Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=658.8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Владимирська Г. О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2009
2.

Палеха Ю. І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг/Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха. - 2013
3.

Блайт Д. Основы маркетинга/Д. Блайт ; перекладач М. Ю. Зарицкая. - 2003
4.

Основи маркетингу. - 2004
5.

Хайем А. Маркетинг для "чайников"/А. Хайем ; пер. с англ Г. П. Ижакевич. - 1998
6.

Хопкинс Т. Умение продавать для "чайников"/Т. Хопкинс ; пер. с англ. Н. М. Макарова. - 1997
7.

Берґер Й. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними/Й. Берґер ; перекладач О. Замойська. - 2018
8.

Студинская Г. Я. Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд/Г. Я. Студинская. - 2011
9.

Траут Дж. Новое позиционирование/Дж. Траут, С. Ривкин ; перевод с англ. С. Жильцов ; под ред. Ю. Каптуревского. - 2003
10.

Траут Дж. Маркетинговые войны/Дж. Траут, Э. Райс. - 2005
11.

Котлер Ф. Основы маркетинга/Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг. - 2003
12.

Avery Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan/Jim Avery ; editor Bruce Bendinger. - 2005
13.

Райс Е. Маркетингові війни/Е. Райс, Д. Траут ; перекладач В. Стельмах. - 2021
14.

Берґ Ґ. <25=Двадцять п’ять> ключових моделей управління/Ґ. Берґ, П. Пітерсма ; перекладач В. Луненко. - 2020
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)