Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Каталог авторефератів та дисертацій- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (31)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=споживачі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
316.6(043.3)
Н 64


    Нікольська, Анна Дмитрівна.
    Соціально-психологічні чинники впливу рекламних текстів на купівельні наміри споживачів : дисертація ... доктора філософії : 053 / А. Д. Нікольська ; науковий керівник О. М. Лозова ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2021. - 287 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Дисертації

   Реклама--Соціально-психологічні чинники--Вплив на споживача--Дисертації


Кл.слова (ненормовані):
рекламний текст -- купівельні наміри -- споживачі -- ціннісні орієнтації -- потреби -- стиль діяльності споживачів -- прийняття рішень
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13 Б
Дод.точки доступу:
Лозова, Ольга Миколаївна \науковий керівник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)