Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (11)Мережеві ресурси (7)Наукові періодичні видання Університету (25)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=цінності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 777
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
316.35
Б 17


    Баздырев, Карл Карлович.
    Как быть счастливым в браке / К. К. Баздырев ; редактор В. Я. Белякова ; рецензент: В. В. Бойко, И. И. Елесеева ; художник Х. Бидструп. - Москва : Мысль, 1987. - 224 с. : ил., табл.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Соціальні відносини--Сім’я

Кл.слова (ненормовані):
брак -- сім’я -- сімейні традиції
Анотація: В книзі на конкретних прикладах і багатому статистичному матеріалі детально аналізується складний світ подружніх взаємин, духовні та матеріальні цінності сучасної сім'ї.
Дод.точки доступу:
Белякова, В. Я. \редактор.\
Бойко, В. В. \рецензент.\
Елесеева, И. И. \рецензент.\
Бидструп, Х. \художник.\

Фаховий коледж «Універсум»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
159.9
П 30


    Петрасинський, Збігнев.
    Пізнай себе : наук.-попул. вид. / Збігнев Петрасинський ; пер. з польськ. В. І. Романця. - Київ : Радянська школа, 1988. - 192 с. - Бібліогр. в кін. розд. - ISBN 5-300-00343-1 : 0.35 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--вікова психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- стиль життя -- успіх -- цінності -- мета -- здібності -- заповзятливість -- самопізнання
Дод.точки доступу:
Романець, В. І. \пер.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

3.
821.161.1
С 30


    Семенов, Юлиан Семенович.
    Лицом к лицу / Юлиан Семенович Семенов ; ред. В. Д. Ежов. - 2-е доп.изд. - Москва : Политиздат, 1988. - 351 с. : фото. - ISBN 5-250-00003-7 : 3.75 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Російська література--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
Велика Вітчизняна війна -- культурні цінності -- неонацизм -- мафія -- расизм
Дод.точки доступу:
Ежов, В. Д. \ред.\
Сакович, Е. А. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
177
В 90


    Вучков, Юлиан.
    Искусство жить [Текст] / Ю. Вучков ; пер. с болг. М. Лекомцевой. - Москва : Политиздат, 1989. - 288 с. : ил. - . - ISBN 5-250-00743-0 : 2.17 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Етика--Суспільні відносини--Моральні цінності

Кл.слова (ненормовані):
шанс и случай -- самочувствие -- малодушие -- эмансипация -- общение -- искусство разговаривать -- общение и мучение -- общение и доверие -- доброта -- дружба
Анотація: Автор рассматривает проблемы социальной психологии и нравственной ориентации личности. Он ведет разговор о том, как складываются отношения на работе, как строится семья в эпоху эмансипации, как укрепляется дружба и т. п.
Дод.точки доступу:
Лекомцева, М. \пер.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
1(091)
Н 70


    Ніцше, Фрідріх.
    Так казав Заратустра. Жадання влади / Ф. Ніцше . - Київ : Основи, 1993. - 416 с. : іл. - пер. з нім. А. Онішка, П. Таращука. - ISBN 5-308-01381-0 : 1.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія філософії--Західна філософія--Німеччина--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
людина -- Бог -- цінності -- втома -- смерть
Анотація: В книзі підіймається тема добра і зла, "надлюдини", переоцінки всіх цінностей, а також протест проти будь-яких форм духовного рабства.

Примірників всього: 43
Фаховий коледж «Універсум» (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (21),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (12)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (21),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (12)

Знайти схожі

6.
101(075)
Н 56


    Нестеренко, Владислав Григорович.
    Вступ до філософії: онтологія людини : навчальний посібник для студ. вищ. учбових закл. / В. Г. Нестеренко ; Міжнар. фонд "Відродження". - київ : Абрис, 1995. - 336 с. - (Трансформація гуманітарної освіти в Україні). - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. : с. 330-333. - ISBN 5-86828-034-2 : 2.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
сутність філософії -- сущность философии -- способи і форми філософії -- методы и формы философии -- людина і світ -- человек и мир -- типи світогляду -- типы мировоззрения -- буття -- бытие -- простір і час -- пространство и время -- рух і розвиток -- движение и развитие -- проблеми людського буття -- проблемы человеческой жизни -- протиріччя буття та небуття -- противоречия бытия и небытия -- єдність і багатоманітність -- единство и многообразие -- свідомість -- сознание -- духовні цінності -- духовные ценности -- суспільне людське буття -- общественная человеческая жизнь -- історичність людського буття -- историчность человеческого бытия -- проблема сенсу історії -- проблема смысла истории -- людина і світ природи -- человек и мир природы -- сучасна екологічна ситуація -- современная экологическая ситуация -- людина і світ культури -- человек и мир культуры
Анотація: Цей навчальний посібник створено за матеріалами авторського курсу, прочитаного у 1992-1994 рр. студентам Українського інституту інженерів водного господарства. Подано методичні поради, плани семінарських занять, літературу, контрольні запитання та завдання.
Дод.точки доступу:
Сендзюк, Є. Ф. \худож.\
Міжнародний фонд "Відродження"


Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

7.
16(075)
І-25


    Івін, О. А.
    Логіка : експерементальний навч. посіб. для факультативних курсів за вибором учнів старших класів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій / Івін О. А. ; Міжнародний фонд "Відродження". - Київ : АртЕк, 1996. - 232 с. - ISBN 5-7707-9414-3 : 2.00 грн., 4.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логіка--Навчальні видання для загальноосвітніх шкіл

Кл.слова (ненормовані):
логіка -- дедукція -- індукція -- мова -- мислення -- імена -- висловлювання -- логічні закони -- логічний квадрат -- доведення -- спростування -- дискусія -- полеміка
Анотація: Навчальний посібник зорієнтований на цінності вітчизняної та світової культури, притаманні сучасним суспільствам демократичного типу
Дод.точки доступу:
Міжнародний фонд "Відродження"


Примірників всього: 20
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (17),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (17),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.
   908(520)
   K23


    Katzenstein, Peter J..
    Cultural Norms and National Security : Police and Military in Postwar Japan / Peter J. Katzenstein. - Ithaca, N. Y. : Cornell University Press, 1st edition 1996 (post 2000). - xvi, 307 p. - (Cornell studies in political economy). - ISBN 0-8014-3260-X (cl. : alk. paper) : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Національна безпека--Японія

   Внутрішня безпека--Японія


Кл.слова (ненормовані):
national security -- internal security
Анотація: У цій книзі пропонується розглянути певні норми, щоб повністю зрозуміти небажання японської поліції застосовувати насильство та небажання японського уряду використовувати те, що рівнозначно постійній армії (Силам самооборони). Серед них є норми, які автор називає «конститутивними». У пошуках причин, чому сучасна Японія уникає поліцейського та військового насильства, автор робить висновок, що вони мають своє застосування та що «норми мають значення для політики національної безпеки». Наприклад, у випадках «міжнародного тероризму» японський уряд не бажав відмовитися від своєї ненасильницької позиції, а у випадку внутрішнього «тероризму» поліція зайняла лише оборонну позицію. Серед висновків автора є прогноз, що політика безпеки Японії й надалі формуватиметься її внутрішніми нормами, а не будь-яким міжнародним балансом сил. Цінності нації формують її оцінку національної безпеки.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.
37.014
І-52


   
    Імідж школи на порозі XXI століття [Текст]. Ч. 1 / практично зорієнтований посібник. - Київ : [б. в.], 1998. - 382 с. - ISBN 5-7765-9325-6 : 0.00
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Політика--Школа--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
образ школи -- імідж університету -- цінності -- культура поведінки
Дод.точки доступу:
Антоненко, Т. С. \ред.\
Єрмаков, І. Г. \ред.\
Головченко, А. Ф. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
17(075)
С 79


    Степаненко, Валерій.
    Етика в проблемах і аналітичних задачах : навчальний посібник / В. Ф. Степаненко ; редактор В. П. Недашківський ; Міжнародний фонд "Відродження". - Київ : Лібра, 1998. - 272 с. - (Трансформація гуманітарної освіти в Україні). - Бібліогр.: с. 265 - 267. - ISBN 966-7035-07-7 : 6.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія--Етика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
моральна культура -- екологічна етика -- діловой етикет -- підприємницький етикет -- мораль -- моральний вибір -- моральні цінності -- культура спілкування
Дод.точки доступу:
Недашківський, В. П. \редактор.\
Міжнародний фонд "Відродження"


Примірників всього: 17
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (8),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8)

Знайти схожі

11.
74.200.51я031
П 37


    Плівачук, К. В.
    Моральне виховання старшокласників засобами усної народної творчості у позаурочний час (на матеріалах спеціалізованих закладів) : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.01 / К. В. Плівачук ; наук. кер. Т. І. Люріна ; Київський університет імені Тараса Шевченка. - Київ, 1998. - 16 с.
ДРНТІ
ББК 74.200.51я031 + 82.3-00

Рубрики: Педагогіка--моральне виховання--усна народна творчість--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
моральна вихованість -- згальнолюдські цінності -- родинні виховні традиції
Дод.точки доступу:
Люріна, Т. І. \наук. кер.\
Київський університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

12.
37.013.73(075.8)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Особистісно зорієнтоване виховання : Науково-методичний посібник / І. Д. Бех ; М-во освіти і науки України, Ін-т змісту і метод. навч. - Київ : [б. в.], 1998. - 203 с. - ISBN 5-8238-0602-7 : 4.20 грн., 20.00 грн., 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Виховання особистості--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- особистісні цінності -- особистісний вимір -- виховна позиція -- становлення особистості -- психологічні закономірності -- виховні технології -- вихователь
Анотація: У посібнику розкривається наукова сутність нової освітньої філософії- особистісно зорієнтованого виховання.Тут уперше в науковій літературі викладені принципи організації виховного процесу, який забезпечує формування і розвиток підростаючої особистості, системи особистісних цінностей як регуляторів її суспільно значущої поведінки.
Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. \рецензент.\
Чебикін, О.Я. \рецензент.\
Міністерство освіти і науки України
Інститут змісту і методів навчання


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

13.
327
Є 24


   
    Європейський Союз консолідовані договори [Текст] / наук. ред. В. Муравйов. - Київ : Port-Royal, 1999. - 206 с. - ISBN 966-7068-17-Х. - ISBN 966-7068-17-X : 10.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Зовнішня політика--Європейський Союз--Законодавчі матеріали

Кл.слова (ненормовані):
заснування Європейського співтовариства -- сфера охорони порядку -- політика безпеки -- кримінальні справи
Дод.точки доступу:
Муравйов, В. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

14.
37.013.73(062)
Ф 56


    Лебідь, І. В.
    Національні цінності й сучасна філософія освіти / І. В. Лебідь // Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи: : методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр. / Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - Київ : Знання Україна, 2000. - Вып. 3. - С. 184-187. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 966-618-133-9
УДК
Дод.точки доступу:
Андрущенко, В. \редактор\
Академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.
37.013.73(062)
Ф 56


   
    Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи: : методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр. Вып. 3 / Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти ; за загальною редакцією В. Андрущенка. - Київ : Знання Україна, 2000. - 520 с. - ISBN 966-618-133-9 : 19.00 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Єдність завдань реформування й забезпечення стабільності - запорука розвитку вищої освіти / В. Г. Кремень. - С .4-16
Андрущенко, В. П. Філософія як теорія і методологія розвитку освіти / В. П. Андрущенко. - С .17-23
Савченко, О. Я. Ціннісні орієнтації шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .23-28
Кононенко, В. І. Українська мова як національний феномен / В. І. Кононенко. - С .28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Пазелюк, В. С. Філософсько-методологічні засади сучасної вищої освіти / В. С. Пазелюк. - С .31-35
Зязюн, І. А. Особливості професійної підготовки педагога / І. А. Зязюн. - С .36-42
Євтух, М. Б. Методологічні засади розбудови особистісно орієнтованої навчальної діяльності у вищій школі / М. Б. Євтух. - С .42-49
Михальченко, М. І. Філософія освіти і соціокультурна теорія / М. І. Михальченко. - С .50-53
Андрущенко, В. П. Філософія та ідеологія розвитку української політичної науки на рубежі століть / В. П. Андрущенко. - С .54-62
Філіпчук, Г. Г. Філософія розвитку освіти України та ідеал суспільного буття / Г. Г. Філіпчук. - С .62-68
Михальченко, М. І. Дійсне та Належне української освіти на порозі XXI століття / М. І. Михальченко, З. Ф. Самчук. - С .68-85
Чижевський, Б. Г. Діалектика співвідношення пізнання і знання у процесі формування всебічного розвиненої особистості / Б. Г. Чижевський. - С .86-92
Бичко, І. В. Національний аспект філософії освіти в Україні / І. В. Бичко. - С .92-99
Лутай, В. С. Синергетична парадигма як філософсько-методологічна основа формування світоглядів XXI століття / В. С. Лутай. - С .99-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярошовець, В. І. Концептуальні засади і теоретичні принципи гуманітаризації освіти / В. І. Ярошовець. - С .103-106
Табачковський, В. Г. Проблеми педагогіки у світлі сучасної філософської антропології / В. Г. Табачковський. - С .106-111
Шубняков, Б. П. До питання про курс "Філософія освіти" як навчальну дисципліну / Б. П. Шубняков. - С .112-119
Темко, Г. Д. Філософія освіти XXI століття. Взаємозв’язок технічної та гуманітарної освіти / Г. Д. Темко. - С .119-122
Терещенко, Ю. І. Філософія освіти як галузь наукового знання / Ю. І. Терещенко. - С .122-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Скуратівський, В. А. Освіта як чинник реалізації соціального потенціалу людини / В. А. Скуратівський. - С .127-131
Клепко, С. Ф. Змінні виміри філософії освіти / С. Ф. Клепко. - С .131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, В. І. Філософія освіти як учбовий предмет і як галузь філософських досліджень / В. І. Шевченко. - С .135-138
Черепанова, С. О. Полікультурна парадигма і системоутворюючі чинники філософії освіти / С. О. Черепанова. - С .138-142
Астахова, В. І. До питання про фундаментально-гуманістичну місію освіти / В. І. Астахова. - С .143-145
Сидоренко, О. Л. Гуманізація освіти як визначальна складова освітньої реформи / О. Л. Сидоренко. - С .145-147
Астахова, К. В. Інтелігенція в кризовому соціумі: деякі аспекти / К. В. Астахова. - С .147-151
Потелло, Н. Я. Філософсько-педагогічні аспекти спілкування / Н. Я. Потелло. - С .151-155
Костєв, В. М. Особливості сьановлення та усвідомлення нового знання в гуманітаристиці / В. М. Костєв, Н. В. Буруковська. - С .155-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвєєва, Л. Л. Приведення принципів освіти у відповідність до вимог культури постмодерного типу як сутність освітньої реформи початку XXI століття / Л. Л. Матвєєва. - С .160-163
Мудрак, В. І. Філософські інтенції у культурно-освітньому контексті / В. І. Мудрак. - С .163-167
Шрагина, Л. И. Смена парадигмы методологии как способ разрешения противоречия в системе образования / Л. И. Шрагина, М. И. Меерович. - С .167-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрипник, М. І. Філософія післядипломної освіти XXI століття: пошуки моделей навчання педагогів / М. І. Скрипник. - С .173-175
Євтодюк, А. В. Філософія освіти і синергетика / А. В. Євтодюк. - С .175-180
Возняк, С. С. Гуманізм та духовність у контексті сучасної філософії освіти / С. С. Возняк. - С .180-184
Лебідь, І. В. Національні цінності й сучасна філософія освіти / І. В. Лебідь. - С .184-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Робуль, О. М. Основні концептуальні підходи до трактування сутності філософії освіти / О. М. Робуль. - С .188-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Радіонова, Н. В. Філософські ідеї М. Гоголя у інтерпретаційному просторі педагогічної антропології / Н. В. Радіонова. - С .191-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбунова, Л. С. Освіта на перехресті століть: пошук методологічних та світоглядних засад / Л. С. Горбунова. - С .195-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Кирилюк, Ф. М. "Філософія - теоретична основа політології" / Ф. М. Кирилюк, С. А. Губерський. - С .204-208
Владимиренко, В. Е. Тип - освітньо - педагогічної раціональності як фундаментальний концепт філософії освіти / В. Е. Владимиренко. - С .208-212
Мельник, В. К. Процес наукового пізнання як методологічна умова функціонування системи освіти / В. К. Мельник. - С .212-215
Ляхвацька, О. М. Сучасна філософська класика: погляд у Європу / О. М. Ляхвацька. - С .216-218
Колодний, А. Релігієзнавча освіта і релігієзнавче виховання / А. Колодний. - С .219-221
Парахонський, Б. Культура як основа формування соціального інтелекту / Б. Парахонський. - С .221-225
Бех, І. Д. Виховання сучасної вузівської молоді / І. Д. Бех. - С .226-234
Бойко, А. М. Сучасні конкуруючі парадигмальні напрями виховання: варіанти вибору / А. М. Бойко, В. О. Пащенко. - С .234-238
Чепелєв, В. І. До питання визначення предмета педагогіки та основних її категорій / В. І. Чепелєв. - С .239-243
Дем’яненко, Н. М. Соціально-історична зумовленість феномену нової педагогічної свідомості / Н. М. Дем’яненко. - С .243-247
Онкович, Г. В. Соціальна проблематика у підготовці журналістів: орієнтир на філософію соціального партнерства / Г. В. Онкович, А. Д. Онкович. - С .247-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Головатий, М. Нова парадигма освіти в Україні на шляху творення громадянського суспільства / М. Головатий. - С .253-256
Сердюк, О. П. Системна детермінація навчальної діяльності у вищій школи / О. П. Сердюк. - С .256-261
Рябченко, В. Місце і роль наставника студентської групи в системі виховної роботи вищого закладу освіти III-IV рівнів акредитації / В. Рябченко. - С .261-274
Терещенко, Ю. І. Педагогічна традиція наукова як освітницький пріоритет сьогодення / Ю. І. Терещенко, О. А. Невмержицький. - С .274-278. - Бібліогр. в кінці ст.
Невмержицький, О. А. До проблеми педагогічного спілкування "професор-студент" / О. А. Невмержицький, І. М. Мельникова. - С .278-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Кремень, Л. О. Вихованню студентської молоді - психолого-педагогічну підтримку / Л. О. Кремень. - С .282-285
Крисюк, С. В. Підвищення рівня психолого-педагогічної підготовки викладачів, як засіб оптимізації управління вищим навчальним закладом / С. В. Крисюк. - С .285-288
Корольов, Б. І. Трансформація форм і методів освіти у вищій школі в умовах формування нових концептуальних засад розвитку освіти в Україні / Б. І. Корольов. - С .289-291. - Бібліогр. в кінці ст.
Ісьянова, Л. М. Педагогічна реалізація естетичного вчення О. Ф. Лосєва у методологічному підготуванні студентів мистецьких вузів / Л. М. Ісьянова. - С .291-298. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербань, П. М. Елітарність інтелекту у вищій школі / П. М. Щербань. - С .298-300
Болгаріна, В. Соціокультурне середовище як проблема педагогічної соціології / В. Болгаріна. - С .300-304. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвієнко, О. В. Дистанційне навчання як особистісно-орієнтована система / О. В. Матвієнко. - С .304-307
Масальський, В. І. Виховання у студентів національних, духовних та моральних цінностей як аксіома сучасного культуротворчого процесу / В. І. Масальський, М. М. Черенков. - С .308-311. - Бібліогр. в кінці ст.
Донець, З. Ф. Про національний зміст нашої освіти / З. Ф. Донець. - С .312-315
Довбня, В. М. Ідеал освіченої людини в навчальних закладах Лівобережної україни в першій половині XIX століття і сучсна реформа освіти / В. М. Довбня. - С .315-318
Тищенко, Т. М. Особливості формування освітніх ідеалів / Т. М. Тищенко. - С .318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Робуль, О. М. Комплексне використання різних підходів у сучасній шкільній практиці як основна умова реалізації нової філософії освіти / О. М. Робуль, Н. В. Семергей. - С .322-325. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучерявий, О. Г. Культура самовиховання майбутніх педагогів як самотворчість і передумова національного культуротворення / О. Г. Кучерявий. - С .325-330. - Бібліогр. в кінці ст.
Корецька, А. І. Становлення освітньо-виховного ідеалу в педагогічній системі Івана Стешенка / А. І. Корецька. - С .331-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Очеретенко, Л. Ю. Використання світоглядного потенціалу природничих дисциплін у навчальному процесі / Л. Ю. Очеретенко. - С .335-338
Кочубей, Т. Д. Василь Сухомлинський: гуманістичні та демократичні тенденції педагогіки XXI століття / Т. Д. Кочубей. - С .339-342. - Бібліогр. в кінці ст.
Кміт, Я. М. Єдність природничо-математичних знань у науці та освіті / Я. М. Кміт, Р. І. Мокрий. - С .342-345. - Бібліогр. в кінці ст.
Береговой, І. Й. Проблеми реформування педагогічної науки / І. Й. Береговой. - С .345-349
Пазяк, О. М. Групи вирівнювання: перший досвід / О. М. Пазяк, Н. М. Пазяк, А. Д. Онкович. - С .349-352
Лукашевич, М. П. "Вчитись тому, для чого народжений" / М. П. Лукашевич. - С .352-353. - Бібліогр. в кінці ст.
Катанова, Н. В. Про кадрову політику у системі вищої та середньо-професійної освіти на Україні / Н. В. Катанова. - С .354-356
Паламарчук, В. І. Проблема наочності в філософії і дидиктиці / В. І. Паламарчук. - С .356-359
Тенькова, Л. В. Ступенева освіта як феномен гуманітаризації навчального процесу / Л. В. Тенькова. - С .359-361
Михальченко, М. І. Дистанційне навчання в соціологічній освіті: pro i kontra / М. І. Михальченко, Л. О. Лещенко. - С .362-367
Баранівський, В. Ф. Про деякі особливості викладання політології в Україні і США / В. Ф. Баранівський. - С .368-373. - Бібліогр. в кінці ст.
Козлакова, Г. Методологічні особливості навчання з використанням / Г. Козлакова, В. Хаскін. - С .373-377. - Бібліогр. в кінці ст.
Корсак, К. В. Про деякі перешкоди на шляху нашої інтеграції в європейський освітній простір / К. В. Корсак. - С .377-381. - Бібліогр. в кінці ст.
Сухолоткий, О. С. Міжнародне співробітництво у сфері вищої освіти і України / О. С. Сухолоткий. - С .381-384
Свистунов, С. В. Виклики інформаційного суспільства і місце освіти України в становленні інноваційної спроможності / С. В. Свистунов. - С .385-389
Андрущенко, Т. В. Вища освіта як сфера міжнародного співробітництва і фактор інтеграції України у європейську спільноту / Т. В. Андрущенко. - С .389-392
Кубальский, О. Н. Глобализация и образование / О. Н. Кубальский, В. Н. Пидводный. - С .392-396. - Бібліогр. в кінці ст.
Уваркіна, О. В. Міжнародні аспекти в системі вищої освіти / О. В. Уваркіна. - С .396-398
Алексейчук, І. С. Особливості інтеграції української системи в європейський освітній простір / І. С. Алексейчук. - С .398-403. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарук, С. О. Мультикультуралізм в демократичному суспільстві і проблема вибору освітньо-виховної парадигми в Україні / С. О. Бондарук. - С .403-406
Креминський, А. И. Философско-методологические аспекты юридического образования / А. И. Креминський. - С .407-410. - Бібліогр. в кінці ст.
Хиц, К. Спільне і відміни в європейській інтеграції освітніх систем України і Польщі / К. Хиц, А. В. Василюк. - С .410-415. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіпець, В. П. До аксіологічних основ вітчизняної вищої школи / В. П. Кіпець. - С .415-421. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравченко, П. А. Національна ідея та проблема легітимності реформаторської діяльності / П. А. Кравченко. - С .421-426
Козлакова, Г. О. Сучасні проблеми організації копм’ютерного навчання / Г. О. Козлакова. - С .426-432. - Бібліогр. в кінці ст.
Таланчук, П. М. Нова модель сучасного закладу вищої освіти / П. М. Таланчук, Г. В. Онкович. - С .433-438
Тимошенко, І. І. Роль недержавних закладів освіти у формуванні сучасної філософії освіти в України / І. І. Тимошенко. - С .438-443
Бобров, В. Я. Управління професійною освітою як фактор впливу на формування творчої особистості фахівців в Україні / В. Я. Бобров, С. В. Буктівщенко. - С .443-447
Євтушевський, В. А. Економіка вищої освіти в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку / В. А. Євтушевський, А. К. Похресник. - С .447-450
Олійник, В. В. Взаємодія фундаментальної та пошуково-прикладної педагогічної науки у реформуванні післядипломної освіти / В. В. Олійник, А. С. Нікуліна. - С .450-452
Бутівщенко, С. В. Вплив організаційних передумов на розвиток системи державного управління професійними навчальними закладами України у 1917-1920 роках / С. В. Бутівщенко. - С .452-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Каленюк, І. С. Державні пріоритети розвитку освіти / І. С. Каленюк. - С .456-461. - Бібліогр. в кінці ст.
Лозовецька, В. Т. Соціально-економічні та професійні вимоги до підготовки молодшого спеціаліста в умовах ринку / В. Т. Лозовецька. - С .461-464
Бірюкова, М. В. Система вищої освіти регіону як модель раціонального впровадження глобальних освітніх технологій / М. В. Бірюкова. - С .465-468
Щербенко, Е. В. Проблеми політичної освіти в Україні / Е. В. Щербенко. - С .468-471
Кукса, В. Фізіореабілітаційна освіта і оздоровче виховання як елементи стратегії виживання / В. Кукса. - С .471-475
Слободяник, М. С. Методологічні засади розвитку вищої бібліотечної освіти в Україні / М. С. Слободяник. - С .475-477
Белобров, Б. Д. Духовність, екологія, босвіта і добробут як пріоритет сталого людського розвитку / Б. Д. Белобров. - С .478-483
Івченко, О. Г. Проблема підготовки кадрів для зовнішньоекономічної сфери України / О. Г. Івченко. - С .483-489
Таланчук, П. М. Освітньо-виховний ідеал у контексті реалій сучасної української культури / П. М. Таланчук. - С .490-494
Кушерець, В. І. Філософія освіти дорослих / В. І. Кушерець. - С .495-497
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Проблеми зростання освітнього потенціалу держави: вища школа / В. О. Огнев’юк. - С .497-500
Крисаченко, В. С. Сучасна екологічна освіта: світовий досвід та українські реалії / В. С. Крисаченко. - С .501-509
Кирилюк, Ф. М. До проблеми визначення поняття світ політичного / Ф. М. Кирилюк. - С .509-512
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методологія педагогічної освіти--Україна

   Філософія освіти--Проблеми і перспективи--Україна, 21 ст.--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
діалектика -- реформа освіти -- культуротворчий процес
Анотація: У збірнику розглядаються актуальні проблеми філософії освіти 20 століття, стан та перспективи розвитку освіти України на рубежі століть, проблеми реформування галузі у відповідності з соціокультурними змінами, розвитком науки, культури і соціальної практики. Для вчителів, викладачів, наукових працівників та студентів
Дод.точки доступу:
Андрущенко, В. \редактор.\
Академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

16.
37.018
П 27


   
    Перспективні освітні технології : науково-методичний посібник : науково-методичний посібник. - Київ : Гопак, 2000. - 559 с. - (Сучасна освіта України). - ISBN 966-532-011-4 : 15.00 грн.
    Зміст:
Сазоненко, Г. С. Концептуальні засади перспективних освітніх технологій = Загальні положення / Г. С. Сазоненко. - С .10-20
Сазоненко, Г. С. Принципи та теоретичні основи / Г. С. Сазоненко. - С .20-30
Сазоненко, Г. С. Типологія освітніх технологій / Г. С. Сазоненко. - С .30-34
Бех, І. Д. Суб’єктність як основа освітніх технологій = Інваріанти виховання особистості / І. Д. Бех. - С .36-44
Чернявська, Л. Н. Суб’єктність освітнього процесу / Л. Н. Чернявська. - С .45-56
Огнев’юк, В. О. Технології людинотворення / В. О. Огнев’юк. - С .57-62
Сазоненко, Г. С. Технологія кооперативного навчання = Теоретичні основи кооперативного навчання / Г. С. Сазоненко. - С .63-71
Сазоненко, Г. С. Кроки до становлення / Г. С. Сазоненко. - С .71-75
Сазоненко, Г. С. Психологічні аспекти кооперованого навчання / Г. С. Сазоненко. - С .76-82
Сазоненко, Г. С. Структури (види) кооперованого навчання / Г. С. Сазоненко. - С .83-107
Червоньов, Д. М. Проективна технологія = Методологічні витоки / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. - С .111-116
Червоньов, Д. М. Суть, критеріальні вимоги та класифікація / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. - С .117-120
Червоньов, Д. М. Психолого-педагогічні можливості / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. - С .120-122
Червоньов, Д. М. Особливості застосування в ліцеї / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. - С .122-134
Червоньов, Д. М. Проективна технологія очима ліцеїстів, батьків та експертів / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський. - С .135-139
Паращенко, Л. І. Технологія формування організаторських та управлінських умінь старшокласників у Київському ліцеї бізнесу / Л. І. Паращенко. - С .140-160
Бізнес-план реалізації інвестиційного проекту створення "Інституту медицини майбутнього" . - С .161-188
Перспективи кодифікації інформаційного законодавства України . - С .189-200
Україна - право. Колективний проект з українознавства . - С .201-292
Карпухіна, В. Й. Особистісно зорієнтоване навчання = З історії виникнення особистісно зорієнтованого навчання / В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. - С .294-302
Карпухіна, В. Й. Особистісно зорієнтоване навчання як система / В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. - С .303-307
Карпухіна, В. Й. Архітектоніка особистісно зорієнтованого уроку / В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. - С .308-326
Карпухіна, В. Й. Разом відкриваємо унікальність кожного / В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. - С .327-334
Інформаційні освітні технології = Інформаційне суспільство й освіта: характерологічні ознаки та історична ретроспектива. - С .335-339
Завадський, І. О. Сутнісний аналіз / І. О. Завадський. - С .340-356
Завадський, І. О. Побудова графіків квадратичної функції за допомогою програми GRAPHWIN / І. О. Завадський. - С .357-361
Завадський, І. О. Використання CD-ROM в навчальному процесі / І. О. Завадський. - С .362-364
Завадський, І. О. Секція "Комп’ютерне забезпечення ліцею" / І. О. Завадський. - С .365-366
Єрмаков, І. Г. Мистецтво життєтворчості: на шляху до себе = Педагогіка життєтворчості - стратегічна основа освітніх технологій школи XXI століття / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .367-391
Єрмаков, І. Г. Життєве проектування: концепція і технологія / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .392-395
Єрмаков, І. Г. Життєве проектування як важливий компонент життєтворчості / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .396-407
Єрмаков, І. Г. Імовірна модель життєвого проекту особистості / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .408-413
Єрмаков, І. Г. Думки ліцеїстів про самопізнання, смисл і цінності життя / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .414-466
Родинне виховання = Теоретичні засади освітньої технології родинного виховання. - С .468-470
Історичні аспекти педагогічної технології родинного виховання . - С .470-480
Проблеми впровадженя родинної технології виховання в сучасній українській національній школі . - С .481-488
Родинне виховання у ліцеї . - С .489-502
"Ліцей-родинна" очима ліцеїстів . - С .503-506
"Ліцей-родина" очима кураторів та викладачів . - С .507-508
Каюков, В. І. Національне виховання / В. І. Каюков. - С .509-511
Каюков, В. І. Школа-музей / В. І. Каюков. - С .511-525
Каюков, В. І. Українська етнопедагогіка в школі / В. І. Каюков. - С .525-527
Каюков, В. І. Жити не батьками - померти не людьми / В. І. Каюков. - С .527-530
Каюков, В. І. На засадах козацької педагогіки / В. І. Каюков. - С .530-532
Каюков, В. І. Робота дитячих організацій / В. І. Каюков. - С .532-534
Каюков, В. І. Старобалашівська паланка імені Івана Сірка / В. І. Каюков. - С .534-538
Каюков, В. І. Січова школа наставників / В. І. Каюков. - С .538-540
Каюков, В. І. До джерел народної мудрості / В. І. Каюков. - С .541-542
Сазоненко, Г. С. Становлення лідера / Г. С. Сазоненко. - С .543-556
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітні технології--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
групова діяльність -- реалізація -- обслуговування -- перспективи -- технології
Анотація: У посібнику розглядаються методичні підходи до впровадження перспективних освітніх технологій у процесі експерементально-пошукової роботи
Дод.точки доступу:
Сазоненко, Г. С.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

17.
101
Ф 56


    Губерський, Л. В.
    Філософія [Текст] : курс лекцій / Л. В. Губерський, І. Ф. Надольний, В. П. Андрущенко та ін.; за ред. І. Ф. Надольного. - Київ : Вікар, 2000. - 516 с. - ISBN 966-7131-21-1 : 6.80 грн.
    Зміст:
Вступ до філософії та основні етапи її історичного розвитку
Філософія. Специфіка філософського осмислення дійсності
Історичний розвиток світової філософії
Сучасна світова філософія
Філософська думка в Україні
Філософія давніх слов’ян
Філософія періоду Відродження
Філософія в Києво-Могилянській академії
Філософія Г. С. Сковороди
Філософські ідеї Т. Г. Шевченка
Філософія України другої половини XIX - початку XX ст.
Онтологія
Філософський зміст проблеми буття
Свідомість
Діалектика та її альтернативи
Гносеологія
Сутність та структура пізнавального процесу
Соціальна філософія та філософія історії
Суспільство як об’єкт пізнання
Філософський аналіз суспільства
Суспільство і природа
Парадигми осягнення історії
Рушійні сили та суб’єкти суспільного розвитку
Філософський аналіз особистості
Матеріальні основи розвитку суспільства
Політичні системи суспільства
Духовне життя суспільства. Суспільна свідомість і культура
Цінності в житті людини та суспільства
Філософський аналіз науки
Творчість як фундаментальна основа діяльності людини XX століття
Майбутнє: проблеми прогнозування
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія

Кл.слова (ненормовані):
розвиток світової філософії -- свідомість -- сучасна філософія -- неофрейдизм -- проблеми буття -- діалектика -- гносеологія -- наукове пізнання -- закон Мальтуса -- політична система суспільства -- генезис науки
Дод.точки доступу:
Надольний, І. Ф.
Андрущенко В. П.
Надольний, І. Ф. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

18.
329(477)
Б 37


    Бегей, Ігор.
    Юліан Бачинський: соціал-демократ і державник [Текст] / І. Бегей. - Київ : Основні цінності, 2001. - 254 с. - (Спадщина ; кн. 12). - ISBN 966-7856-09-7 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Політологія--Персоналії--Біографії

Кл.слова (ненормовані):
соборність -- радянофіл

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

19.
   37.016:811.161.2(08)
   У 45


   
    Українська мова : збірник текстів для переказів з творчими завданнями / Л. В. Скуратівський, Г. Т. Шелехова, М. Г. Парфьонов. - Київ : Форум, 2001. - 240 с. - ISBN 966-7786-07-2 : 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Українська мова--Перекази--Збірники

Анотація: українська мова
козацька слава
споконвічні духовні цінності
на шляху життєтворчості особистості
сім'я
вибір професії
дивоствіт природи
Дод.точки доступу:
Скуратівський, Л. В.
Шелехова, Г. Т.
Парфьонов, М. Г.


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

20.
329
Є 24


   
    Європейська соціал-демократія [Текст] : трансформація у прогресі / ред.: Р. Куперус, Й. Кендел. - Київ : Основні цінності, 2001. - 505 с. - (Серія "Сучасна думка" ; кн. 10). - ISBN 966-7856-05-4. - ISBN 90-72575-58-Х : 18.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Політика--Політичні партії--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маніфест -- комерціалізація -- егалітарні цінності
Дод.точки доступу:
Куперус, Р. \ред.\
Кендел, Й. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)