Пошуковий запит: (<.>K=маркетинг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 689
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Ромат, Евгений. Сущность и понятие системы маркетинговых коммуникаций [Текст] / Е. Ромат> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Шершун, Виктор. Социологический аспект брендинга и антология украинской рекламной науки: новые издания украинских авторов [Текст] / В. Шершун> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 38-39
Кл.слова (ненормовані): соціологічний аспект -- брендинг -- антологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Нестеров, Федор. Ваши товары протухли, сэр! Как создать новый прорывной продукт на стабильном рынке [Текст] / Ф. Нестеров> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 40-45
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Шевчук, Павел. Нейромаркетинг, или как заглянуть за кулисы рационального [Текст] / П. Шевчук> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 14-21
Кл.слова (ненормовані): нейромаркетинг -- симетрія -- метафора
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Пять мифов о нейромаркетинге [Текст]> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 22-25
Кл.слова (ненормовані): нейромаркетинг -- міфи нейромаркетинга
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Нейромаркетинг и веб-дизайн: 10 способов установить контакт с мозгом посетителя [Текст]> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 26-29
Кл.слова (ненормовані): нейромаркетинг -- веб-дизайн
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Ромат, Є. В. Публічний продукт у комплексі публічного маркетингу [Текст] / Є. В. Ромат, Ю. В. Гаврилечко> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 11/12. - С. 16-22
Кл.слова (ненормовані): публічний маркетинг
Дод.точки доступу: Гаврилечко, Ю. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Госбюджет на политические партии: что покупали [Текст]> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 11/12. - С. 26-27
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Будникевич, И. М. Методика определения целевых сегментов в маркетинге города [Текст] / И. М. Будникевич, И. Г. Черданцева> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 11/12. - С. 28-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Дод.точки доступу: Черданцева, И. Г.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Лисак, Ольга. Налагодження ефективної системи інформування як засіб підвищення вихідної академічної мобільності [Текст] / О. Лисак> // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 4. - С. 68-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): академічна мобільність -- рівень поінформованості -- студентський маркетинг
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
13-й украинский студенческий фестиваль рекламы: лучший за последние годы [Текст]> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 11/12. - С. 6-9
Кл.слова (ненормовані): фестиваль реклами
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Публичный маркетинг: все так же, как и на рынке FMCG. Только другие цели и субьекты (результаты блиц-опроса и субьекты) [Текст]> // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 11/12. - С. 10-15
Кл.слова (ненормовані): публічний маркетинг
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Еременко, Андрей. Заглянуть в будущее [Текст] / А. Еременко> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 28-31
Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- технології модельованого майбутнього -- моделювання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Ковінько, Олена. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств [Текст] / О. Ковінько> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 32-47
Кл.слова (ненормовані): маркетингові технології -- диверсифікація -- аграрна продукція
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Жесткова, Аліна. Окремі питання щодо імплементації закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» [Текст] / А. Жесткова> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 48-52
Кл.слова (ненормовані): захист прав споживачів -- управління багатоквартирним будинком -- нерухомість
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Зинченко, Максим. Развитие розничной сети в масштабах страны с помощью BigData [Текст] / М. Зинченко, С. Ходакевич> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 12-17
Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- створення торгових точок -- розвиток торгових мереж
Дод.точки доступу: Ходакевич, Сергей
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Яшкіна, Оксана. Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі [Текст] / О. Яшкіна> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 18-25
Кл.слова (ненормовані): технологічні товари -- функціонування машинобудівних підприємств -- модефікація товару
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Споживчі настрої в Україні, серпень 2017: індекс склав 58,6 [Текст]> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 26-27
Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- індекс споживчих настроїв -- індекс поточного становища
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Шоу, Колин. Революционное мышление о лояльности клиентов [Текст] / К. Шоу> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 63-65
Кл.слова (ненормовані): маркетинг у світі -- лояльні клієнти -- пам’ять клієнта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Бруке, Зач. Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) [Текст] / З. Бруке> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 66-68
Кл.слова (ненормовані): маркетинг у світі -- загрози міжнародних досліджень -- проблеми для дослідників
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|
|