Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 689
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Ромат, Евгений.
    Сущность и понятие системы маркетинговых коммуникаций [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Шершун, Виктор.
    Социологический аспект брендинга и антология украинской рекламной науки: новые издания украинских авторов [Текст] / В. Шершун // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 38-39

Кл.слова (ненормовані):
соціологічний аспект -- брендинг -- антологія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Нестеров, Федор.
    Ваши товары протухли, сэр! Как создать новый прорывной продукт на стабильном рынке [Текст] / Ф. Нестеров // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 40-45


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Шевчук, Павел.
    Нейромаркетинг, или как заглянуть за кулисы рационального [Текст] / П. Шевчук // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 14-21

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- симетрія -- метафора

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


   
    Пять мифов о нейромаркетинге [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 22-25

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- міфи нейромаркетинга

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


   
    Нейромаркетинг и веб-дизайн: 10 способов установить контакт с мозгом посетителя [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 10. - С. 26-29

Кл.слова (ненормовані):
нейромаркетинг -- веб-дизайн

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Ромат, Є. В.
    Публічний продукт у комплексі публічного маркетингу [Текст] / Є. В. Ромат, Ю. В. Гаврилечко // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 11/12. - С. 16-22

Кл.слова (ненормовані):
публічний маркетинг
Дод.точки доступу:
Гаврилечко, Ю. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


   
    Госбюджет на политические партии: что покупали [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 11/12. - С. 26-27


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Будникевич, И. М.
    Методика определения целевых сегментов в маркетинге города [Текст] / И. М. Будникевич, И. Г. Черданцева // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 11/12. - С. 28-41. - Бібліогр. в кінці ст.

Дод.точки доступу:
Черданцева, И. Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Лисак, Ольга.
    Налагодження ефективної системи інформування як засіб підвищення вихідної академічної мобільності [Текст] / О. Лисак // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 4. - С. 68-73. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
академічна мобільність -- рівень поінформованості -- студентський маркетинг

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

11.


   
    13-й украинский студенческий фестиваль рекламы: лучший за последние годы [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 11/12. - С. 6-9

Кл.слова (ненормовані):
фестиваль реклами

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


   
    Публичный маркетинг: все так же, как и на рынке FMCG. Только другие цели и субьекты (результаты блиц-опроса и субьекты) [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 11/12. - С. 10-15

Кл.слова (ненормовані):
публічний маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Еременко, Андрей.
    Заглянуть в будущее [Текст] / А. Еременко // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 28-31

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- технології модельованого майбутнього -- моделювання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Ковінько, Олена.
    Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств [Текст] / О. Ковінько // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 32-47

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- диверсифікація -- аграрна продукція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Жесткова, Аліна.
    Окремі питання щодо імплементації закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» [Текст] / А. Жесткова // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 48-52

Кл.слова (ненормовані):
захист прав споживачів -- управління багатоквартирним будинком -- нерухомість

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Зинченко, Максим.
    Развитие розничной сети в масштабах страны с помощью BigData [Текст] / М. Зинченко, С. Ходакевич // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 12-17

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- створення торгових точок -- розвиток торгових мереж
Дод.точки доступу:
Ходакевич, Сергей


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Яшкіна, Оксана.
    Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі [Текст] / О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 18-25

Кл.слова (ненормовані):
технологічні товари -- функціонування машинобудівних підприємств -- модефікація товару

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


   
    Споживчі настрої в Україні, серпень 2017: індекс склав 58,6 [Текст] // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 26-27

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- індекс споживчих настроїв -- індекс поточного становища

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


    Шоу, Колин.
    Революционное мышление о лояльности клиентов [Текст] / К. Шоу // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 63-65

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг у світі -- лояльні клієнти -- пам’ять клієнта

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Бруке, Зач.
    Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) [Текст] / З. Бруке // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 66-68

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг у світі -- загрози міжнародних досліджень -- проблеми для дослідників

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)