Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=О283150799/2016/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.


    Бараненкова, Н. А.
    Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 1-8, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мнемотехніка -- мнемонічні прийоми -- мнемонічна модель -- флексія -- мовленнєва компетенція
Анотація: Стаття присвячена проблемам використання принципів мнемоніки для досягнення комунікативних цілей та вдосконалення мовленнєвої компетенції студентів технічних вишів на заняттях з англійської мови. Здійснено спробу класифікувати й встановити закономірності функціонування мнемотехнічних прийомів, висвітлити переваги їхнього вживання для активізації лексичного запасу. Визначені умови, за яких застосування мнемотехніки є найбільш ефективним у процесі усного мовлення, виділені та проілюстровані основні прийоми, проаналізовано переваги та недоліки кожного з них. Надано рекомендації щодо застосування прийомів мнемоніки під час навчання студентів усного перекладу та спілкуванню в іншомовному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Светенок, Л. К.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Браткова, О. І.
    Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів [Електронний ресурс] / О. І. Браткова // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 9-18, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.918. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- фахова підготовка -- суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- професійна взаємодія -- іншомовне спілкування -- фахівець галузі права
Анотація: В результаті аналізу наукових психолого-педагогічних джерел, з’ясовано сутність, завдання, принципи, структуру, форми та методи інтерактивного навчання у вищій школі; розкрито особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів до професійної взаємодії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Вембер, В. П.
    Сучасні типи навчального відео та особливості їх використання у навчальному процесі [Електронний ресурс] / В. П. Вембер, Д. Л. Бучинська // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 19-29, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.1929. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
Net-покоління -- мультимедійний контент -- навчальне відео -- педагогічні інновації -- сприйняття матеріалу
Анотація: У статті розглядаються суттєві зміни у викладацькій діяльності, які пов’язанні із особливостями сприйняття даних та відомостей Net-поколінням; проаналізовано мультимедійний контент, який використовують викладачі при підготовці до різних видів навчальної діяльності; розглянуто особливості різних типів навчального відео.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бучинська, Д. Л.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Глушак, О. М.
    Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності [Електронний ресурс] / О. М. Глушак // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 30-41, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.3041. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформатичні дисципліни -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито змістові особливості підготовки майбутніх бакалаврів з філології до застосування ІКТ у майбутній професійній діяльності. У результаті дослідження визначено, що під час підготовки бакалаврів з філології до застосування ІКТ у майбутній професійній діяльності зосереджено увагу на формування: системи особистісно-значущих поглядів, які визначають потребу з отримання, опрацювання та передачі інформаційних даних, застосування ІКТ на етапі навчання й майбутній професійні діяльності; системи знань, умінь та навичок з технічної, системної, програмної складової ІКТ; комплексу умінь та навичок студентів для роботи з інформаційними даними, застосування засобів ІКТ у навчальній та професійній діяльності; самодіагностиці результативності своєї діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.


    Грабовий, А. К.
    Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти [Електронний ресурс] / А. К. Грабовий // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 42-53, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.4253. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- хімія -- теорія хімічної будови органічних сполук -- методичні аспекти вивчення теорії -- дедуктивний підхід -- навчальний хімічний експеримент -- знакові моделі
Анотація: У дослідженні розглядаються теоретико-методичні засади вдосконалення методики вивчення теорії хімічної будови органічних сполук в курсі хімії загальноосвітніх навчальних закладів, рівень стандарту. Теоретичний аналіз літератури з проблеми дослідження показав, що дана проблема є актуальною і потребує подальших досліджень. Розглядаються основні положення теорії хімічної будови органічних сполук О. М. Бутлерова, її дидактичні функції, методичні аспекти вивчення. Показано, що провідним засобом вивчення основних положень теорії хімічної будови органічних сполук є хімічний експеримент в поєднанні із знаковими моделями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Демешкант, Н. А.
    Стратегічні напрями розвитку екологічної освіти у міжнародному просторі [Електронний ресурс] / Н. А. Демешкант, В. В. Пабат // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 54-64, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.5464. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
екологічна освіта -- міжнародні природоохоронні організації -- освіта для сталого розвитку -- стратегічні напрями розвитку
Анотація: Стаття присвячена аналізу змісту основних програмних документів міжнародних природоохоронних форумів, починаючи з першої міжнародної конференції, присвяченої питанням екологічної освіти (1977р., м. Тбілісі) і до восьмого Світового Конгресу Екологічної освіти (2015р., м. Гетеборг). В статті окреслено стратегічні напрями розвитку екологічної освіти з точки зору міжнародного співтовариства. Розкрито зміни завдань від екологічної освіти до освіти для сталого розвитку. Сформульовані сучасні напрями екологічної освіти, зокрема, подолання бідності, сприяння зеленій економіці, формування освітньої політики держав світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Пабат, В. В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Ковалинська, І. В.
    Поняття "полікультурність" та "мультикультурність" у науковому дискурсі [Електронний ресурс] / І. В. Ковалинська // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 65-78, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.6578. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
полікультурний -- мультикультурний -- міжкультурний -- міжрасовий -- міжетнічний
Анотація: Стаття присвячена історії виникнення та огляду праць сучасних науковців з питань полікультурної освіти у зарубіжних країнах на питання використання даних термінів з метою виявлення семантичного поля та сфери вживання кожного з термінів та встановлення, чи є вони взаємозамінними у певних контекстах і в яких саме. У статті розглядаються погляди американських, європейських та російських учених на проблему; встановлюється принципова різниця між поняттям «мультикультурний» та «полікультурний», визначається розбіжність поглядів американських та європейських дослідників на поняття «мультикультурний» і встановлюється можливість використання даних термінів в українському науковому дискурсі. Автором виявлено схожості й розбіжності значення цих термінів в американському та європейському науковому дискурсі. Запропоновано вживання одного терміну в українському науковому дискурсі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Коршевнюк, Т. В.
    Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти [Електронний ресурс] / Т. В. Коршевнюк // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 79-87, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.7987. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
зміст шкільної біологічної освіти -- державний стандарт -- навчальна програма з біології -- базова загальна середня освіта -- повна загальна середня освіта -- підручник
Анотація: У статті на основі теоретичного аналізу обґрунтовані когнітивний, діяльнісний та особистісний компоненти змісту шкільної біологічної освіти на сучасному етапі його розвитку, показані їх особливості в контексті тенденцій оновлення природничої освіти. Аналіз біологічного компоненту освітньої галузі «Природознавство» у Держстандарті, навчальних програм і підручників біології щодо реалізації цих компонентів дозволив визначити внесок цих компонентів у досягнення цілей біологічної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Окреслені актуальність і перспектива побудови змісту шкільної біологічної освіти на основі поєднання природничо-наукового і гуманітарного аспектів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Кубіцька, М. Д.
    Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя [Електронний ресурс] / М. Д. Кубіцька // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 88-95, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.8895. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетентнісний підхід -- ключові компетентності -- підготовка вчителя -- професійна компетентність вчителя
Анотація: У статті розглядається визначення поняття «компетентнісний підхід» у сучасній науковій думці. Автор звертається до досвіду вітчизняних та зарубіжних дослідників. Узагальнено різноманітні тлумачення терміну «компетентність», запропоновано перелік основних компетентностей, якими має володіти майбутній вчитель. Визначено та обґрунтовано поняття професійна компетентність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Мельніченко, Т. В.
    Особливості формування фонологічних знань в учнів з тяжкими мовленнєвими розладами [Електронний ресурс] / Т. В. Мельніченко // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 96-107, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.96107. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
фонологічні знання -- учні з тяжкими мовленнєвими розладами -- опанування знань та умінь -- провідне (базове) порушення -- мовна та мовленнєва компетенція -- труднощі
Анотація: Стаття присвячена питанню вивчення особливостей формування фонологічних знань учнів з тяжкими мовленнєвими розладами (ТМР)в спеціальних освітніх закладах у процесі опанування шкільних знань. Теоретичний аналіз лінгвістичної, психолого-педагогічної, логопедичної, психолінгвістичної та методичної літератури з проблеми дослідження демонструє, що проблема формування мовної та мовленнєвої компетентності школярів з ТМР є актуальною, але недостатньо вивченою. Визначено, що структуру фонологічних знань складаєдостатньо сформований рівеньфонематичного сприймання, фонематичних уявлень, слухової уваги та контролю, звукового аналізу і синтезу. У контексті пілотної розвідки зазначено, що достатня кількість фонологічних знань на практичному рівні проявляється у здатності сприймати власне мовлення тамовлення оточуючих, здійснюватинеобхідний відбір фонем для їх поєднання в слова та власні висловлювання, уміння виокремлювати певний звук із слова-речення-тексту, уміння контролювати своє мовлення та критично ставитися до нього, тощо.Визначено, що на основі таких знань учні з тяжкими мовленнєвими розладами оволодівають лексичними, граматичними й синтаксичними конструктами, які формуються у нихсвоєрідно та весь процес їхнього становлення супроводжується виникненням труднощів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

11.


    Мерзлякова, О. Л.
    Лінійний та об’ємний способи подання навчальної інформації [Електронний ресурс] / О. Л. Мерзлякова // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 108-120, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1108120. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- інформаційна грамотність -- подання інформації -- педагогічна практика -- способи інформаційної репрезентації -- об’ємна інформаційна репрезентація
Анотація: Стаття знайомить з особливостями лінійного та об’ємного(візуального, графічного) способів інформаційної репрезентації. Показано переваги та недоліки кожного з означених способів подання інформації. Автор демонструє нагальну потребу більш активного використання вчителем візуальних форм інформаційної репрезентації, що пов’язане з різким розширенням сучасного інформаційного простору знань. Оволодіння вчителем сучасними засобами роботи з інформаційними масивами сприяють загальному розвиткові його інформаційної грамотності. Окреслено можливості використання об’ємного способу інформаційної репрезентації в повсякденній педагогічній практиці. Візуалізація інформаційних масивів знань сприятиме зростанню інформаційної грамотності вчителя, що є перспективним напрямом подальших розвідок.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.


    Муромець, В. Г.
    Розвиток загальних компетентностей студентів магістратури як об’єкт наукових досліджень [Електронний ресурс] / В. Г. Муромець // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 121-130, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.12130. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
загальні компетентності -- студенти магістратури -- компетентнісні засади -- заклади вищої освіти
Анотація: Статтю присвячено теоретичному аналізові концептуальних засад розвитку загальних компетентностей студентів магістратури у закладах вищої освіти. Наголошено, що одними із основних завдань підготовки студентів магістратури є системне підвищення якості освіти на інноваційній основі; визначеність й унормування змісту всіх підсистем освіти, що забезпечує поступовий розвиток загальних (універсальних) компетентностей, конкурентоспроможність на зовнішньому ринку праці, створення сприятливих умов для професійного вдосконалення, розвитку лідерських компетенцій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

13.


    Неведомська, Є. О.
    Як подолати педагогу тривожність студентів? [Електронний ресурс] / Є. О. Неведомська, Т. О. Михайловська // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 131-144, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.13144. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
тривожність -- рівні тривожності -- тривога -- страх -- ситуативна тривожність -- особистісна тривожність
Анотація: У статті розкрито поняття «тривожність», зроблено порівняльний аналіз понять «тривожність», «тривога», «страх», проаналізовано наукову літературу з проблеми тривожності, встановлено мету та завдання експериментального дослідження, розкрито методику проведення експерименту. Дослідженням доведено, що рівень тривожності студента залежить від його типу темпераменту. Такі дані стануть у нагоді педагогам під час навчально-виховного процесу. Розроблено рекомендації педагогам вищих навчальних закладів щодо оптимізації рівня тривожності студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Михайловська, Т. О.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

14.


    Павлюк, Р. О.
    Організація науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки [Електронний ресурс] / Р. О. Павлюк // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 145-156, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.14556. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідницька діяльність -- науково-предметна іншомовна підготовка -- педагогічні умови -- проектування
Анотація: У статті розглянено сучасні підходи до організації науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки. Проаналізовано погляди та підходи сучасних вітчизняних учених до проектування системи науково-дослідницької діяльності студентів. Запропоновано актуальні ідеї вчених щодо розроблення педагогічних умов організації науково-дослідницької діяльності. Представлено переваги та визначено недоліки у загальних підходах до розроблення педагогічних умов організації науково-дослідницької діяльності студентів у контексті науково-предметної іншомовної підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

15.


    Прошкін, В. В.
    Контроль навчальних досягнень з математичних дисциплін у майбутніх економістів [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін, Є. Ю. Грибонос // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 157-168, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.15768. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
контроль -- навчальні досягнення -- майбутні економісти -- математична підготовка -- математичні дисципліни -- вища математика
Анотація: У статті подано систему контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення математичних дисциплін, що спрямована на підвищення якості математичної підготовки студентів і включає наступні компоненти: змістово-функціональний, управлінський, технологічний. Розглянуто особливості застосування програми «OpenTEST» для здійснення тестування студентів. Подано структуру інформаційних пакетів з математичних дисциплін задля забезпечення прозорості освітнього процесу та максимальної інформованості майбутніх фахівців про всі аспекти організації контролю. Представлено вимоги до розроблення системи індивідуальних завдань і науково-методичних матеріалів практико зорієнтованого характеру для самостійної роботи студентів. Окреслено перспективи подальших досліджень, що пов’язані з упровадженням системи контролю навчальних досягнень студентів-економістів у процесі вивчення математичних дисциплін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Грибонос, Є. Ю.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

16.


    Руденко, Н. М.
    Розвиток вітчизняної математичної освіти на рубежі тисячоліть [Електронний ресурс] / Н. М. Руденко // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 169-176, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.16976. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вітчизняна математика -- розвиток математичної освіти в Україні -- академік Самойленко
Анотація: В статті аналізується поняття вітчизняна математика; розглядається внесок у розвиток вітчизняної математики академіка НАН України, доктора фізико-математичних наук А. Самойленка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

17.


    Слюсаревський, Н. М.
    Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету [Електронний ресурс] / Н. М. Слюсаревський // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 177-187, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.17787. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна культура -- корпоративні цінності -- життєві цінності -- лідерство служіння -- регресійний аналіз
Анотація: Ґрунтуючись на результатах дослідження «Особливості сприйняття принципів корпоративної культури викладачами та студентами Київського університету імені Бориса Грінченка (КУБГ)» у статті показано необхідність враховувати в педагогічній комунікації життєві цінності (Ш. Шварц) студентської спільноти, що можуть як сприяти, так і перешкоджати успішному засвоєнню цінностей корпоративної культури. В результаті дослідження встановлено, що на засвоєння студентами цінностей корпоративної культури КУБГ життєві цінності доброзичливості, універсалізму та стимуляції впливають позитивно, а гедонізм негативно
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.


    Cтеблюк, С. В.
    Формування ціннісних орієнтацій у системі економічної підготовки майбутніх фахівців сфери кооперації [Електронний ресурс] / С. В. Cтеблюк // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 188-197, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.18897. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
економічна підготовка -- економічне виховання -- ціннісні орієнтації -- аудиторна і позааудиторна діяльність -- методи
Анотація: У статті розкривається суть поняття «ціннісні орієнтації» і важливість їх у становленні особистості. Схарактеризовано сучасні підходи до формування ціннісних орієнтацій у системі економічної підготовки майбутніх фахівців сфери кооперації. Автором виокремлено традиційні та інноваційні методи виховання, що є ефективними у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів сфери кооперації. Запропоновано окремі форми виховної роботи зі студентами і рекомендовано план їх проведення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

19.


    Терентьєва, Н. О.
    Освіта дорослих в Ірландії і Україні: спільне та відмінне у тенденціях розвитку [Електронний ресурс] / Н. О. Терентьєва, О. І. Ситник // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 198-207, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.198207. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- сучасні тенденції -- розвиток освіти дорослих -- рекомендації з освіти дорослих -- програми навчання освіти дорослих -- форми навчання
Анотація: У статті проаналізовано освіту дорослих в Ірландії та в Україні, виконано порівняльний аналіз сучасних тенденції розвитку освіти дорослих в Ірландії та Україні, надано характеристику основним формам та змісту освіти дорослих в обох країнах. На основі проведеного дослідження автори роблять спробу виокремити спільне та відмінне в освіті дорослих Ірландії для України та обґрунтувати рекомендації щодо використання прогресивних ідей ірландського досвіду з розбудови системи освіти дорослих в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ситник, О. І.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

20.


    Тесленков, О. Ю.
    Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання [Електронний ресурс] / О. Ю. Тесленков // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 208-216, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.20816. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
експериментальна модель -- педагогічні умови -- засоби реалізації -- формувальний експеримент -- майбутні учителі фізичного виховання -- професійна самоорганізація
Анотація: Стаття присвячена висвітленню сутності експериментальної моделі професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання. що лягла в основу формувального експерименту з підготовки студентів до зазначеної діяльності.Автором визначені педагогічні умови, компоненти, критерії і етапи формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання, а саме: адаптаційно-орієнтаційний, інформаційно-збагачувальний, продуктивнотворчий.В основу побудови експериментальної моделі закладено синергетичний підхід, який дозволяє розглядати студента як відкриту самоорганізуючу систему, що прагне до саморозвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)