Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (19)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=явище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 257
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-38
Назва : Освітологія: витоки наукового напряму : монографія
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2012
Кільк.характеристики :334 с.: іл., табл.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Примітки : Бібліогр.: с. 310-334
ISBN, Ціна 978-966-2748-15-4: 60.00, 40.00, 100.00, 60.00, грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09 + 378.013 + 001.82
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта-- Освітологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цінності освіти--цілі освіти--едукологія--аксіологічні засади--наукове дослідження
Примірники : всього : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1), Ф2(3), Ф3(1)
Вільні : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1), Ф2(3), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elib.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/К 79
Автор(и) : Кремень, Василь Григорович, Ільїн, Володимир Васильович
Назва : Синергетика в освіті: контекст людиноцентризму : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
ISBN, Ціна 978-966-644-317-8:
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- освіта
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.7/Г 70
Автор(и) : Городняк, Ірина Василівна
Назва : Соціологія освіти : навчальний посібник
Вихідні дані : Львів: Новий Світ-2000, 2013
Кільк.характеристики :264 с
Серія: Вища освіта в Україні
ISBN, Ціна 978-966-140-9:
ДРНТІ : 04.81
УДК : 316.7
Предметні рубрики: Соціологія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні зміни--освіта--соціологія--знання--управління освітою--громмадянська освіта
Примірники : всього : ГП АБ(40), Ф2(1), Ф1(1)
Вільні : ГП АБ(40), Ф2(1), Ф1(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477)"19"/Т 76
Автор(и) : Трощинський В. П.
Назва : Міжвоєнна українська еміграція в Європі як історичне і соціально-політичне явище
Вихідні дані : Київ: ІНТЕЛ, 1994
Кільк.характеристики :258[2] с
Колективи : Інститут соціології НАН України, Центр етносоціологічних та етнополітичних досліджень
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477)"19"
Предметні рубрики: Історія-- Історія України
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 329/М 79
Автор(и) : Морарь, Микола Васильович
Назва : Партійне лідерство як політичне явище : монографія
Вихідні дані : Мелітополь: Ваша газета, 2011
Кільк.характеристики :400 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ISBN, Ціна 991-270-592-73-08: 35.00 грн.
ДРНТІ : 11
УДК : 329
Предметні рубрики: Політика-- Політичні партії
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477-25)"18/19"/К 38
Назва : Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 22 травня 2013 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477-25)"18/19":008]:005.745(082) + 008:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Соціологія-- Культура
Історія Києва
Зміст : Творчість як місія чи творчість як мистецтво: Борис Грінченко і літературний процес межі ХІХ-ХХ століть/ О. В. Єременко. Проблеми національного самоусвідомлення українського народу: полеміка Бориса Грінченка з Михайлом Драгомановим і сучасність/ О. Гринів. Київська публіка і громада в театральних контрверсіях. Випадок Бориса Грінченка/ Г. Веселовська. Архітектурний образ Києва XIX - початку XX ст. і суспільні трансформації наступних десятиліть/ І. Гирич. Кіножиття Києва початку XX століття / Л. Брюховецька. Борис Грінченко і створення Київської "Просвіти"/ О. І. Бонь. М. Х. Бунге - вчений, державний діяч і реформатор/ В. Васильчук. Публікація Марії Грінченко "Хто народові ворог?" в контексті національних очікувань початку ХХ століть/ Ф. Л. Левітас. Києвознавчі розвідки у науковій спадщині Володимира Щербини/ А. Железко. Видатний киянин Володимир Антонович (1830-1908)/ О. Тарасенко. Значення організаторської діяльності В.Л. Кирпичова в становленні Київського політехнічного інституту/ С. Радогуз. Діяльність Київського товариства сприяння початковій освіті (1882-1918)/ Г. Рафальська. Образ міста у творчості Михайла Булгакова тв Іллі Еренбурга/ Я. О. Поліщук. Поезія Бориса Грінченка у творчості українських композиторів кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Євген Куришевич. Листування А. Кримського із Б. Грінченком: діалог сучасників/ С. О. Євтушенко. Київський період у житті й творчій діяльності Олександра Матвійовича Лазаревського/ О. Походяща. Музично-просвітницька праця композитора Кирила Стеценка в добу Бориса Грінченка/ С. Й. Лісецький. Школа бандури Сергія Баштана/ І. Дружга. Історичні аспекти розвитку українського театру (на матеріалі листування Бориса Грінченка та Марка Кропивницького)/ І. В. Погребняк. Київський модерн: творчість Е. Брадтмана крізь призму століть/ А. М. Гунька. Микола Лисенко і "Київська Громада"/ С. В. Світайло. Музичне середовище Києва другої половини ХІХ - початку ХХ століття як соціокультурне явище/ О. С. Мусіяченко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Мусіяченко, Ольга Сергіївна
Назва : Музичне середовище Києва другої половини ХІХ - початку ХХ століття як соціокультурне явище
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ,
Місце публікування : Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка: матеріали Всеукр. наук.-практ конф., 22 трав. 2013 р., М. Київ/ Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київ. міської ради (КМДА), Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - С. 189-197 (Шифр 63.3(4Укр-2К)-7я4/К 38-275548)
УДК : 94(477-25)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Український історичний журнал -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Плохій С. М. Якої історії потребує сучасна Україна?/ С. М. Плохій (стр.4-12) Кл.слова: історичний наратив,національна історія,українське історієписання
Пиріг Р. Я. Німецько-австрійська окупація України 1918 р.: до питання про термінологічну визначеність/ Р. Я. Пиріг (стр.13-30) Кл.слова: німецько-австрійські війська,ГААЗЬКА КОНВЕНЦІЯ,військовий контроль
Любовець О. М. Політична опора гетьманату П. Скоропадського/ О. М. Любовець (стр.31-44) Кл.слова: ПРОТОФІС,ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ СОЮЗ ЗЕМЕЛЬНИХ ВЛАСНИКІВ,ПАРТІЯ НАРОДНОЇ СВОБОДИ
Лупандін О. І. Східний вектор зовнішньої політики Української Держави/ О. І. Лупандін (стр.45-62) Кл.слова: БРЕСТСЬКИЙ ДОГОВІР,ДОБРОВОЛЬЧА АРМІЯ,українська дипломатія
Верстюк В. Ф. Сергій Єфремов проти Павла Скоропадського/ В. Ф. Верстюк (стр.63-79) Кл.слова: СКОРОПАДЩИНА,державний переворот,українська революція
Папакін Г. В. Перша світова війна в рефлексії П. Скоропадського (за матеріалами листування)/ Г. В. Папакін (стр.80-97) Кл.слова: політичні погляди П. Скоропадського,Перша світова війна
Ричка В. М. Спадщина Володимира Мономаха/ В. М. Ричка (стр.98-112) Кл.слова: КИЇВСЬКА РУСЬ,МОСКОВСЬКЕ ЦАРСТВО,Володимир Мономах
Романюк Н. Й. Роль підприємництва в розвитку аграрного сектору економіки Правобережної України (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ Н. Й. Романюк (стр.113-127) Кл.слова: аграрне підприємництво,модернізація 1861-1914р.,Правобережна Україна
Ткаченко І. В. Дописи в тижневику "Село" (1909-1911 рр.) як джерело розповсюдження ідей українства/ І. В. Ткаченко (стр.128-139) Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНА СВІДОМІСТЬ,СЕЛЯНСЬКІ ДОПИСИ,ЕТНІЧНІ ЗЕМЛІ
Корновенко С. В. Участь В. Колокольцева в розробці проекту аграрної реформи денікінського уряду/ С. В. Корновенко (стр.140-150) Кл.слова: земельна комісія,Особлива нарада,денікінський уряд 1919р.
Марінченко О. О. Демографічний вимір поразки 1941 р.: масштаби втрат РСЧА військовополоненими на території України/ О. О. Марінченко (стр.151-171) Кл.слова: втрати Червоної Армії,військовополонені 1941 р.,статистичні дані
Захарчук О. М. Польське питання в дипломатії Наполеона Бонапарта: нові підходи до висвітлення проблеми у сучасній російській історіографії/ О. М. Захарчук (стр.172-183) Кл.слова: війна 1812 р.,антифранцузькі коаліції,наполеонівська Франція
Примаченко Я. Л. Українська художня інтелігенція 1920-х рр. як історіографічне явище: проблеми методології дослідження/ Я. Л. Примаченко (стр.184-197) Кл.слова: інтелігенція 1920-х рр,колоніальні підходи,нова імперська історія
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Примаченко Я. Л.
Назва : Українська художня інтелігенція 1920-х рр. як історіографічне явище: проблеми методології дослідження
Місце публікування : Український історичний журнал: науковий журнал/ ред. В. А. Смолій. - Київ: УІЖ, 2013. - N 3 (510) травень - червень. - С. 184-197. - ISSN 0130-5247 (Шифр У172688/2013/3 (510) травень - червень). - ISSN 0130-5247
Предметні рубрики: Історія-- історіографія
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ачкіназі Б.
Назва : Явище Першої світової війни в історії
Місце публікування : Історія в сучасній школі/ науково-методичний журнал. - Київ: Педагогічна преса, 2013. - N 1 (137) січень. - С. 34-41 (Шифр І984064/2013/1 (137) січень)
Предметні рубрики: Історія
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах -2013р.,N 9
Цікаві статті :
Голуб Н. Методичні рекомендації щодо навчання української мови в умовах компетентнісного підходу/ Н. Голуб (стр.2-7) Кл.слова: Українська мова,освіта,компетентність
Фасоля А. ІІІ Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей/ А. Фасоля (стр.8-14) Кл.слова: Педагогіка
Гаврилюк О. Роздуми про "зміст сущого" в новелі Володимира Винниченка "Момент"/ О. Гаврилюк (стр.14-17) Кл.слова: Українська література,Володимир Винниченко
Ревчук С. Проблема знеособлення людини в суспільстві : урок за оповіданням Володимира Дрозда "Білий кінь Шептало"/ С. Ревчук (стр.18-21) Кл.слова: Українська література,Дрозд Володимир
Тиндикевич І. "Відчуй себе частинкою природи"! : урок за творчістю Богдана-Ігоря Антонича у 5 класі/ І. Тиндикевич (стр.22-24) Кл.слова: Українська література,Антонич Богдан-Ігор
Антоняк С. Колишися, колисочко : урок у 6 класі/ С. Антоняк (стр.25-27) Кл.слова: Народні пісні,колискові пісні
Калинчук А. Історичний роман "Князь Єремія Вишнивецький"/ А. Калинчук (стр.36-40)
Кашуба Н. Звертання як синтаксичне явище : практичне заняття на мовному матеріалі/ Н. Кашуба (стр.41-44) Кл.слова: Українська література,Нечуй-Левицький Іван
Шкраб'юк П. Ідеаліст, який був найбільшим реалістом : до 160-річчя Михайла Павлика./ П. Шкраб'юк (стр.45-49) Кл.слова: Михайло Драгоманов,РУРП,Леся Українка
Баган О. Інтерпретація творчості поетів-неокласиків у школі/ О. Баган (стр.50-56) Кл.слова: Українська література,неокласицизм
Стороха Є. "Полтави тихої крони" : до 110-річчя відкриття пам'ятника Іванові Котляревському в Полтаві/ Є. Стороха, В. Скриль (стр.57- 59) Кл.слова: Українська література,Іван Котляревський
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашуба, Ніна
Назва : Звертання як синтаксичне явище : практичне заняття на мовному матеріалі
Місце публікування : Дивослово: щомісячний науково-методичний журнал міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 9. - С. 41-44 (Шифр Д357007/2013/9)
Предметні рубрики: українська література-- Нечуй-Левицький Іван
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Логачевська С. Підготовка до школи дітей, які не відвідують дитячий садок/ С. Логачевська, Т. Логачевська (стр.5-9) Кл.слова: підготовка дітей до школи,підготовка дітей з математики,математичні уявлення
Вар'ян І. Застосування технології "Збільшення дидактичних одиниць" на уроках української мови у 3 класі/ І. Вар'ян (стр.10-13) Кл.слова: 3 клас,українська мова,дидактична одиница
Приходько О. Шевченкове слово (Підсумковий урок читання у 3 класі)/ О. Приходько (стр.14-17) Кл.слова: 3 клас,читання,Шевченкове слово
Компаній О. Формування читацьких інтересів молодших школярів із використанням мультимедіа та інтернету/ О. Компаній (стр.17-19) Кл.слова: читацькі інтереси,мультимедійний урок,молодші школярі
Трунова В. Види уроків позакласного літературного читання у 3-4 класах і методика їх проведення/ В. Трунова (стр.20-22) Кл.слова: урок позакласного читання,3 клас,4 клас
Онопрієнко О,. Компетентнісно зорієнтовані задачі як засіб формування математичної компетентності учнів/ О, Онопрієнко (стр.23-26) Кл.слова: математична компетентность учнів,система навчальних завдань
Чмиренко Н. Урок-екскурсія/ Н. Чмиренко (стр.27-29) Кл.слова: урок-екскурсія
Туніна Є. Птахи - наші друзі (Виховна година)/ Є. Туніна (стр.30-31) Кл.слова: виховна робота
Левченко О. Засоби розвитку співацького голосу/ О. Левченко (стр.32-35) Кл.слова: спів,співацьке дихання,навички звукоутворення
Майданенко С. Обдарованість як соціально-педагогічне явище/ С. Майданенко (стр.36-37.) Кл.слова: дитяча обдарованість,природа обдарованості,талант
Вашуленко О. Орієнтоване календарне планування уроків читання, письма і розвитку мовлення у післябукварний період навчання грамоти (1 клас)/ О. Вашуленко (стр.38-43) Кл.слова: 1 клас,післябукварний період,орієнтоване календарне планування
Мартиненко С. Діагностичні методики вивчення особистісно-професійної готовності вчителя початкової школи до педагогічної діяльності/ С. Мартиненко (стр.44-47) Кл.слова: професійна діяльність вчителя,початкова школа,діагностичні методики
Приходченко К. Метод ейдетики як розвивальна технологія/ К. Приходченко (стр.48-50) Кл.слова: ейдетика,творче освітньо-виховне середовище,розвивальна технологія
Шелудько Т. Інтегрований урок (математика, читання, природознавство) у 3 класі/ Т. Шелудько (стр.51-52) Кл.слова: 3 клас,інтегрований урок
Щебетенко Н. Симетрія як найпростіший засіб композиційної організації (Урок обратворчого мистецтва, 4 клас)/ Н. Щебетенко (стр.53-54) Кл.слова: 4 клас,урок обратворчого мистецтва,декоративно-ужиткове мистецтво
Лактіонова Т. Засідання батьківського клубу/ Т. Лактіонова (стр.55-57.) Кл.слова: сім'я,культура виховання,батьківський клуб
Жила В. Агресивність школярів як причина виникнення конфліктів/ В. Жила (стр.57-59.) Кл.слова: конфлікт,агресивність школярів
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Українська мова й література в сучасній школі -2013р.,N 9
Цікаві статті :
Таранік-Ткачук К. В. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення навчальних предметів у 2013/2014 навчальному році./ К. В. Таранік-Ткачук (стр.2-20)
Задорожний В. Традиція та інновації у формуванні літературного стандарту/ В. Задорожний (стр.21-27)
Литвин Л. Складні прикметники та позначення кольору/ Л. Литвин (стр.28-31)
Соловець Л. Фразеологізми як засіб оцінки ситуацій вербальної і невербальної комунікації в повістях Бориса Грінченка/ Л. Соловець (стр.32-36)
Грицай Л. Літературний процес в Україні кінця XX - початку XXI ст. Українська література, 11клас/ Л. Грицай (стр.37-45)
Мартинова М. Чіпка Варениченко - месник чи злочинець? За романом Панаса Мирного"Хіба ревуть воли,як ясла повні?". Українська література, 10 клас/ М. Мартинова, О. Кучеренко (стр.46-55)
Джаджа Н. Художній твір як явище мистецтва. Українська література, 7клас/ Н. Джаджа (стр.56-57)
Скорульська Р. Композитор Микола Лисенко в житті Лесі Українки/ Р. Скорульська (стр.58-61)
Токарчук Б. Засвоєння фразеологізмів за допомогою спеціальних прозових текстів/ Б. Токарчук (стр.62-64)
Мержвинська Л. "Недаром звалась Пчілка - від Бога трудівниця". Сценарій театралізованої екскурсії по літературно-меморіальному музею Лесі Українки в селі Колодяжному/ Л. Мержвинська (стр.65-71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Кур’єр Кривбасу -1999р.,N 112
Цікаві статті :
Медвідь В. Життя і правда/ В. Медвідь (стр.3-28)
Жовна О. Чого-то Сашко не приходить?/ О. Жовна (стр.28-32)
Забужко О. Нескінченний рубін/ О. Забужко (стр.32-37)
Вольвач П. твоя Батьківщина, де не по-твоєму/ П. Вольвач (стр.37-46)
Баран Є. "Ніколи не даруйте поетові щастя"/ Є. Баран (стр.46-47)
Гордон О. Я заховався у зеленому куточку/ О. Гордон (стр.47-50)
Петренко М. Чи й ми були богемою?/ М. Петренко (стр.50-71)
Костюк Г. Зустрічі і прощання/ Г. Костюк (стр.71-117)
Корогодський Р. Як Йосиф мідим грейсер пипик врятував весілля/ Р. Корогодський (стр.117-123)
Холодний М. "Я його так кохала..."/ М. Холодний (стр.123-124)
Осадчий М. ДО проблеми мозолів/ М. Осадчий (стр.124-130)
Павлишин М. Явище і норма: Іван Дзюба, критик/ М. Павлишин (стр.130-159)
Мельників Р. До п’ятої річниці сучасного літпроцесу/ Р. Мельників (стр.159-161)
Вонгейм І. Дві новели/ І. Вонгейм (стр.165-174)
Коллар В. Не грайтесь у себе/ В. Коллар (стр.161-165)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Кур’єр Кривбасу -2010р.,N 242/243
Цікаві статті :
Іваничук Р. Домороси/ Р. Іваничук (стр.4-115)
Теодоряну І. Дорога дитинства/ І. Теодоряну (стр.116-122)
Бренон А. Нерозкаяна/ А. Бренон (стр.123-166)
Цибулько В. Поміж анголів і партизанів/ В. Цибулько (стр.167-171)
Лучук І. Із книги "Нове та давнє"/ І. Лучук (стр.172-185)
Коцарев О. Лесь Белей: малі метафори психології/ О. Коцарев (стр.186-187)
Белей Л. 12 устиянських книг/ Л. Белей (стр.187-200)
Шимборська В. Незбагненне життя/ В. Шимборська (стр.201-213)
Паунд Е. Поезії/ Е. Паунд (стр.214-219)
Андрієвська Л. Від публікатора/ Л. Андрієвська (стр.220-222)
Римарук І. Останні вірші/ І. Римарук (стр.222-236)
Корнієнко В. Три начерки про Анатолія Перепадю/ В. Корнієнко (стр.237-257)
Петров В. Пантелимон Куліш У пятдесяті роки/ В. Петров (стр.258-333)
Голобородько Я. Нобеліантка з Баната/ Я. Голобородько (стр.334-342)
Знаходить той, хто копає (стр.343-348)
Коцюбинська М. Голос духу/ М. Коцюбинська (стр.349-352)
Пагутяк Г. Листя, віднесене вітром край поля/ Г. Пагутяк, П. Сорока (стр.353-412)
Петрова О. Імпресіонізм як маргінальне явище українського живопису 50-70-х років ХХ ст./ О. Петрова (стр.413-426)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 796.011.3(075.8)/Т 33
Автор(и) : Круцевич Т.Ю., Курамшин Ю.Ф., Петровський
Назва : Теорія і методика фізичного виховання: підручник для студ. вищих навчальних закладів фізичного виховання і спорту : у 2-х томах ./ редактор Т. Ю. Круцевич. Т. 1: Загальні основи теорії і методики фізичного виховання
Вихідні дані : Київ: Олімпійська література, 2008
Кільк.характеристики :391 с.: іл
Примітки : Авт. зазначено в змісті. - Бібліогр. : с. 380-391
ISBN (в опр.), Ціна 966-7133-96-6:
ДРНТІ : 77
УДК : 796.011.3(075.8)
Предметні рубрики: Фізичне виховання-- Теорія-- Методика
Анотація: У підручнику викладено сучасні погляди на трактування основних положень теорії і методики фізичного виховання. У першому томі розглянуто фізичне виховання як соціальне явище, основні теорії адаптації тв звуоносірності її використання у фізичному вихованні.
Примірники : всього : Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 17(075)/М 18
Автор(и) : Малахов, Віктор Аронович
Назва : Етика : курс лекцій : навчальний посібник для студентів ВНЗ
Вихідні дані : Київ: Либідь, 1996
Кільк.характеристики :304 с
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження"
ISBN, Ціна 5-325-00124-8: 3.70, 2.00, 4.78, 4.70, 15.40, грн.
ДРНТІ : 02.51
УДК : 17(075)
Предметні рубрики: Етика
Анотація: Мораль як суспільне явище, як феномен культури, як форма світовідношення; проблематика людської свідомості, діяльності й спілкування.
Примірники : всього 53: Ф1(8), Ф2(24), Ф3(153)
Вільні : Ф1(8), Ф2(24), Ф3(153)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)