Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=жінка в рекламі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: М772184/2017/7/8
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 7/8
Зміст:
"Рекламный Полигон": в Одессе состоялись креативные маневры. - С.6-9
Кл.слова: Рекламний Полігон, літо, 2017р., молоді рекламісти, студентський баттл
Это сладкое слово "лояльность"... : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-19
Кл.слова: взаємодія між споживачем і продуктом, програми лояльності, бренд
Венгер, Елена. Лояльность нельзя "купить"! / Е. Венгер. - С.20-21
Кл.слова: лояльний споживач, підтримка лояльності, лояльність
Горонович, Сергей. Программы лояльности - зачастую игра между продавцом и покупателем / С. Горонович. - С.22-23
Кл.слова: лояльний споживач, програма лояльності, залучення споживачів
Потапова, Надежда. Лояльность невозможно сформировать искусственными методами / Н. Потапова. - С.24-26
Кл.слова: сучасний споживач, лояльність споживача, основні ознаки лояльності споживача
Спивакова, Светлана. Лояльность - это глубинные отношения людей / С. Спивакова. - С.27-29
Кл.слова: лояльність, основні критерії росту прояву лояльності, формування лояльності
Степанова, Анна. Потребительское поведение определяют простые человеческие качества и инстинкты / А. Степанова. - С.30-31
Кл.слова: лояльність споживача, лояльність бренду, інструменти формування лояльності
Широченская, Ирина Петровна. Основные понятия и методы измерения лояльности / И. П. Широченская. - С.32-39
Кл.слова: лояльність, лояльність бренду, типи лояльності
Гурджиян, Карина Владиславовна. Способы накопления баллов в программах лояльности, или поощрить любовь покупателей / К. В. Гурджиян. - С.40-48
Кл.слова: програма лояльності, способи накопичення балів
Ромат, Евгений Викторович. Неформальные вербальные маркетинговые коммуникации (НВМК) / Е. В. Ромат. - С.49-53
Кл.слова: неформальні вербальні маркетингові комунікації, формування комунікації, реклама
Зозулев, Александр Викторович. К вопросу о сегментировании рынка / А. В. Зозулев. - С.56-61
Кл.слова: масовий маркетинг, цільовий маркетинг, краудмаркетинг
Четыре простых способа проверить эффективность SMM, о которых не все знают. - С.62-63
Кл.слова: інтернет-бізнес, скорочені посилання, соціальні мережі
Ромат, Евгений Викторович. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. В. Ромат, Т. Пирогова. - С.66-72
Кл.слова: жінка в рекламі, соціальні ролі жінок, жіноча реклама
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: М772184/2017/9
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 9
Зміст:
"REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине. - С.6-9
Кл.слова: виставка реклами, рекламна продукція, маркетингові технології
Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15
Кл.слова: роль маркетингу, девелопмент, комерційний успіх
Лафли, Алан. Лояльность-не главное! / А. Лафли, Р. Мартин. - С.16-23
Кл.слова: маркетинг, конкурентна перевага, бренд
Венгер, Елена. Роль маркетинга в развитии рынка девелопмента решающая / Е. Венгер. - С.24-25
Кл.слова: девелоперський бізнес, ринок нерухомості, особливості маркетингу
Земляной, Руслан. Приходит время девелоперов / Р. Земляной. - С.26-27
Кл.слова: ринок нерухомості, житловий комплекс, маркетинг
Как отслеживать эффективность рекламы. - С.28-29
Кл.слова: маркетингові інструменти, рекламна діяльність, маркетингові стратегії
Слепцова, Наталья. Маркетинг в стартапах, или Работа на ошибками / Н. Слепцова. - С.30-34
Кл.слова: бізнес-суб’єкти, помилки маркетингу, поради для маркетологів
Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге. - С.36-37
Кл.слова: рекламна кампанія, маркетинг, сегментація аудиторії
Сколько стоит SMM и за что платит клиент?. - С.38-42
Кл.слова: просування брендів, маркетинг у соціальних мережах, інтернет-маркетинг
Стандарт вищої освіти України. Рівень вищої освіти: Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь вищої освіти: Магістр. Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 075 "Маркетинг". Видання офіційне : проект. - С.44-49
Кл.слова: вища освіта, нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, атестація здобувачів вищої освіти
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.50-55
Кл.слова: жіноча реклама, жінка в рекламі, комерційна реклама
Конференция RE:MARK- главный ежегодный форум исследователей рынка. - С.58-61
Кл.слова: маркетингові дослідження, Міжнародна науково-практична конференція, маркетингово-дослідницька компанія
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Ромат, Евгений Викторович.
    Образ женщины в рекламе 1940-х годов [Текст] / Е. В. Ромат, Т. Пирогова // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 7/8. - С. 66-72

Кл.слова (ненормовані):
жінка в рекламі -- соціальні ролі жінок -- жіноча реклама
Дод.точки доступу:
Пирогова, Татьяна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Ромат, Евгений.
    Образ женщины в рекламе 1940-х годов [Текст] / Е. Ромат, Т. Пирогова // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 9. - С. 50-55

Кл.слова (ненормовані):
жіноча реклама -- жінка в рекламі -- комерційна реклама
Дод.точки доступу:
Пирогова, Татьяна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)