Пошуковий запит: (<.>K=Польща<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 368
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Toruńskie Studia Międzynarodowe. NR 1 (2):Międzynarodowe stosunki polityczne w XX wieku/ed. Z. Karpusa. - 2009
|
>2.
| Біницька К. М. Розвиток вищих педагогічних шкіл у Республіці Польща (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.)/К. М. Біницька ; за ред. С. О. Сисиоєвої. - 2013
|
>3.
| Газін В. П. Новітня історія країн Європи та Америки (1945-2002 роки)/В. П. Газін, С. А. Копилов. - 2004
|
>4.
| Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог/Міністерство освіти і науки України, Національна академія наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2013
|
>5.
| Міляєва В. Р. Особистісно-компетентнісний підхід як інструмент модернізації системи підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців/В. Р. Міляєва // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.29-35
|
>6.
| Заяць Л. І. Особливості розвитку університетської освіти у Нідерландах в умовах форсування загальноєвропейського освітнього простору/Л. І. Заяць // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.79-86
|
>7.
| Козак Л. В. Нормативно-правове забезпечення інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу/Л. В. Козак // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.86-92
|
>8.
| Леонтьева І. В. Експериментально-педагогічні засади реформування вітчизняної освіти наприкінці ХІХ-ХХ ст./І. В. Леонтьева // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.100-104
|
>9.
| Линьов К. О. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва/К. О. Линьов // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.105-109
|
>10.
| Ткач М. М. Аксіологічний аналіз як інноваційний ресурс формування художнього світовідношення майбутнього вчителя музичного мистецтва/М. М. Ткач // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.172-181
|
>11.
| Біленька-Свистович Л. В. Польська мова/Л. В. Біленька-Свистович, Є. Ковалевський, М. О. Ярмолюк. - 2013
|
>12.
| Гулевич В. П. Казимир Яґалович і Менґлі Ґірей: від друзів до ворогів/В. П. Гулевич // Український історичний журнал. -Київ:УІЖ, 2013,N N 1 (508) січень-лютий.-С.40-66
|
>13.
| Вища освіта: європейський вимір та українські перспективи/редактор: В. І. Полохало [та ін.]. - 2009
|
>14.
| Польша/ред.: Е. Клочовский , Х. Лашкевич ; пер.: Е. Гендель, Н. Гергало. - 2011
|
>15.
| Кур’єр Кривбасу - 2010г.,N 252/253 (Введено оглавление)
|
>16.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2012г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>17.
| Кучерепа М. М. [рецензія]/М. М. Кучерепа // Український історичний журнал. -Київ:УІЖ, 2012,N № 2.-С.208-210
|
>18.
| Критика - 2012г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>19.
| Критика - 2010г.,N 5/6 (Введено оглавление)
|
>20.
| Złota Księga Wydziału Historycznego/Uniwersytet Jagielloński. - 2000
|
|
|