Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (38)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (8)Мережеві ресурси (71)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=аналіз<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3347
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

2.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Видавництво Київського університету ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 19. - 2013. - 130 с. - 43.05 грн., 45.00 грн.
    Зміст:
Мартиросян, Б. П. Образование в структуре национальной инновационной системы / Б. П. Мартиросян. - С .5-9
Высочина, Т. М. Проблемы создания сети учебных заведений профессионально-технического образования в АР Крым в 20-40-е годы ХХ в. / Т. М. Высочина. - С .9-14
Кузьменко, В. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів / В. В. Кузьменко, В. В. Примакова. - С .14-18
Терентьєва, Н. О. До тлумачення понять "тенденція" та "тенденційність" розвитку університетської освіти / Н. О. Терентьєва. - С .18-21
Бабаян, С. Б. Аналіз особливостей педагогічних відносин між вчителем та учнями у творі Конфуція "Бесіди та судження". / С. Б. Бабаян. - С .22-24
Каракатсаніс, Т. В. Сутність креативності особистості у сучасній європейській педагогічній теорії / Т. В. Каракатсаніс. - С .24-28
Кошарна, Н. В. The genesis of pedagogical education in Sweden / Н. В. Кошарна. - С .28-31
Андрюшина, О. В. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США / О. В. Андрюшина. - С .32-36
Гаврилюк, А. В. Модернізація університетської освіти Німеччини (1945-1999 рр.) / А. В. Гаврилюк. - С .37-38
Канішевська, Л. В. Методичне забезпечення процесу формування сімейних цінностей старшокласників шкіл-інтернатів / Л. В. Канішевська. - С .39-42
Соколовська, С. В. Contents formation peculiarities of foreign language teachers’ professional training in Ukraine / С. В. Соколовська ; С. В. Cоколовська. - С .42-46
Ягеніч, Л. В. Мотивація студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови / Л. В. Ягеніч. - С .46-48
Куцан, О. Г. Роль музикування у формуванні музичного сприймання молодших школярів / О. Г. Куцан. - С .49-52
Сосницька, Н. Л. Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти / Н. Л. Сосницька. - С .52-55
Бобрицька, В. І. Співвідношення цілей і засобів діяльності педагога як проблема професійної етики / В. І. Бобрицька. - С .56-59
Войцехівський, М. Ф. До питання стандартизації професійного розвитку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти / М. Ф. Войцехівський. - С .59-63
Кашпур, Т. О. Управління виховним процесом у професійно-технічних навчальних закладах / Т. О. Кашпур. - С .64-66
Носенко, Т. І. Використання служб Google для організації практики студентів / Т. І. Носенко, А. Г. Панченко. - С .67-69
Покась, В. П. До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти / В. П. Покась, Я. С. Фруктова. - С .70-74
Хитра, З. М. Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу / З. М. Хитра. - С .74-76
Солошич, І. О. Формування екологічної культури бакалаврів напряму підготовки "Філологія" у процесі викладання англійської мови / І. О. Солошич, А. Ш. Хамаршех. - С .77-79
Клішевич, Н. А. Форми соціально-педагогічної роботи з підлітками із делінквентною поведінкою у різних соціальних інституціях / Н. А. Клішевич. - С .80-83
Попов, О. А. Освітні прагнення сучасної німецької молоді як один із факторів підвищення ризику делінквентності в молодіжному середовищі / О. А. Попов. - С .83-85
Тичина, І. М. Змістові аспекти ціннісних стратегій особистісного само здійснення у процесі зміни професії / І. М. Тичина. - С .86-91
Толкачова, А. С. Спілкування - комунікація - комунікативна діяльність: спільне та особливе / А. С. Толкачова. - С .91-94
Котлова, Л. О. ґендерні особливості конфліктних форм поведінки у підлітковому та юнацькому віці / Л. О. Котлова. - С .95-99
Котловий, С. А. Значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею / С. А. Котловий. - С .99-104
Цибулько, І. О. Копінг-стратегії у професійній рефлексії фахівців авіаційної сфери / І. О. Цибулько. - С .104-109
Сітцева, М. В. Психологічні проблеми та ризики перегляду дітьми мультиплікації / М. В. Сітцева. - С .109-112
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

   Психологія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
загольна педагогіка -- порівняльна-педагогічні розвітки -- соціальна педагогіка
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редколегія\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редколегія\
Безпалько, О. В. \редколегія\
Канішевська, Л. В. \редколегія\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
374.72:005.336.2
К 17


    Калашнікова, Світлана Андріївна.
    Навчання дорослих на основі компетентнісно-орієнтованого підходу: навчально-методичні матеріали до Модуля1 ; Підготовка і проведення тренінгів на основі компетентнісно-орієнтованого підходу : навчально-методичні матеріали до Модуля 2 / С. А. Калашнікова ; Міністерство освіти і науки України, Світовий банк. - Київ : Світовий банк, 2008. - 57 зустріч. паг., 57 зустріч. паг. - Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти в Україні". Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти. - 10.00 грн.
Книжка-перекрутка. Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників". Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти" : Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти. Книжка-"перекрутка"
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Організація вищої освіти--Педагогічна освіта--Підвищення кваліфікації

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
тенденції освіти дорослих -- компетентісно-орієнтований підхід -- психолого-педагогічні особливості -- інтерактивні методи навчання -- інновації -- лідерство -- адаптивність -- аналіз
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Світовий банк


Примірників всього: 48
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (42)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (42)

Знайти схожі

4.
378.013.42-057.875
В 55


   
    Вища школа як соціальний інститут і механізм соціалізації молоді : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти ; кер. авт. кол. М. Михальченко . - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 319 с. - ISBN 978-966-644-226-3 : 125.24 грн., 125.24 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Монографії

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- молодь -- інститут -- механізм
Анотація: У монографії представлено аналіз перспектив розвитку освітньої галузі, виявлення сутнісних особливостей вищої освіти як соціального інституту та з'ясування механізмів соціалізації молоді.
Дод.точки доступу:
Михальченко, М. \авт.\
Андрущенко, Т. \авт.\
Баранівський, В. \авт.\
Бульвінська, О. \авт.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
37.091.4
С 91


    Сухомлинський, Василь Олександрович.
    Розмова з молодим директором / В. О. Сухомлинський. - Київ : Радянська школа, 1988. - 284 с. - ISBN 5-330-00123-4 : 6.00 грн., 2.96 грн., 0.75 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
творча праця -- взаємозалежність пед. явищ -- духовне життя -- моральне виховання -- відвідування та аналіз уроків
Анотація: В книзі висвітлюються питання організації навчального процесу в школі і керівництва ним. Автор, ділиться з молодими керівниками шкіл досвідом роботи, своїми думками про виховання і навчання учнів, розкриває особливості творчої праці учителя, педагогічного колективу.

Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (4)

Знайти схожі

6.
327
М 21


    Мальський, М. З.
    Теорія міжнародних відносин [Текст] : підручник / М. З. Мальський, М. М. Мацях ; М-во освіти і науки України, Львівський нац. ун-т ім. І. Франка, Ф-т міжнар. відносин. - 3-тє вид., перероб. і доп. - Київ : Знання, 2007. - Библиогр.: с.448-461. - ISBN 966-346-283-3 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Міжнародні відносини--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
теорії біхевіоризму -- теорії міжнародного середовища -- міжнародні системи -- міжнародні конфлікти -- міжнародна співпраця
Дод.точки доступу:
Мацях, М. М.
Міністерство освіти і науки України
Львівський національний університет імені Івана Франка
Факультет міжнародних відносин


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

7.
336.71
А 64


   
    Аналіз ринку банківських послуг [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. Б. Захожай [та ін.] ; ред.: В. Б. Захожай, С. С. Герасименко ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - Київ : [МАУП], 2006. - 187 с., [1] с. - Библиогр.: с. 176. - ISBN 966-608-550-Х : 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Банківська справа--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
банківські послуги -- діяльність банку -- кредитоспроможність
Дод.точки доступу:
Захожай, В. Б.
Герасименко, С. С.
Терещенко, Т. О.
Шустіков, В. А.
Захожай, В. Б. \ред.\
Герасименко, С. С. \ред.\
Міжрегіональна академія управління персоналом


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
37.018.43
М 54


   
    Методика підготовки і проведення занять з навчального модуля "Відкрита освіта та дистанційне навчання" : метод. посібник / Нац. акад. пед. наук України, Ун-т менеджменту освіти ; дар. В. О. Огнев'юк. - Київ : Ун-т менеджменту освіти, 2010. - 279 с. - 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дистанційне навчання--Дидактика--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне -- слухачі -- джерела -- аналіз
Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України
Університет менеджменту освіти


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
   373.3/.5.091.2:004
   Е 45


   
    Експеримент на екрані комп’ютера : монографія / Ю. О. Жук [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 179 с. - Библиогр.: с. 174-179. - ISBN 978-966-644-274-4 : 62.62 грн., 62.62 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Технології навчання--Комп’ютерне навчання

Кл.слова (ненормовані):
експеримент -- екран -- робоча зона -- аналіз
Анотація: В монографії розглядаються теоретичні і практичні аспекти сучасного стану і тенденції інформатизації навчального процесу у загальноосвітній школі, психолого-педагогічні проблеми використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі з природничо- математичних дисциплін середньої школи.
Дод.точки доступу:
Жук, Ю. О.
Величко, С. П.
Соколюк, О. М.
Соколова, І. В.
Соколов, П. К.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

10.
101(038)
Є 24


   
    Європейський словник філософій. Лексикон неперекладностей. Т. 1 = Vocabulaire Europeen des Philosophies : Dictionnaire des Intraduisibles / під керівництвом Барбари Кассен. - Вид. 2-ге, випр. - Київ : Дух і літера, 2011. - 570 с. - Перевод з фр. - ISBN 978-966-378-171-6 (Багатотомне видання). - ISBN 978-966-378-172-3 (Том 1). - ISBN 2-85-036-580-7 (Le Robert). - ISBN 2-02-030730-8 (Seuil) : 140.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія--Сутність--Предмет--Методи--Словники

Кл.слова (ненормовані):
епістемологія -- семіотика -- конотація


Дод.точки доступу:
Кассен, Б. \сост.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

11.
101(038)
Є 24


   
    Європейський словник філософій. Лексикон неперекладностей. Т. 2 = Vocabulaire Europeen des Philosophies : dictionnaire des Intraduisibles / під керівництвом Барбари Кассен. - Київ : Дух і літера, 2011. - 482 с. - Перевод з фр. - ISBN 978-966-378-171-6 (Багатотомне видання). - ISBN 978-966-378-201-0 (Том 2). - ISBN 2-85-036-580-7 (Le Robert). - ISBN 2-02-030730-8 (Seuil) : 140.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія--Сутність--Предмет--Методи--Словники

Кл.слова (ненормовані):
епістемологія -- семіотика -- конотація


Дод.точки доступу:
Кассен, Б. \сост.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.
316.3
Р 56


    Ричков, М. О.
    Соціологія : учебник / М. О. Ричков ; Державна податкова адміністрація України. Академія державної податкової служби України. - Ірпінь : Академія ДПС України, 2001. - 224 с., [1] с. - ISBN 9667257-43-6 : 12.00 грн.
    Зміст:
Соціологія як наука
Соціологічні дослідження
Соціальна структура суспільства
Соціальні інститути та організації
Культура як соціальний феномен
Особистість як соціальна система
Економічна соціологія
Соціологія праці й управління
Соціологічний аналіз конфлікту
Соціологія вільного часу
Соціологія сім’ї
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Лекції, доповіді

Кл.слова (ненормовані):
структура -- емпірична соціологія -- організація -- методи -- теорія -- мобільність
Дод.точки доступу:
Танчер, В.В. \ред., рецензент.\
Тихоненко, В. Д.
Державна податкова адміністрація України
Академія державної податкової служби України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

13.
311
Г 61


    Головач, А. В.
    Статистика банківської діяльності [Текст] : навчальний посібник / А. В. Головач, В. Б. Захожай, К. С. Базилевич ; дар. М. В. Михайліченко ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - Київ : МАУП, 1999. - 173 с., [1] с. : ил. - Библиогр.: с. 171. - ISBN 966-7312-89-5 : 16.00 грн.
    Зміст:
Предмет, статистики банківської
Система статистичних показніків
Аналіз балансу банку. Активи та пасиви банку, статистичний аналіз їх формування
Статистика ризиків
Аналіз кредитної діяльності банку
Аналіз кредитоспроможності кліентів банку
Вивчення ліквідності балансу банку, платоспроможності,прибутковості банку
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Статистика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- активи банку -- пасиви банку -- банківські операції -- банк
Дод.точки доступу:
Захожай, В. Б.
Базилевич, К. С.
Михайліченко, М. В. \дар.\
Міжрегіональна академія управління персоналом


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

14.
378.016:811.161.2(075.8)
Б 17


    Базиль, Людмила Олександрівна.
    Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури [Текст] : навч. програма курсу для студ. філологічних ф-тів вищих пед. навч. закл. / Мін-во освіти і науки, молоді та спорту України ; Глухівський нац. пед. ун-т ім. О. Довженка. - Глухів : Ноулідж, 2011. - 151 с. - Библиогр.: с. 148-149. - ISBN 978-617-579-245-2 : 14.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища школа--Методика викладання української мови та літератури--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Мовознавство--Українська мова


   Літературознавство--Українська література


Кл.слова (ненормовані):
актуальні проблеми -- план -- аналіз тексту

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

15.
37.091.32
П 64


    Поташник, Марк Максимович.
    Требования к современному уроку [Текст] : метод. пособие / М. М. Поташник. - Москва : Центр педагогического образования, 2007. - 271 с. : табл. - (Образование XXI века). - 50 000 прим.. - ISBN 978-5-91382-018-1 : 16.00 грн.
УДК

Рубрики: Освіта--Дидактика--Організація навчання та виховання--Методика--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
урок -- АНАЛІЗ -- мета -- вчитель

Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

16.
377.12
А 64


   
    Аналіз куррікулума педагога професійної школи в Україні [Текст] / Міністерство освіти і науки України, Укр. аналіт. центр професійної освіти "Національна Обсерваторія" ; ред. О. І. Щербак ; рец. Н. Г. Ничкало. - Київ : Науковий світ, 2003. - 34 с. : табл. - 700 прим.. - ISBN 966-675-223-9 : Б. ц.
УДК

Рубрики: Освіта--педагогіка--психологія

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
КОМПЕТЕНЦІЯ -- КОМП’ЮТЕРІЗАЦІЯ -- КУЛЬТУРА -- КОНЦЕПЦІЯ
Дод.точки доступу:
Щербак, Ольга Іванівна \ред.\
Ничкало, Н. Г. \рец.\
Міністерство освіти і науки України
Український аналітичний центр професійної освіти "Національна Обсерваторія"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

17.
37.014(477+438):005.745(082)
Ц 60


   
    Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 15-16 травня 2013 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Київський університет імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київcький університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 203 с. - 56.37 грн., 28.00 грн.
    Зміст:
Міляєва, Валерія Робертівна. Особистісно-компетентнісний підхід як інструмент модернізації системи підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців / В. Р. Міляєва. - С .29-35
Кл.слова: саморозвиток, вузькопрофесійний, парадигма
Заяць, Людмила Іванівна. Особливості розвитку університетської освіти у Нідерландах в умовах форсування загальноєвропейського освітнього простору / Л. І. Заяць. - С .79-86
Кл.слова: Болонський процес, голландсько-фламандська, акредитація
Козак, Людмила Василівна. Нормативно-правове забезпечення інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу / Л. В. Козак. - С .86-92
Кл.слова: державне регулювання, модернізація
Леонтьева, Інна Василівна. Експериментально-педагогічні засади реформування вітчизняної освіти наприкінці ХІХ-ХХ ст. / І. В. Леонтьева. - С .100-104
Кл.слова: потенціал, історіографія
Линьов, Костянтин Олександрович. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва / К. О. Линьов. - С .105-109
Кл.слова: компетентність, Болонський процес
Ткач, Марія Михайлівна. Аксіологічний аналіз як інноваційний ресурс формування художнього світовідношення майбутнього вчителя музичного мистецтва / М. М. Ткач. - С .172-181
Кл.слова: еволюційно-синергетичний, прогностично-моделюючий
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Педагогіка--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
парадигма -- альтернативна освіта -- результати
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \редактор.\
Левовицький, Т. \редактор.\
Хофман, Е. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава)
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

18.
   37.01
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 286 с. - 56.77 грн., 45.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / Віктор Олександрович Огнев'юк
Гончар, М. В. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. - С .9-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Таврійська губернія, повітові земства, ремісничі школи
Донець, A. Л. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. - С .18-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студенти, стипендії, плата за навчання
Дудар, Ольга Володимирівна. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка) / О. В. Дудар. - С .27-32. - Библиогр. в конце ст.
Дударець, Ю.В. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. - С .32-38. - Библиогр. в конце ст.
Заяць, Людмила Іванівна. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів / Л. І. Заяць. - С .38-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, закон про вищу освіту, заклади вищої професійної освіти Нідердандів
Калініченко, Л.М. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості / Л.М. Калініченко. - С .45-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, творче мислення, дивергентне мислення
Леонтьева, Інна Василівна. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.) / І. В. Леонтьева. - С .52-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина, дитинство, особистість
Магера, О.В. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття / О.В. Магера. - С .59-65
Кл.слова: фітнес, аеробіка, оздоровчий фітнес
Мерко, Н.Ю. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. - С .65-70
Кл.слова: самоосвіта, самоорганізація, самостійна робота
Обловацька, Н.О. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст. / Н.О. Обловацька. - С .70-77
Кл.слова: адвокатура, адвокатська діяльність, історія адвокатури
Процька, C. M. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя / C. M. Процька. - С .77-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатизація освіти, інформаційне середовище, інформаційно-комунікаційні технології
Ситник, О. І. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. - С .83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта дорослих в Ірландії, історико-педагогічний аналіз, освіта протягом життя
Алієва, Е. Ш. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики / Е. Ш. Алієва. - С .89-95
Кл.слова: концертмейстерська підготовка, професійна підготовка, майбутній учитель музики
Бондар, О.Ю. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. - С .95-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна багатоманітність, білінгвальне навчання, багатомовність
Генераленко, К. Д. Особливості обліку поточних зобов'язань / К. Д. Генераленко. - С .103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічні відносини, зобов'язання, бухгалтерський облік
Глушак, О. М. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців / О. М. Глушак. - С .109-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна культура, комп'ютерна грамотність, інформаційна грамотність
Горохова, Т. О. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. - С .115-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетенція
Крикун, А.Ю. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти / А.Ю. Крикун. - С .123-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, дошкільна інклюзивна освіта, діти з особливими освітніми потребами
Мазур, Н. П. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. - С .132-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: готовність, професійна готовність, компоненти готовності
Світайло, Світлана Валеріївна. Фахова компетентність учителя музики / С. В. Світайло. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна освіта, фахова компетентність, учитель музики
Скляр, О.О. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. - С .148-152. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній учитель музики, потреби
Таран, О. В. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога / О. В. Таран. - С .153-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічна компетентність, акмеологічна компетентність
Бреус, Ю. В. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини / Ю. В. Бреус. - С .162-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційне здоров’я , розуміння емоцій, емоційний інтелект
Корнят, Віра Степанівна. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С .168-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічний коледж, знання, тест
Красницька, О. В. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю / О. В. Красницька. - С .174-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, сімейна депривація, інтернати спортивного профілю
Теплюк, А. А. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку / А. А. Теплюк. - С .180-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, емоційний розвиток дитини, класифікація емоцій
Циганаш, А. В. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. - С .185-192
Кл.слова: академічна мобільність особистості, Болонський процес, індивідуально-психологічні фактори
Акопян, І. С. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон") / І. С. Акопян. - С .193-199. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художній переклад, еквівалентність, адекватність
Годіон, В. Є. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект / В. Є. Годіон. - С .200-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепт "love" , мова, культура
Григорович, Ю. М. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. - С .206-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурний код, історичний код, історичне оповідання
Евтушенко, C. O. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками / C. O. Евтушенко. - С .210-220
Кл.слова: шевченко Тарас, народний поет, критичний реалізм
Журавльова, М. О. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна / М. О. Журавльова. - С .221-225
Кл.слова: когнітивна лінгвістика, когнітивний стиль, поетика
Мельник, В. І. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов / В. І. Мельник, О. Ю. Качан. - С .226-233. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фразеологічна одиниця, кольороназва, мовна картина світу
Мельник, В. І. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах / В. І. Мельник, Н. С. Яченко. - С .234-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дражнилка, фольклорний жанр, дитяча сатирна лірика
Пантелей, І. A. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Федоряченко, Ю. О. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. - С .246-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: запозичення, термінологія економічна, термінотвірні моделі
Бодненко, Д. М. Мережеві технології: використання вебінарів / Д. М. Бодненко. - С .252-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-технології, вебінар, онлайн-навчання
Купрій, Т. Г. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації / Т. Г. Купрій. - С .258-264. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оцінювання, державний службовець, професійні компетенції
Дудник, О. В. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі / О. В. Дудник. - С .265-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математика, електронні освітні ресурси, старша школа
Павлюк, P.O. Сутність поняття "інформаційне суспільство" / P.O. Павлюк. - С .271-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, комп'ютеризація, інформаційно-комунікаційні технології
Шафаренко, Ю. М. Оціночні дослідження у паблік рилейншз / Ю. М. Шафаренко. - С .279-286. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: паблік рілейшнз, дослідження, оцінювання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Історія--Конференції

   Освіта--Професійна--Конференції


   Психологія


   Педагогіка--Соціальна


   Філологія


   Технології--Інновації


Кл.слова (ненормовані):
історія освіти -- професійна освіта -- психологія -- соціальна педагогіка -- філологія -- іноваційні технології
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

19.
336.1
Ж 86


    Жукова, Юлія Миколаївна.
    Методичні рекомендації до написання курсових робіт з дисципліни "Фінансовий аналіз" : для студ. 4 курсу спец. "Фінанси і кредит" навчальний посібник / Ю. М. Жукова ; рец.: О. А. Тимчик, М. М. Гузик ; Міністерство освіти і науки України, Інститут суспільства, Кафедра фінансів, менеджменту та економіки. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2013. - 18 с.
УДК

Рубрики: Економіка--Фінанси--Кредит--Методичні посібники

   Україна
Дод.точки доступу:
Тимчик, Олена Анатоліївна \рец.\
Гузик, М. М. \рец.\
Міністерство освіти і науки України
Інститут суспільства
Кафедра фінансів, менеджменту та економіки


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4)

Знайти схожі

20.
74.04(4Укр+4Пол)я431
Ц 60


    Ткач, Марія Михайлівна.
    Аксіологічний аналіз як інноваційний ресурс формування художнього світовідношення майбутнього вчителя музичного мистецтва / М. М. Ткач ; Мін-во освіти і науки України // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог : матеріали Міжнар. наук.-практ конф., 15-16 трав. 2013 р., м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Національна академія пед. наук України, Вища пед. школа Спілки польських вчителів (м. Варшава, Республіка Польща), Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - С. 172-181
ББК 74.04(4Укр+4Пол)я431

Кл.слова (ненормовані):
еволюційно-синергетичний -- прогностично-моделюючий
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \ред.\
Левовицький , Т. \ред.\
Хофман, Е. \ред.\
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів(Варшава)
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)