Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (8)Мережеві ресурси (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=КОНЦЕПЦІЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 649
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
005.1
А 72


    Антонов, В. М.
    Інтелектуально-математичний менеджмент. Кіберакмеологічна концепція : монографія / В. М. Антонов. - Київ : КНТ, 2007. - 527 с. - ISBN 978-966-373-210-7 : 35.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
прийняття рішень -- імідж -- інтелектуальні АРМ -- математика менеджменту -- управлінські рішення


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)

Знайти схожі

2.
37.013
С 34


    Сігаєва, Лариса Євгеніївна.
    Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.) [Текст] : монографія / Л. Є. Сігаєва ; ред. С. О. Сисоєва ; Академія пед. наук України, Інститут пед. освіти і освіти дорослих. - Київ : Екмо, 2010. - 419 с. - ISBN 978-966-2153-34-7 : 45.00 грн., 42.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Монографії

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
невербальний -- андрагоніка -- концепція
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \ред.\
Академія педагогічних наук України
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

3.
37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
    Зміст:
Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти . - С .639-644
Альтбах, Ф. Дж. Вплив глобалізації на вищу освіту / Ф. Дж. Альтбах. - С .52-55
Андрєєв, В. І. Базові закономірності розвитку освітніх систем / В. І. Андрєєв. - С .153-161
Андрієвська, О. Т. Оновлення імперії знань / О. Т. Андрієвська. - С .375-376
Андрущенко, В. П. Метаморфози "освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .445-451
Андрущенко, В. П. Метаморфози "Освітнього планування" / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - С .84-85
Андрущенко, В. П. Державно-громадський характер управління освітою / В. П. Андрущенко. - С .490-493
Андрущенко, В. П. Філософія освіти / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .257-258
Андрущенко, В. П. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. - С .265-269
Андрущенко, В. П. Українська педагогічна освіта у європейському просторі / В. П. Андрущенко. - С .389-392
Аношкіна, Л. І. Генезис знань у трансформаційному суспільстві / Л. І. Аношкіна. - С .622-624
Ареф’єва, О. В. Місце людського капіталу в "економіці знань" / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .619-621
Ареф’єва, О. В. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти / О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. - С .628-633
Астахов, В. В. Поняття, предмет і метод освітнього права / В. В. Астахов. - С .470-475
Базалук, О. О. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання / О. О. Базалук. - С .258-263
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті / Л. Д. Березівська. - С .348-352
Берека, В. Є. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг / В. Є. Берека. - С .633-636
Бех, І. Д. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище / І. Д. Бех. - С .686-689
Бєляков, С. А. Освітня політика і управління освітою / С. А. Бєляков. - С .441-445
Біггс, Дж. Б. Едукологія: наука про ефективне навчання / Дж. Б. Біггс. - С .186
Білецька, С. В. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.) / С. В. Білецька. - С .333-338
Білецька, С. В. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття / С. В. Білецька. - С .328-333
Білобровко, Т. І. Взаємозв’язок економіки і освіти / Т. І. Білобровко. - С .573-575
Білобровко, Т. І. Предмет і метод економіки освіти / Т. І. Білобровко. - С .593-598
Бондар, В. І. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою / В. І. Бондар. - С .520-524
Валєєв, Р. Г. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії / Р. Г. Валєєв. - С .457-463
Ващенко, Л. М. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Ващенко. - С .510-516
Вербицький, А. О. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми / А. О. Вербицький. - С .684-686
Гадамер, Г. Г. Провідні гуманістичні поняття. Освіта / Г. Г. Гадамер. - С .244-249
Гальпєріна, В. О. Освітня політика / В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. - С .413-414
Гальпєріна, В. О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз / В. О. Гальпєріна. - С .403-405
Гапонюк, П. Н. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи / П. Н. Гапонюк. - С .564-567
Гершунський, Б. С. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект) / Б. С. Гершунський. - С .129
Гершунський, Б. С. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти / Б. С. Гершунський. - С .405-406
Гершунський, Б. С. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики / Б. С. Гершунський. - С .117-123
Гершунський, Б. С. Філософія освіти для XXI століття / Б. С. Гершунський. - С .254-257
Гессен, С. Й. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія / С. Й. Гессен. - С .239-240
Глузман, О. В. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті / О. В. Глузман. - С .368-370
Голубенко, О. Л. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи / О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. - С .720-722
Гончаренко, С. У. Освіта / С. У. Гончаренко. - С .101-102
Горобець, Ю. І. Проблема розвитку та реформування науки в університетах / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .72-76
Городяненко, В. Г. Сфера освіти та її соціологічне вивчення / В. Г. Городяненко. - С .654-659
Губерський, Л. В. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси / Л. В. Губерський. - С .279-282
Гумбольдт, В. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні / В. Гумбольдт. - С .358-363
Гуржій, А. М. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів / А. М. Гуржій. - С .80-84
Д’юї, Дж. Освіта як життєва потреба / Дж. Д’юї. - С .241-243
Даниленко, Л. І. Управління інноваційним освітнім процесом в школі / Л. І. Даниленко. - С .506-510
Даниленко, Л. І. Менеджмент організацій / Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. - С .524-533
Дзвінчук, Д. І. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс / Д. І. Дзвінчук. - С .299-304
Дзвінчук, Д. І. Центральні органи управління освітою в законодавстві України / Д. І. Дзвінчук. - С .487-490
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України / Н. П. Дічек. - С .383-389
Днєпров, Е. Д. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки / Е. Д. Днєпров. - С .304-305
Днєпров, Е. Д. Система освіти як об’єкт дослідження / Е. Д. Днєпров. - С .146-153
Добронравова, І. С. Філософія освіти за добу постнекласичної науки / І. С. Добронравова. - С .263-264
Довгаль, С. А. Філософія освіти як галузь наукового знання / С. А. Довгаль. - С .249-254
Євтух, М. Б. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу / М. Б. Євтух. - С .63-68
Єльникова, Г. В. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства / Г. В. Єльникова. - С .480-484
Єльникова, Г. В. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні / Г. В. Єльникова. - С .516-520
Зашкільняк, Л. О. Історія "Своя" й історія "Чужа" / Л. О. Зашкільняк. - С .316-317
Іванюк, І. В. Основи освітньої політики / І. В. Іванюк. - С .414-424
Іншаков, О. В. Реалізація нових підходів / О. В. Іншаков. - С .637-638
Каленюк, І. С. Освіта в економічних концепціях / І. С. Каленюк. - С .575-585
Каленюк, І. С. Освіта як предмет економічного дослідження / І. С. Каленюк. - С .585-593
Каленюк, І. С. Освіта в умовах ринкової економіки / І. С. Каленюк. - С .567-573
Клепко, С. Ф. Освіта і освітня політика в демократичній державі / С. Ф. Клепко. - С .425-433
Клепко, С. Ф. Ставати філософом власної освіти / С. Ф. Клепко. - С .288-291
Клепко, С. Ф. Економіка освіти з точки зору філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .598-605
Коміренко, В. І. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст / В. І. Коміренко. - С .605-615
Корж-Ікаєва, Т. Г. Освітнє право України: питання становлення / Т. Г. Корж-Ікаєва. - С .465-469
Кравченко, І. С. Економіка освіти / І. С. Кравченко. - С .593
Краєвський, В. В. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки) / В. В. Краєвський. - С .104-109
Красняков, Є. В. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти / Є. В. Красняков. - С .433-438
Кремень, В. Г. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення / В. Г. Кремень. - С .376-381
Кремень, В. Г. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності / В. Г. Кремень. - С .50-51
Кремень, В. Г. Якісна освіта і нові вимоги часу / В. Г. Кремень. - С .45-50
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .677-681
Кремень, В. Г. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом" / В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. - С .451-452
Кремень, В. Г. Філософський дискурс освітнього знання / В. Г. Кремень. - С .274-279
Кремень, В. Г. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти / В. Г. Кремень. - С .28
Кремень, В. Г. Українська освіта в історичних викликах XXI століття / В. Г. Кремень. - С .42-43
Крижко, В. В. Менеджмент в освіті / В. В. Крижко. - С .533-535
Крилова, Н. Б. Питання культурологічної освіти / Н. Б. Крилова. - С .709-713
Крістенсей, Дж. Е. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог / Дж. Е. Крістенсей. - С .185-186
Крістенсен, Дж. Е. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів / Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. - С .187-188
Круглов, Ю. Г. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання / Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. - С .353
Кузьміна, С. Л. Освіта і культура / С. Л. Кузьміна. - С .690-694
Кузьміна, С. Л. Феномен освіти і культура / С. Л. Кузьміна. - С .705-709
Кузьміна, С. Л. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст. / С. Л. Кузьміна. - С .363-368
Кузьміна, С. Л. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці / С. Л. Кузьміна. - С .341-344
Кузьміна, С. Л. Теорія школи і питання освітніх реформ / С. Л. Кузьміна. - С .85-90
Кузьміна, С. Л. Чи має філософія освіти і виховання свою історію / С. Л. Кузьміна. - С .282-287
Кузьміна, С. Л. Освітнє середовище і місто / С. Л. Кузьміна. - С .94-98
Левовицький, Т. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція? / Т. Левовицький. - С .90-94
Лозова, В. І. Педагогічні цінності сучасної освіти / В. І. Лозова. - С .130-133
Локшина, О. І. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку / О. І. Локшина. - С .393-399
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .190-192
Луговий, В. І. Управління освітою / В. І. Луговий. - С .479
Луговий, В. І. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / В. І. Луговий. - С .134-140
Луговий, В. І. Освіта як предмет системного дослідження / В. І. Луговий. - С .102-104
Луговий, В. І. Генезис і розвиток освіти / В. І. Луговий. - С .297-299
Луговий, В. І. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення / В. І. Луговий. - С .60-63
Луговий, В. І. Сутність освіти, її місце в системі культури / В. І. Луговий. - С .681-682
Луговий, В. І. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація / В. І. Луговий. - С .682-683
Луговий, В. І. Університетологія покликана часом / В. І. Луговий. - С .68-72
Масол, Л. М. Модель загальної мистецької освіти / Л. М. Масол. - С .77-79
Мацієвський, Ю. В. Чому в нас немає політичної науки / Ю. В. Мацієвський. - С .76-77
Медведєв, І. А. Університет як об’єкт державного управління / І. А. Медведєв. - С .550-554
Міцкевич, М. І. Едукологія: інваріантні характеристики / М. І. Міцкевич. - С .211-214
Мясніков, В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков. - С .41-42
Нечаєв, В. Я. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє / В. Я. Нечаєв. - С .672-674
Новіков, О. М. Про структуру теорії освіти / О. М. Новіков. - С .109-116
Новіков, О. М. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві / О. М. Новіков. - С .162-165
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .269-273
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії / В. О. Огнев’юк. - С .557-559
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - С .192-203
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .188-190
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / В. О. Огнев’юк. - С .116-117
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів / В. О. Огнев’юк. - С .43-45
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта у вимірі сучасної демографії / В. О. Огнев’юк. - С .28-35
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освіта в структурі українського суспільства XX століття / В. О. Огнев’юк. - С .370-374
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк. - С .311-316
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти / В. О. Огнев’юк. - С .220-221
Олійник, В. В. Управління освітою в умовах державотворення / В. В. Олійник. - С .485-487
Олійник, В. В. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва / В. В. Олійник. - С .494-498
Пінчук, Є. А. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики / Є. А. Пінчук. - С .406-412
Піскунов, А. І. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст. / А. І. Піскунов. - С .319
Побірченко, Н. А. Шкільний менеджмент / Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. - С .535-541
Подольська, Є. А. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти / Є. А. Подольська. - С .667-672
Поляков, М. В. Передісторія і початок середньовічного університету / М. В. Поляков. - С .354-358
Попов, А. А. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти / А. А. Попов. - С .161-162
Проказа, О. Т. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії) / О. Т. Проказа. - С .217-219
Прокопенко, І. Ф. Учитель і полікультурна освіта / І. Ф. Прокопенко. - С .715-720
Прокопенко, Л. Л. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект / Л. Л. Прокопенко. - С .438-441
Прокопцов, В. І. Едукологія - інтегроване знання про освіту / В. І. Прокопцов. - С .214-217
Пузіков, В. Г. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення / В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. - С .664-667
Равкін, З. І. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.) / З. І. Равкін. - С .345
Радул, О. С. Володимир Великий. Ярослав Мудрий / О. С. Радул. - С .319-323
Русова, С. Ф. Національна школа / С. Ф. Русова. - С .338-341
Савченко, О. Я. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .79
Самчук, З. Ф. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації / З. Ф. Самчук. - С .291-293
Саух, П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією) / П. Ю. Саух. - С .453-457
Свірідов, О. А. Теорія і методологія функціонування освітніх систем / О. А. Свірідов. - С .221-223
Сисоєва, С. О. Методологічні концепти освітології / С. О. Сисоєва. - С .223-227
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .559-563
Сисоєва, С. О. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства / С. О. Сисоєва. - С .36-40
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С .140-146
Сисоєва, С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .713-715
Сірополко, С. О. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст. / С. О. Сірополко. - С .323-327
Скідін, О. Л. Вищий навчальний заклад як соціальна організація / О. Л. Скідін. - С .546-549
Смірнова, Є. Е. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука / Є. Е. Смірнова. - С .660-664
Стейнер, Е. Едукологія вільних / Е. Стейнер. - С .179-185
Стейнер, Е. Про важливість едукології / Е. Стейнер. - С .178-179
Степко, М. Ф. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти / М. Ф. Степко. - С .55-59
Субетто, О. І. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу / О. І. Субетто. - С .204-206
Субетто, О. І. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення / О. І. Субетто. - С .615-618
Сухомлинська, В. О. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір / В. О. Сухомлинська. - С .305-311
Сухомлинська, О. В. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі / О. В. Сухомлинська. - С .123-129
Сухомлинська, О. В. Колектив і особливість в контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С .287-288
Сухомлинська, О. В. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи / О. В. Сухомлинська. - С .382-383
Сухомлинський, В. О. Знання - і мета, і засіб / В. О. Сухомлинський. - С .273-274
Сухомлинський, В. О. Розмова з молодим директором школи / В. О. Сухомлинський. - С .505-506
Торосян, В. Г. Історія освіти та педагогічної думки / В. Г. Торосян. - С .318
Тоффлер, Е. Школа індустріальної ери / Е. Тоффлер. - С .345-348
Тоффлер, Е. Освіта у майбутньому / Е. Тоффлер. - С .27
Тоффлер, Е. Новий переворот у системі освіти / Е. Тоффлер. - С .25-27
Філіпчук, Г. Г. Культурологічна основа сучасної освіти / Г. Г. Філіпчук. - С .694-697
Фішер, Дж. Е. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія" / Дж. Е. Фішер. - С .177-178
Флієр, А. Я. Культурологія освіти. Концепція / А. Я. Флієр. - С .698-705
Фурман, А. В. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу / А. В. Фурман. - С .207-210
Фурман, А. В. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни / А. В. Фурман. - С .227-229
Хома, О. І. Сон розуму в сутінках освіти / О. І. Хома. - С .98
Хоружа, Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С .229-233
Хоружий, Г. Ф. Академічна культура: поняття і функції / Г. Ф. Хоружий. - С .722-723
Цехмістрова, Г. С. Державне управління вищою освітою / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .541-546
Цехмістрова, Г. С. Організація управління освітнім закладом / Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. - С .499-505
Шевчук, Д. М. Культура у мереживі мереж / Д. М. Шевчук. - С .724-726
Ягофаро, Д. А. Освіта як елемент правового простору / Д. А. Ягофаро. - С .463-465
Ягофаров, Д. А. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії / Д. А. Ягофаров. - С .165-174
Ягофаров, Д. А. Освіта як соціальний інститут / Д. А. Ягофаров. - С .650-654
Яковенко, Л. І. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань / Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. - С .624-628
Ярська, В. М. Наука освіти. Освіта як інститут / В. М. Ярська. - С .647-649
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

4.
316.452
К 65


   
    Концепція розвитку освіти дорослих в Україні [Текст] / Академія пед. наук України, Інститут пед. освіти і освіти дорослих. - Київ : Екмо, 2009. - 43 с.
УДК

Рубрики: Педагогіка

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
ІНТЕГРАЦІЯ -- КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ
Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

5.
377.12
А 64


   
    Аналіз куррікулума педагога професійної школи в Україні [Текст] / Міністерство освіти і науки України, Укр. аналіт. центр професійної освіти "Національна Обсерваторія" ; ред. О. І. Щербак ; рец. Н. Г. Ничкало. - Київ : Науковий світ, 2003. - 34 с. : табл. - 700 прим.. - ISBN 966-675-223-9 : Б. ц.
УДК

Рубрики: Освіта--педагогіка--психологія

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
КОМПЕТЕНЦІЯ -- КОМП’ЮТЕРІЗАЦІЯ -- КУЛЬТУРА -- КОНЦЕПЦІЯ
Дод.точки доступу:
Щербак, Ольга Іванівна \ред.\
Ничкало, Н. Г. \рец.\
Міністерство освіти і науки України
Український аналітичний центр професійної освіти "Національна Обсерваторія"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.
159.9
С 12


    Савенкова, Ірина Іванівна.
    Хронопсихологічне прогнозування перебігу захворювань у психосоматичних хворих [Текст] : монографія / І. І. Савенкова ; рец.: О. М. Лозова, О. Р. Малхазов ; Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2013. - 318 с. - Библиогр.: с. 266-300. - ISBN 978-966-7548-89-6 : 50.68 грн., 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психічні захворювання--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
психоматичні захворювання -- психосоматичне прогнозування -- концепція хронопсихологічного прогнозування -- перебіг психосоматичних захворювань
Дод.точки доступу:
Лозова, Ольга Миколаївна \рец.\
Малхазов, О. Р. \рец.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут психології і соціальної педагогіки


Примірників всього: 8
Бульвар І. Шамо, 18/2 (7),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (7),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
   373.5
   К 65


   
    Концепція та програми викладання історії України в школі (проект) : матеріали IV та V Робочих нарад з моніторингу шкіл. підручник історії України "Концепція історичної освіти" / Український інститут національної пам’яті, Міністерство освіти і науки України ; укладач: Н. Яковенко, Л. Ведмідь. - Київ : Стилос, 2009. - 126 с. - 5.00 грн., 5.00 грн., 10.10 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія України--Методика навчання в середній школі--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
індустріалізація -- зародження -- концепція
Дод.точки доступу:
Яковенко, Наталія \укладач.\
Ведмідь, Людмила \укладач.\
Український інститут національної пам’яті
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 11
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

8.
327:355
А 43


   
    Актуальні питання реформування та розвитку структур безпеки і оборони України : наук.-інформ. зб. Вип. 22 / Національний центр з питань євроатлантичної інтеграції України ; ред. В. П. Горбулін [и др.]. - Київ : Євроатлантикінформ, 2006. - 176 с. - (Дослідження і розробки у сфері євроатлантичної інтеграції України). - Библиогр.: с. 163-165. - ISBN 966-8809-17-3 : 6.00 грн.
УДК

Рубрики: Збройні сили України--Зовнішня політика України--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
етапи -- планування -- концепція -- правила -- оцінка
Дод.точки доступу:
Горбулін, Володимир Павлович \ред.\
Національний центр з питань євроатлантичної інтеграції України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: П186607/2013/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 1 (78)
Зміст:
Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах. - С.5-14
Кл.слова: ЯКІСТЬ ОСВІТИ, ЕКОНОМІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ НАЦІЇ
Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.15-25
Кл.слова: ПАСИВНА КЛАСИФІКАЦІЯ, АКТИВНА СТАНДАРТИЗАЦІЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНОЇ Й НАЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОСВІТИ
Ляшенко, О. І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко. - С.25-28
Кл.слова: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, НАЦІОНАЛЬНІ СИСТЕМИ ОСВІТИ КРАЇН, ПОРІВНЮВАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ РІЗНИХ СИСТЕМ ОСВІТИ
Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.28-36
Кл.слова: ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ МСКО, КЛАСИФІКАЦІЯ ТА СХЕМИ КОДУВАННЯ, ОСОБЛИВОСТІ ТА ПРОБЛЕМИ
Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацй і 3-го циклу навчання / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук. - С.36-42
Кл.слова: ПРОБЛЕМА, АКТУАЛЬНІСТЬ, ОСНОВНИЙ МАТЕРІАЛ
Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець. - С.42-49
Кл.слова: АНАЛІЗ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ, ПРОГНОЗУВАННЯ ПЕРСПЕКТИВ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ, ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ОСВІТИ
Лук’яненко, Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук'яненко. - С.49-53
Кл.слова: СКЛАДОВІ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ, СТРУКТУРА ДСПТО, УЗГОДЖЕННЯ ДСПТО З МСКО
Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель. - С.54-60
Кл.слова: ПРОБЛЕМИ, АКТУАЛЬНІСТЬ, АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПРАЦЬ
Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех. - С.63-66
Кл.слова: ЕТИЧНЕ ОДУХОТВОРЕННЯ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-МОРАЛЬНА ПЕДАГОГІКА, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ДУХОВНА ПЕДАГОГІКА
Третяк, О. П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О. П. Третяк. - С.67-73
Кл.слова: ЕТАПИ УТВЕРДЖЕННЯ ЛЮДИНОЮ СЕБЕ В ІНШИХ ЛЮДЯХ, ПРИНЦИПИ ЦІННОСНОГО СТАВЛЕННЯ, АКТИВНО-ДІЯЛЬНІСНЕ СТАВЛЕННЯ
Мартинюк, М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук. - С.74-81
Кл.слова: ФАХОВА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА
Гуржій, А. М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.82-87
Кл.слова: ДИНАМІКА СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ УВАГИ, ЯКІСТЬ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ПОСТАНОВКИ ЗАПИТАНЬ
Потапчук, Т. В. Дослідження процесу ідентифікації особистості / Т. В. Потапчук. - С.87-91
Кл.слова: МЕХАНІЗМ САМОІНДЕФІКАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ, ПРОЦЕС ІДЕНТИФІКАЦІЇ, СТАДІЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ
Карпенко, О. В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.92-96
Кл.слова: ДОСВІД ІЗРАЇЛЮ, ТЕНДЕНЦІЯ ДО ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (18.11.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: Д357007/2013/10
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 10
Зміст:
Омельчук, С. Основні поняття орфографії у шкільному курсі морфології української мови / С. Омельчук. - С.2-7
Кл.слова: орфограма, орфографічне правило, правопис
Ющук, І. Рідна мова й інтелект / І. Ющук. - С.8-12
Кл.слова: мовний етикет
Романюк, Є. Розквітай же, слово! : Фестиваль української мови у Львові / Є. Романюк. - С.13-17
Кл.слова: мовна ситуація, фразеологічний, текстовий редактор
Коляда, Ю. Минуще все, лиш слово не мине... : усний журнал / Ю. Коляда. - С.18-22
Кл.слова: історія української мови, розвиток письма, кирилична абетка
Кривопишина, К. Художнє осмислення воєнного геноциду у прозі Василя Захарченка / К. Кривопишина. - С.23-27
Кл.слова: "Чорна піхота", екзистенціалізм, Друга світова війна
Клочек, Г. Трохи пейзажно-географічної те предметно-побутової конкретики / Г. Клочек. - С.28-34
Кл.слова: Творчість Тараса Шевченка, косаральський період, поезія
Вірченко, Т. Освітній процес під мікроскопом ученого / Т. Вірченко. - С.33-34
Кл.слова: Клочек Г., Зі студій про літературну освіту
Сохацька, Є. Іван Огієнко: в обороні рідного слова : за матеріалами "Віри й Культури", 1953-1967 / Є. Сохацька. - С.35-42
Кл.слова: русифікація, двомовність, двокультурність
Слухай, Н. Поетичний синтаксис Шевченка / Н. Слухай. - С.46-52
Кл.слова: синтаксичний архаїзм, багатоваріантна еліптичність, асиндетон
Бойко, Н. / Н. Бойко. - С.53-56
Кл.слова: мала проза, інтелігенція, народолюбство
Тетеріна, О. / О. Тетеріна. - С.61-64
Кл.слова: міжлітературний контекст, неологізм, концепція національної літератури
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: П496412/2013/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : наук.- практ. та освіт.-метод. журнал/ Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ : СОЦИС-ПРЕС, 1997 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 4
В содерж.:
Соловйова, О. П. Причини виникнення адиктивної поведінки у підлітковому віціта основні напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками / О. П. Соловйова. - С.28-32
Кл.слова: АДИКТИВНА ПОВЕДІНКА ПІДЛІТКІВ, ЗАЛЕЖНІСТЬ, КОРЕКЦІЙНА РОБОТА
Заика, Евгений Валентинович. Тренинг мышления: поиск оснований для разделений объектов на группы / Е. В. Заика. - С.32-37
Кл.слова: ТРЕНІНГ, МИСЛЕННЯ
Флярковська, О. В. Програма "Школа самовдосконалення "Повір у себе" / О. В. Флярковська. - С.38-60
Кл.слова: САМОВДОСКОНАЛЕННЯ
Лісовецька, І. М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (Формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / О. М. Лісовецька. - С.60-73
Кл.слова: ТРЕНІНГ, Я-концепція
Всі примірники списані
Знайти схожі

12.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: П496412/2013/5
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : наук.- практ. та освіт.-метод. журнал/ Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ : СОЦИС-ПРЕС, 1997 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 5
В содерж.:
Цілинко, І. О. Тренінг розвитку моральних почуттів / І. О. Цілинко. - С.12-23
Кл.слова: ТРЕНІНГ, МОРАЛЬНІ Почуття
Грабовець, О. В. Психологічний супровід духовного розвитку дитини / О. В. Грабовець. - С.23-33
Кл.слова: СУПРОВІД, ДУХОВНий розвиток
Лісовецька, І. М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (Формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / І. М. Лісовецька. - С.33-37
Кл.слова: ТРЕНІНГ, Я-концепція
Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова. - С.60-65
Кл.слова: ПРОГРАМИ, РОЗВИВАЛЬНІ, КОРЕКЦІЙНІ
Всі примірники списані
Знайти схожі

13.
378.091-057.85/П 31-312467488

    Пєхота, Олена Миколаївна.
    Індивідуальність учителя: теорія і практика [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Пєхота. - Вид. 2-ге, переробл. і доп. - Миколаїв : Іліон, 2009. - 271 с. - ISBN 978-611-534-006-4 : 36.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчання--Україна--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
Я-концепція -- саморозвиток

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

14.
378.22:378
М 37


    Мачинська, Наталія Ігорівна.
    Педагогічна освіта магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю [Текст] : монографія / Наталія Мачинська ; за ред. С. О. Сисоєвої ; Львів. держ. ун-т внутр. справ. - Львів : ЛьвДУВС, 2013. - 415 с. - ISBN 978-617-511-131-4 (в опр.) : 45.00 грн., 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Україна

Кл.слова (ненормовані):
концепція дослідження -- наукове дослідження -- педагогічна компетентність -- освіта
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \ред.\
Львівський державний університет внутрішніх справ


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

15.
614
О-75


   
    Основи громадського здоров’я: теорія і практика [Текст] : навчально-методичний посібник / Укр. фонд "Благополуччя дітей", Луганський нац. пед. ун-т імені Тараса Шевченка ; ред. О. В. Безпалько. - Ужгород : Патент, 2008. - 322 с. - ISBN 978-966-8760-43-3 : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Медичні науки--Охорона здоров’я--Гігєна--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
громадське здоров'я -- концепція -- програми -- потреби громади -- моніторинг -- рекламно-інформаційні кампанії -- формування здорового способу життя
Анотація: У посібнику розглянуто концептуальні засади громадського здоров'я та представлено окремі технології просвітницької роботи з різними цільовими групами щодо його покращення.
Дод.точки доступу:
Безпалько, О. В. \ред.\
Український фонд "Благополуччя дітей"
Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 3
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3)

Знайти схожі

16.
Шифр: П186607/2013/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 4
Зміст:
Кокерил, Алан. Сухомлинський і ХХІ століття / А. Кокерил. - С.5-15
Кл.слова: В.О. СУХОМЛИНСЬКИЙ, ОСВІТА, ОСВІТНІ МОДЕЛІ
Дічек, Н. П. Екофільна етика В.О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики / Н. П. Дічек. - С.15-23
Кл.слова: ЕКОЛОГІЧНА ЕТИКА, ЕТИКА ПОСТМОДЕРНУ, ЕТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО
Сметанський, М. І. Педагогічна альтернатива В.О. Сухомлинського / М. І. Сметанський. - С.23-30
Кл.слова: ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС, ТЕХНОКРАТИЧНА ПАРАДИГМА ВИХОВАННЯ, ВІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ
Деркач, В. Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів / В. Ф. Деркач. - С.31-34
Кл.слова: В.О. СУХОМЛИНСЬКИЙ, ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ, РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ
Сидоренко, В. К. Технологічна підготовка школярів до трудової діяльності в сучасних умовах / В. К. Сидоренко, В. В. Юрженко. - С.35-41
Кл.слова: ТЕХНОЛОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА, ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Бех, Іван Дмитрович. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.42-49
Кл.слова: УПОДІБЛЕННЯ, ЛІДЕРСТВО, СОЦІАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ
Луговий, В. І. Зв'язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.50-58
Кл.слова: ОСВІТНІ ПРОГРАМИ, ОСВІТНІ КВАЛІФІКАЦІЇ, РІВНІ ОСВІТИ
Гуржій, А. М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.58-64
Кл.слова: ДИНАМІЧНІ АУДІОВІЗУАЛЬНІ ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ, АВТОНОМНІ МУЛЬТИМЕДІЙНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ, ДИДАКТИЧНА РОЛЬ
Романенко, Ю. А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань / Ю. А. Романенко. - С.65-73
Кл.слова: КОНТРОЛЬ, ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ, КРИТЕРІЇ ЯКОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ
Величко, Л. П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога / Л. П. Величко, М. М. Савчин. - С.74-81
Кл.слова: ПРОФЕСІОНАЛІЗМ, ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ, МЕТОДИЧНА КУЛЬТУРА ВЧИТЕЛЯ
Шамне, А. В. Варативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне. - С.82-89
Кл.слова: ВАРІАТИВНО-ТИПОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД, ВІКОВИЙ РОЗВИТОК, СУБ'ЄКТИВНИЙ І ОСОБИСТІСНИЙ КРИТЕРІЇ ТИПОЛОГІЇ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (17.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (17.12.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: Б982359/2011/1
   Журнал

Бібліотечна планета [Текст] : науково-виробничий журнал/ Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 1
Зміст:
Вилегжаніна, Т. Закон про культуру: що далі? / Т. Вилегжаніна. - С.4-5
Кл.слова: ПРАВОВІ НОРМИ, МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ, РОЗШИРЕННЯ КУЛЬТУРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Микитенко, А. Електронна бібліотека "Культура України" / А. Микитенко. - С.5-6
Кл.слова: ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА, ЕЛЕКТРОННІ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ, ЄДИНЕ ТЕХНОЛОГІЧНЕ СЕРЕДОВИЩ
Погонець, О. Соціокультурна діяльність як візитівка НПБУ / О. Погонець. - С.6-7
Кл.слова: ЗАПИТИ ЧИТАЧІВ, ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ БІБЛІОТЕЧНИХ ФОНДІВ, СОЦІОКУЛЬТУРНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Круліковська, О. Центр правової інформації НПБУ / О. Круліковська. - С.7
Кл.слова: ВІЛЬНИЙ ДОСТУП ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЮРИДИЧНА ДОПОМОГА, ЗАПИТИ ЧИТАЧІВ
Шалівський, М. Зал довідково-інформаційного обслуговування / М. Шалівський. - С.8
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ВІРТУАЛЬНИЙ ЧИТАЛЬНИЙ ЗАЛ, ЗАЛ ДІО ІНТЕРНЕТ-ЦЕНТРА
Ковальчук, Г. Чим є для нас "парламентка" / Г. Ковальчук. - С.8-10
Кл.слова: АВТОРИТЕТНА ІНФОРМАЦІЯ, ДІЛОВА ПІДТРИМКА, ФАХОВЕ ЗРОСТАННЯ
Зворський, С. Храм знань на Дніпровському пагорбі. З історії будівлі Національної парламентської бібліотеки України / С. Зворський. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АРХІТЕКТУРНА ПЕРЛИНА СТОЛИЦІ, НАЦІОНАЛЬНА ПАРЛАМЕНТСЬКА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ, КИЇВСЬКІ ЗОДЧІ
Кононенко, В. Національна парламентська бібліотека України як центр професійної бібліографії / В. Кононенко. - С.15-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА БІБЛІОГРАФІЯ УКРАЇНИ, ПЕРСОНАЛЬНА БІБЛІОГРАФІЯ, НАЦІОНАЛЬНА ПАРЛАМЕНТСЬКА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ
Ярошенко, Т. Бібліотека, бібліотекарі та користувачі бібліотек в епоху Веб 2.0: виклики часу / Т. Ярошенко. - С.17-22
Кл.слова: БЛОГИ, ВІКІ-СЕРВІСИ, ВІДЕО-, ФОТОХОСТИНГ
Фактографічні бази даних Національної бібліотеки Білорусі: новий етап розвитку / пер. ю. ворона Т. Кузьмініч. - С.22-25
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНА БІБЛІОТЕКА БІЛОРУСІ, ФАКТОГРАФІЧНІ ЗАПИСИ, ВІДКРИТИЙ ДОСТУП
Богун, Н. Сучасна публічна бібліотека: нові пріоритети (за матеріалами зарубіжної фахової періодики) / Н. Богун. - С.25-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АМЕРИКАНСЬКА БІБЛІОТЕЧНА АСОЦІАЦІЯ, КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЬНІ ЦЕНТРИ, БІБЛІОТЕЧНІ САЙТИ
Проектна діяльність Бібліотечної Асамблеї Євразії / пер. л. бейліс Г. Райкова. - С.28-30
Кл.слова: БІБЛІОТЕЧНА АСАМБЛЕЯ ЄВРАЗІЇ, ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА, БІБЛІОГРАФІЧНА БАЗА ДАНИХ
Концепція "Української бібліотечної енциклопедії". Проект. - С.30-32
Кл.слова: БІБЛІОТЕЧНА СФЕРА, БІБЛІОТЕКИ УКРАЇНИ, ВІЛЬНИЙ ДОСТУП ДО ІНФОРМАЦІЇ
Концепція електронної бібліотеки "Культура України". - С.32-35
Кл.слова: БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА, БІБЛІОГРАФІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ФАХОВІ ВИДАННЯ
Загуменна, Вікторія. Електронний журнал як засіб наукової комунікації та складова інформаційних ресурсів сучасної бібліотеки / В. Загуменна. - С.35-36
Александрова, О. Книжка року'2010 / О. Александрова. - С.36-37
Кл.слова: ПЕРЕМОЖЦІ РЕЙТИНГУ, ПЕРЕМОЖЦІ НОМІНАЦІЙ, ВИДАВНИЦТВА
Ворона, Ю. Книгою року Бі-Бі-Сі - 2010 названо роман Сергія Жадана "Ворошиловград" / Ю. Ворона. - С.37-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЖАДАН С., ВОРОШИЛОВГРАД, СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
У Парижі вийшов друком роман про Голодомор. Інформація / підготував Ю. Ворона. - С.39
Кл.слова: РИЖКА Р., ЛАНИ ЛЮДОЖЕРІВ, ГОЛОДОМОР 1932-1933
Малолітніх злочинців засуджують у Німеччині до ... читання. Інформація / підготував Ю. Ворона. - С.39-40
Кл.слова: ВИБІР ПОКАРАННЯ, ЮНІ ПРАВОПОРУШНИКИ, НІМЕЧЧИНА
Німці ходять у бібліотеки частіше, ніж на футбол. Інформація / підготував Ю. Ворона. - С.40-41
Кл.слова: НІМЕЧЧИНА, ЧИТАННЯ, СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА
Закон України "Про культуру" від 14 грудня 2010 року, № 2778-VI (Витяг). - С.41-42
Кл.слова: СУСПІЛЬНІ ВІДНОСИНИ, КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, КУЛЬТУРНІ ЦІННОСТІ
Вітання з ювілеєм Леоніду Іллічу Бейлісу. - С.42
Кл.слова: БЕЙЛІС Л. І., ГОЛОВНИЙ РЕДАКТОР, ЮВІЛЕЙ
Вітання з ювілеєм Любові Олексіївні Кирилюк. - С.42
Кл.слова: КИРИЛЮК Л. О., БАРСЬКА РАЙОННА БІБЛІОТЕКА, ЮВІЛЕЙ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.11.2011р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: Н057263/2012/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2012р. Вип. 3/4
Зміст:
Дзвінчук, Дмитро Іванович. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз / Д. І. Дзвінчук. - С.6-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СПАРТАНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, АФІНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, ЛІБЕРАЛЬНА ОСВІТА
Александрова, Олена Станіславівна. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти / О. С. Александрова. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ, ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ, СЕРЕДНІЙ КЛАС
Логуш, Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти / Л. Г. Логуш. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ, НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, МЕДИЧНА ОСВІТА
Конох, Анатолій Петрович. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів / А. П. Конох. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, ОРГАНІЗАТОРИ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ
Батечко, Ніна Григорівна. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИКЛАДАЧ ВИЩОЇ ШКОЛИ, АКМЕСИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД, МАГІСТЕРСЬКІ ПРОГРАМИ
Заскалєта, Світлана Григорівна. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації / С. Г. Заскалєта. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ, АГРАРНА ГАЛУЗЬ
Сергеєва, Ольга Степанівна. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / О. С. Сергеєва. - С.36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТА ДОРОСЛИХ, РИМСЬКИЙ ДОГОВІР, ЛІСАБОНСЬКА СТРАТЕГІЯ
Соколова, Ірина Володимирівна. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя / І. В. Соколова. - С.40-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ
Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта" / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ, УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА
Мачинська, Наталія Ігорівна. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу / Н. І. Мачинська. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ, ДІАГНОСТИЧНІ ВМІННЯ, ДІАГНОСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Притула, Олександр Леонтійович. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання / О. Л. Притула. - С.57-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БОЙОВІ МИСТЕЦТВА, УКРАЇНСЬКИЙ РУКОПАШ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Корнят, Віра Степанівна. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С.61-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Вайнола, Ренате Хейкієвна. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери / Р. Х. Вайнола. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА, ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Осадча, Катерина Павлівна. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів / К. П. Осадча. - С.72-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МУЛЬТИМЕДІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ, ВИКЛАДАЧ-ТЬЮТОР, КОМП'ЮТЕРНІ ТРЕНАЖЕРИ
Омельяненко, Галина Анатоліївна. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект / Г. А. Омельяненко. - С.76-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКІ УМІННЯ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осадчий В., В'ячеслав Володимирович. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід / В. Осадчий В. - С.80-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ
Кристопчук, Тетяна Євгенівна. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика / Т. Є. Кристопчук. - С.87-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА, ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Литвин, Лілія Володимирівна. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.94-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ОСВІТА ВИХОВАТЕЛІВ, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Марчук, Алла Володимирівна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації / А. В. Марчук. - С.101-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВІДКРИТА ОСВІТА, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Воєвутко, Натялія Юріївна. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр / Н. Ю. Воєвутко. - С.106-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА, ОСВІТА РЕСПУБЛІКИ КІПР
Біницька, Катерина Миколаївна. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.) / К. М. Біницька. - С.111-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИЩІ ПЕДАГОГІЧНІ ШКОЛИ, ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ, НАУКОВА РОБОТА
Побірченко, Неоніла Антонівна. Трансформація психологічних процесів в освітології / Н. А. Побірченко. - С.118-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТРАНСФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР ОСВІТОЛОГІЇ, ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ, НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Яремчук, Наталія Володимирівна. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація / Н. В. Яремчук. - С.124-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНЄ МАТЕРИНСТВО, ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
37.013
С 14


    Сазоненко, Г. С.
    Педагогіка успіху (досвід становлення акмеологічної системи ліцею) : науково-методичний посібник / Г. С. Сазоненко. - Київ : Гнозис, 2004. - 681 с. - ISBN 966-7569-75-6 : 45.00 грн., 17.00 грн.
    Зміст:
Тенденції і суперечності розвитку шкільної освіти в Україні
Успішні педагогічні системи
Вітчизняні педагогічні системи
Людинознавчий потенціал педагогічних ідей Костянтина Ушинського
Школа як керівник життя на шляху до майбутнього за вченням Миколи Пирогова
Педагогічна концепція Бориса Грінченка
Основні ідеї педагогічної концепції Івана Сікорського
Педагогіка успіху в освітній системі Григорія Ващенка
Освітні ідеї в педагогічній системі Василя Сухомлинського
Зарубіжні педагогічні системи
Педагогічна концепція Яна Амоса Коменського
Школа життя Джона Дьюї
Школа дії Вільгельма Августа Лая
Феномен вальдорфської педагогіки
Акмеологічні пріоритети ліцею
Акме-технології
Досвід Українського гуманітарного ліцею в ретроспективі
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта --Акмеологія--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- успішні педагогічні системи -- педагогічна концепція -- школа життя Джона Дьюї -- вальфдорська педагогіка
Анотація: На основі методології українознавства, педагогіки і психології життєтворчості у посібнику розкриваються змістовні, психологічні, ткехнологічні та управлінські параметри становлення і розвітку інноваційної акмеологічної системи ліцею, аналізуються історичні уроки творчого використання потенціалу успішних вітчизняних і зарубіжних педагогічних систем.
Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\


Примірників всього: 4
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

20.
341(075)
М 58


   
    Міжнародне право : підручник / В. А. Ліпкан, В. Ф. Антипенко, С. О. Акулов ; редактор В. А. Ліпкана. - Київ : КНТ, 2009. - 752 с. - ISBN 978-966-373-532-0 : 172.00 грн., 172.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Міжнародне право--Підручник для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
международное право -- міжнародне право
Анотація: У підручнику розкривається концепція сучасного міжнародного права.
Дод.точки доступу:
Ліпкан, В. А.
Антипенко, В. Ф.
Акулов, С. О.
Ліпкана, В. А. \редактор.\


Примірників всього: 11
Фаховий коледж «Універсум» (9),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (9),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)