Назва журналу :Маркетинг и реклама -2018р.,N 5 Цікаві статті : Науково-практична конференція в Чернівцях та Сучаві: у центрі уваги маркетологів - розвиток територій (стр.6-8) Кл.слова: напрями розвитку економіки,вдосконалення маркетингу,економічна дискусія Ромат Е. Реклама в системе территориального маркетинга/ Е. Ромат (стр.9-19) Кл.слова: маркетинг територій,рівні територіального маркетингу,маркетинг країни Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано (результаты блиц-опроса экспертов) (стр.20-27) Кл.слова: маркетинг територій,бренд території,формування іміджу регіону Васильева О. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории/ О. Васильева (стр.28-29) Кл.слова: бренд території,регіональний розвиток, Житомирська область,формування іміджу Калиниченко Л. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва/ Л. Калиниченко (стр.30-31) Кл.слова: брендинг території,рекламна кампанія,територіальний маркетинг, Херсонщина Бондарев Н. "Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать/ Н. Бондарев (стр.32-33) Кл.слова: маркетинг територій,бренд території,імідж регіону Ігнатьєва В. Територіальний брендинг (на прикладі міста Черкаси)/ В. Ігнатьєва (стр.34-40) Кл.слова: бренд міста, Черкаси,маркетинг територій,територіальне стратегічне планування Білявська Ю. Place Branding, або Навіщо містам бренд/ Ю. Білявська (стр.41-45) Кл.слова: територіальний маркетинг,брендинг території,оцінювання бренду міста Бернович П. Высокопробный маркетинг территорий/ П. Бернович (стр.46-49) Кл.слова: бюджетний маркетинг територій,управління маркетингом територій,інструменти маркетингу територій Цікаві статті : Дод.точки доступу: Ромат, Евгений Васильева, Оксана Калиниченко, Леонид Бондарев, Никита Ігнатьєва, Віра Білявська, Юлія Бернович, Павел |