Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=виховний потенціал<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
82.081
Л 64


   
    Літературний процес: методологія, імена, тенденції : збірник наукових праць. № 1-2 / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2010. - 203 с. - (Філологічні науки). - ISBN 978-566-7548-48-3 : 50.00 грн.
    Зміст:
Антонова, Вікторія Федорівна. Мифологическая персонализация в британских народных сказках / В. Ф. Антонова. - С .5-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міфологізовані персонажі, британський фольклор, казки
Базиль, Людмила Олександрівна. Особливості організації літературознавчої підготовки магістрантів (на прикладі освітньої діяльності Глухівського державного педагогічного університету імені Олександра Довженка) / Л. О. Базиль. - С .8-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка магістрів, сучасне літературознавство, Глухівський педагогічний університет
Бітківська, Галина Володимирівна. Середньовічні мотиви в романі І. Роздобутько "Гудзик" / Г. В. Бітківська. - С .13-15. - Библиогр. в конце ст.
Блохіна, Наталія Олексіївна. Екзистенційні мотиви у "Патетичній сонаті" Миколи Куліша / Н. О. Блохіна. - С .16-18. - Библиогр. в конце ст.
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Науково-методичні аспекти виховання сучасної дитини на матеріалах часопису "Молода Україна" Олени Пчілки / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С .18-22. - Библиогр. в конце ст.
Бондарева, Олена Євгеніївна. Жанрові кордони класики, некласики та постнекласики у драматургії / О. Є. Бондарева. - С .22-26. - Библиогр. в конце ст.
Борисенко, Катерина Григорівна. Барокові рефлексії у творах Григорія Квітки-Основ’яненка / К. Г. Борисенко. - С .27-29. - Библиогр. в конце ст.
Бурко, Ольга Василівна. Методика вивчення літератури рідного краю / О. В. Бурко. - С .30-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: література рідного краю, методика викладання, літературно-краєзнавче Приірпіння
Ваховська, Неля Леонідівна. Артикуляція повсякденного досвіду об’єднання в романі І. Шульце "Симпл сторіз" / Н. Л. Ваховська. - С .33-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: повсякденне мислення, ідеологічний дискурс "об’єднання", І. Шульце "Симпл сторіз"
Волошук, Лариса Вікторівна. Художня специфіка образу гетьмана Дорошенка у драматургії Л. Старицької-Черняхівської / Л. В. Волошук. - С .37-40. - Библиогр. в конце ст.
Гнатишина, Анна Борисівна. Семантика системи міфологем міжсвітових меж у "Хроніках Нарнії " К. С. Льюїса / А. Б. Гнатишина. - С .40-44. - Библиогр. в конце ст.
Головченко, Ніна Іванівна. Актуальні проблеми вивчення художнього тексту з урахування стилю / Н. І. Головченко. - С .44-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аналіз художнього тексту, художній стиль, стильовий аналіз
Григор, Діана Миколаївна. Ремінісценції роману Ч. Метьюріна "Мельмот Блукалець" у творі О. Вайльда "Кентервільський привид" / Д. М. Григор. - С .47-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англійська література першої третини XIXстоліття, Ч. Метьюрін "Мельмот Блукалець", О. Вальд "Кентервільський привид"
Григоренко, Олександра. Дискурс навколо літератури: дослідження, присвячені рецепції творчості Е. Єлінек / О. В. Григоренко. - С .51-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рецепція творів Ельфріда Єлінек, німецька преса, аналіз мас-медій
Гусейнова, Олена Григорівна. "Екстериторіальна література" : моделі художнього простору в українській еміграційній прозі 40 - х років XX століття / О. Г. Гусейнова. - С .54-58. - Библиогр. в конце ст.
Єременко, Олена Володимирівна. Стильовий синкритизм у системі індивідуальних стилів письменників другої половини XIX століття / О. В. Єременко. - С .58-61. - Библиогр. в конце ст.
Зварич, Василь Захарович. Традиція як стилетворчий фактор / В. З. Зварич. - С .62-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стилетворча роль традицій, функції традиційних образів, інтерпретаційний діапазон твору
Ильинская, Нина Илливна. Поэтический процесс конца XX - начала XXI века : проблемы структурирования / Н. И. Ильинская. - С .65-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поетичний процес кінця XX початку XXI століття, структура, культурна спадкоємність
Кавун, Лідія Іванівна. Формалістичні шукання в українській літературі 20-х років XX століття / Л. І. Кавун. - С .70-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: формалістичні шукання, українська література 20-х років XX століття , літературознавчі дослідження М. Хвильовий, М. Йогансен, Г. Майфета, І. Айзенштока
Кирилова, Таміла Анатоліївна. Концепція жіночої суб’єктивності у дзеркалі межової ситуації часу / Т. А. Кирилова. - С .74-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: німецька жіноча література, межова ситуація часу, лабораторія "Європи"
Клейменова, Тетяна В’ячеславівна. Виховний потенціал повісті "Тореадори з Васюківки" Всеволода Нестайка / Т. В. Клейменова. - С .78-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трилогія "Тореодори з Васюківки", виховний потенціал
Ковбасенко, Юрій Іванович. Літературна освіта як відповідь на виклики сучасності / Ю. І. Ковбасенко. - С .81-84. - Библиогр. в конце ст.
Когут, Оксана Володимирівна. Суїцид як основа образності в сюжетах сучасної української драматургії / О. В. Когут. - С .85-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суїцид, драматургія, психологічна інтерпритація драм
Козачук, Ксенія Олександрівна. Паломництво як текст : сучасний стан дослідження в Україні / К. О. Козачук. - С .90-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паломницька література, поетика текстів, середньовічний символізм, сентиментально-романтичні тенденції
Коминарец, Тетяна Вільямівна. Особенности русской постмодеонистской драматургии. Римейк или неоклассика ( пьеса М. Угарова " Облом off " ) / Т. В. Коминарец. - С .94-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодерна драматургія, "римейк" та "неокласики", М. Угаров "Облом off"
Корінна, Валентина Ігорівна. Анти - Дім у драмі В. Винниченка "Чорна Пантера і Білий медвідь" як один із топосів почварності / Валентина Ігорівна Корінна. - С .99-103. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: явище анти-дім, межа XIX-XX століття, "Чорна Пантера і Білий Медвідь"
Кудряшова, Оксана Валентинівна. Особливості модерного віршування Грицька Чупринки / О. В. Кудряшова. - С .103-105. - Библиогр. в конце ст.
Лаврушкіна, Ганна Вікторівна. Актуалізація інонаціонального сегмента української художньої прози початку XX століття : антигерметична тенденція / Г. В. Лаврушкіна. - С .106-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська література межі XIX-XX століття, інонаціональна діяльність, актуалізація українських прозаїків
Ленська, Світлана Василівна. Імпресіоністичність новелістики Є. Гуцала / С. В. Ленська. - С .109-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імпресіонізм, новелістика, Є. Гуцало
Малютіна, Наталія Павлівна. Шляхи літературизації драматичного жарту в українській драматургії кінця XIX - початку XX століття / Н. П. Малютіна. - С .112-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: драматичний жарт, драматургія кінця XIX - початку XX століття
Марчук, Ганна Іванівна. Поетика сатиричного модусу в композиційно-сюжетній системі західноукраїнської прози кінця XIX - початку XX століття / Г. І. Марчук. - С .116-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сатирична повість, сатирична гіпербола, містика
Мацієвська, Валентина Степанівна. Розширення можливостей художньої деталі (на матеріалі малої прози М. Яцкова) / В. С. Мацієвська. - С .120-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня деталь, проза, М. Яцків
Мережинська, Ганна Юріївна. Новое поколение в русской литературе рубежа XX - XXI вв. (к проблеме общености мировосприятия и идеологии) / Г. Ю. Мережинська. - С .123-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: російська література "покоління 90-х", "формули покоління"й ідеології
Мірошниченко, Павло Васильович. Концепція героя-протагоніста в дискурсі "Молодої музи" / П. В. Мірошниченко. - С .130-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: герой-пратогоніст, літературний гурт "Молода муза", пролема знання, трагедія розуму
Монастирська, Олеся Василівна. Мовна картина світу : лінгвістичний та філософський аспекти дослідження / О. В. Монастирська. - С .134-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовна картина світу, лігвістичний аспект, філософський аспеет
Мусулевська, Олена Анатоліївна. Жанровое своеобразие водевильного творчества Д. Т. Ленського (трансформирование традиции) / О. А. Мусулевська. - С .138-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: еволюція водевілю, творчість Д. Т. Ленського
Новик, Ольга Петрівна. Барокові мотиви та образи в поезії Амвросія Метлинського / О. П. Новик. - С .142-145. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: барокова культура, мотиви та образи, поезії Амвросія Метлицького
Павленко, Юлія Юхимівна. Топос дзеркала в тексті - письмі / Ю. Ю. Павленко. - С .145-148. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: текст-письмо, художня дзеркальність
Погребняк, Інга Василівна. Новела "Шарга" Івана Андрусяка в контексті елементів жанру " поезія в прозі" / І. В. Погребняк. - С .148-151. - Библиогр. в конце ст.
Попкова, Юлія Володимирівна. Тэффи и "Сатирикон" / Ю. В. Попкова. - С .151-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: журнал "Сатирикон", літературні жанри
Приходько, Марія Володимирівна. Сакральний образ Великої Матері в апокрифічному романі Н. Дзюбенка" Андрій Первозванний" / М. В. Приходько. - С .155-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міфологічний образ Великої матері, роман "Андрій Первозванний", біблійна символіка
Романко, Тетяна Олегівна. "Заангажована література" як літературний та соціокультурний феномен (на матеріалі сучасної польської прози) / Т. О. Романко. - С .159-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: заангажована література, польська література, проза
Романюк, Любов Миколаївна. Концептуальні основи модернізму в українській літературній критиці 20- х років XX століття / Л. М. Романюк. - С .163-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модернізація української літератури, культура 20-х років XX століття, періодичні видання
Сарапин, Віта Василівна. Деканоніцація жанру оди в українській літературі кінця XVIII - початку XIX століття / В. В. Сарапин. - С .167-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: деканонізація жанру, література кінця XVIII - початку XIX століття
Стороха, Богдан Валентинович. Конкретна поезія Ернста Яндля на тлі німецькомовної експериментальної поезії II половини XX століття / Б. В. Стороха. - С .173-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особливості віршування, німецькомовна поезія
Тараторіна, Світлана Володимирівна. Романтизм як ідеологічна ставка на шляху до соціалістичного реалізму: погляди критиків на проблему романтичного у радянському літературознавстві 20 - 30 - х років XX століття / С. В. Тараторіна. - С .177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: критики-марксисти, романтизм, радянська література 20-30 років
Тверітінова, Тетяна Іванівна. "Уединенный домик на Васильевском" как жанр усного салонного рассказа в творчестве А. С. Пушкина / Т. І. Тверітінова. - С .181-183. - Библиогр. в конце ст.
Христо, Вікторія Олександрівна. Теоретико-методологічні особливості вивчення поняття "постмодернізм" старшокласниками / В. О. Христо. - С .184-187. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодернізм, теоретико-літературні понятя
Чирков, Олександр Семенович. Творча особистість і літературний процес / О. С. Чирков. - С .187-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, літературний процес
Шовкопляс, Галина Євгенівна. Функціональна атрибутивність ознак постаті ангела в сучасному різдвяному оповіданні / Г. Є. Шовкопляс. - С .193-196. - Библиогр. в конце ст.
Шуляр, Василь Іванович. Технологічна модель уроку вивчення літературного процесу в освітніх закладах різних типів / В. І. Шуляр. - С .196-202. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологічні моделі уроку, теоретико-літературні поняття
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
підготовка магістрантів -- поетичний процес -- паломництво -- українська еміграція
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 18
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: П464336/2014/4
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 4
Зміст:
Нові нормативні акти у сфері освіти. - С.4-6
Ковтун, Ольга. Єдиний освітній простір для педагогів, батьків та їхніх дітей / О. Ковтун. - С.7-15
Кл.слова: СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ, ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ, САМООСВІТА БАТЬКІВ
Приклад оформлення посадової інструкції соціального педагога дошкільного навчального закладу. - С.16-19
Алєксєєнко, Катерина. Медіаактивність дошкільного навчального закладу в інтернет-просторі / К. Алєксєєнко. - С.20-23
Кл.слова: МЕДІАОСВІТА, МЕДІАТЕСТ
П’ята міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти - 2014". - С.24-25
Алєксєєнко, Катерина. Співпраця дошкільного навчального закладу зі ЗМІ: крок за кроком / К. Алєксєєнко. - С.26-30
Кл.слова: ПРЕС-РЕАЛІЗ, ПОСТ-РЕАЛІЗ, ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
Співпраця дошкільного навчального закладу зі ЗМІ: покроковий алгоритм. - С.31
Орієтовна циклограма наказів та адміністративно-господарських питань на травень. - С.32
Різновиди наказів з кадрових питань про прийняття на роботу. - С.33-35
Обов'язкові профілактичні медичні огляди працівників: нормативні докумети. - С.36-41
Рекомендації щодо проходження обов'язкових профілактичних оглядів. - С.42-43
Форма первинної облікової документації №1- ОМК "Особиста медична книжка". Пам'ятка / 47
Форма первиної облікової документації №1- ОМК "Особиста медична книжка". - С.48
Обов’язкові профілактичні медичні огляди працівників: основні терміни та поняття. - С.49
Щодо проходження обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівниками навчальних закладів. - С.52-55
Кл.слова: МЕДИЧНІ ОГЛЯДИ
Клименко, Антоніна. Робота на посаді вихователя студента третього курсу педагогічного університету / А. Клименко. - С.56-58
Кл.слова: ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАЙМАНІЙ ПОСАДІ, ВІДПОВІДНА ВИЩА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА, РОЗІРВАННЯ ТРУДОВОГО ДОГОВОРУ
Клименко, Антоніна. Організація роботи кухаря за сумісництвом / А. Клименко. - С.59-61
Кл.слова: РЕЖИМ РОБОТИ, ШТАТНІ ОДИНИЦІ, ЗАМІНА ТИМЧАСОВО ВІДСУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ
Ігнатенко, Валентина. Благоустрій території дошкільного начального закладу / В. Ігнатенко. - С.62-69
Кл.слова: ПРОЕКТУВАННЯ БЛАГОУСТРОЮ ТЕРИТОРІЇ, ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ, ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА ПРОЕКТУ
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

3.
373.2.091(075)
О-64


   
    Організація дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : навчально-методичний посібник / Міністерство освіти і науки України ; редактор Г. С. Тарасенко. - Київ : СЛОВО, 2010. - 320 с. - ISBN 978-966-194-055-9 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Ігрова діяльність--Навчальні видання

   Початкова освіта--ігрові методи навчання--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
математичні ігри -- виховний потенціал -- казка -- дидактичні ігри -- звукова культура
Дод.точки доступу:
Тарасенко, Г. С. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.
37.091(477)
Т 93


   
    Одна тисяча двадцятип’ятиріччя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції, 22 травня 2014 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 319 с. - 49.53 грн., 50.00 грн.
    Зміст:
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Культурологія освіти як складова освітології / С. О. Сисоєва, М. М. Галицька. - С .3-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітологія, культурологія освіти, програма "Культурологія освіти"
Алексієвець, Л. М. Цивілізаційна сутність науки і освіти України / Л. М. Алексієвець, М. М. Алексієвець, М. Ф. Юрій ; . - С .14-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, наука, освіта
Лизогуб, В. Г. Освітянські виклики на сучасному етапі розвитку України / В. Г. Лизогуб, М. Л. Шараєва, Ю. О. Мошківська. - С .23-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагог, університет, вища освіта
Голубчик, Г. Д. Освітній напрям "Публічна історія" як чинник розвитку суспільної пам'яті: зарубіжний досвід і Україна / Г. Д. Голубчик. - С .30-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: публічна історія, суспільна пам'ять, освіта
Крюкова, 0. І. Теоретична складова аналізу історико-педагогічних джерел розвитку освіти в Україні / 0. І. Крюкова. - С .35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, педагогічне джерелознавство, писемні документи
Кузьменко, О. М. До дослідження ідеї університету: освітологічні аспекти / О. М. Кузьменко
Кл.слова: ідея Університету, концептуальна модель, освітологія
Лесникова, І. В. Екологічна культура - потреби та перспективи / І. В. Лесникова. - С .46-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екологічна небезпека, екологічна загроза, екологічний стан
Тригуб, І. І. Управлінське консультування в галузі освіти: освітологічний контекст / І. І. Тригуб. - С .51-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: консультування, EGHFDKІYCMRT консультування, освіта
Тернопільська, В. І. Підготовка вчителя до формування моральної свідомості старшокласника / В. І. Тернопільська. - С .58-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: старшокласник, класний керівник, учитель
Малихін, Олександр Володимирович. Ієрархія компетентностей сучасного педагога / О. В. Малихін. - С .65-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетентнісний підхід, ключові компетентності
Бевська, І. Д. Формування музиканта-педагога у глокалізованому просторі сучасності / І. Д. Бевська. - С .75-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: глокалізація, музична освіта, музичне краєзнавство
Воскобій, О. Л. Підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови / О. Л. Воскобій. - С .81-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мотив, мотивація, пізнавальний інтерес
Гончаренко, Алла Миколаївна. Самоосвіта сучасного педагога дошкільного навчального закладу / А. М. Гончаренко. - С .87-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модернізація дошкільної освіти, самопідготовка, самоосвіта
Дворський, Г. І. Вплив освітньо-музичного середовища на розвиток особистості школяра / Г. І. Дворський, С. Г. Чепіга. - С .93-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музика, особистість школяра, шестирічні першокласники
Дорошенко, Т. В. Історіографічний аналіз стану вивчення проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи в Україні (друга половина XX — початок XXI ст.) / Т. В. Дорошенко. - С .102-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-естетичне виховання, культурно-освітні процеси, дисертаційні дослідження
Козак, Людмила Василівна. Особливості інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. - С .110-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, викладач, інноваційна діяльність
Корхова, О. Є. Сергій Андрійович Подолинський- український вчений, лікар та педагог / О. Є. Корхова. - С .120-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київська "Громада", громадівський рух, Подолинський Сергій
Пазюк, С. А. Зовнішня апробація власного досвіду як форма самореалізації особистості вихователя ДНЗ / С. А. Пазюк. - С .129-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, стандарти, зовнішня апробація досвіду
Ушмарова, В. В. Післядипломна педагогічна освіта: сучасний стан і прогнози розвитку / В. В. Ушмарова. - С .138-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: післядипломна педагогічна освіта, неперервна освіта, підвищення кваліфікації учителів
Хитра, З. М. Сучасний стан готовності вчителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу: аналіз результатів діагностики констатувального експерименту / З. М. Хитра. - С .145-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова картина світу, пізнання, світогляд
Чепіга, С. Г. Спрямованість музичного виховання на формування морально-естетичних якостей особистості / С. Г. Чепіга. - С .154-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне виховання, морально-естетичні якості, особистість
Шапаренко, Галина Василівна. Формування готовності вчителя до роботи в класах із інклюзивним навчанням у системі післядипломної освіти / Г. В. Шапаренко. - С .165-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивне навчання, післядипломна освіта, підвищення кваліфікації
Гринів, А. C. Розвиток міждисциплінарних магістерських програм для потреб національної економіки України: проблеми та перспективи / А. C. Гринів. - С .171-182
Кл.слова: міждисциплінарні магістерські програми, національна економіка, фізико-економічна методологія
Дудка, П. Ф. Питання етики та деонтології у формуванні світогляду майбутнього лікаря-стоматолога / П. Ф. Дудка [и др.]. - С .182-185. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Тарченко І. П., Бодарецька О. І., Д. В. Добрянський
Кл.слова: деонтологія, медична етика, внутрішня медицина
Паламарчук, Лариса Борисівна. Етнопедагогіка - основа розвитку вітчизняної педагогіки / Л. Б. Паламарчук. - С .185-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: народна педагогіка, етнопедагогіка, вітчизняна педагогіка
Базиль, Людмила Олександрівна. Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Л. О. Базиль. - С .195-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель української мови, літературознавча компетентність, критеріальна система
Гавриленко, Т. Л. Експериментальне дослідження щодо переходу до трирічної початкової освіти в Українській РСР (1963-1966 pp.) / Т. Л. Гавриленко. - С .206-212. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експериментальне дослідження, початкова освіта, трирічне навчання
Дрофа, Т. П. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку / Т. П. Дрофа. - С .212-221. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології, художньо-естетичний розвиток
Власова, О. Б. Музичне мистецтво в організації культурно-дозвіллєвої діяльності молодших школярів / О. Б. Власова. - С .221-228. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховний потенціал, музика, початкова школа
Войцеховська, І. М. Поняття страхування підприємницьких ризиків як предмета правового регулювання / І. М. Войцеховська. - С .228-238. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підприємницька діяльність, ризики, страхування підприємницьких ризиків
Колісник, Н. В. Професійна компетентність і компетенції менеджера / Н. В. Колісник. - С .239-245. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, менеджер, управлінська діяльність
Косцова, І. Г. Формування знань із загальної хімії у студентів металургійних спеціальностей на лабораторних заняттях / І. Г. Косцова. - С .245-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: знання, лабораторні заняття, малі гомогенні групи
Лазаренко, І. В. Проблематика літературно-психологічного аналізу художнього твору / І. В. Лазаренко. - С .251-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проблема аналізу, типологія вмінь, психологія творчості
Линьов, Костянтин Олександрович. Розвиток навичок роботи керівника загальноосвітнього навчального закладу у мережі Інтернет / К. О. Линьов. - С .255-262. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підвищення кваліфікації, мережа Інтернет, керівник загальноосвітнього навчального закладу
Лісецький, Степан Йосипович. Музична освіта, хорове виконавство і композиторська творчість в Україні другої половини XVII ст. — яскрава кульмінація музичної культури епохи бароко / С. Й. Лісецький. - С .263-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіченість, хорове багатоголосне виконання, партесний концерт
Малярчук, Т. Ю. Методика застосування відеосюжетів на заняттях з англійської мови / Т. Ю. Малярчук, О. П. Іванцова. - С .271-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеосюжет, комунікативна діяльність, розвиток умінь і навичок
Патук, Т. М. Розвиток науково-дослідної діяльності в українських університетах: друга половина XIX — початок XX ст / Т. М. Патук. - С .281-285. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, науково-дослідна діяльність, наукові товариства
Регейло, Ірина Юріївна. Пошуки нової моделі та продуктивних форм організації професійної підготовки фахівців через аспірантуру в перше десятиліття радянської влади в Україні / І. Ю. Регейло. - С .286-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аспірантура, підготовка, науково-дослідні кафедри
Сайковська, В. В. Модернізація методики хімічної освіти в Україні (кінець XIX -перша третина XX ст.) / В. В. Сайковська. - С .298-302. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Реформатський С. М., форма навчання, методологія хімічної освіти
Таранник, А. О. Процес становлення вищої сільськогосподарської освіти в Російській імперії в матеріалах з'їздів (XIX — початок XX століття) / А. О. Таранник. - С .303-309. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища сільськогосподарська освіта, школа землеробства, ветеринарний інститут
Фруктова, Яна Станіславівна. Фундаменталізація змісту професійної освіти як сучасна педагогічна проблема / Я. С. Фруктова. - С .310-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, зміст освіти, генералізація знань
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія освіти--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
традиції -- перспективи -- сучасність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \редактор.\
Чернуха, Надія Миколаївна \редактор.\
Зубченко, Олена Сергіївна \редактор.\
Д., В. Добрянський
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
37.013.42(075)
Д 63


    Докторович, Марина Олександрівна.
    Соціально-педагогічна робота з дітьми з неповних сімей : навчально - методичний посібник / М. О. Докторович. - Київ : Ленвіт, 2010. - 152 с. - Бібліогр. : с. 149-151. - ISBN 978-966-8995-37-8 : 54.00 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціально-педагогічна робота--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
неповна сім’я -- виховний потенціал -- підлітки -- соціальна компетентність -- технології роботи
Дод.точки доступу:
Бутенко, В. Г. \рецензент.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.
373.21.018.26(477)
Х 22


    Хартман, О.
    Як налагодити продуктивну взаємодію з батьками / О. Хартман, І. Скумен // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 38–45. - Зміст: Що варто знати й уміти батькам ; Індикатори рівня виховного потенціалу батьків ; Психолого-педагогічна підтримка – основна мета взаємодії педагогів з батьками ; Залучення до виховної роботи ; Обличчям до батьків : майстер-клас для педагогів дошк. навч. закл.
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--взаємодія з батьками--Україна

   Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- сім’я -- родина -- батьки -- педагоги -- взаємодія -- виховний потенціал -- психолого-педагогічна підтримка -- методична робота -- майстер-клас -- вихователі
Дод.точки доступу:
Скумен, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: В651854400/2017/6
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2017р. № 6
Зміст:
Токмань, Ганна Леонідівна. Предмети "Українська література" та "Зарубіжна література" як найважливіші чинники шкільного виховання / Г. Л. Токмань. - С.2-7
Кл.слова: гуманітарна освіта, виховний потенціал, шкільне виховання
Пильник, Валентина. Чи знаєте ви українську ніч? : Урок за повістю Миколи Гоголя "Майська ніч, або Утоплена" / В. Пильник. - С.8-11
Кл.слова: зарубіжна література, 5 клас, план-конспект уроку, Гоголь Микола, Майська ніч, або Утоплена, про твір
Курило, Тетяна. Приречений на безсмертя поет : Урок-концерт за творчістю Володимира Висоцького / Т. Курило. - С.12-15
Кл.слова: зарубіжна література, 11 клас, план-конспект уроку, Висоцький Володимир, про нього
Мурзо, Тетяна. У "вікна юності" гляньте: за ними - розкішний сад! / Т. Мурзо. - С.16-19
Кл.слова: методика, пошук, досвід
Конончук, Надія. Використання ейдос-конспектів на уроках літератури / Н Конончук. - С.20-22
Кл.слова: ейдос-конспекти, урок літератури, методика
Ходацька, Ольга. Черешнева симфонія саду / О. Ходацька. - С.22
Кл.слова: проза, есе, текст
Лозбина, Альона. У пошуках скарбів : Інтегрований урок-подорож за романом Р. Л. Стівенсона "Острів скарбів" (зарубіжна література - географія) / А. Лозбина. - С.23-25
Кл.слова: план-конспект уроку, Стівенсон Роберт Льюїс, Острів скарбів, про твір
Петричко, Ірина. Розправити зігнуті крила : Урок за твором Річарда Баха "Джонатан Лівінгстон, мартин" / І. Петричко. - С.26-30
Кл.слова: план-конспект уроку, Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір, алегоричні образи
Єрошенко, Рита. Право на кохання : Формування учнівських компетентностей під час вивчення творів О. Купріна "Гранатовий браслет" та А. Барбюса "Ніжність" / Р. Єрошенко. - С.31-37
Кл.слова: план-конспект уроку, Купрін Олександр, Гранатовий браслет, про твір, Барбюс Анрі, Ніжність, про твір
Небеленчук, Ірина. Елементи компаративного аналізу в шкільному вивченніяк засіб формування навчально-дослідницьких умінь школярів / І. Небеленчук. - С.38-43
Кл.слова: компаративний аналіз, перекладні твори, порівняння образів
Козієва, Віталіна. Розвиток духовно-моральних якостей учнів за допомогою знаково-символічної діяльності на уроках зарубіжної літератури : На прикладі новели Р. Акутагави "Павутинка" / В. Козієва. - С.44-46
Кл.слова: Акутаґава Рюноске, "Павутинка", про твір, духовність, духовний розвиток
Кушлаба, Михайла. Гуманістично-духовний аспект: саме його бракує у сфері сучасної системи освіти / М. Кушлаба. - С.47-54
Кл.слова: духовність, гуманістично-духовний аспект, освіта
Черевченко, Олександр. Стильові домінанти роману Стівена Кінга "Зелена миля" / О. Черевченко. - С.55-
Кл.слова: Кінг Стівен, Зелена миля, про твір, реалістичне тло, детективний сюжет
Шейман, Юлия. Урок одного фрукта, или Диалог с мудростью : Заняття з використанням технології творчої майстерні / Ю. Шейман. - С.63-64
Кл.слова: зарубіжна література, 11 клас, план-конспект уроку, публічний виступ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
37.035.6:793.3](477)
Т 19


    Тараканова, А.
    Хореографічний репертуар – складова формування національно-патріотичної культури особистості / Аліса Тараканова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 41–43. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Національно-патріотичне виховання--хореографічне мистецтво--учнівська молодь

Кл.слова (ненормовані):
національно-патріотичне виховання -- хореографічне мистецтво -- національно-патріотична культура -- хореографічні колективи -- танцювальні гуртки -- танцювальні рухи -- виховний потенціал -- учнівська молодь
Анотація: У статті розповідається про те, що репертуар є носієм моральних та естетичних ідеалів, і тому він стає необхідною умовою виховної діяльності хореографічного колективу у формуванні в його учасників світогляду національно-патріотичного спрямування.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: У901231/2018/3
   Журнал

Українська мова і література в школах України [Текст] : наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 3
Зміст:
Навчальна програма з української мови для профільного навчання учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Філологічний напрям, профіль - українська філологія 2017. - С.3-13
Кл.слова: навчальна програма, українська мова 10-11 клас
Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи (профільний рівень). - С.14-20
Кл.слова: навчальна програма, українська література, 10-11 класи
Маркотенко, Тамара. Лінгвокультурний компонент навчання української мови в сучасному виші / Т. Маркотенко. - С.21-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фразеологічні одиниці, виховний потенціал, прислів’я
Квіцинська, Вікторія. До витоків творчості Михайла Жука: традиції і новаторство / В. Квіцинська. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтермедіальність, іконопис, колористика
Городенська, Катерина. Українське слово у вимрах сьогодення : Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська. - С.28-29
Грицай, Яна. Наскрізний образ свободи поетичного світу Олександра Олеся / Я. Грицай. - С.30-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Михайловська, Неля. Конструювання нового підручника з української мови як державної: виклики сьогодення / Н. Михайловська. - С.33-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державна мова, освітній процес, патріот
Бабійчук, Тамара. Драматургія Лесі Українки : Семінар за статтею "Поет, що ішов сходами гігантів" Ліни Костенко / Т. Бабійчук. - С.38-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Леся Українка, Ліна Костенко, семінар
Ходацька, Ольга. Тарас Шевченко - геній і людина: нове прочитання творів Кобзаря / О. Ходацька. - С.43-45
Панченков, Андрій. Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури : За матеріалами Українського центру оцінювання якості освіти / А. Панченков. - С.46-49
Кл.слова: власне висловлення, зовнішне незалежне оцінювання
Голик, Олена. "Встане Україна. І розвіє тьму неволі..." / О. Голик, Т. Голик, К. Майборода. - С.50-51
Сметюх, О. Тарас Шевченко і Біблія. "Ісаія. Глава 35". Цикл "Давидові псалми" / О. Сметюх. - С.52-58
Новіцька, Ольга. "Люби свій край, моя дитино, бо ти з’явився тут на світ..." : Легенди та перекази Кіровоградщини / О. Новіцька. - С.59-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Токмань, Ганна Леонідівна.
    Предмети "Українська література" та "Зарубіжна література" як найважливіші чинники шкільного виховання [Текст] / Г. Л. Токмань // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 6. - С. 2-7

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарна освіта -- виховний потенціал -- шкільне виховання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Маркотенко, Тамара.
    Лінгвокультурний компонент навчання української мови в сучасному виші [Текст] / Т. Маркотенко // Українська мова і література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2018. - № 3. - С. 21-24. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
фразеологічні одиниці -- виховний потенціал -- прислів’я

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Савченко, О.
    Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання / Олександра Савченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 5–8. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Літературне читання--міжпредметні завдання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- методика викладання -- міжпредметні зв’язки -- міжпредметні завдання -- читацька компетентність -- розвивальний потенціал -- виховний потенціал -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про системне використання міжпредметних зв’язків у початковій школі, які сприяють цілісному засвоєнню базових знань, умінь, цінностей і водночас допомагають різнобічному сприйманню навчального матеріалу. Способом реалізації міжпредметних зв’язків є міжпредметні завдання. Коло читання, зміст і структура читацької компетентності є основою для розроблення відповідних типів міжпредметних завдань і об’єднання їх у систему. Наведено приклади міжпредметних завдань до окремих розділів за підручником "Літературне читання" 3 клас (О. Я. Савченко).

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.
378.016(075.8)
К 20


    Каплінський, В. В.
    Методика викладання у вищій школі [Текст] : навчальний посібник / В. В. Каплінський. - Київ : КНТ, 2018. - 225 с. - ISBN 978-966-373-825-3 : 190.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Методика викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання -- вища школа -- проведення лекцій -- практичні заняття -- педагогічні ситуації -- виховний потенціал -- навчальний процес -- комунікативні уміння -- самовиховання

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

14.


    Федько, Я.
    Українська народна пісня, її культуротворчі та виховні особливості / Ярина Федько // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 7–11. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Музичне мистецтво--історія музики--українські народні пісні

   Музична освіта--виховні особливості--молодші школярі


Кл.слова (ненормовані):
музичне мистецтво -- історія музики -- українські народні пісні -- музична освіта -- виховний потенціал -- пісенний фольклор -- народнопісенна творчість -- музично-естетична діяльність -- музична творчість -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про історію музичного мистецтва, зокрема української народної пісні. Висвітлено питання виховання молодших школярів засобами народнопісенної творчості. Загальна музична освіта на народнопісенній основі сприятиме збереженню та впровадженню народної пісні як складової сучасної української культури в духовне життя суспільства.
Дод.точки доступу:
Самбірський державний педагогічний коледж імені Івана Филипчака \про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.


    Сокур, Анжела.
    Поезія художньої прози Василя Симоненка [Текст] / А. Сокур // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2019. - № 9. - С. 20-22. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
морально-етичні проблеми -- виховний потенціал -- мова новел -- власні імена -- метафоричність і символічність -- художньо-образна система

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.
37.091.3(075.8)
П 11


    Пєтков, С. В.
    Методика викладання в загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] : навчальний посібник / С. В. Пєтков, С. Д. Коломоєць. - Київ : КНТ, 2020. - 224 с. - ISBN 978-966-373-902-1 : 240.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Методика викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
навчальні дисципліни -- інтелектуальні уміння -- проведення лекцій -- виклад інформації -- практичні заняття -- педагогічні ситуації -- виховний потенціал -- навчально-виховний процес -- майстерність викладача -- самовиховання
Дод.точки доступу:
Коломоєць, С. Д.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

17.
378.016(075.8)
К 20


    Каплінський, В. В.
    Методика викладання у вищій школі : навчальний посібник / В. В. Каплінський. - Київ : КНТ, 2017. - 223 с. - ISBN 978-966-373-825-3 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Методика викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання -- вища школа -- проведення лекцій -- практичні заняття -- педагогічні ситуації -- виховний потенціал -- навчальний процес -- комунікативні уміння -- самовиховання

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

18.


    Пилинський, М. Я.
    Читацькі стратегії у викладацькому комунікуванні ХХІ ст. (на матеріалі Поттеріани) [Текст] / М. Я. Пилинський, О. А. Бабушко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 74-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
читацькі стратегії -- семилогія -- комунікування -- виховний потенціал -- мотивація -- Джоан К. Роулінг -- «Гаррі Поттер» -- мультикультуралізм
Анотація: У статті досліджується кореляція читацьких стратегій та особливостей академічного дискурсу. Особливий акцент зроблено на виховному потенціалі навчання англійської мови з використанням текстових матеріалів із семикнижжя Джоан К. Роулінг «Гаррі Поттер». Пропонуються шляхи забезпечення комунікативного фокусу навчання крізь призму потенційної читацької рецепції. Викладацьке комунікування в результаті ретельного прочитання семилогії під авторством Джоан К. Роулінг набуває ефективності завдяки наповненості романів сучасними лексичними та фразеологічними засобами. Тексти про Гоґвортські чари і магію є взірцевими серед творів сучасної англійської літературної мови, адже містять в собі широкий спектр тематичного матеріалу повчального характеру, що значною мірою сприяє як викладанню, так і виконанню основних видів активності, таких як читання, говоріння, письмо, а також до критичного мислення, аналізу тексту та формування моральних цінностей. В дослідженні згадується про мультикультуралізм з метою допомогти студентам опанувати поняття, а також усвідомити, що кожна одиниця культурного розмаїття має право та свободу на існування й поважне ставлення до неї. Автори доводять, що матеріал поттеріани багатий повчальністю і містить такі теми, як вплив фольклору на сучасну культуру, мультикультурні вияви, питання свободи та рабства, виховання «проблемних дітей» або взаємодія з небіологічними батьками тощо. Пропонуються конкретні методики та стратегії, що є найбільш доречними для опрацювання запропонованих вище тем. Такими можуть бути аналіз тексту, порівняння та зіставлення книжного й сучасного, критичне мислення. Вбачається, що дієвим комунікуванням є діалог і групова дискусія, кількість усного та писемного мовлення яких має бути збалансована із якістю.
Дод.точки доступу:
Бабушко, О. А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)