Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=005.745(082)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 100
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014(477+438):0/Ц 60
Назва : Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 15-16 травня 2013 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київcький університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.014(477+438):005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Педагогіка
Зміст : Особистісно-компетентнісний підхід як інструмент модернізації системи підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців/ В. Р. Міляєва. Особливості розвитку університетської освіти у Нідерландах в умовах форсування загальноєвропейського освітнього простору/ Л. І. Заяць. Нормативно-правове забезпечення інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу/ Л. В. Козак. Експериментально-педагогічні засади реформування вітчизняної освіти наприкінці ХІХ-ХХ ст./ І. В. Леонтьева. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва/ К. О. Линьов. Аксіологічний аналіз як інноваційний ресурс формування художнього світовідношення майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. М. Ткач.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :286 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Ціна : 56.77, 45.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.01+81]:001.891:005.745(082) + 001.891:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія
Освіта-- Професійна
Психологія
Педагогіка-- Соціальна
Філологія
Технології-- Інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--професійна освіта--психологія--соціальна педагогіка--філологія--іноваційні технології
Зміст : Вступне слово/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка)/ О. В. Дудар. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів/ Л. І. Заяць. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості/ Л.М. Калініченко. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття/ О.В. Магера. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст./ Н.О. Обловацька. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя/ C. M. Процька. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. Ш. Алієва. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. Особливості обліку поточних зобов'язань/ К. Д. Генераленко. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців/ О. М. Глушак. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти/ А.Ю. Крикун. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів/ Н. П. Мазур. Фахова компетентність учителя музики/ С. В. Світайло. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога/ О. В. Таран. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини/ Ю. В. Бреус. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю/ О. В. Красницька. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку/ А. А. Теплюк. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон")/ І. С. Акопян. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект/ В. Є. Годіон. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками/ C. O. Евтушенко. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна/ М. О. Журавльова. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов/ В. І. Мельник, О. Ю. Качан. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. Мережеві технології: використання вебінарів/ Д. М. Бодненко. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації/ Т. Г. Купрій. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі/ О. В. Дудник. Сутність поняття "інформаційне суспільство"/ P.O. Павлюк. Оціночні дослідження у паблік рилейншз/ Ю. М. Шафаренко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477-25)"18/19"/К 38
Назва : Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 22 травня 2013 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477-25)"18/19":008]:005.745(082) + 008:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Соціологія-- Культура
Історія Києва
Зміст : Творчість як місія чи творчість як мистецтво: Борис Грінченко і літературний процес межі ХІХ-ХХ століть/ О. В. Єременко. Проблеми національного самоусвідомлення українського народу: полеміка Бориса Грінченка з Михайлом Драгомановим і сучасність/ О. Гринів. Київська публіка і громада в театральних контрверсіях. Випадок Бориса Грінченка/ Г. Веселовська. Архітектурний образ Києва XIX - початку XX ст. і суспільні трансформації наступних десятиліть/ І. Гирич. Кіножиття Києва початку XX століття / Л. Брюховецька. Борис Грінченко і створення Київської "Просвіти"/ О. І. Бонь. М. Х. Бунге - вчений, державний діяч і реформатор/ В. Васильчук. Публікація Марії Грінченко "Хто народові ворог?" в контексті національних очікувань початку ХХ століть/ Ф. Л. Левітас. Києвознавчі розвідки у науковій спадщині Володимира Щербини/ А. Железко. Видатний киянин Володимир Антонович (1830-1908)/ О. Тарасенко. Значення організаторської діяльності В.Л. Кирпичова в становленні Київського політехнічного інституту/ С. Радогуз. Діяльність Київського товариства сприяння початковій освіті (1882-1918)/ Г. Рафальська. Образ міста у творчості Михайла Булгакова тв Іллі Еренбурга/ Я. О. Поліщук. Поезія Бориса Грінченка у творчості українських композиторів кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Євген Куришевич. Листування А. Кримського із Б. Грінченком: діалог сучасників/ С. О. Євтушенко. Київський період у житті й творчій діяльності Олександра Матвійовича Лазаревського/ О. Походяща. Музично-просвітницька праця композитора Кирила Стеценка в добу Бориса Грінченка/ С. Й. Лісецький. Школа бандури Сергія Баштана/ І. Дружга. Історичні аспекти розвитку українського театру (на матеріалі листування Бориса Грінченка та Марка Кропивницького)/ І. В. Погребняк. Київський модерн: творчість Е. Брадтмана крізь призму століть/ А. М. Гунька. Микола Лисенко і "Київська Громада"/ С. В. Світайло. Музичне середовище Києва другої половини ХІХ - початку ХХ століття як соціокультурне явище/ О. С. Мусіяченко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01+81]:001.891/Д 70-630220409
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІ щорічної Всеукраїнської наук.-практ. конференції (19 квітня 2012р.)
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :360 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 64.53, 60.00, грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01+81]:001.891:005.745(082) + 001.891:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта-- Історія
Наука-- Дослідження-- матеріали конференцій
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(4), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81’1:005.745(082)/С 48
Назва : Слово і речення: синтактика, семантика, прагматика : матеріали Міжнародної наукової конференції, 10-12 жовтня 2013 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університетт імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :315 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 16.01
УДК : 81’1:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Синтаксис
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2/.3:005.745(/Р 31-543494682
Назва : Реалізація наступності дошкільної і початкової освіти : всеукраїнська науково-практична конференція, 14-15 травня 2009 р. : збірник матеріалів
Вихідні дані : Київ: КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2009
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка, Інститут дошкільної, початкової і мистецької освіти, Інститут післядипломної педагогічної освіти, Університетський коледж :
ДРНТІ : 14.23.07 + 14.25.07
УДК : 373.2/.3:005.745(082) + 373.2 + 373.3 + 005.745(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна освіта-- Початкова освіта
Примірники : всього : Ф2(5), ГП ЧЗ(2), Ф1(2)
Вільні : Ф2(5), ГП ЧЗ(2), Ф1(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:005.745/А 40-745416340
Назва : Акмеологія - наука ХХІ століття : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 30 травня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :510 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Українська академія акмеологічних наук :
ДРНТІ : 15.01.07
УДК : 159.922.6:005.745(082) + 005.745(082) + 37.015.3
Предметні рубрики: Акмеологія
Зміст : Акмо-особистість, акме-суспільство, акме-країна/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Соціально-педагогічні теорії та технології як культурний простір актуалізації акмеїстичних концептів/ О. Ю. Щербина-Яковлева. Європейські вимоги до критеріїв ефективності професійної підготовки фахівців/ С. О. Сисоєва. Пріоритети успішної соціалізації особистості: у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ Н. М. Чернуха. Педагогічна акмеологія як складова загальної акмеології/ С. С. Пальчевський. Становление юридической акмеологии: теоретический аспект/ Г. Х. Яворская. Лінгводидактичні орієнтири у фаховій підготовці магістрантів-філологів/ С. О. Караман. Професійне самопізнання майбутніх учителів у процесі навчальних і педагогічних практик/ Л. С. Рибалко, Ю. І. Єрмак. Прикладна і професійна акмеологія та кібернетичні акме-технології їх реалізації/ В. М. Антонов. Теоретико-методологічні засади тендерної акмеології/ В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. Емоційна зрілість старшого дошкільника до навчання у школі/ Н. М. Гордій. Самоосвіта батьків як умова ефективності виховної діяльності в родині/ Т. М. Демиденко. Розвиток особистості студентської молоді (європейський досвід)/ О. В. Мельниченко. Психологічний зміст кризи віку ранньої зрілості/ Н. В. Карпенко. Акмеологічпий погляд на ритуали у сучасній спортивній субкультурі/ В. І. Сіткар. Освіта — шляхи розвитку/ А. П. Черниш. Дослідження механізмів впливу комп'ютерних ігор на психіку гравця/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Дослідження психологічної залежності від комп'ютерних ігор дітей підліткового віку/ І. М. Чорна, М. Я. Чорний. Акмеологічний підхід у навчально-виховній роботі з іноземними студентами ВТНЗ/ Н. В. Руденко. Соціальне та психологічне консультування як складові професійної діяльності в галузі освіти/ І. І. Тригуб. Лингводидактическая модель развития диалогической речи учащихся 5-х классов в процессе обучения крымскотатарскому языку/ Н. М. Яяева. Развитие творческого потенциала будущего учителя в условиях акмеотехнологического комплекса / Л. Л. Дубасенюк. Акмеологічні ресурси розвитку творчого потенціалу особистості вчителя / Л. Б. Паламарчук. Акмеологічний ресурс розвитку творчого потенціалу особистості фахівця з фізичного виховання та спорту/ Л. П. Сущенко. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до педагогічної творчості з позиції акмеологічного підходу/ C. M. Гаврилюк. Мовна дослідницька компетентність учня з погляду акмеологічної науки/ С. А. Омельчук. Петро Лесгафт як акме-особистість/ Ю. В. Черпак. Професійний розвиток майбутнього соціального працівника в освітньому просторі університету: акмеологічні аспекти/ С. П. Архіпова. Особливості акмеологічного розвитку учителя в системі післядипломної освіти/ Є. П. Голобородько. Акмеологічний аспект діагностування готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. М. Мартиненко. Самореалізація майбутнього вчителя через систему організації самостійної навчальної діяльностіі як засіб формування його акмеологічності/ О. В. Малихін. Самостійна робота студента-філолога як складова його професійної підготовки/ В. П. Олексенко. Професійна підготовка майбутнього вчителя-філолога: акмеологічне дослідження/ І. В. Соколова. Акмеологічні аспекти формування професійної компетентності майбутнього фахівця/ В. І. Тернопільська. Акмеологічний ресурс проблемного підходу у підготовці фахівців української словесності/ З. П. Бакум, О. В. Караман. Особливості застосування модульно-рейтингової технології в особистісно зорієнтованій професійній підготовці педагогів/ В. Г. Антонюк. Розвиток студента як особистості в аспекті професійної діяльності/ О. В. Іванова. Соціально-педагогічні особливості досягнення акме-вершин майбутніми соціальними педагогами та соціальними працівниками під час навчання/ С. М. Калаур. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко. Фактори формування акмеологічиої культури вчителя/ Л. П. Кузьменко. Формування мотивації навчальної діяльності студента як майбутнього фахівця/ Л. М. Рось. Акмеологічпі засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю/ О. Г. Марченко. Формування комунікативних умінь у професійній підготовці фахівців соціальної сфери/ О. Г. Платонова. Акмеологічні технології саморозвитку майбутнього викладача вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Розвиток професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти/ О. В. Таран. Формування нового мислення як ноосферного утворення/ Н. О. Терентьєва. Професійна компетентність фахівців з журналістики та інформації: акмеологічпий аспект/ Я. С. Фруктова. Акмеологічинй підхід до професійної підготовки педагога/ М. С. Швед. Самореалізація студентів на заняттях з економічних дисциплін/ Ю. О. Гайдученко. Акмеологічпий підхід майбутніх психологів до консультативної діяльності/ Н. Р. Байбекова. Особливості формування корпоративної культури у майбутніх менеджерів/ М. Г. Чобітько. Акмеологічний аналіз як центральна ланка акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера вищого навчального закладу/ О. М. Галус, В. М. Гладкова. Організація соціально-педагогічної роботи з дітьми мігрантів у загальноосвітніх навчальних закладах (акмеологічний підхід)/ Л. М. Завацька. Управлінські акметехнології : сутність, види, особливості/ Г. С. Сазоненко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф2(2), Ф3(2), ГП КС(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477-25)"18/19"/К 38-815266421
Назва : Київ і кияни у соціокультурному просторі ХІХ-ХХІ століть: шевченкознавчий дискурс (до 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка) : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29 травня 2014 року в місті Києві
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :265 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Національний музей Тараса Шевченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477-25)"18/19":008]:005.745(082) + 008:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Історія-- Україна
Шевченкознавство
Зміст : Місто Київ як військово-адміністративний центр у першій половині XIX ст./ А. Скрипник. Студенство Університету св. Володимира доби Шевченка: соціокультуриий портрет/ О. Драч. Українське національно-державне відродження як здійснення пророцтва Тараса Шевченка/ О. Гринів. Фінанси Києва першої половини XIX ст./ В. Студінський. Шевченкова візія козацької України/ В. Щербак. Полтавські корені Миколи Гулака (1821-1899), співзасновника Кирило-Мефодіївського товариства/ І. Петренко. Тарас Шевченко у житті і творчій спадщині митрополита Василя Липківського/ А. Л. Зінченко. Шевченко-денді/ Я. О. Поліщук. Київські храми у творах Тараса Шевченка/ Н. Орлова. Останнє українське літо: 1859 рік в поезії та малярстві Тараса Шевченка/ Л. Остафіїва. Київські місця Тараса Шевченка 1845-1847 рр./ Г. Мрозек. Філософсько-політичні аспекти у творчості Тараса Шевченка/ А. Желєзко. Вшанування Тараса Шевченка Володимиром Антоновичем/ О. Тарасенко. Історичні і літературні параметри кобзарства як культурологічного феномена: Шевченкова інтерпретація/ О. В. Єременко. Постать і творчість Т. Шевченка у культурно-просвітницькій діяльності передового українства початку XX ст. (на прикладі В. Липинського)/ І. Г. Передерій. Образ Тараса Шевченка у музичному середовищі Києва другої половини XIX - початку XX ст./ О. Мусіяченко. Сторіччя від дня народження Тараса Шевченка: заборонене, проте відзначене свято (за матеріалами періодичних видань)/ А. Юхимець. Образ Тараса Шевченка як інструмент політичного впливу: події українського національного відродження у Києві після Лютневої революції 1917 р./ В. Лозовий. Київські німці: погляд крізь століття/ В. Васильчук. Шевченківські музеї Києва в живописі та графіці XX століття (з колекції Національного музею Тараса Шевченка та Літературно-меморіального будинку-музею Т. Г. Шевченка)/ Т. Чуйко. Тарас Шевченко та Микола Лисенко: творча "співпраця" великих українців/ Б. Гальчинський. До історії нездійсненого пам'ятника Т. Г. Шевченкові в Києві / О. Мокроусова. Будинок-музей Тараса Шевченка і Надія Суровцова: на перехрестях історії / О. Карпенко. Академік Олекса Новицький у київському шевченкознавстві 1920-1930 років/ О. І. Бонь. Тарас Шевченко у житті та творчій долі шістдесятників (за матеріалами спогадів Ірини Жиленко "Homo fericns")/ С. Кіраль, Н. Лисенко. Наукова шевченкіана 1920-х років: спроби деконструкції шевченківського канону/ Л. Буряк. Меморіальний музей "Хата на Пріорці" — знакове шевченківське місце на мапі Києва / Ю. Ермоленко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), ГП ІБВ(1), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(3), ГП ІБВ(1), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 008(436)(092)"17"/Д 85-303643477
Назва : Олександр Духнович і наша сучасність : Матеріали міжнародної наукової конференції, Пряшів, 20-21 червня 2003 р.
Вихідні дані : Братислава: VEDA, 2005
Кільк.характеристики :274 с
Серія: Науковий збірник музею українсько-руської культури у Свиднику; Вип. 23
ISBN, Ціна 978-80-224-0888-2:
ДРНТІ : 13
УДК : 008(436)(092)"17":005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Культура-- Персоналії --Австрійська республіка
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477-25)"18/19"/К 38-385151824
Назва : Київ і кияни у соціокультурному просторі ХІХ - ХХІ століть: європейський цивілізаційний вимір : матеріали V щорічнної Всеукраїнської науково-практичної конференції, 27 травня 2015 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :262 с :
ДРНТІ : 04.21 + 03.27
УДК : 94(477-25)"18/19":008]:005.745(082) + 005.745(082) + 008:005.745(082)
Предметні рубрики: Суспільні науки
Історія України-- Київщинознавство
Літературознавство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальне середовище--киевская старина--археологічний комітет
Зміст : Західна цивілізаційна орієнтація України: обґрунтування М. Грушевського і сучасність/ 0. І. Гранів. Київ у німецькомовних брошурах та путівниках у міжвоєнний період / О. М. Радченко. Архів В. Маслова в НБУ ім. В.І. Вернадського як джерело для вивчення культурної історії панських садиб Прилуччини у XIX ст./ М. М. Будзар. Київський міжнародний конкурс молодих піаністів пам'яті Володимира Горовиця: європейський цивілізаційний вимір/ Є. В. Куришев. Підготовка молодих мистецтвознавців у гуртку "Studio" у 1920-1930 рр./ М. Л. Січка. Освітньо-наукові традиції гуманітарних вишів Києва у другій половині XIX - на початку XX ст./ Н. М. Левицька. Образ Києва першої половини XIX століття у спогадах, опублікованих у часопису "Киевская старина"/ О. О. Товстік. Проект вищої жіночої освіти в інтелектуальному середовищі Києва другої половини XIX - початку XX ст. : гендерний вимір / О. О. Драч. Проща до Києва як соціокультурне явище/ Є. А. Ковальов. Фотографії та малюнки архіву Павла Альошина як джерело з історії архітектури Києва: нові знахідки та атрибуції / О. Т. Мокроусова. Чисельність і склад населення Києва у XVIII ст./ В. О. Щербак. Історія повсякдення літературного процесу у 1920-х - 1930-х pp. (на матеріалах мемуарної літератури, психологічний аспект)/ Л. М. Чорна. Наукова інтелігенція Києва в умовах нацистського окупаційного режиму 1941-1942 рр./ О. О. Салата. Київські пам'ятники Тарасу Шевченку в контексті утвердження радянської моделі вшанування пам'яті поета / Г. В. Рафальська. Історія створення в окупованному Києві Української Книжкової Палати (1941 р.)/ І. С. Тарнавський. Обставини перебування військовополонених РСЧА в окупованому нацистами Києві/ В. А. Полуда. "Але головне було - наука" : київський період життя Олени Апанович у спогадах та листах/ С. В. Савченко. "Київський період" життєвого і наукового шляху історика Наталії Мірзи-Авакянц (1888-1940)/ І. М. Петренко. Василь Базилевич і діяльність Софійської Комісії всеукраїнського археологічного комітету / О. І. Бонь. Спогади про В. Б. Антоновича/ О. О. Тарасенко. Надія Тарновська: перехрестя долі / Н. М. Товстоляк. Створення музею на кафедрі археології Київського Державного університету імені Т. Г. Шевченка під керівництвом Л. М. Славіна / Д. В. Черкаська. Київ у житті та творчості художниці Людмили Морозової/ O. A. Гуменюк. Музично-театральна творчість Миколи Лисенка у контексті українського національного відродження другої половини XIX - початку XX ст./ Б. А. Гальчинський. Музика у повсякденному житті київської інтелігенції на сторінках щоденника О.Ф. Кістяківського/ О. С. Мусіяченко.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(3), ГП АБ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(3), ГП АБ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07:373]:005.74/П 78-100377593
Назва : Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональних науково-практичних конференцій 2014-2015 рр.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :440 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.07:373]:005.745(082) + 373:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проблеми--школа--управління--лідерство--медіаційні технології--психологічний клімат
Зміст : Лідерство як інструмент трансформації управління у загальноосвітньому навчальному закладі/ К. О. Линьов. Зміст правової компетентності керівника навчального закладу в Україні та США/ Н. О. Давидова. Сучасна школа в трансформаційному суспільстві та її вплив на формування цінностей підростаючого покоління в контексті відродження духовної нації/ Г. П. Канафоцька. Нормативно-правове забезпечення діяльності із залучення додаткових ресурсів до ЗНЗ/ С. С. Логачова. Формування організаційних цінностей педагогічного колективу/ В. А. Нідзієва. Комунікативна компетентність керівника ЗНЗ як запорука ефективності управлінського процесу/ Н. М. Пилипченко. Створення умов успішного формування та реалізації особистості/ А. П. Черниш. Розвиток комунікативної компетентності керівників навчального закладу в системі кваліфікації/ В. Я. Шуть. Проблеми реалізації стратегій розвитку шкіл у сучасних умовах та шляхи їх розв’язання/ Л. Ф. Василевич. Медіація у школі: від інновації до повсякденної практики/ А. І. Гусєв. Організація командної роботи колективу навчального закладу/ А. М. Бєлишева-Кімнатна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у реалізації освітніх проектів в умовах інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу/ М. А. Бовсуновська, О. Л. Бондарчук, А. Г. Панченко. Побудова інноваційного освітнього середовища/ О. І. Буковська, І. О. Линьова. Підготовка вчителів вечірньої школи до здійснення дистанційного навчання/ І. М. Закомірний, О. В. Лавриненко. Ефективне управління: майстерність чи талант?/ В. О. Кобижча, Валентина Яківна Шуть. Впровадження моніторингу освіти в практику приватного навчального закладу/ О. М. Ковальова, В. В. Павлюк. Організація семінару-практикуму "Готовність учителів до інноваційного навчання"/ Л. В. Козлова, А. Г. Панченко. Паблік рилейшнз у контексті соціальної відповідальності позашкільного навчального закладку/ О. С. Кочеткова, Т. В. Поспєлова. Інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу в умовах креативної освіти/ С. І. Кроп, О. С. Наумук, В. П. Руденко. Правові аспекти управління дошкільним навчальним закладом/ С. В. Кузьміна, Н. О. Давидова. Педагогічний моніторинг у навчально-виховному процесі: проблеми впровадження і перспективи/ Т. В. Куликовська, І. О. Линьова. Підвищення власної ефективності керівника/ О. В. Новік, Т. В. Поспєлова. Розбудова інформаційного простору ЗНЗ як стратегія інноваційного розвитку (на прикладі українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка)/ О. Я. Осадча, І. О. Линьова. Інноваційні підходи до організації науково-дослідницької діяльності учнів - членів наукового товариства "Дослідник" ліцею податкової та рекламної справи № 21 міста Києва/ Л. М. Панчук, В. П. Руденко. Керівний вплив у процесі регулювання безпеки життєдіяльності в навчальному закладі спортивного спрямування/ О. І. Семенюшко, В. В. Сокол, О. Г. Башук. Правове регулювання відкриття приватного дошкільного навчального закладу/ Т. В. Сметюх, Н. О. Давидова. Удосконалення професійної майстерності педагогічних працівників шляхом впровадження нових педагогічних технологій в умовах спеціалізованої школи/ Є. В. Соколова, І. О. Линьова. Юридична відповідальність керівника навчального закладу за порушення трудового законодавства/ О. В. Соловей, Н. О. Давидова. Впровадження сучасних інформаційних систем у загальноосвітніх навчальних закладах/ А. М. Турченюк, І. В. Клименко. формування правової компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу/ Л. А. Чубук, Н. О. Давидова. Управління загальноосвітнім навчальним закладом на принципах лідерства/ О. А. Шевчук, С. А. Калашнікова. Особливості стилю керівництва дошкільним навчальним закладом/ Т. М. Шигида, С. І. Редько. Форми організації навчального процесу у вечірній школі/ Л. В. Штефан, О. В. Лавриненко. Розвиток освітньо-інформаційного середовища навчально-виховного комплексу "Всезнайко" засобами мереживих технологій та дистанційної освіти для дошкільників/ О. П. Штихалюк, І. А. Юхно, Я. С. Бабич. Управління попередженням та усуненням конфліктів у закладах освіти/ О. В. Антощак, І. О. Линьова. Використання технології медіації для вирішення конфліктів у навчальному закладі/ Н. В. Бондаренко, А. І. Гусєв. Використання прийому перефразування в управлінській діяльності керівника навчального закладу/ С. П. Вакуленко, А. І. Гусєв. Управління формуванням сприятливого клімату в педагогічному колективі навчального закладу/ В. В. Войнова-Олійник, С. І. Редько. Управління формуванням позитивного іміджу сучасного дошкільного навчального закладу/ Д. А. Грановська, С. І. Редько. Правові засади вирішення конфліктних ситуацій у ЗНЗ/ Т. О. Гринюк, Н. О. Давидова. Впровадження медіаційних технологій у навчально-виховний процес. З досвіду Слов’янської гімназії/ С. І. Деріга, А. І. Гусєв. Інформаційно-психологічна безпека дітей шкільного віку/ К. В. Ковальчук, В. В. Павлюк. Особливості управління конфліктом у педагогічному колективі дошкільного навчального закладу/ О. В. Кузнєцова, К. О. Линьов. Організаційні передумови для проведення медіацій у сучасній школі/ В. П. Пекло, А. І. Гусєв. Значення соціально-психологічного клімату в спеціальному закладі освіти/ В. Л. Чайко, А. І. Гусєв. Реалізація концепції посткомп’ютерної освіти в освітньому просторі гімназії/ І. А. Авраменко, В. Я. Шуть. Організаційно-педагогічні засади дослідно-експериментальної роботи з учнівською молоддю/ О. В. Вербицька, В. Я. Шуть. Організація роботи з атестації працівників школи/ О. А. Гентош, А. Г. Панченко. Напрями вдосконалення науково-методичної роботи у навчальному закладі/ М. Д. Гончарук, А. Г. Панченко. Формування творчих здібностей учнів початкових класів шляхом використання інноваційних технологій/ Н. А. Грудницька, В. Я. Шуть. Формування та розвиток культурно-мовних цінностей, іншомовної комунікації компетентності гімназистів на уроках іноземної мови/ Н. О. Джигора, В. Я. Шуть. Мотивація розвитку професійної педагогічної іншомовної компетентності вчителів у методичній роботі початкової школи/ О. В. Дмитренко, Т. В. Поспєлова. Удосконалення процесу управління науково-методичною роботою у загальноосвітньому закладі/ Л. В. Жук, І. О. Линьова. Управління методичною роботою в загальноосвітньому навчальному закладі/ К. С. Зайцева, А. Г. Панченко. Метод проектів як засіб навчання і виховання школярів молодших класів/ Л. М. Кметь, С. С. Логачова. Зміст і форми методичної роботи у сучасній школі/ К. В. Кондрицька, А. Г. Панченко. Управління освітнім проектом як формою організації профільного навчання у позашкільному навчальному закладі/ О. Г. Козійчук, І. О. Линьова. Проблема наступності під час переходу з початкової школи в основну/ Ю. Ю. Кричевська, О. В. Лавриненко. Організація навчально-виховної роботи у ЗНЗ. Метод проектів/ Л. П. Мартиненко, А. Г. Панченко. Роль краєзнавства в національно-патріотичному вихованні дітей/ Л. М. Пазюк, А. М. Пастушенко, В. Я. Шуть. Внутрішньошкільний контроль як інструмент управління якістю навчання учнів/ Д. І. Петренко, А. Г. Панченко. Робота педагогічного колективу навколо імені, яке носить школа/ Л. І. Писаренко, О. В. Чуба, В. Я. Шуть. Експертнре оцінювання методичної роботи у дошкільному навчальному закладі/ А. О. Плужникова, А. Г. Панченко. Роль інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні навчальним закладом/ А. В. Романенко, С. С. Логачова. Організація науково-методичної роботи в ліцеї в умовах поєднання класичної системи з інноваційними освітніми методиками й технологіями/ Н. В. Сергєєва, С. С. Логачова. краєзнавчий проект "Від історії маленької Батьківщини - до історії країни" у національно-патріотичному вихованні молоді/ Т. Ю. Стельмах, В. Я. Шуть. Інформаційна культура в контексті формування організаційної культури загальноосвітнього навчального закладу/ Н. В. Тютюнникова, В. Я. Шуть. Досвід впровадження педагогічних інновацій у виховну систему гімназії-інтернату №13 м. Києва/ В. О. Дзюба, І. О. Линьова. Основні функції управління виховним процесом у загальноосвітньому навчальному закладі/ О. Ю. Доценко, І. О. Линьова. Формування здорового способу життя засобами арт-технологій/ С. К. Максимець, І. А. Сидоренко, І. О. Линьова. Перспективи діяльності дитячо-юнацької хореографічної студії імені Миколи Коломійця "Щасливе дитинство" в сучасних умовах/ О. В. Побежимова, С. С. Логачова. Особливості організації навчально-виховного процесу для дітей із затримкою психічного розвитку в школах-інтернатах/ Н. В. Саратин, А. П. Черниш. Стан та перспективи розвитку приватної дошкільної освіти Київщини/ М. С. Сліпенко. Виховна робота як складова профільно орієнтованого загальноосвітнього навчального закладу/ А. С. Усматова, І. О. Линьова. Превентивне виховання ліціїстів - технологія виховання свідомо активних громадян/ Г. О. Щербій, С. І. Редько.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.2/М 74
Назва : Мова. Суспільство. Журналістика : збірник матеріалів XVIII міжнародної науково-практичної конференції з проблем функціонування і розвитку української мови "Мова. Суспільство. Журналістика" (на пошану професорів А. І. Мамалиги та О. Д. Пономарева з нагоди ювілеїв) (Київ, 6 квітня 2012)
Вихідні дані : Київ: Київський університет, 2012
Кільк.характеристики :278 с
Ціна : 30.00 грн.
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.161.2:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Українська мова-- Журналістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): pr-освіта--мас-медіа--репортаж--обробка новин--телебачення
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.2/М 74
Назва : Мова. Суспільство. Журналістика : за матеріалами XV міжнародної науково-практичної конференції з проблем функціонування й розвитку української мови "Культура мови сучасних мас-медіа в системі соціальних комунікацій" (Київ, 10 квітня 2009)
Вихідні дані : Київ: Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, 2011
Кільк.характеристики :266 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики
Ціна : 28.00 грн.
ДРНТІ : 16.41.21
УДК : 811.161.2:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Українська мова-- Журналістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовна проблема--мовна культура журналістів--міська топонімія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.162.1(092):00/П 63-206959669
Назва : Постать Юліуша Словацького у полікультурному просторі : зб. матеріалів Міжнар. наукової конференції (14-16 жовтня 2006 р.)
Вихідні дані : Київ: Вид-во КОГПІ, 2011
Кільк.характеристики :234 с
ISBN, Ціна 978-966-1546-06-5: 73.00 грн.
ДРНТІ : 17.09
УДК : 821.162.1(092):005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Літературознавство-- Польська література-- Персоналія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): елегія--романтичність--новаторство
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.25:005.745/О-72-197901659
Назва : Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конф., 12 листопада 2015 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :207 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Українсько-турецький центр "Сяйво", Українська академія акмеології
Ціна : 40.94 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.014.25:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Міжнародні навчальні організації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студентська молодь--гендерний--мультикультуралізм--транснаціональний
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016:82(100)/А 43-285646154
Назва : Актуальні проблеми науково-методичного забеспечення викладання зарубіжної літератури в навчальних закладах України : збірник матеріалів конференції
Вихідні дані : Київ: Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Бориса Грінченка, 2001
Кільк.характеристики :219 с
ISBN, Ціна 966-7548-19-8: 20.00 грн.
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.5.016:82(100)]-021.121:005.745(082) + 005.745(082) + 373.5.016:82(100)]-021.121
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання -- Зарубіжна література-- Актуальні проблеми
Зарубіжна література
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вивчення--перекладна література--програми--модельний урок
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016:82(100)/А 43-739881028
Назва : Актуальні проблеми науково-методичного забеспечення викладання зарубіжної літератури в навчальних закладах України : збірник матеріалів конференції. Ч. 2
Вихідні дані : Київ: Українська асоціація викладачів зарубіжної літератури, 2002
Кільк.характеристики :60 с
Колективи : Українська асоціація викладачів зарубіжної літератури
ISBN, Ціна 966-7701-18-2: 20.00 грн.
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.5.016:82(100)]-021.121:005.745(082) + 373.5.016:82(100)]-021.121 + 005.745(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання -- Зарубіжна література-- Актуальні проблеми
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вивчення--перекладна література--програми--модельний урок
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія - науковий напрям інтегрованого пізнання освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції, 15 груд. 2010 р., [м. Київ]
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :191 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Українська Академія Акмеологічних Наук, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.09:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освітологія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 343.211.3:005.745/Є 24-717496429
Назва : Європейські та міжнародні підходи до захисту прав людини : матеріали регіональної науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 року
Вихідні дані : Київ: Київ ун - т ім. Б. Грінченка, 2017
Кільк.характеристики :208 с
Ціна : 45.66 грн.
ДРНТІ : 10
УДК : 343.211.3:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Матеріали конференції-- Права людини-- Захист прав людини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): права людини
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5)
Вільні : ГП ЧЗ(5)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)