Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=відео<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-75 
1.


    Dos, Reis A.
    Didactic video creation as a component of the implementation xxi century teachers’ methodological competencies / Reis A. Dos, N. Morze, S. Vasylenko // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : зб. наук. пр. - 2018. - N 4, DOI https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.1a10 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
дидактичне відео -- компетентність викладача
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.1a10

Дод.точки доступу:
Morze, N.
Vasylenko, S.


Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)


Знайти схожі

2.
   004.421.2
   H34


    Hassanieh, Haitham.
    The Sparse Fourier Transform: Theory and Practice / H. Hassanieh ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2018. - 260 p. - (ACM Books series ; #19). - ISBN 978-1-947487-07-9 : Б. ц.
Переклад назви: Розріджена трансформація Фур’є: теорія та практика
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Математичні алгоритми

   Алгоритм швидкого перетворення Фур’є


Кл.слова (ненормовані):
обробка сигналів -- перетворення фур’є -- швидка трансформаця фур’є -- стиснення аудіо та відео
Анотація: Перетворення Фур’є є одним з найбільш фундаментальних інструментів для обчислення частотного представлення сигналів. Він відіграє центральну роль в обробці сигналів, комунікаціях, стисненні аудіо та відео, медичних знімках, геноміці, астрономії, а також багатьох інших областях. Через його широке використання швидкі алгоритми для обчислення перетворення Фур’є можуть принести користь великій кількості застосувань. Найшвидший алгоритм для обчислення перетворення Фур’є - швидка трансформація Фур’є (FFT), яка працює в майже лінійний час, що робить її незамінним інструментом для багатьох застосувань. Однак сьогодні час виконання алгоритму FFT вже не досить швидкий, особливо для проблем з великими даними, коли кожен набір даних може мати кілька терабайт. Отже, швидші алгоритми, що працюють у підлінійний час, тобто навіть не вибірки всіх точок даних, стали необхідними. У книзі «Рідка трансформація Фур’є: теорія та практика» показано, як вирішити вищезазначену проблему, розробивши алгоритми розрідженого перетворення Фур’є та будуючи практичні системи, які використовують ці алгоритми для вирішення ключових проблем у шести різних програмах.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

3.
   908(520)
   S32


    Schilling, Mark.
    Contemporary Japanese Film / by Mark Schilling. - 1st ed. - Boston : Weatherhill ; London, 1999. - 399 p. - ISBN 978-0-8348-0415-9 : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Кінофільми--Японія

   Кіно--Продюсери та режисери--Японія


Кл.слова (ненормовані):
кіноіндустрія -- японські кінофільми -- motion pictures -- motion picture producers and directors
Анотація: Кінокритик газети The Japan Times Марк Шиллінг пропонує погляд на японське кіно 1990-х років. Його книга, що охоплює десятиріччя з 1989 по 1999 рік, наповнена рецензіями, аналізами та інтерв’ю. Інтерпретаційні есе дають розуміння деяких проблем і тем і створюють послідовний контекст, на тлі якого інновації чітко проявляються. На його думку, японське кіно наприкінці минулого століття і, мабуть, у нинішньому столітті перебуває в періоді бродіння, порівняно з деякими попередніми періодами занепаду. Ряд незалежних секторів вважаються такими, що кидають виклик умовностям індустріального мейнстрімового японського кіно. Підтвердженням цієї тези є чотириста рецензій на різноманітні представницькі фільми та десяток профілів провідних продюсерів і режисерів. Шиллінг вважає, що нові незалежні музиканти відмовляються від формул, які характеризують більшість великих студійних випусків. Він також візуалізує, як вони досягають нових впливів, часто з інших медіа — телебачення, манги, музичних відео, комп’ютерних ігор. У Японії, як і в інших країнах, фільми все ще є засобом заробляння грошей, але Шиллінг вважає, що «довгострокове процвітання галузі залежить від розвитку відповідного людського капіталу». Тут він вказує, що це таке.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.


    Solomakha, A.
    Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching = Підготовка майбутніх педагогів до застосування цифрових технологій у процесі раннього навчання іноземних мов / A. Solomakha, N. Kosharna // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 125-140, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- раннє навчання іноземних мов -- підготовка майбутніх вчителів -- початкова освіта -- сучасні засоби навчання -- цифрові технології
Анотація: Стаття присвячена питанню підготовки майбутніх педагогів до застосування цифрових технологій у процесі раннього навчання іноземних мов. У процесі дослідження доведено, що майбутній педагог з раннього навчання іноземних мов у сучасному світі повинен бути готовим і спроможним застосовувати цифрові технології для навчання дітей; для налагодження педагогічної співпраці з колегами в межах свого навчального закладу, своєї країни та зарубіжними колегами; для налагодження інтерактивної співпраці з дітьми закладу дошкільної освіти та учнями початкової школи; опанувати методику пошуку необхідної освітньої інформації в Інтернеті та методикою безпечної роботи з цифровим контентом тощо. У дослідженні брали участь 44 студенти ІІІ курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальностей “Початкова освіта” та “Дошкільна освіта”, Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. У статті представлено результати анкетування студентів, визначено стан інформаційної грамотності; можливості володіння методикою пошуку в Інтернеті та роботі з цифровим контентом; готовність до педагогічної співпраці за допомогою цифрових технологій; готовності студентів до застосування цифрових технологій в процесі раннього навчання дітей іноземній мові. У процесі проведення дослідження було оновлено засоби формування іншомовної комунікативної компетентності в межах дисципліни “Іноземна мова з методикою навчання”, а саме, відбувалось системне застосовування цифрових технології, серед яких лексичні онлайн-тренажери, навчальні відео, інтерактивні ігри для опрацювання лексико-граматичного матеріалу тощо. За результатами дослідження визначено подальші шляхи формування готовності студентів педагогічних спеціальностей до застосування цифрових технологій у процесі раннього навчання іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kosharna, N.
Кошарна Наталія
Соломаха Анжеліка


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Sovgyra, Tetiana.
    "Technological" art as a problem of technology and art integration / T. Sovgyra // Культура і сучасність : альманах. - 2020. - № 2. - С. 93-97. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
технологія -- «технологічне» мистецтво -- алгоритм -- техніка -- цифровий живопис -- електронна музика -- архітектура -- відео-арт

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Varchenko-Trotsenko, L.
    Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions = Основні аспекти створення навчальних відеоматеріалів для використання в освітньому процесізакладів вищої освіти / L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 119-126, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
відеоматеріали -- мікронавчання -- відео-лекція
Анотація: Одним з сучасних трендів як в освіті, так і для організацій, є мікронавчання, що передбачає використання коротких відео в освітньому процесі. Мікронавчання має ряд переваг, зокрема це підхід, більше орієнтований на студентів, спрямований на підвищення рівня засвоєння знань, вимагає менше часу на навчання у студентів, надає можливість навчатися будь-коли та будь-де з використанням власних пристроїв, покращує мотивацію тощо. У статті розглянуто методичні аспекти створення навчальних відеоматеріалів, враховуючи психологічні особливості та навчальні звички сучасних студентів. Відеоматеріали належать до найпотужніших інструментів в освітньому процесі, оскільки вони забезпечують одночасне сприйняття учасниками навчання аудіальної та візуальної інформації. Відеоматеріали для мікронавчання мають бути чітко структурованими та залучати студентів до освітнього процесу, зокрема вони можуть бути включені до різних ресурсів електронних навчальних курсів (ЕНК). Існують різні типи відео, що використовуються в ЕНК, такі як вступне відео, відео-лекції, відео-інструкції, додаткові матеріали, інтерактивні відео. Не зважаючи на різноманітність контенту, всі відеоматеріали проходять однакову процедуру створення, що включає: поділ матеріалу на завершені частини, визначення понять, написання змістових питань, структуризація компонентів тощо. Створення відео для електронного навчального курсу має бути чітко спланованим процесом, щоб забезпечити високу якість вихідного продукту. В статті також розглядаються особливості вебінарів як можливості використання відеоматеріалів в освітньому процесі закладів вищої освіти. Проаналізовано різні типи вебінарів, зокрема вебінар-консультація, теоретичний вебінар, практичний вебінар.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Vember, V.
Вембер, Вікторія Павлівна
Terletska, T.
Терлецька Т.
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Іваненко, Г.
    Організаційно-методичні умови інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді / Г. Іваненко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 1(5). - С. 169-179. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
олімпійська освіта -- заклад вищої освіти -- освітній процес -- структурно-функціональна модель
Анотація: Актуальним питанням у розвитку сучасного суспільства є наявність кваліфікованих фахівців у різних сферах життєдіяльності суспільства. Галузь «фізична культура і спорт» не є виключенням. Ефективним засобом, що сприяє якісній підготовки спеціалістів для зазначеної галузі є інтеграція питань, що пов’язані з олімпійською освітою в освітній процес закладу вищої освіти. Мета – обґрунтувати організаційно-методичні умови інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді. Матеріали та методи: аналіз науково-методичної літератури; систематизація та узагальнення; експертне опитування; моделювання. Визначені проблеми, які перешкоджають ефективному впровадженню олімпійської освіти у закладах вищої освіти України та шляхи їх подолання. Розроблені методичні матеріали для вдосконалення процесу інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентів. Розроблена структурно-функціональна модель інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді, яка складається з ефективних методів роботи зі студентською молоддю, а саме: практичні (інтерактивні методи навчання, організація заходів присвячених олімпійській освіті та ін.), словесні (лекції, семінари), наочні (демонстрація відео матеріалів, перегляд каналів Youtube, які присвячені тематиці олімпійської освіти та олімпійського спорту) та найбільш ефективних форм організації навчального процесу: активізація науководослідної роботи з олімпійської тематики, перегляд кінофільмів, які присвячені темі «Олімпійський спорт», організація та проведення конкурсів, брейн-рингів з тематики олімпійської освіти та олімпійського спорту. Дослідження дозволили доповнити існуючі дані, щодо особливостей інтеграції олімпійської освіти в процес підготовки фахівців закладів вищої освіти України. Вперше визначені організаційно-методичні засади впровадження олімпійської освіти в процес студентів закладах вищої освіти України.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: І823343/2017/2
   Газета

Інформатика [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів інформатики/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1999 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 2
Зміст:
Новини IT. - С.4-5
Кл.слова: Цукерберг Марк і "Джарвіс", штучний мозок, штучний інтелект
Зеленська, Наталія. Алгоритми з повторенням / Н. Зеленська. - С.6-14
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 7 клас, середовище Скретч
Журибеда, Оксана. Умовні конструкції. Уроки програмування у 8-му класі / О. Журибеда. - С.15-25
Кл.слова: план-конспект уроків, програмування, 8 клас, розв’язання задач з інформатики
Журибеда, Оксана. Величини логічного типу, операції над ними : Урок № 1 / О. Журибеда. - С.15-17
Кл.слова: план-конспект уроку, величини логічного типу, кон’юнкція
Журибеда, Оксана. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин : Урок № 2 / О. Журибеда. - С.17-20
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, алгоритмічні конструкції розгалуження
Журибеда, Оксана. Елементи для введення даних: прапорець, перемикачі, поле зі списком : Урок № 3-4 / О. Журибеда. - С.20-25
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, елементи інтерфейсу
Сапетова, Людмила. Створення відеокліпу / Л. Сапетова. - С.26-34
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, цифровий відео-запис
Сапетова, Людмила. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду у відеокліпі / Л. Сапетова. - С.34-36
Кл.слова: план-конспект уроку, інформатика, 8 клас, налаштування часових параметрів
Гуназа, Леся. Загублені деталі : Квест для учнів 8-го класу / Л. Гуназа. - С.37-45
Кл.слова: сценарій квесту з інформатики, веб-квест, використання інформаціЇ
Ще про Excel... Формули для умовного форматування. - С.46-48
Кл.слова: Excel, умовне форматування, правила форматування
Журибеда, Оксана. Plickers. Цікаві технології на урок / О. Журибеда. - С.49-52
Кл.слова: сервіс Plickers, тестування, оперативний контроль знань
Задачі на множини. - С.53-56
Кл.слова: множини в інформатиці, систематизація об’єктів, формування множин
Казанцева, Ольга Павлівна. Розширюємо горизонти Інтернет-олімпіада з інформаційних технологій. II етап / О. П. Казанцева. - С.57-63
Кл.слова: Інтернет-олімпіада, олімпіада з інформатики, 10-11 класи, зразки завдань
Windows 10. Як роздати Wi-Fi ноутбука?. - С.64-65
Кл.слова: роздача Wi-Fi ноутбука, Windows 10, бездротовий Інтернет
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
004:37.011.33(075.8)
І 74


   
    Інформаційні технології - 2014 [Текст] : зб. тез І Української конференції молодих науковців, 22-23 трав. 2014 р., м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 172 с. - 37.95 грн.
    Зміст:
Блощаневич, А. Хмарні технології в освіті: Dropbox / А. Блощаневич [та ін.]. - С .3-4. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Камін В., Петровічева А., Томашевська А., Фалько Г.
Кл.слова: Dropbox, освіта, фото-відео-аудіо документи
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання вебінарів у навчальному процесі / Д. М. Бодненко. - С .4-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: онлайн-навчання, вебінар, дистанційне навчання
Дудник, Ольга Володимирівна. Професійні компетентності бібліотекаря в умовах інноваційної діяльності бібліотеки / О. В. Дудник
Герасименко, І. B. Переваги використання ІКТ у навчальному процесі / І. B. Герасименко, Глущенко В. В. . - С .9-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: потоковий мультимедіа, файлообмінні мережі, хмарні технології
Гладун, Марія Анатоліївна. Організація навчальної діяльності молодших школярів на основі теорії множинного інтелекту / М. А. Гладун. - С .10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: множинний інтелект, теорія Гарднера, центри
Глушак, Оксана Михайлівна. Застосування мережевих сервісів у навчально-виховному процесі / О. М. Глушак. - С .12-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: електронні ресурси, мережеві сервіси, мережевий контент
Яцишин, Анна Володимирівна. Мережа електронних бібліотек установ НАПН України на допомогу вчителю / А. В. Яцишин. - С .14-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотеки навчальних установ, інформаційні ресурси, електронні бібліотеки
Коваленко, А. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Pixlr Express / А. Коваленко [и др.]. - С .16-18. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Романюк Є., Бодю Д., Василь Є.
Кл.слова: Pixlr Express , фотографія, Photoshop
Кочарян, Артур Борисович. Lync 2013 — платформа для організації та проведення вебінарів / А. Б. Кочарян. - С .18-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Lync 2013, вебінари, дистанційна освіта
Кочарян, Артур Борисович. : Вимоги до інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників університету за умов створення електронного освітнього середовища / А. Б. Кочарян. - С .21-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, засвоєння знань, виробництво знань
Колгатіна, Л. С. Інформаційні технології в управлінні самостійною роботою студентів / Л. С. Колгатіна. - С .23-25
Кл.слова: ІКТ, соціально-педагогічне управління, види програмних засобів
Колос, Катерина Ростиславівна. Застосування функціонального методу до моделювання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Р. Колос. - С .26-27
Кл.слова: освітньо-навчальне середовище, моделювання, післядипломна педагогічна освіта
Костогриз, А. О. Організація самостійної діяльності школярів у дистанційному режимі / А. О. Костогриз. - С .28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, доступність навчання, соціалізація навчання
Кучаковська, Галина Андріївна. Експертні системи як засіб підвищення ефективності проведення профорієнтаційної роботи / Г. А. Кучаковська. - С .31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, профорієнтаційна робота, експертні системи
Кірда, А. Віртуальне освітнє середовище як інструмент саморозвитку студента / А. Кірда. - С .36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, віртуальне освітнє середовище, самоосвіта
Бубнюк, В. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: Google Maps / В. Бубнюк [и др.]. - С .38-40. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Китаєва Л., Мех Д., МихайловаО., Ростова В.
Кл.слова: Google Maps, картографічні сервіси, маршрутні сервіси
Ломакіна, A. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: FileLab Video Editor / A. Ломакіна, Бельскіте X. , І. Гаращук. - С .40-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: FileLab Video Editor, відеоредактори, субтитри
Марунич, М. Методологічні підходи та інструментальне забезпечення освітніх технологій суспільства сталого розвитку / М. Марунич. - С .42-44
Кл.слова: індивідуалізація навчання, семантичний пошук, тезаурус
Матасар, Євген Ігнатович. Проблема плагіату у вищих навчальних закладах та шляхи її вирішення / Є. І. Матасар. - С .44-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студентські роботи, плагіат, алгоритм обробки тексту
Мазур, Наталія Петрівна. Формування готовності майбутніх вчителів інформатики до проведення моніторингового дослідження / Н. П. Мазур. - С .47-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні вимірювання, моніторинг навчальної діяльності, умови моніторингових досліджень
Мельніченко, П. І. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / П. І. Мельніченко. - С .49-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, навчальний процес, дистанційна освіта
Нагорна, В. В. Порівняння використання сервісу Google із сервісом Mail в освітньому процесі / В. В. Нагорна [та ін.]. - С .52-53. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Гуленко Л. Р., Маринич К. В., Самець Т. О., Швець Т. П.
Кл.слова: GOOGLE в освітньому процесі, Mail в освітньому процесі, документи
Огнівчук, Леся Миколаївна. Організація проектно-дослідницької діяльності студентів з використанням мережевих сервісів / Л. М. Огнівчук
Кл.слова: мережеві сервіси, е-проект, інтернет-ресурси
Плєвако, К. П. Workshiftmg для студента / К. П. Плєвако
Кл.слова: Workshiftmg-сервіс, працевлаштування молоді, інтернет-ресурси
Пономарева, Н. С. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів математики / Н. С. Пономарева. - С .57-59
Кл.слова: Web 2.0, соціальні сервіси, мережеві навчальні матеріали
Прошкін, В. В. Роль інформаційних технологій у підготовці вчителя / В. В. Прошкін. - С .59-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, комп'ютерне моделювання, обмін науковою інформацією
Радченко, Сергій Петрович. Використання опорних відеофрагментів у навчальному процесі / С. П. Радченко. - С .62-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеофрагменти, малі форми відео, відеоінформація
Рудик, О. Ю. Використання інформаційних технологій для підвищення ефективності викладання дисциплін інженерного циклу / О. Ю. Рудик. - С .64-66
Кл.слова: програмні продукти, ІТ, програми
Самойленко, І. Використання Tumblr в освітньому процесі. / І. Самойленко [та ін.]
Інші автори: Кайдалова В., Воловенко К., Літовка Н., Мельчичук Д., Дубас Д.
Кл.слова: Tumblr-сервіс, тлог-сервіс, дизайн
Шипілов, А. В. Використання мобільних технологій для підвищення пізнавального інтересу учнів до програмування / А. В. Шипілов. - С .68-69
Кл.слова: мобільні технології, принципи відкритої освіти, дидактичні принципи
Сікора, Я. Б. Організація самостійного вивчення "Методів оптимізації" з використанням інтернет-порталу / Я. Б. Сікора. - С .70-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: предметна методика навчання, лабораторний практикум, контролюючий блок (тести)
Сотников, І. Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі YouTube / І. Сотников [та ін.]
Інші автори: Голяченко О., Клімов І., Соколовський В.
Кл.слова: відеоуроки, навчальні предмети, лекції
Остапенко, Л. П. Програмний інструментарій для ІКТ-підтримки складової курсу "Основи медіа-освіти" для майбутніх учителів інформатики / Л. П. Остапенко, O. K. Соловйова. - С .75-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: растрова графіка, анімація, медіа-освіта
Степура, Іван Сергійович. Досвід використання автоматизованих видавничих систем як складових інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С .77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, системи електронних журналів, Київський університет імені Б. Грінченка
Стецев'ят, А. Інформаційні технології в роботі вчителя / А. Стецев'ят. - С .80-82
Кл.слова: ІКТ, інформаційно-освітнє середовище, фунцкії ІКТ
Тартасюк, С. Використання Microsoft Office 365 у навчально-виховному процесі / С. Тартасюк [та ін.]. - С .83-84
Інші автори: Пенська І., Піскор Ю., Птіцина Д.
Кл.слова: Microsoft Office 365, хмарний формат, хмарний сервіс
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання сервісів Google Академія та Google Books Ngram Viewer для пошуку наукової інформації / А. В. Тютюнник. - С .85-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова інформація, Google Books Ngram Viewer, функції пошуку
Бовсуновська, І. Д. Застосування хмарного сервісу Google Picasa в освіті / І. Д. Бовсуновська [та ін.]. - С .87-89. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Пукаляк І.В., Халюзіна С. В., Трегубська С. С., Лапанік А. Ю.
Кл.слова: Google Picasa , хмарний сервіс, растрова графіка
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Електронна співпраця на основі Веб 2.0 / Л. О. Варченко-Троценко
Кл.слова: Веб 2.0, електронна співпраця, ІКТ
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Вікі-портал університету як засіб організації колаборації студентів / Л. О. Варченко-Троценко. - С .92-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київський університет імені Б. Грінченка, вікі-портал університету, вікі-технології
Вернигоренко, О. Microsoft Office 365: практичне застосування для вдосконалення процесу інформатизації навчання / О. Вернигоренко, Ю. Мельник, Т. Салата. - С .95-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Microsoft Office 365, хмарні технології, викладач - студент
Владикін, О. Використання Google Drive в освітньому процесі / О. Владикін [та ін.]
Інші автори: Покатилова Ю., Фісун Ю., Бодашко В.
Кл.слова: Google Drive, текстовий документ, таблиці
Волков, В. О. Використання хмарного сервісу Dropbox в освітньому процесі / В. О. Волков, Левицька О. І. , Н. В. Соболь. - С .99-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Dropbox-сервіс, хмарні технології, обмін даних
Удовиченко, О. М. Електронний підручник "Інформаційні системи" : досвід створення / О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко. - С .102-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні системи, електронні підручники, матеріал
Карпенко, Анастасія Сергіївна. Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ / А. С. Карпенко. - С .104-106
Кл.слова: електронна реєстрація, планування, контроль
Кучірка, Ю. М. Впровадження інноваційних технологій навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу / Ю. М. Кучірка [та ін.]. - С .106-108
Інші автори: Піндус Н. М., Винничук А. Г., Марчук Т. З., Чеховський С. А.
Кл.слова: ІФНТУНГ, дистанційне навчання, навчальні модулі
Зензіна, Г. О. Сайт ВНЗ як засіб інформаційно-комунікаціїіної взаємодії суб'єктів освітньої діяльності / Г. О. Зензіна. - С .108-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація про ВНЗ, завдання сайту, корпоративні завдання
Рижко-Семенюк, Сніжанна Михайлівна. Використання нелінійних мультимедійних презентацій у навчальному процесі університету / С.М. Рижко-Семенюк. - С .112-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, лекція, нелінійні мультимедійні презентації
Співак, Світлана Миколаївна. Особливості створення змістовно-структурної моделі хмароорієнтованого навчального середовища студента / С.М. Співак. - С .115-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хмароорієнтоване персоналізоване навчання, портфоліо, ІКТ
Горбатовский, Д. В. Альтернативный алфавит представления данных на семисегментных индикаторах / Д. В. Горбатовский
Кл.слова: семисегментна поліграма, семиелементний десятковий алфавіт, зображення алфавіта
Makovetska, S. Numerical solution of hyperbolic equations by means of the package Mathсad / S. Makovetska, О. Seidykh. - С .123-125. - Библиогр. в конце ст.
Олійник, А. О. Інтелектуальна інформаційна технологія параметричного синтезу нейрофаззі мереж / А. О. Олійник, C. O. Субботін, C. O. Скрупський
Кл.слова: нейрофаззі мережі, випадковий пошук, параметричний синтез
Первак, Л. Використання інформаційних технологій у театрі / Л. Первак. - С .128-130
Кл.слова: сценографія, інформаційні технології, сценічний процес
Філєр, З. Ю. Програмна реалізація встановлення стійкості диференціальних рівнянь із комплексними коефіцієнтами / З. Ю. Філєр, А. С. Шелуденко. - С .131-134
Кл.слова: Критерій Михайлова, комплексний коефіцієнт, стійкість рівнянь
Шинкарук, А. Патентні дослідження з використанням інформаційних технологій / А. Шинкарук. - С .135-136
Кл.слова: патентний пошук, захист документації, патентні дослідження
Колпакова, Т. А. Информационная технология принятия решений при проведении тендеров / Т. А. Колпакова. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фільтрація аналізуємих об'єктів, попарні порівняння, рішення
Литвин, Н. П. Можливості застосування інформаційних технологій у маркетингових дослідженнях в Україні / Н. П. Литвин, О. О. Сонько. - С .139-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, маркетингові дослідження, аналіз інформації
Доценко, P. O. Удосконалення акустичних систем для масових заходів засобами безпроводових телекомунікацій / P. O. Доценко, В. М. Співак, 0. 0. Довженко. - С .143-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпроводові системи зв'язку, акустична система, безпроводові ІТ-технології
Федорчук, С. Дослідницько-навчальна цифрова лабораторія з використанням ІТ-технологій / С. Федорчук, В. Співак. - С .145-148
Кл.слова: дослідницько-навчальна цифрова лабораторія, дистанційні дослідження, цифрова електронна лабораторія
Яценко, О. І. Основні поняття та переваги хмарних технологій / О. І. Яценко. - С .148-150
Кл.слова: інфраструктура (ІаaS), платформа (PaaS), програмне забезпечення (SaaS)
Федосова, Я. С. Використання хмарного сервісу Google таблиці / Я. С. Федосова [та ін.]. - С .151-152. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Кухта А. М., Максимович Л. Р., Шейгас Г. В., Кухта К. В.
Кл.слова: ознаки хмарного сервісу, функції хмарного сервісу, таблиці Google
Лигус, С. А. Минимизация вычислительных ресурсов при движении робота в двумерном пространстве / С. А. Лигус. - С .153-155
Кл.слова: робот, рух, алгоритм пошуку
Лискова, М. Г. Автоматизація прийняття маршрутизаційних рішень в мережі Інтернет Сервіс Провайдера / М. Г. Лискова. - С .155-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маршрутизаційні рішення, Інтернет Сервіс Провайдер
Лискова, М. Г. Особливості схеми реалізації поштового сервісу для численної аудиторії = поштовий сервіс / М. Г. Лискова, O. Я. Гордієнко, В. М. Співак. - С .157-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поштовий сервіс, користувачі, електронний лист
Машкіна, М. В. Огляд програм для моніторингу працездатності інтернет-ресурсів / М. В. Машкіна. - С .159-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Xenu's Link Sleuth, Free Link Checker
Мужайло, А. А. Возможности увеличения полезного объема стеганоконтейнера за счет искусственного "зашумления" / А. А. Мужайло, А. Г. Власюк. - С .161-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стеганографія, стеганоканал, штучне "зашумлення"
Михайлюк, Антон Юрійович. Побудова системи автоматичного реферування тексту на основі ієрархічної нечіткої нейронної мережі / А. Ю. Михайлюк, Л. М. Огнівчук. - С .164-165
Кл.слова: нечітка нейронна мережа, екстрагування, реферування тексту
Льовкін, В. М. Розробка системи автоматизованої комунікації під час реалізації процесів групової динаміки в організації / В. М. Льовкін. - С .165-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішні комунікації, зовнішні комунікації, ХМРР- сервер
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--З’їзди і конференції

   Освіта--Інформаційні технології--З’їзди і конференції


Дод.точки доступу:
Томашевська, А.
Фалько, Г.
Василь, Є.
Михайлова О.
Ростова, В.
Самець, Т. О.
Швець, Т. П.
Літовка, Н.
Мельчичук, Д.
Дубас, Д.
Соколовський, В.
Птіцина, Д.
Трегубська, С. С.
Лапанік, А. Ю.
Бодашко, В.
Марчук, Т. З.
Чеховський, С. А.
Шейгас, Г. В.
Кухта, К. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства
Кафедра інформатики
Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: Б982359/2011/1
   Журнал

Бібліотечна планета [Текст] : науково-виробничий журнал/ Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 1
Зміст:
Вилегжаніна, Т. Закон про культуру: що далі? / Т. Вилегжаніна. - С.4-5
Кл.слова: ПРАВОВІ НОРМИ, МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ, РОЗШИРЕННЯ КУЛЬТУРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Микитенко, А. Електронна бібліотека "Культура України" / А. Микитенко. - С.5-6
Кл.слова: ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА, ЕЛЕКТРОННІ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ, ЄДИНЕ ТЕХНОЛОГІЧНЕ СЕРЕДОВИЩ
Погонець, О. Соціокультурна діяльність як візитівка НПБУ / О. Погонець. - С.6-7
Кл.слова: ЗАПИТИ ЧИТАЧІВ, ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ БІБЛІОТЕЧНИХ ФОНДІВ, СОЦІОКУЛЬТУРНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Круліковська, О. Центр правової інформації НПБУ / О. Круліковська. - С.7
Кл.слова: ВІЛЬНИЙ ДОСТУП ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЮРИДИЧНА ДОПОМОГА, ЗАПИТИ ЧИТАЧІВ
Шалівський, М. Зал довідково-інформаційного обслуговування / М. Шалівський. - С.8
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ВІРТУАЛЬНИЙ ЧИТАЛЬНИЙ ЗАЛ, ЗАЛ ДІО ІНТЕРНЕТ-ЦЕНТРА
Ковальчук, Г. Чим є для нас "парламентка" / Г. Ковальчук. - С.8-10
Кл.слова: АВТОРИТЕТНА ІНФОРМАЦІЯ, ДІЛОВА ПІДТРИМКА, ФАХОВЕ ЗРОСТАННЯ
Зворський, С. Храм знань на Дніпровському пагорбі. З історії будівлі Національної парламентської бібліотеки України / С. Зворський. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АРХІТЕКТУРНА ПЕРЛИНА СТОЛИЦІ, НАЦІОНАЛЬНА ПАРЛАМЕНТСЬКА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ, КИЇВСЬКІ ЗОДЧІ
Кононенко, В. Національна парламентська бібліотека України як центр професійної бібліографії / В. Кононенко. - С.15-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА БІБЛІОГРАФІЯ УКРАЇНИ, ПЕРСОНАЛЬНА БІБЛІОГРАФІЯ, НАЦІОНАЛЬНА ПАРЛАМЕНТСЬКА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ
Ярошенко, Т. Бібліотека, бібліотекарі та користувачі бібліотек в епоху Веб 2.0: виклики часу / Т. Ярошенко. - С.17-22
Кл.слова: БЛОГИ, ВІКІ-СЕРВІСИ, ВІДЕО-, ФОТОХОСТИНГ
Фактографічні бази даних Національної бібліотеки Білорусі: новий етап розвитку / пер. ю. ворона Т. Кузьмініч. - С.22-25
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНА БІБЛІОТЕКА БІЛОРУСІ, ФАКТОГРАФІЧНІ ЗАПИСИ, ВІДКРИТИЙ ДОСТУП
Богун, Н. Сучасна публічна бібліотека: нові пріоритети (за матеріалами зарубіжної фахової періодики) / Н. Богун. - С.25-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АМЕРИКАНСЬКА БІБЛІОТЕЧНА АСОЦІАЦІЯ, КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЬНІ ЦЕНТРИ, БІБЛІОТЕЧНІ САЙТИ
Проектна діяльність Бібліотечної Асамблеї Євразії / пер. л. бейліс Г. Райкова. - С.28-30
Кл.слова: БІБЛІОТЕЧНА АСАМБЛЕЯ ЄВРАЗІЇ, ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА, БІБЛІОГРАФІЧНА БАЗА ДАНИХ
Концепція "Української бібліотечної енциклопедії". Проект. - С.30-32
Кл.слова: БІБЛІОТЕЧНА СФЕРА, БІБЛІОТЕКИ УКРАЇНИ, ВІЛЬНИЙ ДОСТУП ДО ІНФОРМАЦІЇ
Концепція електронної бібліотеки "Культура України". - С.32-35
Кл.слова: БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА, БІБЛІОГРАФІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ФАХОВІ ВИДАННЯ
Загуменна, Вікторія. Електронний журнал як засіб наукової комунікації та складова інформаційних ресурсів сучасної бібліотеки / В. Загуменна. - С.35-36
Александрова, О. Книжка року'2010 / О. Александрова. - С.36-37
Кл.слова: ПЕРЕМОЖЦІ РЕЙТИНГУ, ПЕРЕМОЖЦІ НОМІНАЦІЙ, ВИДАВНИЦТВА
Ворона, Ю. Книгою року Бі-Бі-Сі - 2010 названо роман Сергія Жадана "Ворошиловград" / Ю. Ворона. - С.37-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЖАДАН С., ВОРОШИЛОВГРАД, СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
У Парижі вийшов друком роман про Голодомор. Інформація / підготував Ю. Ворона. - С.39
Кл.слова: РИЖКА Р., ЛАНИ ЛЮДОЖЕРІВ, ГОЛОДОМОР 1932-1933
Малолітніх злочинців засуджують у Німеччині до ... читання. Інформація / підготував Ю. Ворона. - С.39-40
Кл.слова: ВИБІР ПОКАРАННЯ, ЮНІ ПРАВОПОРУШНИКИ, НІМЕЧЧИНА
Німці ходять у бібліотеки частіше, ніж на футбол. Інформація / підготував Ю. Ворона. - С.40-41
Кл.слова: НІМЕЧЧИНА, ЧИТАННЯ, СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА
Закон України "Про культуру" від 14 грудня 2010 року, № 2778-VI (Витяг). - С.41-42
Кл.слова: СУСПІЛЬНІ ВІДНОСИНИ, КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, КУЛЬТУРНІ ЦІННОСТІ
Вітання з ювілеєм Леоніду Іллічу Бейлісу. - С.42
Кл.слова: БЕЙЛІС Л. І., ГОЛОВНИЙ РЕДАКТОР, ЮВІЛЕЙ
Вітання з ювілеєм Любові Олексіївні Кирилюк. - С.42
Кл.слова: КИРИЛЮК Л. О., БАРСЬКА РАЙОННА БІБЛІОТЕКА, ЮВІЛЕЙ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.11.2011р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Бараннік, Володимир Вікторович.
    Технологія кодування трансформант в системах управління бітовою швидкістю відеопотоку / В. В. Бараннік, Ю. М. Рябуха, П. М. Гуржій // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 7. - С. 64-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
бітова швидкість -- кодування відеопотоку -- нерівноваговий код
Анотація: Розглядаються концептуальні засади побудови ефективного методу кодування у складі модулю управління бітовою швидкістю трафіку відео у системі обробки відеоданих на рівні джерела.Розкривається сутність використання запропонованого методу у ході управління бітовою швидкістю відео потоку, а саме –принципи побудови кодового представлення фрагмента кадру та підходи щодо визначення структурних одиниць окремого відеокадру, у рамках якого здійснюється управління. Метод орієнтується на обробку бітового представлення трансформант ДКП, при цьому, на даному етапі обробки трансформанта розглядається як структурна складова кадру відео потоку,на рівні якої здійснюється кодування. У той же час,для забезпечення гнучкості управління бітовою швидкістю відеотрафіку, відносно кожної з трансформант виконується декомпозиція до рівня множини бітових площин.Доводиться, що запропонований підхід потенційно здатний забезпечити меншення бітової швидкості відеопотоку за найгірших умов,тобто,коли виконується компонентне кодування.Окрім того,такий принцип формування кодового представлення фрагменту відео потоку дозволяє контролювати рівень помилки, яку може бути внесено у процесі управління бітовою швидкістю. Придставлення трансформант, метод здатен забезпечити вищі показники стиснення як наслідок того, що значення ймовірності виявлення довжин двійкових серій та величини виявлених довжин у межах бітової площини будуть більшими, ніж у випадку компонентного кодування.Це пояснюється структурними особливостями розподілу двійкових елементів у межах кожної з бітових площин, які разом формують трансформанту ДКП.Зокрема,високочастотні області трансформант частіше за все формується ланцюжками нульових елементів.Рішення,запропоновані у рамках розробки методу кодування, здатні забезпечити достатню гнучкість управління бітовою швидкістю потоку відео, а також можливість оперативної зміни бітової
Дод.точки доступу:
Рябуха, Юрій Миколайович
Гуржій, Павло Миколайович


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

12.
Шифр: Б002472091/2018/5
   Журнал

Бизнес и безопасность [Текст] : информацийно-рекламний практичний журнал. - Київ : ТОВ "СМПГ "ШАНС", 1996 - . - ISSN 1819-9429. - Виходит раз на два місяця
2018р. № 5
Зміст:
Сулима, Элина. ЧП на складах в Ичне: почему взрывы происходят снова и снова? / Э. Сулима. - С.2
Луков, Н. Что знает о вас Google? / Н. Луков. - С.3-5
Князєв, Дмитро. Безпека футбольних матчів / Д. Князєв, С. Князєв. - С.5-9
Князєв, Дмитро. Правові підстави використання відео спостереження / Д. Князєв, С. Князєв. - С.10-11
Кофанов, А. В. Ядерно-фізичні методи і технології ідентифікації радіоактивних матеріалів на досудовому слідстві / А. В. Кофанов, О. С. Кофанова. - С.12-15
Иванов, М. Безопасность дорожного движения / М. Иванов. - С.18-22
Мир запахов и управление человеческим поведением. - С.23
Эль-Ниньо способствует возникновению гражданских войн. - С.24
Шахов, Александр Викторович. Разработки НТЦ «Квант» в сфере обнаружения закладных устройств и оценки защищенности информации / А. В. Шахов, В. В. Опарин. - С.27-30
Мистецтво захищати. - С.31-32
Мусиенко, Д. Человек – самое слабое звено в системе видеонаблюдения / Д. Мусиенко. - С.33-38
Шаповалов, Борис Борисович. Правова регламентація силової протидії фізичному нападу та силового затримання осіб, що вчинили правопорушення / Б. Б. Шаповалов. - С.39-40
Hikvision анонсирует новые решения для обеспечения безопасности на базе Turbo HD 5.0. - С.41-42
Технология расспознавания лиц. - С.43-45
Инновационная IP-система Dahua ePoE. - С.46-47
HDCVI 4.0 IoT – новая разработка Dahua в технологии HDCVI. - С.48-49
Мусиенко, Д. Видеоаналитика. Пути совершенствования / Д. Мусиенко. - С.50-55
Терминалы систем контроля доступа. - С.55-57
Мобильный пропуск как новая технология идентификации в СКУД. - С.58-62
PERIDECT+. Система охорони периметру. - С.63-64
Терминал распознавания лиц серии DS-K1T604 от компании Hikvision. - С.67
Бюджетные камеры Dahua HFW1431, HFW1531, HFW2531. - С.68
«Техногард» — новое имя опытной команды. - С.69-71
Система хранения ключей KeyTORUS. - С.72-73
Терминал распознавания лиц ASA4214F от Dahua Technology. - С.75
IP-интеркомы Dahua Technology 2018. - С.76
Расширение линейки управляющих устройств системы контроля, управления доступом и учета рабочего времени Big Brother от компании CYPHRAX. - С.77-78
Технологии наружных извещателей серии XD от компании Pyronix. - С.81
Ліхньовський, Р. В. Локалізація пожеж у природних екосистемах способом створення загороджувальних смуг / Р. В. Ліхньовський. - С.82-86
Косюк, В. В. Все про організацію роботи з пожежної безпеки на енергетичних підприємствах / В. В. Косюк. - С.87-93
Знакомство с новым интерфейсным модулем. - С.94-95
Борис, О. П. Щодо лібералізації послуг протипожежного призначення в Україні / О. П. Борис, В. Ф. Коробкін, Б. М. Ковалишин. - С.99-100
ImagePerfect - эффективное, безопасное и надежное хранение данных видеонаблюдения. - С.101
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.


    Бондарчук, Бондарчук.
    Украинский маркетинг продолжает развиваться [Текст] / О. Бондарчук // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 2/3. - С. 34-35

Кл.слова (ненормовані):
діджитал-канали -- Go mobile -- потокове відео

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Борківська, Олена.
    Книга не помре...(значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Перекладна література як важливий складник вітчизняної культури й чинник формування української нації) / О. Борківська // Зарубіжна література : газета для вчителів та методистів зарубіжної літератури. - 2018. - N 8. - С. 47-52. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- художня література -- відео -- мультимедія -- вітчизняна культура -- мистецтво

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Бучинська, Дар’я Леонідівна.
    Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення [Текст] / Д. Л. Бучинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 101-107DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.101ue7. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- нтернет-покоління -- покоління Z
Анотація: У статті розглянуто особливості навчання Інтернет-покоління, наведено результати анкетування студентів щодо потреб використання відео в навчальному процесі. Проаналізовано переваги та недоліки створення та використання навчального відео, запропоновано рекомендації для створення якісного відеоматеріалу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.


   
    В 2018 году потребление видео онлайн достигнет одного часа в день // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 26-27

Кл.слова (ненормовані):
перегляд відео -- відеоконтент -- онлайн-відеореклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


   
    Відео-маркетинг: путівник для початківця [Текст] // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 5/6. - С. 26-29

Кл.слова (ненормовані):
контент створений споживачем -- рекламний відеоролик -- Тайм Інкорпорейшн

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


   
    Відкриваємо красу північних регіонів! // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - 2 обкладинки . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація

   Педагогіка--Дошкільна--Періодичні видання


Анотація: В рамках Всеукраїнської акціії "Перехрестя дружби", яка була започаткована журналом "ДВ" і об'єднала "дошкільників" з усієї України, педагоги й діти листуються, обмінюються фотознімками, відео, презентаціями, напрацюваннями. В цьому номері "ДВ" представлено листи-презентації зі світлинами колективу ДНЗ № 65 "Пролісок" м. Чернігова і Миропільського центру розвитку дитини, що на Житомирщині.

Є примірники у відділах:
Ф3 (23.02.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (23.02.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

19.
Шифр: В505452853/2015/1
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2015р. № 1 . - 77.00, грн.
Зміст:
Болілий, Василь Олександрович. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету / В. О. Болілий, В. В. Колотій. - С.1-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкрита освіта, освітнє е-середовище університету, вікі-технології
Бучинська, Дар’я Леонідівна. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення / Д. Л. Бучинська. - С.101-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес, нтернет-покоління, покоління Z
Воротникова, Ірина Павлівна. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті / І. П. Воротникова. - С.15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: е-навчання, післядипломна педагогічна освіта, дистанційне навчання
Захар, Ольга Германівна. ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування / О. Г. Захар. - С.21-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність, цифрова компетентність, професійний розвиток
Іванов, Сергій Аркадійович. Медійні та інформаційні технології набуття знань у дискурсі філософії конструктивізму / С. А. Іванов. - С.108-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конструктивізм, інформація, медіа
Касаткін, Дмитро Юрійович. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. - С.33-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація, мультимедіа, медіа
Кушнір, Наталія Олександрівна. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько. - С.40-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденції освіти, хмарні технології, покоління міленіум
Морзе, Наталія Вікторівна. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко. - С.115-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальне середовище, wiki-технологія, вікі-портал
Петрович, Сергій Драганович. Дослідження тренду "інтернет речей" у коледжі / С. Д. Петрович. - С.67-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інтернет речей, QR-квест
Седов, Віктор Євгенович. Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача / В. Є. Седов. - С.74-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, електронне навчання, педагогічні технології
Сороко, Наталія Володимирівна. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії) / Н. В. Сороко. - С.83-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційна компетентність, оцінювання
Степура, Іван Сергійович. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua / І. С. Степура. - С.126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукові конференції, наукові е-журнали, відкриті системи
Тихонова, Тетяна Валентинівна. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура" / Т. В. Тихонова. - С.91-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатична компетентність, інформаційна культура, інформативний продукт
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів / А. В. Тютюнник. - С.134-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: IKT, Soft skills, хмарні технології
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: В505452853/2018/4
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2018р. № 4
Зміст:
Dos, Reis A. Didactic video creation as a component of the implementation xxi century teachers’ methodological competencies / Reis A. Dos, N. Morze, S. Vasylenko
Кл.слова: дидактичне відео, компетентність викладача
Bilous, V. Prototyping of mobile applications of android in environment of mit app inventor as means are introduction to bases of programming on the lessons of informatics of students of middle school / V. Bilous
Кл.слова: додатки android, середовище міт app invento, програмування
Buinytska, O. Rating as assessment tool of quality and competitiveness of university / O. Buinytska, B. Hrytseliak, V. Smirnova
Кл.слова: конкурентноспроможність університету, рейтинг університету
Гладун, М. А. Сучасні онлайн інструменти інтерактивного навчання як технологія співробітництва / М. А. Гладун, М. А. Сабліна
Кл.слова: онлайн інструменти, інтерактивне навчання, технологія співробітництва
Liakh, T. Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere / T. Liakh, T. Spirina
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, навчальний процес, вищій навчальний заклад
Morze, N. Methodology of mooc creation on wiki-portal / N. Morze, L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk
Кл.слова: mooc, вікі-портал
Семеніхіна, О. В. Застосування комп’ютерних математичних інструментів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математик / О. В. Семеніхіна, В. В. Прошкін
Кл.слова: комп’ютерні математичні інструменти, професійна підгтовка учителів
Shtaltovna, Y. The pursuit of democratization in education - knowing where to go. Concept analysis for the correct use of the term "democratization of education" / Y. Shtaltovna
Кл.слова: демократизація освіти
Співак, С. М. Використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу / С. М. Співак
Кл.слова: хмороорієнтоване середовище, навчальний процес
Цирульник, С. М. Mit app inventor: створення android-додатку лабораторного практикуму без програмування / С. М. Цирульник
Кл.слова: Mit app inventor, android-додаток, програмування
Воротникова, І. П. Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів / І. П. Воротникова, С. Б. Агафонова
Кл.слова: методичний центр, відкрита освіта, обдаровані учні
Золочевська, М. В. Організація та проведення семінарів на платформі moodle / М. В. Золочевська
Кл.слова: платформа moodle
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4
Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-75 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)