Б 20 Балабанова, Л. В. Рекламний менеджмент : підручник / Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик ; Донецький нац. ун-т екон. і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління, Кафедра маркетингового менеджменту, Школа маркетингового менеджменту. - Київ : Центр учбової літератури, 2013. - 391 с. - ISBN 978-611-01-0396-1 : 80.00 грн. Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
Рубрики: Управління--Реклама--Підручники для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): розвиток реклами -- закони реклами -- рекламна комунікація -- поширення реклами -- рекламне звернення -- рекламне дослідження ринку -- рекламна діяльність Дод.точки доступу: Юзик, Л. О. Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського Інститут економіки і управління Кафедра маркетингового менеджменту Школа маркетингового менеджменту Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4) |