659(075)
   У 98


    Уэллс, У.
    Реклама: принципы и практика [Текст] = Advertising: principes and practice : учебник / У. Уэллс, Дж. Бернет, С. Мориарти ; перекладач: М. Артюх [и др.]. - Издание второе, исправленное. - Снкт-Петербург : Питер, 1999. - 736 с. - (Теория и практика менеджмента). - ISBN 5-8046-0153-9 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- планування реклами -- стратегія реклами -- росповсюдження реклами -- друковані засоби масової інформації -- створення реклами -- види реклами -- міжнародна реклама
Анотація: Разносторонняя книга о рекламе, насыщенной массой жизненных примеров, она может стать замечательным помощником любого специалиста, занятого в рекламном и любом другом бизнесе.
Дод.точки доступу:
Бернет, Дж.
Мориарти, С.
Артюх, М. \перекладач.\
Бугаев, М. \перекладач.\
Бугаева, Е. \перекладач.\
Гусейнова, И. \перекладач.\
Писаренок, Ю. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)