У 98 Уэллс, У. Реклама: принципы и практика [Текст] = Advertising: principes and practice : учебник / У. Уэллс, Дж. Бернет, С. Мориарти ; перекладач: М. Артюх [и др.]. - Издание второе, исправленное. - Снкт-Петербург : Питер, 1999. - 736 с. - (Теория и практика менеджмента). - ISBN 5-8046-0153-9 : 60.00 грн.
Рубрики: Реклама--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): реклама -- планування реклами -- стратегія реклами -- росповсюдження реклами -- друковані засоби масової інформації -- створення реклами -- види реклами -- міжнародна реклама Анотація: Разносторонняя книга о рекламе, насыщенной массой жизненных примеров, она может стать замечательным помощником любого специалиста, занятого в рекламном и любом другом бизнесе. Дод.точки доступу: Бернет, Дж. Мориарти, С. Артюх, М. \перекладач.\ Бугаев, М. \перекладач.\ Бугаева, Е. \перекладач.\ Гусейнова, И. \перекладач.\ Писаренок, Ю. \перекладач.\ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |