Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Реклама -- Рекламна кампанія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/A95
Автор(и) : Avery, Jim
Назва : Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan
Вихідні дані : Hudson: The Copy Workshop, 2005
Кільк.характеристики :267 p.
ISBN, Ціна 1-887229-06-X: Б.ц.
ДРНТІ : 72.75.55
УДК : 658.8
Предметні рубрики: Маркетинг-- Реклама-- Рекламна кампанія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): таргет--entrepreneurs--підприємництво--planning point--планування--record keeping--облік--purchase cycle--купівельний цикл--competitive sales--конкурентоспроможні продажі--бюджет--маркетологічна стратегія--рекламна кампанія--мерчендайзинг--акційна продукція--advertising media--рекламні медіа--target groups--цільова група--цільова аудиторія
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити 
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)