Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ігрова діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 171
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 376-056.36/Т 33
Назва : Теорія і практика олігофренопедагогіки та спеціальної психології : збірник наукових праць. Вып. 7
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :119[1] с
ISBN, Ціна 978-966-644-306-2:
ДРНТІ : 14.29.21
УДК : 376-056.36
Предметні рубрики: Дефектологія-- Олігофренопедагогіка
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Дубовик С. Фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування молодших школярів/ С. Дубовик (стр.3-6) Кл.слова: ФОНЕТИЧНА КОМПЕТЕТНІСТЬ,КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ,КУЛЬТУРА МОВЛЕННЄВОГО СПІЛКУВАННЯ
Ткачук Г. Формування читецької самостійності на основному етапі позакласного читання/ Г. Ткачук (стр.7-10) Кл.слова: позакласне читання,читацька компетентність,початкова школа
Очеретько І. Розмова про дружбу (Урок позакласного читання в 4 класі школи з російською мовою навчання)/ І. Очеретько (стр.11-13) Кл.слова: 4 клас,позакласне читання,російська мова викладання
Гавриш В. Формування ключових компетентностей на уроці математики в 1 класі/ В. Гавриш (стр.13-16.) Кл.слова: 1 клас,компетентнісний підхід,вміння вчитися
Ігнатенко Л. Програма виховної роботи з учнями 1-4 класів: "Природа - наш спільний дім"/ Л. Ігнатенко (стр.16-19) Кл.слова: екологічна освіта,екологічне виховання,естетичне виховання
Мачулкіна О. Наш дім - природа. Подаруй школі квітку. (Екологічний проект для учнів 1-4 класів)/ О. Мачулкіна (стр.20-21.) Кл.слова: жива природа,збереження та охорона природи,Екологічний проект
Бурилкіна Л. Інтегрований урок у 2 класі ("Я і Україна", читання, трудове навчання)/ Л. Бурилкіна (стр.22-25.) Кл.слова: 2 клас,трудове навчання,інтегрований урок
Тимофієва І. Конкурсно-розважальна програма "Зіркова година" (2,3 класи)/ І. Тимофієва, В. Васильєва (стр.25-27.) Кл.слова: конкурсно-розважальна програма
Чернецька Т. Таблиці-матриці як дійовий засіб моделювання навчально-дослідницької діяльності молодших школярів/ Т. Чернецька (стр.28-33.) Кл.слова: навчальне пізнання,молодші школярі,навчально-дослідницька діяльності
Вашуленко М. Орієнтовне календарне планування уроків української мови в 2 класі/ М. Вашуленко, С. Дубовик (стр.34-36.) Кл.слова: 2 клас,українська мова,календарне планування
Вашуленко О. Орієнтовне календарне планування уроків літературного читання у 2 класі/ О. Вашуленко (стр.37-44.) Кл.слова: 2 клас,уроки літературного читання,календарне планування
Митник О. Ігрова діяльність із музичним супроводом як засіб самореалізації учнів на уроках у початковій школі/ О. Митник, Л. Литвинчук (стр.45-47.) Кл.слова: оптимізація психічного стану,самореалізація учнів,ігрова діяльність
Драчевська Р. Особливості взаємодії початкової й основної школи/ Р. Драчевська, Л. Сіреньок (стр.47-48.) Кл.слова: психологічні особливості учня,учні 10-12 років,адаптація учнів
Коваленко І. Оздоровчий табір з денним перебуванням "Шкільна родина"/ І. Коваленко (стр.49-50.) Кл.слова: літній відпочинок,пришкільний табір,оздоровчий табір
Корнієнко С. Краще сім разів показати, аніж сім разів розказати. (Інформаційно-практична бесіда)/ С. Корнієнко (стр.51-52.) Кл.слова: гіперопіка,виховання,спілкування
Остапенко О. Розвиток швидкості й витривалості в молодших школярів завдяки біговим вправам/ О. Остапенко (стр.53-55.) Кл.слова: молдші школярі,бігові вправи,розвиток швидкості
Рєзнік Т. Міжпредметний зв'язок на уроці фізичної культури (4 клас)/ Т. Рєзнік (стр.56-57) Кл.слова: 4 клас,рухливі ігри,уроці фізичної культури
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 7
Цікаві статті :
Пушкарьова Т. Особливості викладання курсу математики у початковій школі за науко-педагогічним проектом "Росток"/ Т. Пушкарьова (стр.4-6) Кл.слова: науково-педагогічний проект "Росток",почткова школа,математика
Ширко Н. Розвивальні завдання для молодшиї школярів/ Н. Ширко (стр.7-8) Кл.слова: пізнавальний інтерес,молодші школярі,розвивальні завдання
Кузнєцова Л. Активізація пізнавальної діяльності на уроках природознавства у початкових класах/ Л. Кузнєцова (стр.9-10) Кл.слова: навколишній світ,початкова школа,ігрова діяльність
Захарійчук М. Особливості навчального змісту підручника "Українська мова", 2 клас/ М. Захарійчук (стр.12-17) Кл.слова: українська мова,текстоцентричні технології,календарне планування
Науменко В. Орієнтовне планування уроків літературного читання в 2 класі за підручником "Літературне читання" (автор Віра Науменко)/ В. Науменко (стр.17-21) Кл.слова: підручник,2 клас,планування уроків
Грущинська І. Календарно-тематичне планування уроків природознавства у 2 класі/ І. Грущинська (стр.22-35) Кл.слова: 2 клас,календарно-тематичне планування,уроки природознавства
Лобова О. Тематичне планування уроків музичного мистецтва у 2 класі/ О. Лобова (стр.35-38) Кл.слова: 2 клас
Криуленко Л. Як учителю початкових класів стати чарівником/ Л. Криуленко (стр.39-41.) Кл.слова: гра,ігромайстер,школа вожатих
Гончарук І. Створення вчителем комфортних умов для адаптації першокласників до навчання в школі/ І. Гончарук (стр.42-44.) Кл.слова: адаптація першокласників,робота з батьками,навчання
Мартиненко С. Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями/ С. Мартиненко, Н. Кипиченко (стр.45-47) Кл.слова: стратегія педагогічного спілкування,класифікація стратегій спілкування,педагогічне спілкування
Мовчун А. Світ дитини у книзі Дмитра Чередніченка "Вибране"/ А. Мовчун (стр.48-51.) Кл.слова: Дмитро Чередніченко,письменник-педагог
Калошин В. Ф. Як виконується головне завдання школи/ В. Ф. Калошин (стр.54-56.) Кл.слова: самоорганізація,освіта,уміння самостійно навчатися
Скубко О. Легендарні герої в мистецтві/ О. Скубко, Л. Руда (стр.57-58) Кл.слова: мистецтво,український вінок,квіти
Кравчук О. Вчити обдарованих дітей - мистецтво/ О. Кравчук (стр.58) Кл.слова: молодший шкільний вік,обдарована дітина
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Джміль -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Джемула Г. Прислів’я вчить, як на світі жить/ Г. Джемула (стр.2-5) Кл.слова: мовленнєва компетентність,творче мислення,народна мудрість
Нелинь Т. Вередуля/ Т. Нелинь (стр.6-7) Кл.слова: школа шляхетності,художнє слово
Когчевих Ю. Барви, подаровані квітами/ Ю. Когчевих (стр.8-9) Кл.слова: художньо-естетичний розвиток,креативність,уява
Мазур Ю. Як Пензлик планував сівй бюджет/ Ю. Мазур (стр.10-11) Кл.слова: соціально-економічна компетентність,розвиток мовлення,креативний розвиток
Шаваран Г. Комп'ютерна пастка/ Г. Шаваран (стр.12-13) Кл.слова: безпека життєдіяльності,формування світогляду
Гуменко Є. Олівчики-помічники/ Є. Гуменко (стр.14) Кл.слова: образне мислення
Журлака Ю. Штурм фортеці. Бесіда за картиною Олега Шупляка/ Ю. Журлака (стр.15-17) Кл.слова: український живопис,розповідь за картиною,спостережливість
Іванюк Н. Синій птах щастя/ Н. Іванюк (стр.18-19) Кл.слова: казкотерапія,кольоротерапія,моральне виховання
Олійник К. Веселка почуттів. Психологічні ігри/ К. Олійник (стр.20-21) Кл.слова: ігрова діяльність,комунікативна компетентність
Давидова І. Ткані візерунки/ І. Давидова (стр.22-23) Кл.слова: ткацтво,дрібна моторика
Івантер Ю. Голодна жабка/ Ю. Івантер (стр.24-25) Кл.слова: творче мислення,сценічні здібності,дрібна моторика
Ремпель Ю. Секрети кольорів/ Ю. Ремпель (стр.26-27) Кл.слова: дослідницька діяльність,винахідливість,пізнавальний розвиток
Силосич Т. Кольорові звірята. За казкою Михайла Пляцковського/ Т. Силосич, Д. Осадча (стр.28-33) Кл.слова: естетичне виховання,сценічні здібності
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.018(082)/Д 71
Назва : Дошкільна освіта: теоретико-методичні аспекти : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :248 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут, Кафедра методики і технологій дошкільної освіти
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. :
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.2.018(082)
Предметні рубрики: Дошкільна освіта-- Організація освіти
Анотація: Навчально-методичнийй посібник містить матеріали з питань підготовки майбутніх педагогів для системи дошкільної освіти, методик і технологій навчання і виховання дітей к дошкільних навчальних закладах, результати гнаукових розвідок у галузі дошкільної освіти.
Примірники : всього : Ф3(2), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(3)
Вільні : Ф3(2), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(3)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2/Н 15
Назва : Навчання і виховання шестирічних першокласників : збірник статей
Вихідні дані : Київ: Радянська школа, 1990
Кільк.характеристики :255 с
Серія: Педагогічний досвід
ISBN, Ціна 5-330-01117-5:
ДРНТІ : 14.25.05
УДК : 373.2
Предметні рубрики: Навчання школярів-- Виховання школярів
Анотація: У посібнику викладено основи всебічного розвитку учнів, які починають учитися з шести років, формування міцних навичок вільного виразного читання, лічби, грамотного письма, розвитку мови, культури поведінки, виховання сумлинного ставлення до навчання і суспільно корисної праці.
Примірники : всього 2: Ф3(1), Ф2(2)
Вільні : Ф3(1), Ф2(2)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Джміль -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Остапенко Г. Улітку на ставку. Бесіда за сюжетною картинкою на обкладинці/ Г. Остапенко (стр.2)
Шаваран Г. Експедиція до водиці/ Г. Шаваран (стр.3-6) Кл.слова: мовленнєвий розвиток,художнє слово,країнознавство
Чи таке буває ? (стр.7) Кл.слова: англійська мова,російська мова,пам'ять
Терещенко І. Водою не розіллєш. Ігри з друзями і водою/ І. Терещенко (стр.8-9) Кл.слова: комунікативна компетентність,ігрова діяльність,взаємодія у групі
Любарова В. Ущипне - то буде знак!/ В. Любарова (стр.10-11) Кл.слова: пізнавальний розвиток,екологічне мислення,допитливість
Агамян А. Дивовижна мозаїка/ А. Агамян, О. Мар’їна (стр.12-13) Кл.слова: художньо-естетичний розвиток,уява,дрібна моторика
Янчевська Н. Я загубився! Я знайшовся!/ Н. Янчевська (стр.14-15) Кл.слова: життєва компетентність,безпека життєдіяльності,пам'ять
Сердюк Н. У ранковому сяйві. Бесіда за картиною Арнольда Лоурі/ Н. Сердюк ; 16-17 Кл.слова: живопис,розвиток мовленя,спостереження
Порфін П. Сам пропадай, а товариша виручай/ П. Порфін (стр.18-19) Кл.слова: соціально-моральний розвиток,становлення особистості,дружба
Ремпель Ю. Що допоможе перейти річку/ Ю. Ремпель (стр.20-22) Кл.слова: пізнавальний розвиток,винахідливість,дослідницька діяльність
Горошко Л. Як аукнеться, так і відгукнеться/ Л. Горошко (стр.23) Кл.слова: мовленнєва творчість,моральне виховання
Солосич Т. Як море захистили/ Т. Солосич, Д. Орел (стр.24-27) Кл.слова: естетичне виховання,сценічні здібності,слухання музики
Баластрік Г. Уроки економчика/ Г. Баластрік (стр.28-29) Кл.слова: соціально-економічна компетентність,економічне виховання
Стеценко І. Музичне море. Слухання симфонічних ескізів "Море" Клода Дебюссі/ І. Стеценко (стр.30-31) Кл.слова: слухання музики,живопис ,природа
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2(082)/С 76
Назва : Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :374 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна освіта --Україна
Зміст : Якісна освіта з дитинства - запорука успішного розвитку суспільства / О. Я. Савченко. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників у контексті вимог Базового компонента дошкільної освіти/ Т. К. Андрющенко. Розвиток дошкільника в процесі набуття ним еколого-природничої компетентності/ Г. В. Бєлєнька. Умови творчої самореалізації дитини/ І. М. Біла. Навчання дітей 6-7 років читання за методом цілих слів/ Н. І. Богданець-Білоскаленко. Стандарти дошкільної освіти: мовленнєва компетенція/ А. М. Богуш. Логіко-математична освіта дошкільника: науково-проектувальні аспекти/ О. Г. Брежнєва. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням/ В. М. Вертугіна. Формування мотиваційно-ціннісного компонента професійної готовності майбутніх вихователів до дослідницької діяльності/ Ю. О. Волинець. Формування компетентності дитини за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" Базового компонента дошкільної освіти/ К. О. Гарус. Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку/ Н. М. Голота. Сучасне планування творчих ігор з дітьми дошкільного віку/ C. O. Довбня ; C. O. Довбня. Особливості розвитку дитини дошкільного віку. Наступність дошкільної і початкової освіти/ М. П. Ільків. Дотримання інформаційної безпеки дітей старшого дошкільного віку в сучасному інформаційному суспільстві / В. І. Імбер. Формування дослідницьких умінь як складової сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку/ Г. Г. Кіт. Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. В. Коваленко. Психолого-педагогічні умови формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку/ О. Л. Кононко. Формування фізичної готовності старших дошкільників до навчання у школі в сучасній практиці дошкільної освіти/ Н. А. Кот. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти/ О. П. Кошіль. Соціокультурна змістова лінія навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання: методичний аспект реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти/ Н. В. Кудикіна. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вихователя в умовах магістратури педагогічного ВНЗ/ В. В. Лаппо. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти/ О. В. Лобода. Специфіка фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до морального виховання дітей/ Л. В. Лохвицька. Творча самореалізація особистості майбутнього вихователя як науково-педагогічна проблема/ В. В. Любива. Природничо-математична підготовка майбутніх дошкільних педагогів - необхідна умова ефективної реалізації Базового компонента дошкільної освіти/ М. А. Машовець. Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття / Л. І. Меленець. Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми/ А. В. Омеляненко. Теоретичні підходи до визначеннясутності поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку/ Т. О. Павлюк. Відображення питань розвитку етичних уявлень дітей дошкільного віку в основних державних документах в галузі дошкільної освіти/ А. В. Пасічник. Дитина і мистецтво: сучасні аспекти поліхудожнього розвитку/ О. А. Половіна. Формування готовності студентів до виховання дітей старшого дошкільного віку в полісуб'єктному середовищі вищого навчального закладу/ Т. І. Поніманська. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до ознайомлення дітей з природою в контексті оновлених стандартів дошкільної природничої освіти / Л. Л. Присяжнюк. Сутність педагогічної технології як умови формування здорової особистості у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї/ Н. І. Семенова. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти/ Л. О. Синекоп. Формування компетентності дітей дошкільного віку у сфері театральної освіти/ Н. Б. Сиротич. Формування основ інформаційної культури та розвиток критичного мислення у дошкільників/ І. Б. Стеценко. Аксіологічні механізми гармонізації ставлення дошкільників до природи/ Г. С. Тарасенко. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку/ О. П. Тельчарова. Формування мовленнєвої компетентності старшого дошкільника на заняттях/ І. Є. Товкач. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя/ Н. B. Федорова. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі навчання переказу літературних творів/ В. А. Чекаліна. Сучасні підходи до збагачення культурологічного змісту дошкільної освіти/ С. В. Чередніченко. Підготовка майбутнього вихователя за мистецькими спеціалізаціями згідно з Державними стандартами дошкільної освіти/ А. С. Шевчук. Картина світу старшого дошкільника як результат пізнавальної діяльності/ Л. В. Шелестова. До питання вивчення проблеми розвитку методичної роботи в дитячих садках України у 20-30-ті роки XX ст/ Т. Ю. Шинкар. Теоретико-методологічні засади логіко-математичного розвитку дитини/ К. Й. Щербакова.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(6), Ф3(3)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76(075)/К 64
Автор(и) : Конопляста, Світлана Юріївна, Сак, Тамара Василівна
Назва : Логопсихологія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Знання, 2010
Кільк.характеристики :293 с
ISBN, Ціна 978-966-346-353-7:
ДРНТІ : 15.81.99
УДК : 159.922.76(075)
Предметні рубрики: Логопсихологія
Анотація: У посібнику розглядається структура розвитку дитини з порушеннями мовлення, аналізується систематика порушень мовленнєвого розвитку з урахуванням сучасних класифікацій мовленнєвих розладів.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП(2), Ф2(10), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП(2), Ф2(10), Ф3(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.091.2/Н 15
Назва : Навчання і виховання учнів 2 класу : методичний посібник для вчителів
Вихідні дані : Київ: Початкова школа , 2003
Кільк.характеристики :608 с
Колективи : Миністерсьтво освіти і науки України
ISBN, Ціна 966-8087-10-0
ISBN, Ціна 966-8087-10-0
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3.091.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація навчання-- Виховання
Анотація: У посібнику вміщено матеріали про організацію навчально-виховного процесу в 2 класі, рекомендації з методики навчаннґ другокласників з усіх навчальних предметів нової чотирирічної початкової школи.
Примірники : всього : Ф3(4)
Вільні : Ф3(4)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали V щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 9 квітня 2015 року місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Вища освіта
Молоді науковці
Професійна освіта
Історія освіти
Філологія
Педагогіка-- Соціальна
Психологія соціальна
Зміст : Вступне слово/ Л. Л. Хоружа. Європейський напрямок модернізації системи педагогічної освіти в Чеській Республіці/ О. В. Антоненко. Трудове виховання в повсякденному житті школи Української PCP 1960—1980-ті рр./ К. О. Богатирчук. Розвиток української педології у спадщині І. Соколянського (1898-1960)/ О. О. Кабанова. Психологія сімейного виховання в Індії: вилив традицій на / Б. Кумар. Дошкільне виховання в Україні: особливості становлення і розвитку 20-80-ті роки XX століття / О. Д. Літіченко. Продовження традицій О. Муравйової у творчій діяльності Лариси Руденко - видатної співачки і педагога/ Н. В. Руденко. Процес становлення закладів інтернатного типу (1917-1940 pp.)/ Л. М. Рябкина. Використання навчально-ігрових технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя / Л. М. Запорожець [и др.]. Дисципліни інформаційно-комп'ютерного циклу у підготовці до майбутньої професійної діяльності студентів напряму підготовки "Менеджмент"/ О. М. Глушак, Н. П. Мазур. Становлення іншомовної граматичної компетенції студентів-філологів: ментальне репрезентування мовної інформації / О. І. Вовк. Збереження традицій українського народного мистецтва як стильовий орієнтир у підготовці сучасного художника-дизайнера, ілюстратора (на прикладі творчості Володимира Голозубова)/ В. І. Зайцева. Формування мотиваційно-ціннісної готовності майтбутніх учителів початкової школи до комунікативної взаємодії з учнями / Н. С. Кипиченко. Формування стратегій та тактик фахової комунікативної компетентності майбутніх провізорів на заняттях з гуманітарних дисциплін/ Т. В. Коломієць. Маніпуляційні технології - як основи психологічного впливу на особистість/ A. M. Матвієнко. Формування економічної компетентності на уроках географії/ О. П. Мельник. Актуальність застосування медіазасобів на уроках іноземної мови у початковій школі/ Л. В. Петрик. Особистісно орієнтоване навчання як основа комп'ютерно орієнтованої системи освіти майбутніх філологів/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Критерії готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. Особливості формування культури мислення майбутніх учителів/ Н. О. Сінельнікова. Використання ППЗ "GRAN-2D" у процесі формування математичної компетентності газозварників / Д. С. Тінькова. Особистісна активність у сучасній психологічній теорії / A. B. Якименко ; A. B. Якименко. Петербурзький журнал "Украинский вестник" (1906): історія, завдання, тематика/ Ю. О. Безкровний. Особливості вживання інвективної лексики у жіночому діалогічному мовленні (на прикладі англійської, української та російської мов) / О. Ю. Бондар. Морфологічні особливості дієслова в ранньоновоанглійській мові (на матеріалі трагедії В. Шекспіра "Гамлет") / А. І. Вєтров. Мовленнєві акти прохання в діахронії в англійській мові/ А. П. Зізінська. Засоби вираження історичного прототипу в англійській дитячій поезії/ Т. М. Каленик. Міський текст Євгенії Кононенко в просторі детективного жанру/ І. Ю. Коноваленко. Інтертекстуальність як явище постмодернізму / О. В. Коптіла. Специфіка часопростору в романі-метафорі: індивідуально-авторські інтерпретаці (на матеріалі романів "Маєток" В. Фолкнера та "Дім на горі" Вал. Шевчука) / Н. Ю. Лазаревич. Політичний дискурс як середовище функціонування маніпуляцій / В. І. Мельник, В. А. Пантюшенко. Реконструкція античного жанру в романі "Волхв" Дж. Фаулза/ O. E. Мішана. Особливості вербалізації комунікативних стратегій в сучасному англомовному інституційному дискурсі / C. B. Пильщик. Функціональні особливості опису як одного з різновидів монологу / Л. А. Порядченко. Стратегії аргументації на прикладі промов Хілларі Клінтон / В. В. Ригус. Кінодискурс як об'єкт лінгвістичних досліджень / Н. Сандакова, О. В. Чувардинська. Особливості професійної лексики військовослужбовців бундесверу/ В. І. Сікорака. Розвиток архетипної схеми через концептуальні образ-схеми (на матеріалі американських балад)/ Т. М. Суворова. До питання про інноваційні стратегії в управлінні/ В. Ю. Димитров. Теоретичні основи вивчення соціального оптимізму/ О. Р. Рафіков. Український театр у таборі Фрайштадт (Австро-Угорщина) під час Першої світової війни / М. І. Срібняк. Actual problems of anticorruption activity/ R. Tyutyunnyk.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/К 38
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2011
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка , Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогічний процес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кадровий потенціал--поморська академія--етнопедагогіка--підготовка студентів--ігрова діяльність
Зміст : Типи комп’ютерних вправ для навчання професійного орієнтованого читання майбутніх учителів англійської мови/ П. Г. Асоянц, М, Д. Герасименко М. До проблеми формування кадрового потенціалу вищої школи/ Н. Г. Батечко. "Педагогічний процес" П. Каптерєва у контексті педагогічної антропології/ Л. В. Герасименко. Принципи культуровідповідності та етнізації у навчанні дисципліни "Етнопедагогіка" студентів класичного університету/ Т. О. Горохова. Застосування медіа-засобів у навчальному процесі вищої школи/ Н. В. Задорожна. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи: теоретичний аспект/ Є. А. Захаріна. Полікультурний підхід у системі освіти республіки Польща/ О. А. Івашко. Підготовка студентів до роботи з дітьми в літніх оздоровчих закладах: практичний аспект/ Н. В. Казакова. Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи/ Л. В. Козак. Особливості організації ігрової діяльності дітей у вольдорфському дошкільному закладі/ Л. В. Литвин. Компетентнісний підхід в підготовці майбутніх учителів початкової школи/ Н. М. Лісучевська. Теоретичні підходи до реалізації процесу управління якістю освіти та навчання/ Л. П. Максимова. Освітологічний контекст медіа-освіти/ О. О. Мороз. Мультимедійні технології у професійній підготовці майбутніх учителів в умовах педагогічного університету/ В. В. Осадчий. Фактори досягнення професійного акме майбутніми викладачами вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Освіта для дорослих як складова освітньої політики Європейського союзу/ О. С. Сергеєва. Становленя та розвиток неперервної професійної освіти педагогічних кадрів в Україні в кінці ХІХ на початку ХХ ст. (на матеріалах педагогічних з’їздів)/ А. О. Таранник. Проблема формування навчально-пізнавальної компетенції студентів молодших курсів класичного університету/ Я. С. Фруктова, С. М. Процька. Генеза неформальної освіти майбутніх учителів у Німеччині/ О. В. Шапочкіна. Професійна підготовка вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти США/ С. І. Шандрук. Особистісно-професійні компетенції в науці: психологічний аспект/ Н. А. Побірченко. Професійна підготовка керівників навчальних закладів: соціально-психологічні умови особистісного розвитку/ С. І. Редько. Психолого-педагогічні основи формування очікувань успіху у молодших школярів/ І. В. Форноляк.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378.6:37/К 38
Автор(и) : Литвин Л. В.
Назва : Особливості організації ігрової діяльності дітей у вальдорфському дошкільному закладі
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 98-106 (Шифр 74.00я43/К 38-436066361)
Примітки : Бібліогр.: с. 105-106 (5 назв)
УДК : 373.24
Предметні рубрики: Дошкільне виховання-- Засобами ігрової діяльності
Вальдорфська педагогіка-- Дошкільне виховання
Знайти схожі

14.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. : збірник наукових праць. №11 (спецвипуск). Ч. 1
Вихідні дані : Київ: КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2009
Кільк.характеристики :212 с
ISBN, Ціна 978-966-7548-60-5:
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна діяльність--соціальні педагоги--інформаційно-комунікативні технології--ігрова діяльність--виховна робота--професійний імідж--педагогічні технології
Анотація: У збірнику наукових праць розглядаються актуальні проблеми сучасної педагогічної і психологічної науки в історичному, методологічному, методичному аспектах, підбиваються підсумки експериментальних педагогічних та психологічних досліджень.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2-053.4(072)/П 78
Назва : Програма розвитку дітей дошкільного віку "Впевнений старт"
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :47 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України :
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2-053.4(072)
Предметні рубрики: Дошкільна освіта-- Діти дошкільного віку
Анотація: У програмі окреслено ключові освітні завдання, подано поради батькам стосовно організації спільного буття дорослих з дітьми та визначено показники розвитку дітей.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.415/К 84
Автор(и) : Крутецкий, Вадим Андреевич, Лукин Н. С.
Назва : Психология подростка . -2-е изд., испр. и доп.
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1965
Кільк.характеристики :316 с
Ціна : 0.71 грн.
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.415
Предметні рубрики: Дитяча психологія-- Підлітковий вік
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796.2(075.8)/Ж 86
Автор(и) : Жуков, Михаил Николаевич
Назва : Подвижные игры : учебник для студ. пед. вузов по спец. 033100- физическая культура
Вихідні дані : Москва: Академия, 2000
Кільк.характеристики :160 с
Серія: Высшее образование
ISBN, Ціна 5-7695-0669-5: 12.50 грн.
ДРНТІ : 77
УДК : 796.2(075.8)
Предметні рубрики: Рухливі ігри
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрова діяльність--гра--рухливі ігри игры--методика виховання--змагання
Примірники : всього 1: ГП АБ(18), Ф1(1)
Вільні : ГП АБ(18), Ф1(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2/В 19
Автор(и) : Васильева А. И., Бахтурина Л. А., Кобитина И. И.
Назва : Старший воспитатель детского сада : пособие для работников дошкольных учреждений . -3-е изд., испр. и доп.
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1990
Кільк.характеристики :143 с
ISBN, Ціна 5-09-001132-Х: 0.99, 0.99, грн.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старший вихователь--педагогічний колектив--атестація вихователя--навчальна діяльність--ігрова діяльність
Анотація: Цель книги - раскрыть содержание работы старшего воспитателя, помочь ему в руководстве учебно-воспитательным процессом и педагогическим коллективом.
Примірники : всього 1: Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.015.31:793./Р 85-300944485
Назва : Руководство играми детей в дошкольных учреждениях : из опыта работы
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1986
Кільк.характеристики :112 с
Ціна : 0.99, 0.99, грн.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2.015.31:793.7
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Ігри
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрова діяльність--підготовка дітей до школи--роль іграшки--дитяча творчість--музично-дидактичні ігри
Примірники : всього 13: Ф2(7)
Вільні : Ф2(6)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.015.31/И 27
Автор(и) : Абрамян Л. А., Антонова Т. В., Артемова Л. В.
Назва : Игра дошкольника
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1989
Кільк.характеристики :286 с.: ил.
Серія: Библиотека воспитателя детского сада
ISBN, Ціна 5-09-001125-7:
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2.015.31 + 793.7
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Гра
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання дітей--ігрова діяльність--розумовий розвиток--дидактичні ігри--режисерські ігри--театралізованя ігри--рухливі ігри
Примірники : всього 1: Ф2(5)
Вільні : Ф2(5)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)