Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетентісний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Сафарян, Світлана Іванівна.
    Фонові знання як засіб формування культурологічної компетенції вчителів у процесі підвищення їхньої кваліфікації [Текст] / С. І. Сафарян // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2015. - № 12. - С. 11-14
ДРНТІ

Рубрики: Літературознавство

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- компетентісний підхід -- соціокультурна компетенція -- інтеркультурна компетенція -- полікультурний компонент -- фонові знання -- образність

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (20.01.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

2.
Шифр: М898489384/2017/2
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2017р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, Ольга Миколаївна. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми / О. М. Олексюк. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: антропоцентризм, компетентісний підхід, мистецька освіта
Падалка, Галина Микитівна. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення / Г. М. Падалка. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мистецька освіта, педагогічні умови, особистісна мотивація
Войцех, Марквіца. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури / М. Войцех. - С.14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: засоби популяризації, глобальна культура, музична освіта
Растригіна, Алла Миколаївна. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій / А. М. Растригіна. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, духовність виховання, творчий потенціал
Тушева, Вікторія Володимирівна. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики / В. В. Тушева. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, світогляд дослідника, теоретичне мислення
Матвєєва, Ольга Олександрівна. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід / О. О. Матвєєва. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діагностика компетенцій музики, компетенції вчителів музики, учителі музики
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства / Т. О. Ланіна. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокальний ансамбль, естрадне виконавство
Рагозіна, Вікторія Валентинівна. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей / В. В. Рагозіна. - С.51-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ювілей, мистецька педагогіка, мистецька освіта
Бабіченко, Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти / Н. О. Бабіченко. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова творчість, неперервна освіта, музична культура
Вєтринська, А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті / А. В. Вєтринська. - С.59-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічна освіта, фахова підготовка, тенденції
Смоляк, Олег Степанович. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість") / О. С. Смоляк. - С.68-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вид виконання, ладозвукорядна будова, церковні коляди
Проців, Лілія Йосипівна. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії / Л. Й. Проців. - С.73-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, метаісторія, музична культура
Полянський, Тимур В’ячеславович. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції / Т. В. Полянський. - С.78-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічна музика, джас, стиль, регтайм
Коваленко, Анатолій Сергійович. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти / А. С. Коваленко. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гітарне мистецтво, діяльність гітаристів, музична освіта
Стрельченко, Костянтин Мартинович. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів / К. М. Стрельченко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акомпонемент, аранжування, репертуар
Гусак, Владислав Анатолійович. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки / В. А. Гусак. - С.104-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дійове мислення, ідеомоторне тренування, музично-ігровий рух
Музика, Ольга Яношівна. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С.113-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: індивідуальність, самореалізація, фахова підготовка
Павленко, Олексій Миколайович. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання / О. М. Павленко. - С.118-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: джазове мистецтво, фортепіанне навчання, методи навчання
Андрощук, Людмила Михайлівна. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті / Л. М. Андрощук. - С.123-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта, науковий проект, майбутній вчитель хореографії
Каблова, Тетяна Борисівна. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів / Т. Б. Каблова, С. О. Павлова. - С.128-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: арт-терапія, психологічність фольклору, український фольклор
Кремешина, Тетяна Ігорівна. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування / Т. І. Кремешина. - С.133-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоефективність, педагогічна самоефективність
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста / С. В. Гмиріна. - С.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: драматургія, естрадний номер, сольний спів
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування" / Л. А. Теряєва. - С.141-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хорове диригування, методична компетентність, педагогічні умови
Рябінко, Світлана Миколаївна. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти / С. М. Рябінко. - С.145-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова робота, мистецька освіта, студенський хор
Рахманова, Оксана Кахрамонівна. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва / О. К. Рахманова. - С.150-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, синестезія, інтегровані уроки музичного мистецтва
Коваль, Анастасія Станіславівна. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Коваль. - С.154-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: герменевтичне коло, герменевтичний підхід, методична культура
Маєвська, Анастасія Сергіївна. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Маєвська. - С.159-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вдосконалення, музичне мистецтво, фахова підготовка
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / І. М. Ходоровська. - С.164-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, учитель музичного мистецтва, музично-теоретична підготовка
Ходоковський, Володимир Ісакович. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу / В. І. Ходоковський. - С.168-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка, концертмейстерські вміння, вчитель музичного мистецтва
Обманець, Людмила Олександрівна. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. О. Обманець. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність, креативність, майбутні фахівці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: В748746/2017/4
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Основні напрями оптимізації взаємодії практики і освіти в сучасному українському соціумі / В. Андрущенко. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: людина, освіта, культура
Бобало, Юрій. Основні засади функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти у національному університеті "Львівська політехніка" / Ю. Бобало. - С.12-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість вищої освіти, вищі навчальні заклади
Рубанець, Олександра. Когнітивні технології у вищій освіті / О. Рубанець. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивні технології, когнітивні процеси, когнітивний розвиток
Верьовкін, Валентин. Особливості реалізації освітньої політики щодо переміщених університетів України / В. Верьовкін. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітня політика, гібридна війна, трансформація конфлікту
Похресник, Анатолій. Комунікологія Adversus комунікативістика у стратегії змін вищої освіти України / А. Похресник. - С.41-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища школа, комунікологія, ноокомунікологія
Степаненко, Ірина. Навчання іноземних студентів в Україні: стан проблеми, перспективи / І. Степаненко. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іноземні студенти, інтернаціоналізація вищої освіти, стратегія вищої освіти
Козлова, Галина. Actual problems of competence approach in ecological education for engineering studenta / Г. Козлова, Т. Саєнко. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екологічна освіта, технічний університет, компетентісний підхід
Сергієнко, Тамара. Науково-теоретичні засади формування навичок фахової медичної комунікації в іноземних студентів медичних університетів / Т. Сергієнко. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна медична комунікація, українська мова, іноземні студенти
Лисак, Ольга. Налагодження ефективної системи інформування як засіб підвищення вихідної академічної мобільності / О. Лисак. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічна мобільність, рівень поінформованості, студентський маркетинг
Курбатов, Сергій. Роль студентства в сучасних системах забезпечення якості вищої освіти європеських країн / С. Курбатов. - С.74-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти, якість вищої освіти, європейський простір вищої освіти
Корсак, Олена. Досягнення і проблеми тренду міжнародних тестувань якості освіти / О. Корсак. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: обов’язкова освіта, педагогічні виміри, національні екзамени
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: В651854400/2018/1
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2018р. № 1
Зміст:
Ніколенко, Ольга. Компетентності - сходинки до сучасного світу Інтеграція учнів у сучасний світ - головне завдання нової української школи / О. Ніколенко. - С.2-7
Кл.слова: компетентісний підхід, нова українська школа
Кузьменчук, Ірина. Подіумна дискусія у дистанційному форматі "зарубіжна література в школі та особистість цифрової доби: у пошуках відповідностей / І. Кузьменчук. - С.8-9
Кл.слова: дискусія, історія читання
Майхер, Оксана. Творчі конкурси як засіб залучення до читання / О. Майхер. - С.14-16
Кл.слова: творчі конкурси, книга у житті дитини
Дудинська, Лілія. З книжкою після уроків з досвіду організації гурткової роботи / Л. Дудинська. - С.17
Кл.слова: літературний клуб
Козієва, Віталіна. "Поезія, що розчулює небеса" аналітико-інтерпретаційне дослідження ліричного твору Лі Бо "Сосна біля південної галереї" / В. Козієва. - С.21-23
Кл.слова: інтерпритація, художній образ, символ
Романенко, Надія. Чарівний світ театру. Урок позакласного читання за казкою С. Я. Маршака "Дванадцять місяців" / Н. Романенко. - С.24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Маршак С. Я., Дванадцять місяців, конспект уроку
Янкович, Оксана. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури / О. Янкович. - С.27-31
Кл.слова: календарно-тематичне планування, зарубіжна література
Первак, Олександр. Поняття про реалізм, історія його формування. Характерні ознаки реалізму як літературного напряму ( зв’язок із дійсністю, аналітизм, типовість образів і ситуацій, розкриття впливу соціального середовища на людину, критичний пафос, дослідження життя суспільства, психологізм). Взаємодія реалізму з іншими напрямами XIX ст. (романтизмом, натуралізмом). / О. Первак. - С.32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: реалізм, натуралізм, критичний пафос
Первак, Олександр. Оноре де Бальзак (1799-1850) - основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. О. де Бальзак і Україна. "Людська комедія": історія написання, художня структура,тематика і проблематика, образи. Повість "Гобсек" у структурі "Людської комедії" / О. Первак. - С.37-40
Кл.слова: Бальзак, Гобсек, Бальзак , Людська комедія, конспект уроку
Первак, Олександр. Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа). Поглиблення поняття про образ (типовий) / О. Первак. - С.45-49
Кл.слова: образ Гобсека, конспект уроку
Первак, Олександр. Розвиток мовлення. Групова узагальнювальна характеристика літературних героїв. Усний роздум: скільки гобсеків у повісті Бальзака (проблема влади золота над героями повісті)? / О. Первак. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток мовлення, проблема влади, конспект уроку
Дудинська, Лилия. Встреча с поэзией Владимира Высоцкого. Литературная гостиная. / Л. Дудинська. - С.60-64
Кл.слова: Висоцький Володимир
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: У901231/2018/4
   Журнал

Українська мова і література в школах України [Текст] : наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 4
Зміст:
Навчальна програма з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів, 10 клас. - С.3-13
Кл.слова: навчальна програма, українська мова
Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів, 10 клас. - С.14-23
Кл.слова: навчальна програма, українська література
Греб, Марія. Лексичний аналіз тексту як засіб збагачення словникового запасу майбутніх учителів-філологів / М. Греб. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лексичний аналіз, словники, слова іншомовного походження
Жила, Світлана. літературно-мистецька вітальня як форма вивчення літератури в ЗВО / С. Жила. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: літературно-мистецька вітальня, мистецькі блоки, види віталень
Городенська, Катерина. Українське слово у вимірах сьогодення : Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська. - С.33-34
Сальвенчук, Світлана. Твори Григорія квітки-Основ’яненка як основа формування лексичної компетентності учнів / С. Сальвенчук. - С.35-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовна особистість, діалект, текстоцентризм
Шелехова, Галина. Урахування компетентного підходу до розвитку мовлення старшокласників на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентісний підхід, дискусія, морально-етична тема
Клочек, Григорій. Ліна Костенко. "Старесенька, іде по тій дорозі" : Текст та його інтерпретація / Г. Клочек. - С.46-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Ходацька, Ольга. Тарас Шевченко - геній і людина: нове прочитання творів Кобзаря / О. Ходацька. - С.48-51
Власне висловлення на зовнішньому оцінюванні з української мови і літератури. - С.52-55
Михайловська-Вільдова, Наталя. Місто, у якому варто жити : Сценарій виховного заходу / Н. Михайловська-Вільдова. - С.56-59
Петренко, Світлана. Літературознавча галактика Володимира Кузьменка / С. Петренко. - С.60-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: епістолографія, національна освіта, навчальна література
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Олексюк, Ольга Миколаївна.
    Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми [Текст] / О. М. Олексюк // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 3-8DOI 10.28925/2518-766X.20172.37. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентризм -- компетентісний підхід -- мистецька освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Козлова, Галина.
    Actual problems of competence approach in ecological education for engineering studenta [Текст] / Г. Козлова, Т. Саєнко // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 4. - С. 56-60. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
екологічна освіта -- технічний університет -- компетентісний підхід
Дод.точки доступу:
Саєнко, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Ніколенко, Ольга.
    Компетентності - сходинки до сучасного світу Інтеграція учнів у сучасний світ - головне завдання нової української школи [Текст] / О. Ніколенко // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2018. - № 1. - С. 2-7

Кл.слова (ненормовані):
компетентісний підхід -- нова українська школа

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Шелехова, Галина.
    Урахування компетентного підходу до розвитку мовлення старшокласників на уроках української мови [Текст] / Г. Шелехова // Українська мова і література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2018. - № 4. - С. 40-45. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
компетентісний підхід -- дискусія -- морально-етична тема

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


   
    Методичні рекомендації щодо викладання мов та літератур в загальноосвітніх навчальних закладах із навчанням або вивченням мов національних меншин // Всесвітня література в школах України : науково-методичний журнал. - 2018. - № 7/8. - С. 93-96

Кл.слова (ненормовані):
методичні рекомендації -- мовно-літературна освіта -- формування культури -- типова освітня парадигма -- компетентісний підхід -- україноцентризм

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Сидорук, Ірина.
    Формування соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників у процесі волонтерської діяльності / І. Сидорук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 2. - С. 54-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
компетентісний підхід -- компетентність -- соціальна компетентність -- соціальна активність -- волонтерська діільність -- майбутній соціальний працівник -- студент закладу вищої освіти

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.
Шифр: В505452853/2019/7
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2019р. № 7
Зміст:
Буйницька, Оксана Петрівна. Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету / О. Буйницька, В. Смірнова, А. Тютюнник. - С.1-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж, інтернет-портал, рейтинги
Девін, В. Використання програмного комплексу "GIM" у викладанні дисципліни "Технічна механіка" / В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технічна механіка, теорія механізмів і машин, кінематика
Грановська, Т. Готовність учителів природничих наук до застосування мобільних технологій для навчання учнів / Т. Грановська. - С.30-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мобільне навчання, мобільні технології, мобільні додатки
Nastas, D. Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies / D. Nastas. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка майбутніх учителів, вища освіта Східної Азії, цифрові технології
Паламар, С. Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти / С. Паламар, М. Науменко. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сторітелінг, професійна підготовка, сучасні інструменти
Рябко, А. Обчислення похибок саморобних фізичних приладів з цифровими і аналоговими датчиками / А. Рябко, В. Толмачов. - С.56-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фізика, прилад, датчик
Sherman, M. Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine / M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk. - С.69-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформа Arduino , навчальний веб-ресурс, програмний інженер
Синюкова, О. Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти / О. Синюкова, О. Чепок. - С.78-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: учитель математики, освітній процес, практико-орієнтоване навчання
Скорнякова, О. Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Скорнякова. - С.87-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, компетентісний підхід, конкурентоспроможність
Струтинська, О. Використання робототехніки та 3d технологій в умовах розвитку STEM освіти / О. Струтинська. - С.96-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: робототехніка, освітня робототехніка, 3D технології
Уманець, В. Аналіз міжнародного досвіду при підготовці майбутніх фахівців з інформаційної безпеки / В. Уманець, Н. Касянчук. - С.110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка фахівців, інформаційна безпека, напрям підготовки
Varchenko-Trotsenko, L. Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions / L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska. - С.119-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відеоматеріали, мікронавчання, відео-лекція
Житєньова, Н. Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі / Н. Житєньова. - С.127-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка майбутнього вчителя, компоненти готовності, природничоматематичні дисципліни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
37.07:373]:005.745(082)
П 78


    Сергєєва, Наталя Володимирівна.
    Організація науково-методичної роботи в ліцеї в умовах поєднання класичної системи з інноваційними освітніми методиками й технологіями / Н. В. Сергєєва, С. С. Логачова // Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональних науково-практичних конференцій 2014-2015 рр. / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 370-375. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- обдарована дитина -- допрофільна й профільна освіта -- компетентісний підхід -- науково-методичне забезпечення навчального закладу
Дод.точки доступу:
Шуть, Валентина Яківна \ред.\
Логачова, Світлана Станіславівна
Київський університет імені Бориса Грінченка


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30758 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30759 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф1 (21.09.2015р. Інв.30760 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф2 (21.09.2015р. Інв.30761 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф3 (21.09.2015р. Інв.30762 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (22.02.2016р. Інв.32874 - 90.00 грн.) (вільний)


Знайти схожі

14.


    Скорнякова, О.
    Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Скорнякова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 87-95, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- компетентісний підхід -- конкурентоспроможність
Анотація: В статті здійснюється спроба узагальнення ключових підходів до формування конкурентоспроможності майбутніх ІТ-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності фахівця представлені у вигляді аналізу загальних проблем конкуренції та конкурентоспроможності. Пропонується визначення поняття «конкурентоспроможність фахівця», уточнюється розуміння конкурентоспроможності стосовно фахівця у галузі ІТ. Досліджуються умови створення конкурентного освітнього середовища, що забезпечить розвиток конкурентної активності між учасниками освітнього процесу; створення професійно-мотиваційного середовища для активізації процесу професійного зростання майбутнього фахівця; застосування в процесі навчання інноваційних педагогічних технологій; підвищення рівня професійності викладачів і конкурентоспроможності самого закладу освіти. Здійснюється огляд найбільш ефективних педагогічних методів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності ІТ-фахівців і обґрунтовується необхідність застосування в освітньому процесі інформаційнокомунікаційних технологій. Звертається увага на те, що навчання майбутніх ІТ-фахівців неможливо без створення специфічних педагогічних умов, що забезпечують процес формування конкурентоспроможності майбутнього фахівця. В першу чергу йдеться про створення конкурентного освітнього середовища, що забезпечить розвиток конкурентної активності між учасниками освітнього процесу; створення професійно-мотиваційного середовища для активізації процесу професійного зростання майбутнього фахівця; застосування в процесі навчання інноваційних педагогічних технологій; підвищення рівня професійності викладачів і конкурентоспроможності самого закладу освіти. Описані в роботі методи із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, спрямовані на формування фахових компетентностей, комунікативних здібностей фахівця, таких як вміння взаємодіяти з оточенням, працювати в колективі, нести відповідальність перед колективом, що є необхідною складовою конкурентоспроможності фахівця в галузі ІТ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

15.
378.046-021.68:811(07)
М 74


   
    Мовна особистість сучасного вчителя в системі неперервної педагогічної освіти : навчально-методичний посібник / Н. М. Дика, С. І. Сафарян, О. П. Глазова ; редактор Н. М. Дика ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - 148 с. - 52.52 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка вчителя--Підручники для вищих навчальних закладів

   Мовознавство


Кл.слова (ненормовані):
мовна особистість -- компетентісний підхід -- підвищення кваліфікації -- вчитель-словесник
Анотація: У посібнику представлено досвід організації навчання на курсах підвищення кваліфікації педагогів та впровадження методик формування мовної особистості на рівні ІПО (Інституту післядипломної освіти). Визначено теоретико-методичні засади формування мовної особистості вчителя в системі післядипломної освіти, здійснено аналіз практик розвитку мовної особистості педагога у процесі після¬дипломного навчання на засадах компетентнісного підходу, обґрунтовано осо¬бливості практико-орієнтованих технологій удосконалення мовної особистості вчителя-словесника, запропоновано різнорівневі завдання та вправи. Для вчителів-словесників, студентів-філологів, керівників закладів освіти, методистів та викладачів закладів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу Повний текст

Дод.точки доступу:
Дика, Н. М.
Сафарян, С. І.
Глазова, О. П.
Дика, Н. М. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка. Інститут післядипломної освіти


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)