікторія Миколаївна. Гіпертекст Оксани Забужко / В. М. Мислива. - С .137-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мереживна поезія, гіпертекст, інтертекст
Мочернюк, Наталія Дмитрівна. Поетика екфразису у творчості Святослава Гординського / Н. Д. Мочернюк . - С .143-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екфразис, поезія, образотворче мистецтво
Науменко, Наталія Валентинівна. Поетика іконопису в сучасній українській ліриці / Н. В. Науменко. - С .150-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ікона, іконопис, поезія
Нестеренко, Юлія Вікторівна. Структура есеїстичного тексту: на прикладі сучасної української малої прози / Ю. В. Нестеренко. - С .158-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жанр, есе, типологія
Одаренко, Оксана Василівна. Виртуальная телесность как структурный элемент компьютерной мифологемы / О. В. Одаренко
Кл.слова: віртуальна тілесність, медіа-арт, медіа-арт-міф
Олійник, Алла Михайлівна. Використання інтерактивних методів на уроках української літератури в профільних класах загальноосвітніх навчальних закладів / A. M. Олійник ; A. M. Олійник ; A. M. Олійник. - С .173-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно зорієнтований підхід, інноваційний урок, інтерактивний метод
Поліщук, Ярослав Олексійович. Львів versus Київ: контраверсії літературної урбаністики / Я. О. Поліщук. - С .181-194
Кл.слова: місто, образ, ідентичність
Починок, Юлія Мирославівна. Особливості експериментальної поезії:теорія, генеза, типологія / Ю. М. Починок. - С .181-202
Кл.слова: експериментальна поезія, поети "розбитого покоління", мистецтво "техно"
Пухонська, Оксана Ярославівна. Діалогічність романів "Танго смерті" Ю. Винннчука та "Львівська гастроль Джимі Хендрікса" А. Куркова / О. Я. Пухонська . - С .202-208
Кл.слова: діалогічність, місто, автор
Родчин, Зоряна Ярославівна. Дискурс західноукраїнської комедії 20-30-х років XX ст. (на матеріалі п'єс Григора Лужницького) / З. Я. Родчин. - С .209-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жанр, символізм, модерністичне мислення
Сафарян, Світлана Іванівна. Теоретико-методологічні засади лінгвопоетичного тлумачення художнього тексту / С. І. Сафарян. - С .215-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгвопоетика, художній текст, позатекстові елементи
Сердюк, Олена Костянтинівна. Комп'ютерні технології у процесі вивчення літератури / O. K. Сердюк ; O. K. Сердюк ; O. K. Сердюк . - С .220-224. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комп'ютерні технології, принципи диференціації, особистісно орієнтоване навчання
Сімаковська, Анна Станіславівна. Символіка художнього простору і часу в оповіданні Ред'ярда Кіплінга “A Madonna of the Trenches” / А. С. Сімаковська. - С .225-229. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: масонство, хронотоп, художній час і простір
Степанищенко, Валерія Леонідівна. Історична та художня біографії: точки перетину (на матеріалі твору Стефана Цвейга "Марія Стюарт") / В. Л. Степанищенко. - С .229-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: життєпис, метафоричність, психологізм
Сухарєва, Світлана Володимирівна. Основні засади творення української та польської парадигм полемічного поунійного дискурсу / С. В. Сухарєва. - С .235-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бароко, синтез, парадигма
Тимошенко, Катерина Олександрівна. Мовний комплекс культурної пам'яті в романах В. Лиса "Століття Якова" та К. Фалькенланд "Моя тінь" / К. О. Тимошенко. - С .241-247. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конструктивний, деструктивний, мотивний комплекс
Тімофєєв, Андрій Валерійович. Аспекти становлення позитивного іміджу політика у Кам'янці-Подільському / А. В. Тімофєєв. - С .247-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: реклама, політична реклама, соціум
Фіалко, Дарина Григорівна. Особливості популяризації художньої літератури в Інтернеті / Д. Г. Фіалко. - С .252-259. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня література, книга, твір
Юзькова, Ірина Валеріївна. Концепт "дім" у романі Герти Мюллер "Гойдалка дихання" / І. В. Юзькова. - С .260-265. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепт, художній концепт, ядро концепту
Ярошенко, Роман Васильович. Конотації релігійного спектра видавничої справи України / Р. В. Ярошенко. - С .266-272
Кл.слова: релігійні видання, Українська православна церква, УПЦ
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
ПАЛІМПСЕСТИ -- УРБАНІСТИЧНИЙ -- іконопис -- ЛІНГВОПОЕТИЧНИЙ -- ЕСЕЇСТИЧНИЙ -- ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ -- ПАРАДИГМА -- процес
Дод.точки доступу:
Бондарева, Олена Євгеніївна \редактор.\
Буніятова, Ізабелла Рафаїлівна \редактор.\
Васьків, Микола Степановаич \редактор.\
Єременко, Олена Володимирівна \редактор.\
Кудряшова, Оксана Валентинівна \редактор.\
Кузьменко, Володимир Іванович \редактор.\
Поліщук, Ярослав Олексійович \редактор.\
Малишко, Андрій Самійлович (український поет, перекладач, літературний критик ; 1912-1970) \про нього\
Шкляр, Василь Миколайович (український письменник, політичний діяч (деякі оглядачі називають його «батьком українського бестселера») ; 1951) \про нього\
Паланік, Чак (американський сатиричний письменник і вільний журналіст) \про нього\
Забужко, Оксана Стефанівна (українська поетеса, письменниця, літературознавець, публіцист ; 1960) \про нього\
Мюллер, Герта (румунсько-німецька письменниця - поет, прозаїк, есеїст ; 1953) \про нього\
Кіплінг, Ред’ярд (англійський поет і прозаїк ; 1865-1936) \про нього\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: П860805/2013/5
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2013р. № 5
Зміст:
Савченко, Олександра. Методичний аналіз підручника "Літературне читання" для 2-го класу: зміст, структура, методичні настанови / О. Савченко. - С.1-5
Кл.слова: 2 КЛАС, ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ, ПІДРУЧНИК
Білик, Віра. Проектна діяльність - основа розвитку творчих здібностей молодших школярів / В. Білик. - С.6-8
Кл.слова: ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТВОРЧИ ЗДІБНОСТІ, МОЛОДШИ ШКОЛЯРІ
Дубовик, Світлана. Фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування молодших школярів / С. Дубовик. - С.9-12
Кл.слова: КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ, ФОНЕТИЧНА КОМПЕТЕТНІСТЬ, КУЛЬТУРА МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ
Бабич, Олена. Збережемо природу Землі разом (Урок з природознавства у 4 класі) / О. Бабич. - С.12-14
Кл.слова: 4 КЛАС, УРОКИ ПРИРОДОЗНАВСТВА
Королюк, Світлана. Цікаве природознавство у 2класі (Дидактичний матеріал до уроків) / С. Королюк. - С.15-19.
Кл.слова: 2 КЛАС, ПРИРОДОЗНАВСТВО, ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ
Геврик, Галина. Майстер-клас з трудового навчання / Г. Геврик. - С.19-22.
Кл.слова: ОРІГАМІ, ПАПЕРОПЛАСТИКА, КВІЛІНГ
Трубко, Віта. "Вгору чарівними сходинками" (Інтелектуальне заняття, присвячене закінченню 1 класу) / В. Трубко. - С.22-23.
Кл.слова: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ ЗАНЯТТЯ
Чорна, Наталія. Формування мистецьких компетентностей учня відповідно до Державного стандарту початкової школи / Н. Чорна ; 24-25.
Кл.слова: КОМПЕТЕНТНОСТІПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Асєєва, Марина. На урок пана Олівця та пані Фарби / М. Асєєва. - С.26-30.
Кл.слова: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО, УРОК МИСТЕЦТВА
Неізвідська, Людмила. Країна здорових дітей / Л. Неізвідська. - С.30-33.
Кл.слова: ШКОЛА, ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ, ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Ясногор, Марина. Використання методу "Шість пар взуття способу дії" Едварда де Бано (для формування компетентнісної поведінки молодшого школяра) / М. Ясногор. - С.35-39.
Кл.слова: ПОЧАТКОВА ШКОЛА, КОМПЕТЕНТНІСНА ПОВЕДІНКА УЧНЯ, МИСЛЕННЯ
Прищепа, Катерина. Орєнтоване календарне планування. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас / К. Прищепа. - С.40-47.
Кл.слова: КАЛЕНЛДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ, 1 КЛАС, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Веремійчик, Іван. Орієнтований календарний план з трудого навчання / І. Веремійчик. - С.47-50
Кл.слова: ПОЧАТКОВА ШКОЛА, КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН, ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Мелешко, Віра. Сільська малокомплектна школа як компонент освітнього округу: технології навчання / В. Мелешко. - С.51-53
Кл.слова: МАЛОЧИСЕЛЬНА ШКОЛА, ПОЧАТКОВА ШКОЛА, ЯКІСТЬ ОСВІТИ, ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ,, ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ, СІЛЬСЬКА ШКОЛА
Мартиненко, Світлана. Діагностування стилів педагогічного спілкування вчителів початкової школи / С. Мартиненко, Н. Кипиченко. - С.54-56
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Балютіна, Катерина. Орієнтований перелік заходів, присвячених 95-й річниці з дня народження В. О. Сухомлинського (Методичні рекомендації керівникам шкільних методичних об'єднань учителів початкових класів) / К. Балютіна, М. Сосновська. - С.57-60
Кл.слова: СУХОМЛИНСЬКИЙ В. О., ПЛАН ЗАХОДІВ
Корнієнко, Софія. Орієнтовні сценарії батьківських зборів / С. Корнієнко. - С.59-60
Кл.слова: БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ, СЦЕНАРІЙ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ
Берекець, Інна. Працюємо за новим Букварем В. О. Науменко і М. Д. Захарійчук / І. Берекець. - С.61
Кл.слова: 1 КЛАС, БУКВАР
Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: В353859/2013/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 10
Зміст:
Бєлєнька, Ганна. Чи потрібні заняття в дитячому садку? / Г. Бєлєнька. - С.4-10
Кл.слова: ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ, ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ, ФРОНТАЛЬНІ ЗАНЯТТЯ
Токаренко, Надія. Проектна діяльність із дітьми старшого дошкільного віку / Н. Токаренко. - С.11-18
Кл.слова: МЕТОД ПРОЕКТІВ, ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ, МЕТОД ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ
Лукашук, Лариса. Вивчаємо та реалізуємо Базовий компонент дошкільної освіти / Л. Лукашук. - С.19-22
Кл.слова: МЕТОД ПРОЕКТІВ У СИСТЕМІ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ, РЕАЛІЗАЦІЯ БАЗОВОГО КОМПОНЕНТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Братнова, Леся. Екологічний проект "Станьмо миром за природу" / Л. Братнова, О. Ніжнік. - С.23-26
Кл.слова: ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА, ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ, ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ
Дятленко, Наталія. Як зриобити відкриті заходи ефективними / Н. Дятленко. - С.36-41
Кл.слова: ІФДКРИТІ ЗАХОДИ, ПРОФЕСІЙНЕ ЗРОСТАННЯ, АНАЛІЗУВСАННЯ ВІДКРИТОГО ЗАХОДУ
Дятленко, Наталія. Проводимо відкритий1 захід: крок за кроком / Н. Дятленко. - С.42-45
Кл.слова: ВІДКРИТИЙ ЗАХІД, ПІДГОТОВКА ДО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТОГО ЗАХОДУ, АНАЛІЗУВАННЯ ВІДКРИТОГО ЗАХОДУ
Є примірники у відділах:
Ф2 Прим. 1 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: П496412/2013/8
2013р.8
Зміст:
Панок, В. Г. Стан і стратегічні напрямки розвитку психологічної служби мимтеми освіти / В. Г. Панок. - С.1-7
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА
Климчук, В. О. Мотиваційні моделі особистості: модель психологічної допомоги / В. О. Климчук. - С.17-21
Кл.слова: КОНФЛІКТ, ДОПОМОГА психологічна
Левченко, Ю. В. Формування лідерських якостей у дітей старшого дошкільного віку / Ю. В. Левченко. - С.24-30
Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ ВІК, ЛІДЕРСЬКІ ЯКОСТІ
Кобикова, Ю. В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх / Ю. В. Кобикова. - С.36-40
Кл.слова: ПРОСТИТУЦІЯ, ПРОФІЛАКТИКА
Філіппова, І. Ю. Індиаідуальне соціальне здоров'я як важливий соціокультурний компонент щастя та життєвого благополуччя / І. Ю. Філіппова. - С.48-56
Кл.слова: СОЦІАЛЬНЕ ЗДОРОВ'Я
Шмаргун, В. М. Зв'язок сенсомоторної уваги зі швидкістю розумових дій / В. М. Шмаргун. - С.57-62
Кл.слова: СЕНСОМОТОРНА увага
Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова. - С.65-72
Кл.слова: ПРОГРАМи, КОРЕКЦІЙНІ, РОЗВИВАЛЬНІ
Всі примірники списані
Знайти схожі

11.
Шифр: В353859/2012/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2012р. № 8
Зміст:
Панасюк, Тамара. Шестирічкам - впевнений старт! / Т. Панасюк. - С.4-6
Кл.слова: ОБОВ'ЯЗКОВА ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Піроженко, Тамара. Чому "гальмує" дошкільна зрілість / Т. Піроженко, С. Ладивір. - С.7-12
Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ЗРІЛІСТЬ, МЕТОДИКА ОБСТЕЖЗЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ, ТЕХНОЛОГІЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЗРІЛОСТІ ДОШКІЛЬНИКА
Ткачук, Таісія. Пізнавальна активність: особливості розвитку у дошкільників / Т. Ткачук. - С.13-18
Кл.слова: ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ З РІЗНИМ РІВНЕМ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ, МЕТ ОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ У ДІТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ
Зайцева, Лариса. Технологія развивального навчання дітей дошкільного віку / Л. Зайцева. - С.19-31
Кл.слова: ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВІВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ, ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, НАВЧАЛЬНА СИТУАЦІЯ
Зайцева, Лариса. Побудова навчальної ситуації: крок за кроком / Л. Зайцева. - С.32-34
Кл.слова: АЛГОРИТМ ПОБУДОВИ НАВЧАЛЬНОЇ СИТУАЦІЇ, ПОСЛІДОВНІСТЬ ПРЕДМЕТНО-ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНИХ ДІЙ
Рожок, Ттяна. Забезпечення наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою школою / Т. Рожок, В. Харматова. - С.43-49
Кл.слова: НАСТУПНІСТЬ, ЄДИНЕ НАВЧАЛЬНЛО-ВИХОВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ЗАПОБІГАННЯ ДЕЗАДАПТАЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: В353859/2012/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2012р. № 9
Зміст:
Богініч, Ольга. Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток / О. Богініч. - С.4-8
Кл.слова: БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ, ЗДОРОВ’Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
Мулик, Наталія. Культурно-гігієнічні навички як засіб зміцнення здоров’я / Н. Мулик. - С.9-17
Кл.слова: КУЛЬТУРНО-ГІГІЄНІЧНІ НАВИЧКИ, КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ ЗА СТОЛОМ, КУЛЬТУРА ПОБУТУ ТА СПІЛКУВАННЯ
Сидельникова, Ольга. Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість / О. Сидельникова. - С.18-25
Кл.слова: БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ОСОБЛИВІСТЬ ДИТИНИ, САМОСТАВЛЕННЯ
Фурова, Сніжана. Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурова. - С.26-33
Кл.слова: ЗАДАТКИ, СХІЛЬНОСТІ, ЗДІБНОСТІ
Гавриш, Наталія. Коректурні таблиці як засіб стимулювання креативності дітей / Н. Гавриш. - С.34-44
Кл.слова: КОРЕКТУРНІ ТАБЛИЦІ, ІНФОРМАЦІЙНО-ІГРОВЕ ПОЛЕ, РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ
Самойлова, Світлана. Виявлення індивідуальнгих особливостей дітей / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.45-51
Кл.слова: ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ, ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: В353859/2012/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2012р. № 10
Зміст:
Поніманська, Тамара. О світня лінія "Дитина в соціумі" / Т. Поніманська ; Т. Поніцманська. - С.4-10
Кл.слова: БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ДИТИНА В СОЦІУМІ, СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДИТИНИ
Костянтинова, Ольга. Виховуємо патріотів / О. Костянтинова, О. Харитонович, П. Абба. - С.11-24
Кл.слова: ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
Терещенко, Людмила. Сім’я як чинник виникнення дитячих невротичних розладів / Л. Терещенко. - С.25-33
Кл.слова: ДИТЯЧИ НЕВРОТИЧНІ РОЗЛАДИ, БАТЬКІВСЬКЕ ВИХОВАННЯ
Самойлова, Світлана. Методи вивчення індивідуальних особлисостей дошкільників / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.34-43
Кл.слова: МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІТЕЙ, СПОСТЕРЕЖЕННЯ, ОПИТУВАННЯ
Кутеньова, Наталія. Інноваційний підхід до організації методичної олюльи з педагогами / Н. Кутеньова. - С.44-52
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНИЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ, АЛГОРИТМ ПРОВЕДЕННЯ ВЕБ-КВЕСТУ, ВИМОГИ ДО ОСВІТНЬОГО ВЕБ-КВЕСТУ
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Панасюк, Тамара.
    Шестирічкам - впевнений старт! / Т. Панасюк // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 8. - С. 4-6

Кл.слова (ненормовані):
обов'язкова дошкільна освіта -- Базовий компонент дошкільної освіти -- Державний стандарт дошкільної освіти України

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

15.


    Богініч, Ольга.
    Особистість дитини: здоров’я та фізичний розвиток / О. Богініч // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 9. - С. 4-8

Кл.слова (ненормовані):
Базовий компонент дошкільної освіти -- особистість дитини -- здоров’я та фізичний розвиток

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

16.


    Сидельникова, Ольга.
    Особистість дитини: самоставлення та самосвідомість / О. Сидельникова // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 9. - С. 18-25

Кл.слова (ненормовані):
Базовий компонент дошкільної освіти -- особливість дитини -- самоставлення

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

17.


    Поніманська, Тамара.
    О світня лінія "Дитина в соціумі" / Т. Поніманська // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 10. - С. 4-10

Кл.слова (ненормовані):
Базовий компонент дошкільної освіти -- освітня лінія "Дитина в соціумі" -- соціалізація дитини

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

18.


    Лукашук, Лариса.
    Вивчаємо та реалізуємо Базовий компонент дошкільної освіти / Л. Лукашук // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - № 10. - С. 19-22

Кл.слова (ненормовані):
метод проектів у системі методичної роботи -- реалізація Базового компонента дошкільної освіти -- проектна діяльність

Є примірники у відділах:
Ф2 Прим. 1 - Б.ц. (вільний)


Знайти схожі

19.
316.61
Ш 70


   
    Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта / В. О. Огнев'юк. - С .7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, система освіти, підготовка фахівців
Хоружа, Людмила Леонідівна. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси / Л. Л. Хоружа. - С .15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна наука, соціальне середовище, навчально-виховні проблеми
Безпалько, Ольга Володимирівна. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития / О. В. Безпалько. - С .20-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна педагогіка, соціальне виховання, соціальність
Левітас, Фелікс Львович. Навчання історії та виховання особистості / Ф. Л. Левітас. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична освіта, особистість, виховання
Козак, Людмила Василівна. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача / Л. В. Козак. - С .36-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, інноваційне навчання, інноваційна особистість
Леонтьева, Інна Василівна. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект) / І. В. Леонтьева. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, адаптивна активність особистості, Лазурський О. Ф.
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів / А. Г. Мартинюк. - С .48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотерапія, психолог, гештальд-підхід
Матусяк, Агнєшка. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст. / А. Матусяк. - С .54-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маскуліністичний дискурс, література, культура
Міщенко, 3. І. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики / 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педалізація, слуховий контроль, інтерпретація музичних творів
Серебряк, В. В. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку / В. В. Серебряк, О. А. Єнна. - С .69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадське суспільство, громадська безпека, гуманно-правова культура
Царьов, Олександр Дмитрович. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації / О. Д. Царьов. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, правоохоронець, професійна адаптація
Артемова, Л. В. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі / Л. В. Артемова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст, методика, особистісний розвиток
Бобрицька, Валентина Іванівна. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України / В. І. Бобрицька. - С .89-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, освіта дорослих, неперервна професійна педагогічна освіта
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .96-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні ролі, підготовка, сім'я
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. - С .100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, середовищний підхід, управління
Матвієнко, О. В. Сучасні проблеми педагогічної освіти / О. В. Матвієнко. - С .105-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманізація суспільства, педагогічна освіта
Варіна, Г. Б. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога / Г. Б. Варіна. - С .113-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна стійкість, професійна компетентність, мотивація
Герлянд, Т. М. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України / Т. М. Герлянд. - С .123-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітня підготовка, інновації, педагогічний процес
Гуцало, Е. У. Особливості соціального виховання студентства / Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. - С .129-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: традиційні механізми соціалізації, інституційні механізми соціалізації, стилізовані механізми соціалізації
Джевага, Г. В. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт / Г. В. Джевага. - С .135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, дослідницька діяльність, лабораторна робота
Кахіані, Ю. В. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах / Ю. В. Кахіані. - С .141-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, професійна готовність, педагогічна діяльність
Качар'ян, B. C. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови / B. C. Качар'ян. - С .147-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сензитивний період, психологічна готовність, психічні пізнавальні процеси
Максименко, Валентина Петрівна. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня / В. П. Максименко. - С .154-160
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, структура учіння, змістово-операційні компоненти учіння
Мелащенко, О. М. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента / О. М. Мелащенко. - С .161-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, технократизм, освіта
Процька, Світлана Миколаївна. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .165-169
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, професія
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Розвиток особистості в умовах університетської освіти / Н. О. Терентьєва. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, університет
Чеснокова, Л. Г. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації / Л. Г. Чеснокова. - С .175-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, професійне самовизначення, моделі профілізації
Шевченко, С. П. Формування особистості студента вищого навчального закладу / С. П. Шевченко. - С .180-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання особистості, гуманізація освіти, моральне виховання
Петухова, Любов Євгенівна. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст. / Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. - С .184-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трансформація, педагогічна система, підготовка вчителів
Побірченко, Неоніла Антонівна. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві / Н. А. Побірченко. - С .192-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне самовизначення, професійне самовизначення, психологічний супровід
Ромм, Т. А. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе / Т. А. Ромм. - С .196-203. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне, виховання, соціалізація
Савчин, Мирослав Васильович. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій / М. В. Савчин. - С .203-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, духовний розвиток, умови духовного розвитку
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору / О. П. Сергєєнкова. - С .212-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічний професіоналізм, професійна майстерність учителя
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку / С. О. Сисоєва. - С .216-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, неперервність розвитку
Каткова, Т. А. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення / Т. А. Каткова. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стресостійкість, стрес, професійне самовизначення
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності / І. А. Косенкова. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, комунікативна компетентність, педагог
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості / Л. А. Овсянкіна. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральні відносини, особистість, суспільство
Паламарчук, Лариса Борисівна. Соціокультурні знання у розвитку особистості / Л. Б. Паламарчук. - С .246-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, трансформаційне суспільство
Песоцька, О. П. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника / О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. - С .255-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, соціальний працівник, інноваційна компетентність
Работа, Т. О. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків / Т. О. Работа. - С .264-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотравма, психотравмуючі переживання, травматичний стрес
Савенко, О. А. Аспекти дослідження рефлексії / О. А. Савенко. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексія, аспекти рефлексії, міжособистісна рефлексія
Сергієнко, А. В. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій / А. В. Сергієнко. - С .278-282. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суспільні трансформації, освіта, культура
Сітцева, М. В. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору / М. В. Сітцева. - С .283-287. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультиплікація, мультфільм, анімація
Сорокін, І. І. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій / І. І. Сорокін. - С .287-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підлітки групи ризику, девіантна поведінка, суспільні трансформації
Фалько, Н. М. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості / Н. М. Фалько. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, особистість, освітній простір
Чернєва, І. В. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях / І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний зміст, стратегії, психолог-практик
Шеплякова, І. О. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості / І. О. Шеплякова. - С .307-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, деонтологічний потенціал, особистість
Шишарина, Н. В. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности / Н. В. Шишарина. - С .312-318. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, виховання, інновації у вихованні
Алєко, O. A. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти / O. A. Алєко. - С .319-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний досвід, соціалізація особистості, соціальний розвиток
Говар, А. О. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків / А. О. Говар. - С .324-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тривожність, підлітковий вік, корекція
Заболоцька, С. І. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників / С. І. Заболоцька. - С .330-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, моральна поведінка, моральні форми поведінки
Заміщак, М. І. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів / М. І. Заміщак. - С .336-342. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна самооцінка, моральне самооцінювання, моральна норма
Нагач, М. В. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі / М. В. Нагач. - С .342-347. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація, суспільні відносини, соціальна адаптація
Холковська, Ірина Леонідівна. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів / І. Л. Холковська. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конфлікт, конфліктологічна компетентність, попередження конфлікту
Шутько, Т. П. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів / Т. П. Шутько. - С .353-356. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, професіоналізм
Фруктова, Яна Станіславівна. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця / Я. С. Фруктова. - С .357-362. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, соціальна компетентність, соціальна роль
Кравченко, Т. В. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин / Т. В. Кравченко. - С .363-371. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, внутрішньосімейні відносини, соціалізація
Чернуха, Надія Миколаївна. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця / Н. М. Чернуха. - С .372-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, соціальні інституції, гуманітарна освіта
Андрєєнкова, В. Л. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів / В. Л. Андрєєнкова. - С .378-385. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне середовище, делінквентна поведінка, однолітки
Гаврилюк, А. В. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .385-390. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, класичний університет, Народна Демократична Республіка
Гуляєва, М. М. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей / М. М. Гуляєва. - С .391-398. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неурядові організації, жорстоке ставлення, насильство
Курінна, C. M. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку / C. M. Курінна. - С .399-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, технології, методичні моделі
Павлюк, Роман Олександрович. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. - С .409-413. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, майбутній вчитель початкової школи, полікультурність
Рассказова, О. І. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі / О. І. Рассказова. - С .414-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне освітнє середовище, особистість
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини / О. А. Столярчук. - С .423-426. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самосвідомість, самооцінка, сім'я
Терещенко, Марія Вікторівна. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей / М. В. Терещенко. - С .427-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім’я, казки, ігрові вправи
Фалько, Н. М. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості / Н. М. Фалько. - С .432-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, життєвий простір, освітній простір
Чаплінська, Ю. С. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя / Ю. С. Чаплінська. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молоде подружжя, сім'я, емоції
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

20.
Шифр: П464336/2013/4
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 4
Зміст:
Нові нормативні акти у сфері освіти. - С.4-7
Кл.слова: МОНІТОРИНГ ЗАКОНОДАВСТВА
Малишева, Ольга. Застосування норм Типового положення про атестацію педагогічних працівників у зв'язку з прийняттям Закону України "Про професійний розвиток працівників" / О. Малишева. - С.10-12
Кл.слова: РЕГУЛЮВАННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ, ПІДВИЩЕННЯ РОЛІ ТА ПРИСТИЖУ РОБІТНИЧИХ ПРОФЕСІЙ, НЕФОРМАЛЬНЕ ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ ПРАЦІВНИКІВ
Васильчук, Людмила. Контроль організації харчування дітей у дошкільному навчальному закладі / Л. Васильчук. - С.13-31
Кл.слова: ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ, ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ
Іванченко, Ірина. Оформлення особової справи / І. Іванченко, О. Саврова. - С.42-46
Кл.слова: ОБКЛАДИНКА ОСОБОВОЇ СПРАВИ, ОСОБОВИЙ ЛИСТОК З ОБЛІКУ КАДРІВ
Борисенко, Сергій. Порядок надання працівникам щорічних відпусток / С. Борисенко, М. Пономаренко. - С.46-49
Кл.слова: ЩОРІЧНІ ДОДАТКОВІ ВІДПУСТКИ, ГРАФІК НАДАННЯ ЩОРІЧНИХ ОСНОВНИХ ВІДПУСТОК
Лесик, Марія. Організація дня відкритих дверей / М. Лесик. - С.50-57
Кл.слова: ЗАХОДИ ДНЯ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ, ПРЕЗЕНТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Грищенко, Анна. Функціонування груп загального типу у центрі розвитку дитини / А. Грищенко. - С.58-59
Кл.слова: ТИПИ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ, БАЗОВИЙ КОМПОНЕНТ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Клименко, Антоніна. Право педагога-логопеда на підвищення ставки заробітної плати за роботу влітку з дітьми, які мають вади у фізичному чи розумовому розвитку / А. Клименко. - С.60-61
Кл.слова: ПІДВИЩЕНА ОПЛАТА ПРАЦІ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА, ДОШКІЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ КОМБІНОВАНОГО ТИПУ, ЛІТНІЙ ОЗДОРОВЧИЙ ПЕРІОД
Є примірники у відділах:
Ф2 (18.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)