338.48:658.8(477)(075.8)
С 50


    Смирнов, Ігор Георгійович.
    Маркетинг у туризмі : навчальний посібник / І. Г. Смирнов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Видавництво Київської національного університету ім. Т. Шевченка, 2016. - 251 с. - ISBN 978-966-97475-9-4 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
сталий туризм -- маркетингова стратегія -- туристичний ринок -- споживачі -- туристичний маркетинг -- неймінг -- брендинг
Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)