Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аксіологічні домінанти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Денисюк, Жанна Захарівна.
    Репрезетація етнокультурних цінностей у текстах постфольклору [Текст] / Ж. З. Денисюк // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2018. - № 1. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
етнокультурні цінності -- постфольклор -- тексти -- соціокультурний простір -- аксіологічні домінанти

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Бабенко, А.
    Урбаністичні та аксіологічні домінанти у романі Сергія Жадана "ДЕПЕШ МОД" / А. Бабенко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2017. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
місто -- урбаністичний простір -- постколоніальність -- особистість -- образна система -- аксіологічні домінанти -- алогічність -- авангард
Анотація: У статті розглянуто особливості авторської інтерпретації образної та аксіологічної системи; дослідження цього сегменту національного літературного простору є надзвичайно актуальним, враховуючи досить однобокий та несистемний підхід до аналізу роману Сергія Жадана «Депеш Мод»; проаналізовано становлення та розвиток особистості в постчорнобильських умовах
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Хоружа, Л.
    Освітологічні витоки становлення ціннісної парадигми сучасної педагогіки [Текст] / Л. Хоружа // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 6-11, DOI 10.28925/2311–2409.2023.391. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- освітологія -- парадигма -- трансгресивна педагогіка -- ціннісно-орієнто-ване середовище -- аксіологічні домінанти
Анотація: У статті проаналізовано аксіологічні контексти розвитку сучасної педагогіки, розглядаються освітологічні основи реалізації цього процесу. Визначення ціннісних парадигм у педагогіці детермінується її трансгресивним характером у період змін. Зазначено, що в освіто-логічному доробку В. Огнев’юка, містяться цінності сталого людського розвитку суспільства, які є важливими для забезпечення функціонування освіти та педагогіки в умовах сьогодення: політико-правові (демократія, справедливість); культурні (свобода, творчість, спілкування, діяльність); моральні (щастя, добро, обов’язок, відповідальність, совість, гідність, честь); національні (державність, традиції, мова). Наведено міркування вченого щодо створення ціннісно-орієнтованого середовища, яке спряє розвитку і формуванню цих цінностей.

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)