Пошуковий запит: (<.>K=рекламна діяльність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
>1.
| Ромат Е. В. Реклама/Е. В. Ромат. - 2009
|
>2.
| Балабанова Л. В. Рекламний менеджмент/Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик. - 2013
|
>3.
| Бібліотечний вісник - 2014г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Вісник Книжкової палати - 2014г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>5.
| Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту/В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - 2009
|
>6.
| Саніахметова Н. О. Правовий захист підприємства в Україні/Н. О. Саніахметова. - 1999
|
>7.
| Інформаційні технології – 2016/Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2016
|
>8.
| Поліграфія і видавнича справа - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Маркетинг и реклама - 2017г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>10.
| Ткаченко О. О. Специфіка рекламної діяльності навчальних закладів у контексті їх позиціонування/О. О. Ткаченко // Поліграфія і видавнича справа. -Львів, 2016,N N 1(71).-С.209-215
|
>11.
| Как отслеживать эффективность рекламы // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 9.-С.28-29
|
>12.
| Реклама: інтеграція теорії і практики/Міністерство освіти і науки України, КНТЕУ. - 2017
|
>13.
| Ромат Е. В. Реклама/Е. В. Ромат. - 2003
|
>14.
| Тєлєтов О. С. Рекламний менеджмент/О. С. Тєлєтов. - 2022
|
>15.
| Самохіна Ж. Інструменти і технології маркетингу в системі управління знаннями/Ж. Самохіна // Бібліотечний вісник. -Київ, 2022,N № 3.-С.31-39
|
|