Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (11)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Польща<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 368
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Toruńskie Studia Międzynarodowe. NR 1 (2):Międzynarodowe stosunki polityczne w XX wieku/ed. Z. Karpusa. - 2009
2.

Біницька К. М. Розвиток вищих педагогічних шкіл у Республіці Польща (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.)/К. М. Біницька ; за ред. С. О. Сисиоєвої. - 2013
3.

Газін В. П. Новітня історія країн Європи та Америки (1945-2002 роки)/В. П. Газін, С. А. Копилов. - 2004
4.

Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог/Міністерство освіти і науки України, Національна академія наук України, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава), Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2013
5.

Міляєва В. Р. Особистісно-компетентнісний підхід як інструмент модернізації системи підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців/В. Р. Міляєва // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.29-35
6.

Заяць Л. І. Особливості розвитку університетської освіти у Нідерландах в умовах форсування загальноєвропейського освітнього простору/Л. І. Заяць // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.79-86
7.

Козак Л. В. Нормативно-правове забезпечення інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу/Л. В. Козак // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.86-92
8.

Леонтьева І. В. Експериментально-педагогічні засади реформування вітчизняної освіти наприкінці ХІХ-ХХ ст./І. В. Леонтьева // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.100-104
9.

Линьов К. О. Модернізація системи підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва/К. О. Линьов // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.105-109
10.

Ткач М. М. Аксіологічний аналіз як інноваційний ресурс формування художнього світовідношення майбутнього вчителя музичного мистецтва/М. М. Ткач // Цілі та результати освітніх реформ: українсько-польський діалог. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.-С.172-181
11.

Біленька-Свистович Л. В. Польська мова/Л. В. Біленька-Свистович, Є. Ковалевський, М. О. Ярмолюк. - 2013
12.

Гулевич В. П. Казимир Яґалович і Менґлі Ґірей: від друзів до ворогів/В. П. Гулевич // Український історичний журнал. -Київ:УІЖ, 2013,N N 1 (508) січень-лютий.-С.40-66
13.

Вища освіта: європейський вимір та українські перспективи/редактор: В. І. Полохало [та ін.]. - 2009
14.

Польша/ред.: Е. Клочовский , Х. Лашкевич ; пер.: Е. Гендель, Н. Гергало. - 2011
15.

Кур’єр Кривбасу - 2010г.,N 252/253 (Введено оглавление)
16.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2012г.,N 3/4 (Введено оглавление)
17.

Кучерепа М. М. [рецензія]/М. М. Кучерепа // Український історичний журнал. -Київ:УІЖ, 2012,N № 2.-С.208-210
18.

Критика - 2012г.,N 1/2 (Введено оглавление)
19.

Критика - 2010г.,N 5/6 (Введено оглавление)
20.

Złota Księga Wydziału Historycznego/Uniwersytet Jagielloński. - 2000
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)