Пошуковий запит: <.>II=М625259445/2017/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Совгира Т. І. Технологія організації міжнародного телевізійного конкурсу естрадної пісні "Євробачення"/Т. І. Совгира // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.147-152
|
>2.
| Кравченко А. І. Семіотичне значення полігону мистецтв у камерно-інструментальній творчості українських композиторів кінця XX - початку XXI столітть/А. І. Кравченко // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.140-146
|
>3.
| Кавун В. М. Історико-теоретичні аспекти становлення вокального мистецтва/В. М. Кавун // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.160-164
|
>4.
| Супрун О. В. Музика в сучасній соціокультурній ситуації: особливості та напрями дослідження/О. В. Супрун // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.153-159
|
>5.
| Зосім О. Л. "Stabat mater" в українській музичній культурі: від традиції до постмодерних пошуків/О. Л. Зосім, А. А. Білодід // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.110-121
|
>6.
| Бондарчук В. О. Творча особистість Дмитра Гнатюка в мистецьких реаліях України кінця 60-х років XX століття/В. О. Бондарчук // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.106-109
|
>7.
| Казначеєва Т. О. Феномен українського національного танцю в опері М. Лисенка "Енеїда"/Т. О. Казначеєва // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.133-139
|
>8.
| Іванніков Т. П. "Фантазія для джентльмена" Х. Родріго: втілення барокових традицій іспанської гітарної музики/Т. П. Іванніков // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.122-132
|
>9.
| Вежневець І. Л. Символізм віршів П. Елюара у камерно-вокальних творах Франсиса Пуленка/І. Л. Вежневець // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.165-170
|
>10.
| Лу До Полісемія понять: інтермецо, інтермедія, інтерлюдія/До Лу // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.206-211
|
>11.
| Богданов М. М. Музичне піратство в мережі інтернет як явище XXI століття/М. М. Богданов // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.200-205
|
>12.
| Терентьєв Д. Д. Об’єднуючі риси акордики в поп і рок-музиці 1980-х років/Д. Д. Терентьєв // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.218-222
|
>13.
| Морщакова Н. О. Тембрально-виразові можливості фаготу й теоретико-композиційні пошуки М. Г. Денисенко/Н. О. Морщакова // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.212-218
|
>14.
| Перцов М. О. Жанрово-образні трансформації флейтового концерту в творчості українських композиторів XXI ст./М. О. Перцов // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.181-186
|
>15.
| Гомон Т. В. Творчий портрет Бориса Лятошинського 1910-х років: історіографічний екскурс/Т. В. Гомон // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.171-180
|
>16.
| Походзей П. І. Синтез диригентсько-режисерської інтерпретації у втіленні оперного спектаклю (на прикладі Оперної студії НМАУ імені П. І. Чайковського)/П. І. Походзей // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.193-199
|
>17.
| Польовий О. Г. Музика як ідеальний стимул розважальної програми і предмет менеджменту/О. Г. Польовий // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.187-192
|
>18.
| Любченко О. М. Трансформація дозвівллєвих практик у країнах Центрально-Східної Європи/О. М. Любченко // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.35-41
|
>19.
| Донченко Н. П. Традиційні народні та сучасні ігрові форми: класифікаційний орієнтир та характерні дійові ознаки/Н. П. Донченко // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.29-34
|
>20.
| Савченко A. А. Інформаційний вплив на соціокультурний простір/A. А. Савченко // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2017,N Вип. 1.-С.50-55
|
|
|