Пошуковий запит: (<.>K=діалог культур<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Діалог культур: дослідження, практики, виклики/М-во культури України, Нац. ін-т стратегічних досліджень, Ін-т культурології, Нац. акад. мистецтв України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв за участі Російського ін-ту культурології РАН. - 2012
|
>2.
| Гатальська С. М. Філософія культури/С. М. Гатальська. - 2005
|
>3.
| Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди/Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди Ч. 2: Літературознавство Вип. 1(73). - 2013
|
>4.
| Караман С. О. Українська мова. 11 клас/С. О. Караман, О. В. Караман , М. Я. Плющ, В. І. Тихоша ; редактор О. С. Криворучко . - 2012
|
>5.
| Дирда І. А. Проблема міжкультурної комунікації в освіті/І. А. Дирда // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2014. т.Вип. 1.-С.34-39
|
>6.
| Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філософія освіти/Інститут педагогіки і психології професійної освіти Вип. 7. - 2002
|
>7.
| Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>8.
| Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство - 2014г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>9.
| Зарубіжна література - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>10.
| Саєнко С. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур"/Сергій Саєнко, Надія Ананьєва // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2017,N № 7/8.-С.32–35
|
>11.
| Всесвітня література в школах України - 2017г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>12.
| Кравченко А. І. Камерно-інструментальна творчість сучасних українських композиторів у проекції діалогу культур/А. І. Кравченко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2015,N № 4.-С.69-74
|
>13.
| Вивчення літератури під час гібридної війни // Зарубіжна література, 2017,N N 2.-С.4-9
|
>14.
| Сафарян С. Засоби формування культурології компетентності учнів на уроках зарубіжної літератури в школі/С. Сафарян // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 11.-С.8-13
|
>15.
| Личковах В. А. Семіотика українського та польського авангарду в світлі ідей Львівсько-Варшавської філософської школи. Семіотичні паралелі художньої образності українського та польського авангарду/В. А. Личковах // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -Київ:Міленіум, 2018,N № 2.-С.25-31
|
>16.
| Башманівський В. Особливості комунікації реципієнта та засобів масової інформації у глобалізованому світі/В. Башманівський, Л. Башманівська // Вісник Книжкової палати. -Київ:КПУ, 2018,N N 10.-С.20-23
|
>17.
| Аманмурадов Н. Культурні цінності музеїв Туркменістану у формуванні засад діалогу культур/Н. Аманмурадов // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2018,N Вип. 1.-С.8-14
|
>18.
| Мельник Т. Виклики сучасного світу. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача. Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність/Т. Мельник, Л. Битко, А. Запасна // Зарубіжна література, 2019,N N 7.-С.7-10
|
>19.
| Цифра Ю. А. Конструювання зовнішньополітичної ідентичності держави в ареалі культурних відмінностей/Ю. А. Цифра // Держава і право. -Київ:Юридична думка, 2019,N Вип. 86.-С.377-387
|
>20.
| Лукашева Л. Т. Творчий феномен М. М. Синельникова у контексті формування культурного простору України кінця XIX - початку XX століття/Л. Т. Лукашева // Культура і сучасність. -Київ:Міленіум, 2019,N № 1.-С.272-276
|
|
|