Пошуковий запит: (<.>U=658.8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| Владимирська Г. О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2009
|
>2.
| Палеха Ю. І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг/Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха. - 2013
|
>3.
| Блайт Д. Основы маркетинга/Д. Блайт ; перекладач М. Ю. Зарицкая. - 2003
|
>4.
| Основи маркетингу. - 2004
|
>5.
| Хайем А. Маркетинг для "чайников"/А. Хайем ; пер. с англ Г. П. Ижакевич. - 1998
|
>6.
| Хопкинс Т. Умение продавать для "чайников"/Т. Хопкинс ; пер. с англ. Н. М. Макарова. - 1997
|
>7.
| Берґер Й. Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними/Й. Берґер ; перекладач О. Замойська. - 2018
|
>8.
| Студинская Г. Я. Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд/Г. Я. Студинская. - 2011
|
>9.
| Траут Дж. Новое позиционирование/Дж. Траут, С. Ривкин ; перевод с англ. С. Жильцов ; под ред. Ю. Каптуревского. - 2003
|
>10.
| Траут Дж. Маркетинговые войны/Дж. Траут, Э. Райс. - 2005
|
>11.
| Котлер Ф. Основы маркетинга/Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг. - 2003
|
>12.
| Avery Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan/Jim Avery ; editor Bruce Bendinger. - 2005
|
>13.
| Райс Е. Маркетингові війни/Е. Райс, Д. Траут ; перекладач В. Стельмах. - 2021
|
>14.
| Берґ Ґ. <25=Двадцять п’ять> ключових моделей управління/Ґ. Берґ, П. Пітерсма ; перекладач В. Луненко. - 2020
|
|