Назва журналу :Маркетинг и реклама -2018р.,N 5
Цікаві статті :
Науково-практична конференція в Чернівцях та Сучаві: у центрі уваги маркетологів - розвиток територій (стр.6-8) Кл.слова: напрями розвитку економіки,вдосконалення маркетингу,економічна дискусія
Ромат Е. Реклама в системе территориального маркетинга/ Е. Ромат (стр.9-19) Кл.слова: маркетинг територій,рівні територіального маркетингу,маркетинг країни
Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано (результаты блиц-опроса экспертов) (стр.20-27) Кл.слова: маркетинг територій,бренд території,формування іміджу регіону
Васильева О. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории/ О. Васильева (стр.28-29) Кл.слова: бренд території,регіональний розвиток, Житомирська область,формування іміджу
Калиниченко Л. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва/ Л. Калиниченко (стр.30-31) Кл.слова: брендинг території,рекламна кампанія,територіальний маркетинг, Херсонщина
Бондарев Н. "Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать/ Н. Бондарев (стр.32-33) Кл.слова: маркетинг територій,бренд території,імідж регіону
Ігнатьєва В. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси)/ В. Ігнатьєва (стр.34-40) Кл.слова: бренд міста, Черкаси,маркетинг територій,територіальне стратегічне планування
Білявська Ю. Place Branding, або Навіщо містам бренд/ Ю. Білявська (стр.41-45) Кл.слова: територіальний маркетинг,брендинг території,оцінювання бренду міста
Бернович П. Высокопробный маркетинг территорий/ П. Бернович (стр.46-49) Кл.слова: бюджетний маркетинг територій,управління маркетингом територій,інструменти маркетингу територій
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Ромат, Евгений
Васильева, Оксана
Калиниченко, Леонид
Бондарев, Никита
Ігнатьєва, Віра
Білявська, Юлія
Бернович, Павел