Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дитячий садок<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-42 
1.

Назва журналу :Палітра педагога -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Слободенюк І. Гендерне виховання дошкільнят/ І. Слободенюк (стр.3-9) Кл.слова: принципи гендерного виховання,форми роботи з гендерного виховання,річний план роботи з гендерного виховання
Кондратець І. На шляху самопізнання. Рефлексивні тренінги для педагогів (закінчення)/ І. Кондратець (стр.10-17) Кл.слова: самоаналіз,самоаналіз педагогічної діяльності,самоконтроль
Сарапулова І. Учити без переучування. Технологія навчання швидкого свідомого читання (продовження)/ І. Сарапулова (стр.18-21) Кл.слова: грамота,цікаві завдання до занять
Лещенко С. Зайчикові казки. Заняття з англійської мови для старших дошкільнят/ С. Лещенко (стр.22-23) Кл.слова: дитячий содок,іноземна мова
Зайцева Л. Дошкільнятам про числа і цифри. Цикл занять для дітей середньої групи/ Л. Зайцева (стр.24-26) Кл.слова: логіко-математичний розвиток,дитячий садок
Хомуленко Л. Пісенний вернісаж. Фрагмент весняного свята для старших дошкільнят/ Л. Хомуленко, Т. Козирєва (стр.27-31) Кл.слова: свята і розваги,8 Березня
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.21/С 42
Автор(и) : Скиданова, Ленина Яковлевна, Сірченко, Людмила Іванівна
Назва : Декоративне малювання та аплікація в дитячому садку : посібник . -2-ге видання
Вихідні дані : Київ: Радянська школа, 1981
Кільк.характеристики :64 с.: кольорові. іл.
Ціна : 8.00, 8.00, 2.92, грн.
ДРНТІ : 14.23.05
УДК : 373.21
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка
Образотворче мистецтво
Анотація: В книзі розглядаються види роботи з дітьми різних вікових груп з методикою навчання їх декоративному малюванню й аплікації.
Примірники : всього 7: Ф3(1), Ф2(18)
Вільні : Ф3(1), Ф2(18)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Дошкільне виховання -2014р.,N 5
Цікаві статті :
Андрусич Н. Сприятлива екологія дитинства - головний пріоритет/ Н. Андрусич (стр.2) Кл.слова: здоров'я
Тарасенко Г. Екологія дитинства: полілог науково-педагогічних підходів/ Г. Тарасенко (стр.3-4) Кл.слова: сприятлива екологія дитинства,підходи до екології дитинства
Долинна О. Екологічні висновки сьогодення: збережемо субкультуру дитинства/ О. Долинна, О. Низковська (стр.5-8) Кл.слова: екологія дитини,природне оточення,народна іграшка
Богуш А. Екологія емоційно-психічного здоров'я у системі взаємодії дорослих і дітей/ А. Богуш (стр.9-12) Кл.слова: культура здоров'я,еколого-гуманістичні відносини,система екологічної освіти
Іваниця Г. Добро сторицею повернеться. Виховання добродійності у дітей/ Г. Іваниця (стр.13-16) Кл.слова: екологія дитинства,інструментарій екології,Step-методика
Філоненко О. Здоровий випускник дитсадка - успішний школярик/ О. Філоненко (стр.17-19) Кл.слова: охорона здоров'я,причини порушень здоров'я,готовність до навчання в школі
Карасьова К. гра - справа серйозна/ К. Карасьова (стр.20-21) Кл.слова: роль ігрової діяльністі,розвиток ігрової діяльності
Лохвицька Л. Екологія ігрового середовища/ Л. Лохвицька (стр.22) Кл.слова: предметно-ігрове середовище,дитячий садок
Нечай С. Музика - могутня сила/ С. Нечай (стр.23-26) Кл.слова: музикотерапія,гама частот
Артуоз О. Мислити навчати й про здоров'я дбати. Екологія розумової діяльності дошкільників/ О. Артуоз (стр.27-29) Кл.слова: розвиток мислення,екоправила організації розумої діяльності,рухливі ігри
Дацюк Н. Екскурсія в країну "Екологознай"/ Н. Дацюк, Л. Слива (стр.30-32) Кл.слова: екологія дитинства,інноваційні технології,діяльність дітей
Рачова Н. Дитина щаслива в любові/ Н. Рачова (стр.33-35) Кл.слова: дошкільнята,родина,батьківська любов
Носульська О. Мандруємо Країною Дитинства/ О. Носульська, ін. та (стр.36-39) Кл.слова: екологія дитинства,свята й розваги
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.016:811.161/Т 46-106762993
373.2.016:811.161.2/Т 46
Автор(и) : Тихеева Е. И.
Назва : Развитие речи детей раннего и дошкольного возраста : пособие для воспитателей дет. сада . -5-е изд.
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1981
Кільк.характеристики :159 с
Ціна : 0.99, 0.99, 2.00, грн.
ДРНТІ : 14.23.11
УДК : 373.2.016(072) + 811.161.2(072)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Розвиток мовлення
Примірники : всього 19: Ф2(5)
Вільні : Ф2(5)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.21:811.161.2/М54
Автор(и) : Богуш А. М., Орланова Н. П., Зеленко Н. І., Лихолєтова В. К.
Назва : Методика розвитку рідної мови і ознайомленя з навколишнім у дошкільному закладі : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 1992
Кільк.характеристики :414 с
Примітки : Л-ра: с. 410-411
ISBN, Ціна 5-11-003820-1: 6.60, грн.
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.21 + 811.161.2
Предметні рубрики: Дошкільне виховання-- Методика викладання-- Українська мова
Анотація: Висвітлено особливості методики розвитку рідної мови і ознайомлення з навколишнім середовищем дітей дошкільного віку.
Примірники : всього : Ф2(4)
Вільні : Ф2(4)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.02/Б 74
Автор(и) : Богуславская, Зинаида Михайловна, Смирнова, Елена Олеговна
Назва : Развивающие игры для детей младшего дошкольного возраста : книга для воспитателя детского сада
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1991
Кільк.характеристики :207 с.: ил.
ISBN, Ціна 5-09-003256-4: 15.00, 5.93, 3.29, 1.80, 4.00, 3.80, 15.00, грн.
ДРНТІ : 14.23.17
УДК : 373.2.02
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Розвиваючі ігри
Примірники : всього 17: Ф2(4)
Вільні : Ф2(4)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2-93/К53
Назва : Книга для читання в дошкільних закладах
Вихідні дані : Київ: Радянська школа, 1976
Кільк.характеристики :311 с.: ил.; 22 см :
ДРНТІ : 14.23
УДК : 821.161.2-93
Предметні рубрики: Дошкільне виховання-- читання-- дитяча література
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виховання--дитячий садок--вікові групи--читання--художня література--твори
Примірники : всього 1: Ф2(6)
Вільні : Ф2(6)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали V щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 9 квітня 2015 року місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Вища освіта
Молоді науковці
Професійна освіта
Історія освіти
Філологія
Педагогіка-- Соціальна
Психологія соціальна
Зміст : Вступне слово/ Л. Л. Хоружа. Європейський напрямок модернізації системи педагогічної освіти в Чеській Республіці/ О. В. Антоненко. Трудове виховання в повсякденному житті школи Української PCP 1960—1980-ті рр./ К. О. Богатирчук. Розвиток української педології у спадщині І. Соколянського (1898-1960)/ О. О. Кабанова. Психологія сімейного виховання в Індії: вилив традицій на / Б. Кумар. Дошкільне виховання в Україні: особливості становлення і розвитку 20-80-ті роки XX століття / О. Д. Літіченко. Продовження традицій О. Муравйової у творчій діяльності Лариси Руденко - видатної співачки і педагога/ Н. В. Руденко. Процес становлення закладів інтернатного типу (1917-1940 pp.)/ Л. М. Рябкина. Використання навчально-ігрових технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя / Л. М. Запорожець [и др.]. Дисципліни інформаційно-комп'ютерного циклу у підготовці до майбутньої професійної діяльності студентів напряму підготовки "Менеджмент"/ О. М. Глушак, Н. П. Мазур. Становлення іншомовної граматичної компетенції студентів-філологів: ментальне репрезентування мовної інформації / О. І. Вовк. Збереження традицій українського народного мистецтва як стильовий орієнтир у підготовці сучасного художника-дизайнера, ілюстратора (на прикладі творчості Володимира Голозубова)/ В. І. Зайцева. Формування мотиваційно-ціннісної готовності майтбутніх учителів початкової школи до комунікативної взаємодії з учнями / Н. С. Кипиченко. Формування стратегій та тактик фахової комунікативної компетентності майбутніх провізорів на заняттях з гуманітарних дисциплін/ Т. В. Коломієць. Маніпуляційні технології - як основи психологічного впливу на особистість/ A. M. Матвієнко. Формування економічної компетентності на уроках географії/ О. П. Мельник. Актуальність застосування медіазасобів на уроках іноземної мови у початковій школі/ Л. В. Петрик. Особистісно орієнтоване навчання як основа комп'ютерно орієнтованої системи освіти майбутніх філологів/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Критерії готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. Особливості формування культури мислення майбутніх учителів/ Н. О. Сінельнікова. Використання ППЗ "GRAN-2D" у процесі формування математичної компетентності газозварників / Д. С. Тінькова. Особистісна активність у сучасній психологічній теорії / A. B. Якименко ; A. B. Якименко. Петербурзький журнал "Украинский вестник" (1906): історія, завдання, тематика/ Ю. О. Безкровний. Особливості вживання інвективної лексики у жіночому діалогічному мовленні (на прикладі англійської, української та російської мов) / О. Ю. Бондар. Морфологічні особливості дієслова в ранньоновоанглійській мові (на матеріалі трагедії В. Шекспіра "Гамлет") / А. І. Вєтров. Мовленнєві акти прохання в діахронії в англійській мові/ А. П. Зізінська. Засоби вираження історичного прототипу в англійській дитячій поезії/ Т. М. Каленик. Міський текст Євгенії Кононенко в просторі детективного жанру/ І. Ю. Коноваленко. Інтертекстуальність як явище постмодернізму / О. В. Коптіла. Специфіка часопростору в романі-метафорі: індивідуально-авторські інтерпретаці (на матеріалі романів "Маєток" В. Фолкнера та "Дім на горі" Вал. Шевчука) / Н. Ю. Лазаревич. Політичний дискурс як середовище функціонування маніпуляцій / В. І. Мельник, В. А. Пантюшенко. Реконструкція античного жанру в романі "Волхв" Дж. Фаулза/ O. E. Мішана. Особливості вербалізації комунікативних стратегій в сучасному англомовному інституційному дискурсі / C. B. Пильщик. Функціональні особливості опису як одного з різновидів монологу / Л. А. Порядченко. Стратегії аргументації на прикладі промов Хілларі Клінтон / В. В. Ригус. Кінодискурс як об'єкт лінгвістичних досліджень / Н. Сандакова, О. В. Чувардинська. Особливості професійної лексики військовослужбовців бундесверу/ В. І. Сікорака. Розвиток архетипної схеми через концептуальні образ-схеми (на матеріалі американських балад)/ Т. М. Суворова. До питання про інноваційні стратегії в управлінні/ В. Ю. Димитров. Теоретичні основи вивчення соціального оптимізму/ О. Р. Рафіков. Український театр у таборі Фрайштадт (Австро-Угорщина) під час Першої світової війни / М. І. Срібняк. Actual problems of anticorruption activity/ R. Tyutyunnyk.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.58(4Укр)я43/Д 70
Автор(и) : Літіченко, Олена Дмитрівна, Шинкар, Тетяна Юріївна
Назва : Дошкільне виховання в Україні: особливості становлення і розвитку 20-80-ті роки XX століття
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки: матеріали V щоріч. Всеукраінської наук.-практ. конференції 9 квітня 2015 р. м. Київ/ Міністерство освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд сприяння освіти імені Бориса Грінченка. - Київ, 2015. - С. 35-43 (Шифр 74.58(4Укр)я43/Д 70-461308903)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14
ББК : 74.58(4Укр)я43 + 72(4Укр)я43
Предметні рубрики: Педагогіка-- Історія педагогіки-- Дошкільна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--методичний супровід--дитячий садок
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.00я43/П 24
Автор(и) : Литвин, Лілія Володимирівна
Назва : Концепція Ф. Фрьобеля та її вплив на розвиток освіти вихователів для дітей дошкільного віку у німеччині (хіх ст.)
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: збірник наукових праць/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ: Едельвейс, 2014. - Вип. 2. - С. 96-100 (Шифр 74.00я43/П 24-589534679)
ДРНТІ : 14.91
ББК : 74.00я43
Предметні рубрики: Освіта-- Освіта вихователів --Німеччина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитячий садок--професійна підготовка--педагогічна система
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/П 31
Автор(и) : Петухова Л. Е.
Назва : Фребельпедагогика : хрестоматия
Вихідні дані : Херсон: Айлант, 2013
Кільк.характеристики :235 с
ISBN, Ціна 966-630-084-7: 40.00 грн.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 37.091.4
ББК : 74.13(4Нім)-8
Предметні рубрики: Історія дошкільної педагогіки-- виховання-- персоналія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиваюча гра--дитячий садок--кубик
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016:796(075)/Ф 50
Назва : Фізкультура від 4 до 9. Педагогіка спільного успіху : навчально-методичний комплекс
Вихідні дані : Київ: Шкільний світ, 2006
Кільк.характеристики :110 с
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
ISBN, Ціна 966-8651-59-6 (б-ка "Шкіл. світу"): 18.00 грн.
ISBN, Ціна 966-420-030-1 (Вид. дім "Шкіл. світ"): Б.ц.
ISBN, Ціна 966-356-066-5 (вид. Л.Галіцина): Б.ц.
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 37.016:796(075) + 796
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання-- Фізична культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рухливі ігри--спортивні куточки--розминка--спортивне тренування--дитячий садок--початкова школа
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.016:502.2(0/М 27-562050546
373.2.016:502.2(072)/М 27
Автор(и) : Марковская М. М.
Назва : Уголок природы в детском саду : книга для воспитателя детского сада . -2-е изд., доработанное
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1989
Кільк.характеристики :144 с.: ил.
ISBN, Ціна 5-09-001135-4:
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.2.016(072) + 502.2(072)
Предметні рубрики: Дошкільна освіта-- Методика викладання природознавства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--дитячий садок--вихователь--живий куточок--тварини--рослини--акваріум
Примірники : всього 3: Ф2(5)
Вільні : Ф2(5)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.016:502.2(0/М 27-524690363
Автор(и) : Марковская М. М.
Назва : Уголок природы в детском саду : книга для воспитателя детского сада
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1984
Кільк.характеристики :160 с.: ил. :
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.2.016:502.2(072)
Предметні рубрики: Дошкільна освіта-- Методика викладання природознавства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільнята--дитячий садок--вихователь--куточок природи--тварини--рослини--акваріум
Примірники : всього 1: Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.016:74(072)/Ш 33
Автор(и) : Швайко, Галина Семеновна
Назва : Занятия по изобразительной деятельности в детском саду. Старшая группа : программа, конспекты : пособие для педагогов дошкольных учреждений
Вихідні дані : Москва: Владос, 2003
Кільк.характеристики :160 с.: ил.; 21 см
ISBN (в м. пер.), Ціна 5-691-00467-0:
ДРНТІ : 14.23.05
УДК : 373.2.016:74(072) + 74(072)
Предметні рубрики: Дошкільне виховання-- Зображувальна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--дитячий садок--старша група--естетичний розвиток--конспекти занять--малювання--аплікація--ліпка
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2/Г 94
Автор(и) : Гульянц, Эвелина Карповна
Назва : Учите детей мастерить : из опыта работы воспитателя дет. сада
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1979
Кільк.характеристики :142 с.: ил.
Примітки : Библиогр.: с. 138-141 :
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.2
Предметні рубрики: Дошкільна освіта-- Трудове навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитячий садок--старша група--підготовча група--трудове навчання--організація навчання--виготовлення іграшок--різьба по дереву
Примірники : всього 26: Ф2(6)
Вільні : Ф2(6)
Знайти схожі

18.

Назва газети: Дитячий садок. Управління -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Тайм-менеджмент у роботі керівника ДНЗ (стр.4-7) Кл.слова: поняття,правила,книжки
Бурнатна О. Створення розвивального середовища в ДНЗ/ О. Бурнатна (стр.8-20) Кл.слова: життєвий простір,предметно-ігрове середовище
Полюшко Н. Трудове виховання в ДНЗ. Семінар-практикум для педагогів/ Н. Полюшко (стр.21-28) Кл.слова: праця,трудова діяльність
Покриття підлоги в розвивальних куточках (стр.29-30) Кл.слова: лінолеум,ковролін,паркет
Дошкільна освіта у Великобританії (стр.31-32) Кл.слова: дитячий садок,виховання
Цікаві статті :
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.1/Х 24
Автор(и) : Хансаева И. Н.
Назва : Растет дочка, растет сын
Вихідні дані : Москва: Педагогика, 1991
Кільк.характеристики :240 с.: ил.
ISBN, Ціна 5-7155-0332-9: 0.97, 0.97, грн.
ДРНТІ : 14.39
УДК : 37.018.1
Предметні рубрики: Педагогіка-- Сімейне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гра та іграшки дитини--дитячий садок--сімейні традиції--перед школою
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.016:78/В 39
Автор(и) : Ветлугина, Наталья Алексеевна, Кенеман, Александра Владимировна
Назва : Теория и методика музыкального воспитания в детском саду : учебное пособие для студентов пед. институтов
Вихідні дані : Москва: Просвещение, 1983
Кільк.характеристики :253 с :
ДРНТІ : 14.23
УДК : 373.2.016:78
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Музичне виховання
Примірники : всього 1: Ф2(6)
Вільні : Ф2(6)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)