> Шифр: М855626032/2017/1 Журнал 2017р. № 1 (100) Старостіна, Алла. Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку / А. Старостіна. - С.4-9 Кл.слова: становлення маркетингу, освіта в галузі маркетингу, український маркетинг Окландер, Михайло. Одеська обласна організація ВГО "Українська Асоціація Маркетингу": імплементація проекту професійної сертифікації / М. Окландер, О. Яшкіна. - С.13-18 Кл.слова: конкуренція, сертифікація, професійна сертифікація Зозульов, Олександр. Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку / О. Зозульов, А. Василенко. - С.24-31. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: маркетинг, унікальна торгова пропозиція, поведінка споживача Собчик, Геновефа. Умови та звички домогосподарств в Польщі та Україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку / Г. Собчик, Є. Крикавський, Н. Глинський. - С.32-41. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: роздрібна торгівля, види магазинів, споживчий вибір Швацька-Мокжицька, Джуанна. Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування / Д. Швацька-Мокжицька. - С.42-48. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: агробізнес, маркетинг в агробізнесі, маркетингові комунікації Максименко, Ольга. Через "прозорість правил" на ринку ЖКГ до якості послуг / О. Максименко. - С.49-51 Кл.слова: житлово-комунальні послуги, споживачі, постачальник послуг Ільїна, Світлана. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження / С. Ільїна. - С.52-57 Кл.слова: примірні специфікації, маркетингові дослідження, тендерна документація Решетілова, Тетяна. Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів / Т. Решетілова. - С.58-62. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: споживачі, інноваційні товари, комунікація підприємства Ян, Віктор. Дослідження інтернаціоналізації підприємства: аналіз виділених грантів Національного Центру Науки в Польщі / В. Ян. - С.63-75. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: інтернаціоналізація в Польщі, умови глобалізації, макроекономіка Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |