Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>R=72.75.55$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1:7.012(075.8/С 43-997559189
Автор(и) : Скляренко, Наталія, Романюк, Ольга
Назва : Соціальна реклама в контексті дизайну : навчальний посібник для студентів спеціальності "Дизайн" денної та заочної форми навчання
Вихідні дані : Київ: Видавець Олег Філюк, 2017
Кільк.характеристики :184 с
Колективи : Луцький національний технічний університет
ISBN, Ціна 978-966-373-745-4: 234.00 грн.
ДРНТІ : 72.75.55
УДК : 659.1:7.012(075.8) + 7.012(075.8)
Предметні рубрики: Соціальна реклама
Дизайн
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поліграфічна продукція--курсове проектування--демонстраційна графіка--істрія--носії соціальної реклами
Примірники : всього : ГП АБ(17)
Вільні : ГП АБ(17)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1/О-11
Автор(и) : Оґілві, Девід
Назва : Про рекламу
Вихідні дані : Харків: Клуб Сімейного Дозвілля, 2019
Кільк.характеристики :288 с.: іл.
ISBN, Ціна 978-617-12-5423-7:
ДРНТІ : 72.75.55
УДК : 659.1
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--advertising--телереклама--tv commercials--друкована реклама--print advertising--в2в-реклама--реклама корпорацій--advertising of corporations--маркетинг--marketing
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/A95
Автор(и) : Avery, Jim
Назва : Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan
Вихідні дані : Hudson: The Copy Workshop, 2005
Кільк.характеристики :267 p.
ISBN, Ціна 1-887229-06-X: Б.ц.
ДРНТІ : 72.75.55
УДК : 658.8
Предметні рубрики: Маркетинг-- Реклама-- Рекламна кампанія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): таргет--entrepreneurs--підприємництво--planning point--планування--record keeping--облік--purchase cycle--купівельний цикл--competitive sales--конкурентоспроможні продажі--бюджет--маркетологічна стратегія--рекламна кампанія--мерчендайзинг--акційна продукція--advertising media--рекламні медіа--target groups--цільова група--цільова аудиторія
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити 
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.126/Б 41
Автор(и) : Бейлі, Саймон, Мілліґан, Енді
Назва : Міфи про брендинг : бренд - це всього лише логотип та інші поширені непорозуміння
Вихідні дані : Харків: Фабула #PRO, 2020
Кільк.характеристики :253 с
Серія: #PROBUSINESS
ISBN, Ціна 978-617-09-6010-8: 280.00 грн.
ДРНТІ : 72.75.55
УДК : 659.126
Предметні рубрики: Паблік рілейшнз-- Брендинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--реклама--логотип--бізнес--маркетинг--соціальна відповідальність
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4/Т 56
Автор(и) : Томас, Мартін
Назва : Посібник "The Financial Times" зі стратегії для соціальних медіа : як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд
Вихідні дані : Харків: Фабула #PRO, 2020
Кільк.характеристики :302 с
Серія: #PROBUSINESS
ISBN, Ціна 978-617-09-6383-3: 280.00 грн.
ДРНТІ : 72.75.55
УДК : 659.4:316.77 + 316.77
Предметні рубрики: Паблік рілейшнз-- Соціологія зв’язку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні медіа--визначення цілей--соціальний інтелект--планування--дії--контроль--грамотність соціальних медіа--управління особистим брендом--інструмент лідерства
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(3)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.126:004/Р 79
Автор(и) : Роулз, Деніель
Назва : Цифровий брендинг : повне покрокове керівництво зі стратегії, тактики, інструментів та вимірювань . -Друге видання
Вихідні дані : Харків: Фабула #PRO, 2020
Кільк.характеристики :254 с
Серія: #PROBUSINESS
ISBN, Ціна 978-617-09-6430-4: 280.00 грн.
ДРНТІ : 72.75.55
УДК : 659.126:004 + 004
Предметні рубрики: Паблік рілейшнз-- Брендинг, цифровий
Цифровий брендинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--інтернет-реклама--мобільні пристрої--email-маркетинг--трансмедійні кампанії--вимірювання цифрового брендингу
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(5)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(5)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.126/С 16
Автор(и) : Саленбахер, Юрґен
Назва : Креативний особистий брендинг
Вихідні дані : Харків: Фабула #PRO, 2019
Кільк.характеристики :223 с
Серія: #PROBUSINESS
ISBN, Ціна 978-617-09-5939-3: 280.00 грн.
ДРНТІ : 72.75.55
УДК : 659.126
Предметні рубрики: Паблік рілейшнз-- Брендинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сила зміни--переосмислення--творче мислення--гібридна робота мозку--особистий брендинг--тренерство--цілі--креативнеосмислення брендингу
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(5)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(5)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.05/П 77
Автор(и) : Прищенко, Світлана Валеріївна
Назва : Дизайн і реклама: ілюстрований глосарій (основні терміни та поняття) . -2-е вид., випр. і доп.
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2020
Кільк.характеристики :207 с.: іл.
Примітки : Літ.: с. 178-189. - Дод.: с. 190-206. - Вид. присвяч. 50-річчю Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв
ISBN, Ціна 978-617-7841-52-3: 300.00 грн.
ДРНТІ : 81.95.33 + 72.75.55
УДК : 7.05+659.1
Предметні рубрики: Дизайн-- Реклама-- Культурні зв’язки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): терміни художньо-проєктної культури--поняття художньо-проєктної культури
Анотація: У ілюстративному глосарію містяться визначення основних понять і термінів художньо-проєктної культури.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.4/Л 55
Автор(и) : Лі, Річі
Назва : Міфи про PR : поганого паблісіті не буває та інші поширені хибні уявлення
Вихідні дані : Харків: Фабула #PRO, 2020
Кільк.характеристики :270 с
ISBN, Ціна 978-617-09-6073-3: 280.00 грн.
ДРНТІ : 72.75.55
УДК : 659.4
Предметні рубрики: Паблік рілейшнз
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): pr-контент--результати pr-роботи--медіа
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1:005](075.8)/Т 31
Автор(и) : Тєлєтов, Олександр Сергійович
Назва : Рекламний менеджмент : підручник . -3-тє видання, виправлене
Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2022
Кільк.характеристики :366 с
ISBN, Ціна 978-966-680-468-9: 275.00 грн.
ДРНТІ : 72.75.55
УДК : 659.1:005](075.8)
Предметні рубрики: Рекламний менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--маркетинг--реклама у суспільстві--рекламна діяльність--рекламний процес--рекламодавець--рекламні агенти--психологічні аспекти реклами--планування--рекламні ідеї--розробка
Анотація: У підручнику викладені положення, що розкривають сутність завдань рекламного процесу, які доводиться розв’язувати маркетологам, менеджерам, рекламістам на всіх етапах цього процесу - від ідей створення рекламидо визначення її ефективності за результатами реагування цільової аудиторії.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)