Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 658.8/A95 Автор(и) : Avery, Jim Назва : Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan Вихідні дані : Hudson: The Copy Workshop, 2005 Кільк.характеристики :267 p. ISBN, Ціна 1-887229-06-X: Б.ц. ДРНТІ : 72.75.55 УДК : 658.8 Предметні рубрики: Маркетинг-- Реклама-- Рекламна кампанія Ключові слова (''Вільн.індекс.''): таргет--entrepreneurs--підприємництво--planning point--планування--record keeping--облік--purchase cycle--купівельний цикл--competitive sales--конкурентоспроможні продажі--бюджет--маркетологічна стратегія--рекламна кампанія--мерчендайзинг--акційна продукція--advertising media--рекламні медіа--target groups--цільова група--цільова аудиторія Примірники :Сервер(1) Вільні : Сервер(1) Дод.точки доступу: Bendinger, Bruce \editor.\ |