А 83 Армстронг, Гарі. Маркетинг. Загальний курс : підручник / Г. Армстронг, Ф. Котлер. - 5-те вид. - Київ : Діалектика, 2001. - 601 с. - Пер. з англ. - ISBN 5-8459-0131-6 : 11.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- стратегічне планування -- маркетингові дослідження -- споживчі ринки -- глобальний ринок -- суспільство -- етика маркетингу -- управління маркетингом -- маркетингове середовище -- товарна політика -- товарорух -- ціноутворення -- гуртова торгівля -- роздрібна торгівля -- стимулювання збуту Дод.точки доступу: Котлер, Філіп Примірників всього: 1 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |