С 50 Смирнов, Ігор Георгійович. Маркетинг у туризмі : навчальний посібник / І. Г. Смирнов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Видавництво Київської національного університету ім. Т. Шевченка, 2016. - 251 с. - ISBN 978-966-97475-9-4 : 30.00 грн.
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): сталий туризм -- маркетингова стратегія -- туристичний ринок -- споживачі -- туристичний маркетинг -- неймінг -- брендинг Дод.точки доступу: Київський національний університет імені Тараса Шевченка Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |